אטרקציות ליום הולדת

הילד שלכם חוגג יום הולדת? הילדה מבקשת מכם חצי שנה לפני מסיבת יום ההולדת שלה לחגוג במסיבה מקורית? לא מצליחים לחשוב על אטרקציה כדי לחגוג שוב, (כן, כבר עברה שנה, מי היה מאמין, אה?), יום הולדת לילדיכם? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

אספנו עבורכם כל מיני רעיונות לחגיגות ימי הולדת מקוריות בסגנונות שונים, שיתאימו למגוון רחב של ילדים וילדות, ויספקו עבור ילדי יום הולדת חוויה בלתי נשכחת, ואתם? תקבלו "תודה אבא ואמא" מהילד שלכם שיעריך את המסיבה שחגגתם עבורו. עד לשנה הבאה, כמובן. יאללה, בואו נצא לדרך ונתחיל את הכתבה כי יום ההולדת ממש תכף, כאילו, מחר בערב.

מי אמר שאפשר להתפנק רק בבית מלון? חגיגת יום הולדת בנושא ספא

לא משנה באיזה גיל אנחנו, 10 או 40, אם היום עברנו על ערימה של מסמכים מסובכים או עשינו מבחן במדעים,  אף פעם לא נסרב לבילוי מפנק של ספא ותמיד נהנה ממנו. הגידו מראש לכל המשתתפים בחגיגה להגיע בלבוש נוח, עצבו את החלל עם קישוטים בצבעים נקיים, שימו מוזיקה מרגיעה, הכינו שייקים מפנקים וחכו שהאורחים יגיעו.

בתחילת האירוע, אפשר להכין יחד עם הילדים מסכת יופי או קרמים שונים, בהדרכת ילד או ילדת היומולדת כמובן, לתרגל יוגה או כל דבר מרגיע אחר כמו דמיון מודרך, ולתת לילדות למרוח לק או קרמים מגוונים אחת לשנייה.

מיטבי הלכת יוסיפו גם חלוקים מפנקים לכל המשתתפים באירוע או נעלי בית נוחות, יעניקו למוזמנים כיסוי עיניים, למרות שאפשר גם להסתפק בחתיכות מלפפון עגולות, ואפשר להביא גם בריכה מתנפחת שתסגור עבורכם את הפינה.

לחגוג יום הולדת עם חנות קוסמטיקה בבית – עשה זאת בעצמך

תוכלו לערוך יום הולדת בנושא ספא ולהביא קרמים מוכנים, ותוכלו גם לחגוג מסיבת יום הולדת בקונספט של הכנת מוצרי יופי בסגנון DIY – DO IT YOURSELF, כלומר – עשה זאת בעצמך. כלת יום ההולדת תדריך את שאר החוגגות איך להכין אודם, סומק, מסכת פנים, קרם גוף ושאר תמרוקים, מה שיספק עבור הילדות תעסוקה כמעט לאורך כל האירוע.

לאחר מכן הבנות יוכלו להשתמש במוצרים שהכינו על עצמן או אחת על השנייה, וכל מה שיישאר עבורכם לעשות הוא פשוט לשבת על הספה, להכין לעצמכם כוס קפה וליהנות. כמובן שמה שיישאר ממוצרי הקוסמטיקה שהכינו במסיבת יום ההולדת יישאר כמזכרת שהבנות יוכלו לקחת הביתה ולהתפאר מול הוריהן במעשה ידיהם, וזה כמובן יקנה לכם כמה נקודות בונוס אצל ההורים בשכונה.

מראה מראה שעל הקיר – מי הכי יפה בעיר? יום הולדת בנושא איפור ותסרוקות מגוונות

דרך נוספת בה תוכלו לחגוג יום הולדת לילדתכם המתוקה וגם לספק תעסוקה עבור כל חברותיה היא להביא סדנה של איפור או שיער. המדריך או המדריכה יסבירו לחוגגות, בעזרת כלת יום ההולדת כמובן, את טכניקות האיפור והשיער המגוונות, ידריכו אותם איזה סגנון איפור יתאים לאיזה צבע עיניים ועור, וגם באיזו תסרוקת כדאי להשתמש עבור שיער חלק או מתולתל.

הבנות, וגם ילדתכם כמובן, ייצאו יפות, שמחות ומרוצות מהאירוע ותוכלו גם לצלם אותן כדי לספק להן מזכרת מתוקה מהערב המהנה.

קדימה, לרקוד – חגיגת יום הולדת מוזיקלית

במסיבת יום הולדת המשתתפים רוצים לזוז, לרקוד, ולהשתחרר, ולכן אין מתאימה יותר מסדנת ריקודים כדאי לחגוג בצורה הטובה ביותר לכלת יום ההולדת. בחרו פלייליסט שיתאים לבנות אותו גיל, דאגו שהוא יהיה גם מגוון, סדרו את הבנות בשורות והסבירו להן את התנועות של כל שיר, או שתוכלו גם לתת למשתתפות לרקוד בסגנון חופשי, כלומר ב"פרי סטייל".

מסיבה כזאת תשחרר את הבנות, תשפר את הביטחון העצמי שלכם ותתן להן להיות ספונטניות וגם להרגיש בנוח עם עצמן ועם הגוף שלהם.

מסיבת טיק טוק – כדי להישאר מעודכנים

אם אתם רוצים לחגוג לילדה שלכם יום הולדת בסגנון עכשווי וטרנדי – מסיבת טיק טוק זו הבחירה הנכונה. אפליקציית טיק טוק היא רשת חברתית שבה כל אחד יכול להעלות סרטון בו הוא שר, רוקד או משחק על פי תבנית מסוימת או בסגנון חופשי.

תוכלו להביא מנחה מקצועי שבקיא בפורמט וב"חוקי" הטיק טוק, או להסביר בעצמכם, אם אתם בקיאים בתחום, לשים בחדר תאורה טובה ולהסביר לילדים וילדות כיצד מכינים את סרטון הטיק טוק הטוב ביותר. לאחר מכן תנו זמן לכל זוג או קבוצה לבצע את סרטון הטיק טוק שהוא בחר, ועברו ביניהם על מנת לתדרך אותם תוך כדי וכדי לוודא שהם אינם מצטלמים בצורה לא הולמת או פחות מתאימה.

כמו כן, בררו לפני עם הורי הילדים האם הם מסכימים שהסרטונים של ילדיהם יעלו לרשת החברתית הזו.

דוגמנית ליום אחד – יום הולדת בנושא אופנה

ייתכן וזה נשמע לכם רעיון מעט נדוש, אך הוא תמיד רלוונטי – מסיבת יום הולדת אופנתית. בחגיגה תוכלו לאפר את הבנות ולעשות להם תסרוקות שונות, או אפילו לתת להן לעשות זאת בעצמן בעזרת הדרכה שלכם, ולתת לכל אחת לבחור "לוק" מיוחד שיוכלו להרכיב אותו מתוך מגוון של בגדים, של נעליים ושל אביזרים שונים, כלומר אקססוריז.

לאחר מכן, פרסו מעין מסלול דוגמנות, בו כל אחת תוכל ללכת בתורה ולהציג לכל חברותיה את המראה שלה בזמן שכולן מריעות לה ומרעיפות עליה מחמאות. הפעילות הזו תחזק את הביטחון העצמי של המשתתפות, את העמידה שלהן בפני קהל וגם את היצירתיות והדמיון שכרוכים ביצירת מראה שלם לתצוגת אופנה המורכב מאיפור, מתסרוקת ומלבוש.

סדנת יצירה – הבנות יזכו גם לחגוג יום הולדת לחברתן וגם לצאת עם מזכרת הביתה

תוכלו לחגוג לביתכם יום הולדת בעזרת סדנת יצירה בה תוכלו להכין יחד עם המשתתפות תכשיטים כמו עגילים, שרשרת, או צמיד, לבנות קופסא לתכשיטים או לעוגיות שיכינו בבית, ואפילו שלט לדלת בחדר, כדי שכולם יידעו ש- "זה החדר של הילי" וש- "אין כניסה בלי לדפוק בדלת".

אם האופי של המשתתפות במסיבת יום ההולדת הוא מגוון תוכלו להציע מספר אופציות ליצירה וכל אחת תבחר מתוכן את זו שהכי קורצת לה, ותוכלו גם להחליט מראש על מוצר אחד שמכינים, כזה שכנראה ישמש את כולן, כמו תיק גב לדוגמה. כך, הבנות ייצאו הביתה שמחות ומרוצות עם משהו שהכינו לבדן, במו ידיהן, בעשר אצבעות, וגם עם חוויה טובה ומגבשת יחד עם כל החברות.

סדנת צילום – תמונה אחת מיום ההולדת שווה אלף מילים

בתקופה של היום, כולנו, מבוגרים וצעירים כאחד, נוהגים לצלם בלי סוף – לסטורי באינסטגרם, לפוסט בפייסבוק, וגם סתם כדי שתישאר לנו תמונה מהיום ההוא בטלפון כדי שנוכל לפתח אותה ולשים בתוך האלבום (מה שלא קורה כמעט אף פעם, לא ככה? אבל זה לא הנושא כרגע), אז למה שלא נלמד לעשות את זה נכון? תוכלו לערוך לילדכם ביום ההולדת סדנת צילום בה האורחים ילמדו באיזה תאורה הכי כדאי לצלם, איך מצלמים סלפי בצורה הטובה ביותר ומתי כדאי לעשות זום או להדליק את הפלאש.

לאחר מכן תוכלו לעשות זמן תרגול בה החברים מצלמים אחד את השני ומתאמנים על טכניקות הצילום השונות, ולבסוף – לארגן עמדת צילום בה כל אחד מפגין את יכולת הצילום שלו על חברו, בזמן שהשני מתרגל את יכולות ההצטלמות שלו. בסוף המסיבה, כל אחד ייצא עם תמונה מפותחת שלו ועם חיוך גדול, ואתם – תזכו לילדים מרוצים כמעט ללא מאמץ. אל תשכחו לארגן גם לעצמכם איזו תמונה. בהצלחה!

אם תרצו, לגמרי ניתן להעביר כל אחת מהפעילויות לגמרי בעצמכם, הכל תלוי בכמה סבלנות יש לכם, מה היא רמת הבקיאות שלכם באטרקציה אותה אתם רוצים להעביר ומה התקציב שלכם ליום ההולדת, שהרי להביא מפעיל יעלה לכם כסף כמובן.

הפעילויות מתאימות לבנים ולבנות, למגוון רחב של גילאים וגם לסוגי אופי שונים, וההפעלות יתאימו ליום הולדת למספר קטן של משתתפים וגם למעגל חברים רחב ופחות מצומצם.

משתתפים ומשתתפות שנהנים מלעבוד בשקט, ויכולים להישאר באותו מקום זמן ממושך ייהנו מיום הולדת בסגנון ספא, או מהכנת מוצרי קוסמטיקה, מסדנת איפור וגם מפעילות הכנת תסרוקות.

אם ילד או ילדת יום ההולדת שלכם אוהבים להשתחרר, לרקוד ולנוע בחופשיות, אנחנו חושבים שהם ייהנו מחגיגה של ריקודים, מסדנת טיק טוק, מפעילות צילום, או מלהיות דוגמנית ליום אחד.