סדנאות ליום הולדת

הבן או הבת שלכם חוגגים בקרוב יום הולדת? מזל טוב! אם גם אתם כבר איבדתם את הכוחות שהיו לכם פעם, או שפשוט מתחשק לכם להביא מישהו שיעשה עבורכם את כל העבודה, תמורת תשלום כלשהו, לגמרי תוכלו להביא מפעיל או מפעילה שיערכו סדנא לכל ילדי היומולדת, בכיכוב הילד שלכם כמובן.

עכשיו רק נותר לבחור את המפעיל הטוב ביותר, וגם את הסדנא שתתאים לילד שלכם ולחבריו בצורה הטובה ביותר. אנחנו כאן כדי לעזור לכם עם כל אלו, תודו לנו אחר כך. (אפשר גם לשלוח איזו חתיכת עוגה בדואר כאות הערכה…), שיהיה בהצלחה!

שאלו את הילדה איזו סדנא היא רוצה ליום ההולדת שלה

נכון, אתם משלמים על כל האירוע וגם מארגנים אותו, אבל זכרו שהחגיגה נועדה כדי לחגוג לילדה שלכם. בררו איתה בפשטות איזו סדנא תשמח אותה במיוחד, ואיך היא תרצה לחגוג את יום ההולדת שלה? בהכנת עוגות מיוחדות עם כל החברות? באמצעות חגיגת איפור ושיער? או דווקא ריקודי טיק טוק הם אלה שיהפכו את היום שלה לשמח במיוחד? גשו לאתרי האינטרנט השונים ולרשתות החברתיות וערכו רשימה של מפעילי הסדנאות שאתם מעוניינים להביא אותם לבת שלכם.

יום הולדת יש רק פעם בשנה, אבל לא צריך להשתגע עם המחיר של הסדנא

אנו יודעים שאתם רוצים לשמח את הילדים שלכם, ולגרום להם להיות הכי מאושרים שאפשר ביום ההולדת שלהם, אך תוכלו לעשות זאת גם מבלי לרוקן את הכיס שלכם. הקציבו לעצמכם סכום כסף מוגדר בשביל סדנת יום ההולדת והשתדלו לא לחרוג ממנו פחות או יותר.

זכרו כי עלות של סדנא כזו מושפעת ממספר המשתתפים בה – כלומר כמה ילדים שתבחרו להזמין ליום ההולדת, ממיקום האירוע – במידה והמפעילה גרה רחוק ממקום מגוריכם תצטרכו לשלם עבורה דמי נסיעות, וגם ממשך יום ההולדת – האם תרצו לערוך סדנא שתימשך כל היום או שתסתפקו בשעה של סדנת איפור ושיער? נסו להתגמש עם כלל הגורמים האלו עד כמה שאפשר כדי שתוציאו את סכום הכסף הסביר ביותר על האטרקציה הזו.

ולא, מחיר נמוך יותר של סדנא ממש לא חייב להעיד על מפעילה פחות טובה או מנוסה.

סדנת ריקודים

אז אחרי שהבנו מה היא הדרך הטובה ביותר לבחור מפעיל או מפעילה לסדנא שלכם, עכשיו הגיע הזמן לענות על השאלה החשובה ביותר – איזו סדנא לבחור? אם הילד או הילדה שלכם הם כאלה שאוהבים לזוז ולרקוד, וגם החברים והחברות שלהם הם כאלו – סדנת ריקוד היא המסיבה האידאלית עבורכם.

תוכלו להביא מפעיל שירקיד את הילדים בסגנון מסוים, כמו זומבה או היפ הופ, וגם כזה שישלב בסדנה אחד מספר סגנונות ריקוד מגוונים כך שבחגיגה הילדים יוכלו להתנסות בכמה שיטות ריקוד. לצורך ההדגמה של הצעדים המפעילה תשתמש כמובן, בכלת יום ההולדת, שגם תעמוד בשורה הראשונה של כלל הרקדניות.

יום הולדת כזו תוודא שהילדים ייהנו, יתגבשו ויפתחו ביטחון גבוה יותר בעצמם ובצעדי הריקוד שלהם, וגם שכל החברים יצאו עייפים אך מרוצים מהאירוע, כולל הילדה שלכם כמובן.

סדנת איפור

מסיבת יום הולדת בשילוב סדנת איפור היא החגיגה המושלמת עבור ילדת יום הולדת שאוהבת להתגנדר ושמבלה שעות מול המראה, בניסיון לגלות שיטות איפור חדשות (מהאיפור החדש של אמא!), כבר מגיל צעיר. תוכלו להביא מפעילה שתסביר לכל הבנות את טכניקות האיפור השונות, באילו צבעי איפור כדאי להשתמש ואיך מאפרים את עצמנו או את חברותינו, כל זאת כמובן בהדרכה על הפנים היפות של ילדת יום ההולדת המרוגשת.

לאחר מכן, יהיה זמן תרגול בו כל אחת תיישם את מה שלמדה על הפנים שלה עצמה וגם על הפנים של חברתה, והבנות יוכלו אפילו להצטלם עם המראה החדש שלהן ולקחת איתן הביתה חלק ממוצרי האיפור הייחודים, שישמשו אותן לאיפור גם בבית.

סדנת טיק טוק

אם השם של האפליקציה המפורסמת אינו מוכר לכם, רוצו לעשות גוגל וחזרו אלינו. אפליקציית טיק טוק היא הרשת החברתית המובילה כיום בארץ ובעולם, והיא כבשה במיוחד את הילדים והנוער בישראל. המשתתפים בטיק טוק מעלים סרטונים עם שיר, מלל, או ריקוד מסוים לקהל הצופים שלהם ויכולים לראות גם את הסרטונים אחד של השנייה.

מפעיל סדנת טיק טוק הוא בדרך כלל אחד כזה שבקיא במיוחד ברשת החברתית (אחרת שקלו שוב אם לשכור את שירותיו), והוא ילמד את ילדת יום ההולדת ואת כל חברותיה איך לצלם את הסרטון הטוב ביותר, איך להשתמש באפליקציה נכון, מה עושים כדי ליצור תוכן מעניין ואיך להגדיל את כמות הצופים.

פרט נוסף שישמש בהחלט כבונוס במידה והמפעיל שלכם יתייחס אליו הוא עניין הבריונות ברשת, שמומלץ לדבר גם עליו כשעוסקים באפליקציה חמה שכזו.

סדנת קינוחים

רוב הילדים, אם לא כולם, אוהבים מאכלים מתוקים, קינוחים במיוחד. הביאו ליום ההולדת של ילדכם מפעיל או מפעילה שיכינו קינוחים שווים ביחד עם אורחי המסיבה, בהדרכת ליד יום ההולדת כמובן. תוכלו לשדרג את הסדנא בעזרת סינרים מיוחדים עם עיצוב מגניב וכובעי שף שישמשו את ילד יום ההולדת וחבריו. אפשר להכין עוגות בעיצובים מגוונים, גלידות מיוחדות או אפילו סוכריות מגניבות.

הפעילות תגבש את הילדים שייהנו מעצם ההכנה וגם מהטעימה של שלל הסוכר שהם אוכלים, ואתם תחסכו לעצמכם לפחות משימה אחת במסיבה – לדאוג לעוגת יום הולדת.

סדנת אופנה

תוכלו לחגוג לילדתכם יום הולדת בסטייל, עם סדנה אופנתית בה הבנות יהפכו לדוגמניות לערב אחד. הזמינו מפעיל שיביא איתו עמדות של איפור, של תסרוקות ושל מבחר של בגדים ואביזרי אופנה מיוחדים, כך שכל אחת תיצור לעצמה מראה ייחודי.

הבנות יוכלו גם לשיק לק, קעקועים מגניבים ולהכין לעצמם צמידים ליד או לרגל, ולצאת לצעוד אל עבר מסלול תצוגת האופנה, כמובן לא לפני שהן מצטלמות על רקע של חוף ים, חדי קרן או שדה של פרחים. ילדת יום ההולדת תזכה לסטייל אישי ולצילום ייחודי, ולאחר מכן כל אחת תציג לכולן את המראה האופנתי שלה תוך כדי שהיא צועדת על המסלול ומחייכת לחברותיה.

סדנא כזו תעורר את הדמיון של הבנות, תשפר את הביטחון העצמי שלהם ותעודד יצירתיות, וכל זה מבלי שהבנות כלל ישימו לב.

למה כדאי לשים לב במהלך הסדנא?

בחרתם מפעיל, יום ההולדת הגיע וכל הבנות כבר עמוק בתוך האיפור, השיער, או בחירת התלבושות לתצוגת האופנה. שימו לב במהלך האירוע כי ילדת יום ההולדת מרגישה בנוח, שהמפעיל שם עליה את הפוקוס ומציג באמצעותה כל מיני דברים שהוא מסביר לבנות, ובקיצור – שמבינים מי היא כלת יום ההולדת. כמו כן, וודאו כי המפעיל יוצר אווירה נעימה, כיפית ומגבשת בין כל החברות, ושהמסיבה שמחה ומהנה. בהצלחה!

בררו עם ילדת יום ההולדת שלכם איך היא תרצה לחגוג והציעו לה מספר רעיונות שונים לסדנאות מגוונות, ובמקביל ערכו סקר שוק של סדנאות לפי רצונה של הילדה, שיתאימו לתקציב שלכם – הקפידו על מה שחשוב לכם והתפשרו על מה שלא, השתדלו לדבוק במסגרת הסכום שהקצבתם לעצמכם.

רצוי שלא, משום שאתם מכירים את הילדים שלכם על הצד הטוב ביותר, לכן כדאי לשים לב במהלך הסדנא, שילדכם וכלל המשתתפים נהנים, מרגישים בנוח ומתנהלים בנעימות אחד לשני.

אפליקציית הטיק טוק היא טרנד שכובש את עולם הילדים והנוער ולכן סדנת טיק טוק תתאים למגוון רחב של ילדים, ונוסף אליה – כל הילדות ישמחו תמיד לסדנת אופנה שבה הן יוכלו להתנסות בטרנדים החדשים בעולם הסטייל.

אם הילדים שלכם, וגם כלל החברים שלהם, מסוגלים לשבת וללמוד שלבים שונים של הכנה, תוכלו לערוך יום הולדת עם סדנת הכנת קינוחים או עם סדנת איפור.