רעיונות ליום הולדת

אם גם אתם אבודים כבר מרוב שפע של רעיונות לחגיגות יום ההולדת, או דווקא שוברים את הראש בניסיון למצוא קונספט למסיבת יום ההולדת המתקרבת של הבן או הבת שלכם – הגעתם בדיוק לעמוד הנכון. מסיבת יום הולדת טובה היא כזו שתגרום לחתן או לכלת המסיבה להרגיש בנוח ולבלוט לטובה, שתגבש את כל החברים והחברות שהוזמנו למסיבה וכזו שתשאיר לכל הילדים טעם מתוק בפה של חוויה טובה ושמחה.

כדאי שיום ההולדת ישקף את הרצונות של הבן או הבת שלכם, כי בסך הכל החגיגה היא בשבילם, לא ככה? אספנו לכם מספר סגנונות שונים לרעיונות ליום ההולדת, כך שתוכלו לבחור את האחד שיתאים בצורה הטובה ביותר לילדים שלכם, לחברים, וכמובן – גם לכם, כי אתם אלו שמארגנים את הכל בסופו של דבר, וכנראה שגם משלמים על האירוע. אז צלמו מסך את הכתבה הבאה. המון מזל טוב, ושיהיה בהצלחה!

כל אחת רוצה להיות נסיכה ליום אחד – יום הולדת בסגנון נסיכות דיסני

סרטי דיסני הם משהו שתמיד יישאר רלוונטי ועדכני, לא משנה אם השנה היא 2005 או 2021 , ככה אנחנו מקווים לפחות. תוכלו להביא מפעילה שתלביש את כל הבנות כמו נסיכות, או אפילו בסגנון של נסיכה מסוימת כמו שלגיה, סינדרלה ובל, לעשות להן איפור ושיער נסיכותי וגם לעשות משחקים והפעלות שקשורים לקונספט – להכין עוגה עם הדפס של הנסיכות, לעשות סרטון טיק טוק עם השיר המפורסם של פרוזן "לט איט גו" או להכין שלט לחדר עם תמונה של הנסיכה האהובה שלהן.

יום הולדת מסביב לעולם – יאללה, לטרמינל 3

אם אי אפשר לטוס לחוץ לארץ, לפחות ננסה לגרום לאורחי יום הולדת להרגיש קצת ניחוח של חו"ל – תוכלו לערוץ מסיבת יום הולדת עם תחנות שונות, כאשר כל תחנה מעוצבות בסגנון מסוים לפי מדינה כלשהי עם הדגלים, המוזיקה והאוכל שמזוהה איתה ותוכלו אפילו להביא בגדים בסגנון שמזוהה עם אותו מקום.

לדוגמה, שתגיעו לצרפת, הילדים יוכלו לטעום קרואסון או בגט, לצפות במגדל אייפל של פריז וגם להתלבש לפי האופנה הפריזאית המפורסמת.

אוכל, קדימה אוכל – יום הולדת טעים

מסיבת יום הולדת טובה היא כזאת שכוללת אוכל, וכמה שיותר יותר טוב. ערכו שולחנות ברחבי החלל של המסיבה, עם מפות ועם כל מוצרי ההכנה, והביאו לכל ילד סינר מעוצב או כובע שף. הכינו עם הילדים מאכלים קלים להכנה, שאפשר להסביר את דרך העשייה שלהם בקלות וכאלה שכיף להכין אותם ושכולם אוהבים – כמו פיצה, קאפקייקסים או סושי.

ככה הילדים יוכלו להתגבש בינם לבין עצמם, ליהנות מדרך הבישול וגם מהעובדה שהכינו משהו לגמרי בעצמם, וכמובן לטעום ממאכל טעים שעשו במו ידיהם.

יום הולדת בנושא ריקוד או שירה – כוכבת נולדה

בעידן הטיק טוק של היום, אין כמעט ילד או ילדה שלא התנסו בעמידה מול המצלמה לצלילי שיר פופולארי ושרו אותו או רקדו לפי תנועות השיר. תוכלו להביא ליום ההולדת מפעיל או מפעילה שילמדו את הילדים תנועות ריקוד מגניבות, יסבירו להם איך לעמוד מול הבמה וגם יגרמו להם להתנסות בשירה ובעמידה מול מצלמה.

כמובן שילדת יום ההולדת תוכל לשמש ככוכבת הראשית, או כמדגימה של הוראות המפעילה, ונסו לצלם גם את הילדים תוך כדי על מנת שתהיה להם מזכרת מההופעה הייחודית שלהם.

מסיבת יום הולדת או מכון יופי?

פנקו את כלת יום ההולדת ואת חברותיה עם חגיגת ספא – סדרו את החדר עם כריות נוחות ויפות, הכינו לכל אחת כיסוי לעיניים, חלוק נוח וגם נעלי בית מגניבות ושימו בצד קרמים מגוונים, מלפפונים חתוכים בצורה עגולה וגם לקים ומוצרי טיפוח שונים.

כשהבנות מגיעות, שימו מוזיקה מרגיעה ותנו לבנות למרוח לק או קרמים אחת לשנייה, ואתם יכולים אפילו להכין איתן מוצרי קוסמטיקה שונים קלים להכנה, כמו מסכת יופי, שהן יוכלו להשתמש בהם בזמן המסיבה.

נצנצים זה לגמרי הטרנד הבא – חגיגת יום הולדת בנושא אופנה

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש הכי יפה או להיות דוגמנית ליום אחד? ארגנו בחלל יום ההולדת עמדות של איפור, של שיער, ושל מגוון בגדים ותנו לבנות להתאפר, לעשות תסרוקות מגניבות ולבחור לעצמן "לוק" לפי הטרנד החדש שהן יבחרו – שילובי צבעים חדשניים, לק בצבע אחר בכל אצבע, או אודם בצבע אדום, שמרוח על השפתיים, בתוספת צללית סגולה על העיניים.

תוכלו להביא גם מפעילה שתדריך את הבנות איך מתאפרים או כיצד עושים את הצמה היפה ביותר, ותעבור בין כולן לראות שכולן מסתדרות. כך תוכלו לפתח את הדמיון והיצירתיות של הילדות, לחזק את הביטחון העצמי שלכן ולגרום להן להרגיש טוב עם עצמן. כמו כן, הבנות יוכלו לאפר אחת את השנייה ולעשות זו לזו תסרוקות שונות, כך שהן יתגבשו ויעזרו אחת לשנייה על הדרך.

כולם יעשו לזה לייק – יום הולדת בנושא טיק טוק

כדי לערוך מסיבת יום הולדת עדכנית, צריך ללכת לפני הטרנד הנוכחי ברשתות החברתיות, והוא לגמרי מתרכז באפליקציית טיק טוק, שבה אנשים מצלמים את עצמם שרים, רוקדים או משחקים ומעלים לאינטרנט.

ישנם מפעילים ומפעילות של ימי הולדת שבקיאים בנושא ויוכלו ללמד את אורחי המסיבה שלכם, בעזרת עזרה של חתן או כלת יום ההולדת כמובן, איך מצלמים ומצטלמים בצורה הטובה ביותר, מה התאורה הכי מחמיאה, ואיזה שיר היום הוא הכי חם ברשת? לאחר מכן כל אחד יוכל לצלם סרטון טיק טוק מיוחד משלו, וגם להעלות לרשת החברתית המפורסמת, כמובן בתנאי שההורים מסכימים.

מסיבת יום הולדת בנושא DIY

טרנד נוסף שסוחף היום את עולם הילדים והנוער הוא שיטת DO IT YOURSELT  – כלומר, עשה זאת בעצמך. הרשתות החברתיות מוצפות בסרטונים של בלוגרים ובלוגריות שמסבירים לקהל הרחב איך מכינים לבד מוצר מוגמר כמעט בלי להוציא כסף, שנמכר בחנויות השונות במחיר גבוה בהרבה.

תוכלו להכין עם הילדים חולצות טאי דאי, תיק לבית הספר, מחזיק מפתחות מגניב או כיסוי מיוחד לפלאפון. כך הילדים גם ייהנו מההכנה העצמית של המוצר ויוכלו להכין כזה נוסף גם בבית יחד עם ההורים שלהם, גם ייצאו עם משהו שהכינו לגמרי בעצמם, וגם יחזרו שמחים ומרוצים לביתם בסוף המסיבה.

מסיבת פיג'מות לכבוד יום ההולדת

לא סתם שמרנו את הרעיון הזה ליום ההולדת לסוף, כי הוא אכן עלול מיועד להיות להורים מיטבי הלכת – תוכלו לערוך לכבוד יום ההולדת של ביתכם מסיבה בה כל האורחות מגיעות בפיג'מות (זהו קוד לבוש חובה), ונשארות לישון יחד. טוב נו, לא חייב לעשות את המסיבה בתוספת שינה אבל זה לגמרי יכול להוסיף לחגיגה אם יש לכם את האופציה.

הכינו יחד עם חברות של כלת יום ההולדת ארוחת ערב מגניבה, ארגנו סרט שכולן יאהבו והביאו סדנה שבה הבנות יתנסו באיפור, במריחת לקים, ובעשיית כל מיני תסרוקת למיניהם, ואפשר לערוך בסוף גם מסיבת ריקודים. אם בחרתם באפשרות בה האורחות נשארות גם לישון – הקפידו על שנת שינה סבירה ומומלץ לדאוג גם לארוחות בוקר נחמדה. בהצלחה!

אין נוסחה מדויקת לרעיון חגיגת יום הולדת מושלם, אך כשאתם מעלים רעיונות שונים למסיבה, שימו לב שהפעילויות ביום ההולדת מתאימות לאופי הילד, יגבשו בין כלל החברים, יתרמו לאווירה נעימה ואפילו יוציאו את הילדים עם ערך מוסף מהאירוע.

תוכלו לערוך חגיגה בנושא "מסביב לעולם", בה בכל תחנה שמייצגת מדינה כלשהי, המשתתפים יכינו או יטעמו מהאוכל המקומי, או להפעיל סדנת בישול ואפייה  בה המשתתפים גם ילמדו איך להכין מאכלים שונים, וגם ישבעו על הדרך.

אם המטרה העיקרית שלכם היא לגבש בין כלל הילדים והילדות שמוזמנים לאירוע, תוכלו לערוך יום הולדת בסגנון נסיכות עם משחקים שקשורים לכך, לחגוג עם סדנת שירה או ריקוד, בה כל מספר משתתפים מכינים ביצוע מסוים או אפילו לערוך מסיבת פיג'מות, שתמיד יוצרת חיבורים מיוחדים.

חגיגת ספא תגרום למשתתפות בה לצאת הביתה עם מוצרי טיפוח שהכינו לגמרי בעצמן, מסיבת "עשי זאת בעצמך" תזכה את הילדים במוצרים שימושיים שהכינו לגמרי בעצמן, ואפילו סדנת טיק טוק תעניק למשתתפים זיכרון מגניב מהאירוע, בצורת סרטון וידאו.