אטרקציה לבת מצווה בדרום

חגיגת גיל המצוות היא אירוע מרגש במיוחד, ועל מנת לייחד אותה עבור כלת השמחה והחוגגים גם יחד, נרצה להוסיף לה אטרקציה מיוחדת שתבדל את האירוע כולו. כיום השוק יודע להציע אופציות רבות בכל הנוגע לאטרקציה לבת מצווה בדרום, ואם אתם בדיוק במהלך ארגון אירוע שכזה, המאמר הבא בדיוק בשבילכם. ריכזנו עבורכם מספר אטרקציות אטרקטיביות במיוחד שתוכלו לשלב באירוע.

כיום, השוק יודע להציע לנו אינספור אטרקציות שניתן לשלב בחגיגות בת המצווה, שיהיו מהנות ויוצאות דופן גם עבור כלת השמחה וגם עבור המוזמנים החוגגים באירוע. ראשית עלינו לזכור, שכל נערה בגיל המצוות חולמת שהאירוע שלה יהיה מיוחד ויוצא דופן עבורה ועבור המוזמנים שלה, ועל כן עלינו לספק את החוויה האולטימטיבית שתענה על הצורך הזה, תוך הענקת חוויה מיוחדת ויוצאת דופן לאורחים.

חשוב לזכור שהאטרקציה צריכה להתאים לסגנונה וטעמה האישי של כלת השמחה, שכן לבסוף מדובר באירוע שכולו לכבודה, אך כיצד נוכל להתאים את האטרקציה לטעמה האישי ולאורחים יחד? כל התשובות במאמר הבא.

 

כיצד משלבים אטרקציה לבת מצווה בדרום?

אין זה מספיק לבחור אטרקציה טובה, יש לדעת כיצד לשלב אותה באירוע בצורה נכונה ושכלתנית. למעשה, על מנת לפשט את הדברים, מוטב שתחלקו את האירוע כולו לשלושה שלבים, ולהתאים ולשלב את האטרקציה בצורה נכונה בכל אחד משלבי האירוע.

אלו הם השלבים העיקריים שצריך לחלק את האירוע לפיהם:

 

קבלת פנים

השלב שבו מתחילים האורחים להגיע לאירוע, הוא שלב קבלת הפנים. במהלך שלב קבלת הפנים מומלץ לשלב מוזיקת רקע מתאימה שתלווה את הגעת האורחים בנעימות. בנוסף, ניתן לשלב דוכני אוכל בסגנונות אוכל שונים כמו – אוכל אסיאתי, אוכל הודי, אוכל איטלקי ועוד, כך האורחים יוכלו לטייל בין הדוכנים ברוגע ולטעום מאכלים טעימים במגוון סגנונות.

בנוסף, ניתן לשלב מסך באזור הכניסה לאירוע, שיקרין תמונות של כלת השמחה ובני המשפחה יחד, זה בהחלט יכניס את האורחים לאווירה המתאימה, וכמובן יענה על צרכיה של כלת השמחה.

 

כניסת כלת השמחה

השלב הבא באירוע, הוא כניסתה של כלת השמחה לחגיגה. אירוע בת מצווה ידוע בשילוב כניסה מרשימה במיוחד של הנערה לאירוע, ועל כן נרצה להפוך את רגע הכניסה לכמה שיותר מרגש ומלהיב. ניתן להעשיר את רגע הכניסה בעזרת מספר עזרים – שיר כניסה לאירוע על פי בחירתה האישית, להקת רקדנים שתלווה את כניסתה לאולם, להקת תופים שתשלהב את האורחים ועוד.

 

שלב הריקודים

שלב מסיבת הריקודים הוא אחד מן הרגעים העיקריים באירוע, שכן אירוע אינו שלם בלי מסיבת ריקודים מהנה במיוחד. בחרו די ג'יי מקצועי ומנוסה שישלהב את האורחים שלכם עם מוזיקה במגוון סגנונות, תוך התאמה לטעמה האישי של כלת השמחה במוזיקה. בנוסף, ניתן לשלב אטרקציות נוספות במהלך מסיבת הריקודים – רקדנים, הפעלת ריקודי טיקטוק מותאמים, בובות ילדים, עגלות קינוחים מפוארות, עמדת איפור וציורי פנים ועוד.

לאון שניידרובסקי

אטרקציה לבת מצווה בדרום

ריכזנו עבורכם מספר אטרקציות מיוחדות שניתן לשלב בבת מצווה בדרום:

שולחן קינוחים כיום, עולם הקייטרינג מציע פתרונות רבים בכל הנוגע לאירועים, ביניהם, שולחן קינוחים מפנק ומפואר במיוחד. מדובר באטרקציה אטרקטיבית במיוחד, כיוון שמדובר בשולחן גדול ומפואר הממוקם במרכז האירוע, שימשוך את תשומת לבם של האורחים ויזמין אותם לטעום ממבחר הקינוחים המרשים שנח על השולחן. האטרקציה מתאימה באופן מושלם לאירועי בת מצווה כיוון שחלק נכבד מן האורחים הם ילדים, והרי זה ידוע שילדים אוהבים מתוק.
מופע לבת מצווה אטרקציה נוספת ואטרקטיבית במיוחד, היא שילוב מופעי בידורי במהלך האירוע. קיימות אינספור אופציות בכל הנוגע לשילוב מופעי בידור המותאמים לאופי האירוע, וכל שעליכם לעשות זה לבחור את סוג הסידור שתרצו לשלב באירוע, תוך התחשבות בטעמה וסגנונה האישי של כלת השמחה. דוגמאות למופעי בידור לבת מצווה – אמן חושים לבת מצווה בדרום, קוסם לבת מצווה בדרום, סטנדאפיסט לבת מצווה בדרום, מופע טיקטוק לבת מצווה בדרום ועוד.
צלם מגנטים צלם מגנטים הוא אחד מן האטרקציות המבוקשות ביותר בקרב אירועים כלל ואירועי בת מצווה בפרט. האטרקציה תעניק לאורחים את ההזדמנות להצטלם יחדיו ולקחת עמם את המזכרת הזו מהאירוע, בצורת מגנט, מזכרת נעימה מאירוע בלתי נשכח.
קליפ תוכלו להפיק קליפ מושקע במיוחד בצורה מקצועית שיוקרן במהלך האירוע. מדובר בהגשמת חלום עבור כלת השמחה שכן כל נערה בגיל העשרה רוצה להרגיש כוכבת, הפקת הקליפ תהיה משולבת ביום כיף עבורה – איפור מקצועי, עיצוב השיער וצילום הם חוויה בפני עצמה עבורה.

דוכנים לבת מצווה

אחת מן האפשרויות האטרקטיביות ביותר, הינה שילוב של דוכנים במספר נושאים ותחומים במהלך האירוע. ניתן לשלב דוכנים שונים שיהוו פעילות מיוחדת ויוצאת דופן בצורה שתתאים לכל הגילאים ולכל סוגי האורחים המשתתפים באירוע.

האורחים יוכלו להסתובב בין הדוכנים בחופשיות ולהתנסות במספר אטרקציות במהלך האירוע.

דוגמאות לדוכנים שניתן לשלב באירוע:

  • דוכן ראסטות
  • דוכן קעקועי חינה
  • דוכן ציורי פנים
  • דוכן ציורי גוף
  • עמדת טיקטוק
  • דוכן ציור קריקטורות
  • דוכן צמות וחרוזים בשיער

לאון שניידרובסקי

 

איך מוצאים אטרקציה לבת מצווה בדרום?

ראשית, אנו ממליצים לכם לשאול את כלת השמחה איזו אטרקציה הייתה מעדיפה לשלב באירוע, כיוון שהדבר החשוב ביותר הינו התאמת האטרקציה לטעמה ורצונה האישי.

לאחר שהחלטתם על נושא מסוים, ערכו חיפוש וסקר שוק קצר בנוגע על אטרקציות לבת מצווה הקיימות בשוק, קבלו המלצות מלקוחות עבר שהשתמשו בשירותיהם של מפעילי האטרקציות הרלוונטיים וערכו היכרות קצרה עמם על מנת להבין האם הם אכן עונים על ציפיותיכם.

לסיכום, בחרו אטרקציה ושלבו אותה בצורה הנכונה, שתהפוך את האירוע כולו ליוצא דופן ובלתי נשכחת עבור כלת השמחה והאורחים יחד.