בגדים ליום הולדת

נראה שאין אחד מאתנו שלא נתקל בקושי בבחירת בגדים ליום הולדת. מדובר ביום הכי מיוחד בשנה עבורנו, ביום בו אנו הולכים להיות במרכז האירוע וכל המבטים יופנו אלינו. מעבר לזה – ביום ההולדת וודאי נצטלם ויצלמו אותנו הרבה, כך שבראשנו הבחירה לבגדים ביום הולדת מצטיירת כחשובה ביותר ואכן כך המצב.

למרות שאנו רוצים להתלבש הכי יפה ולשים את הבגדים הכי חדשים ויפים, יש מגוון פרמטרים להתייחס אליהם, שכן אם ביום ההולדת לוקחים אותנו לגלוש בים למשל, אין לנו מה להשקיע בשמלה יוקרתית שסתם תיהרס. אז לפני שאנחנו הולכים ויוצאים לערוך קניות לבגדים ליום ההולדת, יש לחשוב מה הכי כדאי ללבוש ומה יהיה נוח ביום הארוך הזה. לשם כך, לפניכם מדריך קצר, עם כל מה שצריך לדעת על בגדים ליום הולדת.

 

למה בחירת בגדים ליום הולדת כל כך חשובה לנו?

מאחר ומדובר ביום המיוחד שלנו, ביום היחיד בשנה בו נולדנו – טבעי שנרצה להרגיש בו הכי יפים והכי סטייליסטים שרק אפשר. מדובר ביום בו כל המבטים מופנים אלינו וברצוננו להראות הכי טוב בזמן שזה קורה. מעבר לכך, זהו אחד הימים בו אנו מצטלמים הכי הרבה, מעלים לרשתות החברתיות, כך שאנו מעדיפים להיות במיטבנו.

מכל הסיבות הללו, בחירת הבגדים ליום ההולדת חשובה לנו ויוצא שאם נרצה או לא, אנחנו משקיעים בה מחשבה והשקעה בזמן ובכסף.

 

במה חשוב להתחשב כשבוחרים בגדים ליום הולדת?

לפני שיוצאים לקנות או לבחור בגדים עבור היום הולדת, חשוב לשים לב למגוון פרמטרים בעת הבחירה כדאי לוודא שבחרתם בלוק נוח שיהיה יעיל ומתאים לאטרקציות שאתם עומדים לחוות. בכל זאת מדובר ביום הולדת של פעם בשנה ולבוא בלבוש לא מתאים יכול ממש לקלקל את היום ולהיות פשוט לא נוח. כדי להבטיח שבחרתם בלוק נוח שמתאים ליום הולדת, לפניכם מספר פרמטרים שכדאי לחשוב עליהם לפני שניגשים לבחירת בגדי יום ההולדת:

 

בחירת בגדי יום הולדת שיתאימו לסוג האטרקציה

בחירת בגדים ליום הולדת היא בחירה מרגשת וכיפית, אך למעשה זו גם בחירה חשובה שתשליך על שאר היום כולו עקב נוחות ואיכות הבגדים. למעשה, צריך להודות שכמו שחשוב לנו להראות הכי טוב ולהתלבש הכי חגיגי ויפה – באותה מידה גם חשוב שיהיה לנו נוח ושהבגדים שנבחר יתאימו לתכניות שלנו באותו היום.

במידה והחברים לוקחים אותנו לטיול ג'יפים, יש ללבוש דברים שונים לגמרי מאשר אם החברות לוקחות אותנו לבית קפה מפואר. הבגדים שתבחרו ישפיעו על התנהלותכם ביום ועל הצלחתכם והנאתכם באטרקציה אליה תגיעו, לכן נסו להתאים את עצמכם מבחינת איכות ונוחות הבגדים.

 

מסיבת הפתעה? נסו לברר מה כדאי ללבוש

פעמים רבות לא נדע מה היא סוג האטרקציה ומה מצפה לנו במהלך היום. במקרים כאלה, אין לוותר! נסו לברר עם חבריכם מה התכניות המתוכננות עבורכם מבלי להרוס את ההפתעה. בקשו לדעת איזה סוג בגדים ללבוש – האם לוק חגיגי ושמלתי יתאים? או שיש צורך בבגדים ספורטיביים? האם יש צורך בבגד ים?.

אלה שאלות שכדאי מאד לשאול לפני בחירת הבגדים גם אם מדובר במסיבת הפתעה, כדי להתאים את עצמכם באופן הטוב ביותר לאירועים המתוכננים ולעבור את היום הולדת בהצלחה ובנוחות.

 

בחירת בגדי יום הולדת שישמחו אתכם ושתשמחו לחגוג עמם

הפרמטר אולי החשוב ביותר, הוא ללכת עם הלב ולבחור פשוט מה שבא לכם. חשבו איך אתם יכולים לשמח את עצמכם, אילו בגדים יעשו אתכם שמחים ביום שלכם. דמיינו את תמונות יום ההולדת שיצלמו אתכם ושיעלו לרשתות החברתיות, וחשבו איך תהיו שמחים להראות ולהתלבש בהן. לכו על הבחירה שמשמחת אתכם, שתגרום לכם להרגיש הכי מיוחדים ויפים בעולם.

 

המלצות לבחירת בגדים ליום הולדת

הבחירה בבגדים ליום הולדת באמת אינה פשוטה ולאחר שדנו בחשיבות של הבחירה ובפרמטרים שיש להתחשב בהם, לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם להחליט באופן סופי, ולהפוך את היום הולדת להכי שמח וחגיגי כמו שמגיע לכל אחד ואחת מכם:

 

להביא סט נוסף בתיק

מאחר ומדובר בבחירה חשובה שמשפיעה על כל מהלך היום  ומאחר וקיים סיכוי שלא תעברו בבית ותתרוצצו ממקום למקום ומחגיגה לחגיגה ביום ההולדת שלכם – מומלץ תמיד להביא סט נוסף בתיק. אם בחרתם בסט חגיגי, כדאי להביא אופציה אחרת, שתהווה חלופה נוחה ואיכותית לאטרקציות נועזות.

תמיד כדאי ליתר ביטחון להחזיק בסט נוסף, שיוכל להציל אתכם במהלך היום במקרה שבגדי יום ההולדת שלכם לא מתאימים לאטרקציה או שהם התלכלכו ונהרסו. כך תבטיחו את התגלגלות מהלך היום באופן חלק ומאושר.

 

למדוד את הבגדים יום לפני כדי לוודא את נוחיותם

בחירת בגדים נוחים, שישבו טוב ויהיו במידה, היא המלצה חשובה מאד ביום ההולדת. ביום זה אתם עשויים להתרוצץ ממקום למקום וחשוב מאד שיהיה לכם נוח. לכן ההמלצה שלנו היא למדוד את הבגדים החדשים שלכם בימים שלפני יום ההולדת והחגיגה, להסתובב איתם קצת בבית ואפילו לצאת איתם החוצה, רק כדי לוודא שהבחירה הזו היא אכן הנוחה והנכונה עבורכם.

הנוחות ביום ההולדת היא פרמטר חשוב, ויהיה מבאס מאד לגלות מאורח מדי שהבגדים היפים והחדשים שקניתם, בכלל לא נוחים, כשאתם כבר מחוץ לבית ביום ההולדת.

עבור רבים מאתנו בחירת הבגדים ביום ההולדת, תהיה חשובה ותשפיע על הלך הרוח שלנו ועל נוחיותנו וכך על כמה שנהנה ביום עצמו. מדובר בבחירה שחשובה לרבים מאחר ועם הבגדים הללו נצטלם ונסתובב כל היום, ביום בו אנו במרכז העניינים.

ישנם מספר פרמטרים חשובים אותם כדאי לזכור ולחשוב עליהם בעת הבחירה, אך הפרמטר המרכזי והכי חשוב זה שהבגדים שבחרתם ישמחו אותכם. לכו על בגדים שאתם אוהבים, שיגרמו לכם להרגיש הכי שמח וטוב.

חשוב לשים לב לסוג האטרקציה – אם מדובר באטרקציה שדורשת בבגדים נוחים וספורטיביים, קחו זאת בחשבון בעת הבחירה, כדי לוודא נוחות מרביות ביום הגדול שלכם.

מאחר ובחירת בגדים ליום ההולדת היא חשובה ויש לה אימפקט חשוב על כמה אתם הולכים ליהנות, מה תרגישו בו וכמה נוח יהיה לכם – מומלץ מאד לארגן סט נוסף ולהסתובב אתו במהלך היום בתיק. הבאת סט נוסף תגן עליכם מפני תקלה שעשויה לקרות בבגדים, או חוסר התאמתם לאטרקציה ולמצב רוח שלכם. המלצה חשובה ונוספת היא לבדוק את הבגדים לפני, נסו למדוד אותם בימים שלפני וכך לוודא מראש שבחירתכם נוחה ונעימה לכם.