פעילויות לבת מצווה

יצירתיות פוגשת אירוע

אירוע בת המצווה של בתכם מתקרב, ההתרגשות בשיאה, הילדה במתח חיובי והמשפחה מתחילה להלחיץ עם מיליון שאלות הנוגעות לאירוע. נו, מה מתוכנן? קניתם לה בגדים? שתלבש שמלה זה הכי יפה, על איזה אוכל חשבתם? ורגע, מה יעשו הילדים באירוע? זה יהיה אסון אם יהיה להם משעמם.

ואתם, אתם רק רוצים להיות כבר אחרי האירוע הכל כך משמח הזה. אני מבקש להרגיע אתכם ולומר, ישנו היום מגוון רחב ביותר של רעיונות ופתרונות לאירוע בת מצווה. בשורות הבאות אביא בפניכם את הרעיונות הבולטים בנושא הפעילויות לבת המצווה, ותראו כיצד הרוגע חוזר אליכם. מוכנים? בואו נצא לדרך.

 

באבל האדס – כי זה מצחיק

אטרקציה קורעת מצחוק שמתאימה גם לילדים וגם למבוגרים שביננו. בעמדת הפעילות יצלמו אתכם וילבישו את תמונת ראשכם לדמות מצחיקה כמו: שרירן, ליצן, קריקטורה של גיבור על, לוחם סומו, רקדנית בלט ועוד דמויות אטרקטיביות.

לאחר מכן, הדמות שלכם תוצג בעמדה כשהראש המצולם שלכם מתנדנד מצד לצד בצורה משעשעת. דמיינו את סבתא בדמותו של שרירן כשראשה מתנדנד מצד לצד, או את אבא של החברה הכי טובה של בתכם מוצג כרקדנית בלט. כשמדובר בפעילויות לבת המצווה, חשבו על קבלת פנים מסוג זה, שתהפוך גבר בכניסה, את האירוע שלכם למצחיק ומלהיב.

 

פעילויות לבת המצווה – טכנולוגיה בגרוש וחצי

משקפי מציאות מדומה

אחת מפעילויות בת המצווה האהובות ביותר היא זו הכורכת את עצמה לפסגת הטכנולוגיה – עמדת משקפי מציאות מדומה. הרכיבו על עצמכם מקפי מציאות מדומה וצאו להרפתקה מכל סוג שתרצו כמעט: גלישת סקי מהר גבוה במיוחד, רכיבה על אופנוע מהיר בתחרות גארנד פרי, זירת לחימה עתידנית הכוללת חלליות ורובי לייזר מתקדמים, רכיבה על סוס ועוד פעילויות מהנות.

המשתמש חובה את הדברים כאילו הם מתקיימים במציאות. הוא חווה את הקפיצות במהלך הרכיבה על הסוס, את מגע הכביש ברכיבה על האופנוע וכן הלאה. מדובר האטרקציה חזקה ומהנה לכל גיל.

 

עמדת מציאות רבודה

ראשית אסביר, מציאות רבודה היא טכנולוגיה המאפשרת לשלב בין המציאות במתקיימת באותו רגע לבין, מציאות אחרת המולבשת על המציאות הקיימת והדברים נראים כאחד. כלומר, המציאות ברגע הזה כוללת גם דבר שכלל אינו קיים במציאות אולם, אנו בטוחים שהוא כאן לידנו. מדובר בחוויה חזקה מאוד.

עמדת פעילות זו מצלמת אתכם במקום ולאחר מכן מראה לכם את עצמכם בתוך מציאות חדשה שבה אתם רואים את עצמכם ליד בריכת דולפינים וכשתזיזו את הידיים בצורת ליטוף, תראו את עצמכם במסך מלטפים דולפין. תוכלו לראות את עצמכם בטיול ג'יפים בקניה, עוצרים ליד נמר ומלטפים אותו ועוד ועוד.

 

עמדות סנוקר

מסתבר שהילדים היום יודעים לעשות חגיגה בסנוקר. שולחן הסנוקר לא איבד את יוקרתו וילדים בגילאי 10 ומעלה כבר נהנים מאוד ממשחק זה. אני ממליץ לכם מאוד לשכור שלושה שולחנות סנוקר לאירוע. תופתעו לגלות זו אחת מפעילויות בת המצווה האהובות על הילדים. זו גם אחת הפעילויות היחידות שמאפשרת לילדים אחרים שאינם משחקים, ליהנות מהתבוננות במשחק ועידוד המתחרים בו.

 

פעילויות לבת המצווה – הסטנדרט

פעילות הסטנדרט שתמיד תהיה, בכל אירוע בת מצווה או בר מצווה, היא עמדת משחקי המחשב. כמה לא מפתיע שזה הסטנדרט באירועים אלה כיום. בתחום זה קיימים משחקים מומלצים רבים ולהלן מספר דוגמאות למשחקי מחשב מובילים באירועים:

  • מיינקראפט – משחק החציבה המוכר שהביא לעולמם של ילדנו את דמויות הקריפרים הירוקים, ובמידה מסוימת את נקודת המבט ההנדסית על מבנים שונים.
  • 2K משחק הכדורסל שהפך לקלט בקרב הילדים ובני הנוער. מאפשר ביצועים גבוהים של משחק הכדורסל באמצעות שלט.
  • פורטנייט – משחק הלחימה הידידותי ביותר שהומצא איי פעם. נכון, יש בו כלי נשק והרג אולם, המוות מעולם של היה כל כך ידידותי ולא מאיים. מפתח חשיבה אסטרטגית, קואורדינציה, חשיבה מהירה ולעיתים גם עבודה בצוות.
  • רק לרקוד – משחק הריקודים שהופך כל יחד ונער לרקדן מיומן, חסר בושה וכזה שרוקד עם אחרים.
  • מלחמת הכוכבים של לגו – מבוסס על סדרת הסרטים האלמותית שנהפכה למשחק מחשב מקסים הכולל דמויות לגו מרהיבות.
  • הנוקמים – עוד משחק המבוסס על סדרת סרטי קולנוע מצליחה, שמעמיד בפני השחקנים אתגרים מסוגים שונים הדורשים יכולות על אנושיות של גיבורי על.

 

סדנת ביוטי לבנות בלבד

אי אפשר לקיים פעילויות לבת המצווה ללא עמדה של סדנת ביוטי לבנות. אני באופן אישי ממליץ לכם על סדנא ששמה דגש על מוצרי ביוטי טבעיים. סדנא מסוג זה מביאה עמה ערך מוסף של שימוש בחומרים טבעיים מן הטבע, ומעבר להתנסות בפעילות הטיפוח המפנקת, נוגעת הסדנא בחומרים המומלצים לשימוש ובהבדלים בניהם לבין אלה שקונים בחנויות הפארם.

גולת הכותרת, רקיחת קרמים שונים לבריאות וטיפוח הגוף, הפקת שפתון מחומרים טבעיים ועוד.

 

אירוע בחוץ זה תותח

אם החלטתם לקיים את אירוע בת המצווה בחוץ ולא בשעות הערב, ישנו דבר אחד שהוא יותר ממתבקש והילדים פשוט עפים עליו – תותח קצף. מדובר אמנם באטרקציה יקרה יחסית אולם, זו אטרקציה שהילדים בדרך כלל לא שוכחים. תותח הקצף מגיע בדרך כלל עם מוזיקה של מסיבה, הילדים רוקדים ומשתוללים ונהנים מהרגשת חופש בלתי נשכחת עבורם. אין שום סיכון בהבאת תותח קצף לאירוע, התותחים היום בטיחותיים ומהנים לכל גיל.

בימים טרופים אלה של קורונה התשובה שלי חד משמעית, בחוץ. לא תהיו תלויים בהטרדות של תו ירוק וכל הכרוך בו. האירוע שלכם יוכל להתקיים בכל מקרה, כנראה גם במצב של הגבלות חדשות כאלה ואחרות. מלבד זאת, לאירוע בחוץ יש יתרונות נוספים, בדרך כלל שטח גדול לפעילויות וזה חשוב כשמדובר בילדים והאפשרות להזמין לאירוע תותח קצף אטרקטיבי.

מרבית ספקי הפעילויות מוכרים חבילות של פעילויות במחירים אטרקטיביים ולכן מומלץ לעבוד מול ספק אחד. במידה והחבילות שהוא מציע לא מציעות את מה שאתם רוצים, תוכלו בוודאי לבקש החלפת פעילות בין חבילות.

מומלץ לפזר את הפעילויות בצורה הבאה – קבלת פנים עם פעילות או שתיים, זמן חופשי לפעילות שבו הכל זמין והוא רץ במקביל לאוכל למשל וזמן נוסף קצוב לקראת סיום האירוע ואחרי שכולם אכלו קינוחים.

מחיר החבילה כמובן מותנה במה היא כוללת. חבילות בסיסיות יכולות לעלות החל מ- 1300 שקלים וחבילות יוקרתיות יותר החל מ- 3500 שקלים.