סדנאות אופנה ליום הולדת

הבת שלכם חוגגת בקרוב יום הולדת ואתם רוצים לערוך לה מסיבה מקורית, מיוחדת וחווייתית, כזו שתשאיר חותם טוב על כל משתתפות המסיבה? תכנון של מסיבת יום ההולדת כולל בתוכו ארגונים רבים שכרוכים בו כמו סידור הבית או חלל האירוע, הזמנת המשתתפים, ארגון של אוכל ועוד מיני שורות להוספה בצ'קליסט הארוך שלכם.

המשימה הגדולה ביותר ואולי גם המאתגרת ביותר מבין כולם היא כמובן – חשיבה על אטרקציה שתתאים לכלת יום ההולדת ולכל המשתתפות וגם כזו שתהיה עבורכם קלה להכנה. אספנו עבורכם רעיונות שונים, כולם בתחום האופנה, שהרי אין ילדה כמעט היום שלא מתעניינת בעולם הזה, כך שמסיבת יום ההולדת שתארגנו תשאיר טעם מתוק בפה לכל החוגגות במסיבה.

 

סדנת סטיילינג

סדנא שתיערך באמצעות מפעיל או מפעילה, או אפילו על ידיכם, אם יש לכם מספיק סבלנות ואורך רוח ואתם אוהבים להדריך ילדים קטנים, המשתתפות ילמדו כיצד להרכיב "לוק" שלם של בגדים, מה הם שילובי הצבעים הנכונים ואילו גזרות של בגדים מתאימות לאילו מבנה גוף.

בסדנא כל אחת תוכל להמציא "טרנד" חדש ולהרכיב מראה שלם של בגדים, נעליים, ואביזרי אופנה שונים על פי אותו טרנד. לאחר מכן כל אחת תציג לחברותיה את הלוק שהרכיבה, כמובן שהפוקוס יהיה על ילדת יום ההולדת, ואפשר לארגן גם מסלול תצוגת אופנה כך שכל אחת תוכל לצעוד על המסלול בביטחון כשכל המשתתפות מריעות לה ומחמיאות לה.

 

סדנת איפור

כבר ממזמן ידוע שאופנה היא לגמרי לא רק בתחום הבגדים, אלא גם במראה שמתלווה אליו, והמרכיב המרכזי בו הוא הפנים שלנו והאיפור שאנו משתמשים בו. בסדנת יום ההולדת הבנות ילמדו מהמפעיל או מהמפעילה, בהדגמת כלת יום ההולדת, את טכניקות האיפור השונות, אילו צבעים בסומק או באודם מתאימים לאילו צבע עור, איך מתאפרים בעצמנו וגם איך לאפר את חברותינו.

תחילה הבנות ינסו את השיטות החדשות שלמדנו על דף ובו איור של ציור פנים, ולאחר מכן יתנסו באיפור על חברותיהן וגם על עצמן. הבנות יצאו מיום ההולדת שמחות ומאופרות, וגם עם ידע שישמש אותן גם בהמשך, לאחר הערב המהנה.

 

סדנת "עשי זאת בעצמך"

אין דבר יותר כיף מלהכין פריט אופנה בעצמך, מאלף ועד תו. בסדנת יום ההולדת, המשתתפות ילמדו כיצד להכין בעצמן אביזרי אופנה שונים, כמו חולצת טאי דאי, ילקוט מבד ג'ינס, חגורה מגניבה או בנדנה לשיער – לגמרי בעצמן. תוכלו לבחור פריט אחד שאותו כולן יכינו בסדנה, ואפשר להכין גם מספר פריטים כאשר כל אחת תבחר באביזר האופנה שהיא רוצה להכין אותו.

המפעיל או המפעילה יתדרכו את המשתתפות שלב אחר שלב, כמובן בעזרת ילדת יום ההולדת שתצא מהאירוע עם כל פריטי האופנה השונים, ויעברו תוך כדי ההכנה בין הבנות ויוודאו שכולן מסתדרות כמובן. כך, בסוף האירוע הבנות יוכלו לצאת הביתה עם מוצר מוגמר שהכינו במו ידיהן, עם תחושת סיפוק ועם הרבה גאווה עצמית.

 

סדנת יופי

כדי להיות אושיות אופנה מצליחות, או מכתיבות טרנדים, צריך קודם כל להרגיש נוח עם עצמך. בשביל לעשות זאת, תוכלו להביא סדנת יופי ליום ההולדת של ביתכן, בה כל אחת תכין בושם, קרם גוף או מסיכה לפנים, ותוכל לבחור את הריח, המרקם והצבע לפי רצונה. הבנות יכינו את המוצרים לפי ההסברים של המפעיל או המפעילה, כשברקע תנוגן מוזיקה מרגיעה ונעימה.

לאחר מכן הבנות יוכלו להשתמש בעצמן במוצרים שהכינו ואפילו להשאיל מהן אחת לשנייה. מיטבי הלכת יוכלו לשדרג את הסדנא למעין "ספא", בו הבנות עם חלוקים נוחים ועם כיסוי עיניים, עם מלפפונים על העיניים או עם דמיון מודרך מרגיע.

 

סדנת עיצוב אופנה ותפירה

בסדנת יום ההולדת תוכלו לספק לכל המשתתפות הצצה למאחורי הקלעים של עולם עיצוב האופנה – איך חתיכת בד הופכת לשמלה מעוצבת? כל אחת תלמד לצייר שמלה, חצאית או חולצה לבחירתה, לפי הוראות המפעיל בסדנה, לאחר מכן מתוך מגוון הבגדים, כל משתתפת תשתמש בבד האהוב עליה, ואז הבנות יתחילו במלאכת התפירה – כל אחת תכין בגד לעצמה, לפי מידותיה ובהתאם לבד שהיא בחרה.

העבודה עלולה להיות אולי מעט ארוכה, אך חווייתית ומהנה, ובעזרתה הבנות יהיו ממש מעצבות אופנה ליום אחד, וגם ייצאו מחגיגת יום ההולדת עם בגד שהן הכינו לגמרי בעצמן.

 

סדנת תסרוקות

כדי להשלים את המראה של דוגמנית האופנה, מעבר לטיפוח, לאיפור, ולבגדים אופנתיים, צריך לדאוג גם לשיער, לא? בסדנה הבנות ילמדו איך לעשות תסרוקות מגוונות, איזו מהן מתאימה לאיזה סוג שיער וגם יתנסו אחת על השנייה בעשיית התסרוקות.

המשתתפות יוכלו גם להכין קישוטים שונים לשיער אותם יוכלו לשלב בתסרוקת, ואפשר לארגן גם עמדת צילום מגניבה בפינת החדר, בה כל אחת תוכל להצטלם, עם כלת יום ההולדת כמובן, עם התסרוקת שהיא עשתה לעצמה או שחברותיה עשו לה.

 

סדנת שופינג

למי מאיתנו קרה שהיא הלכה לקניון במטרה לקנות משהו אחד, ויצאה עם שלל גדול בהרבה יותר, ובכלל בלי הפריט המבוקש? בסדנה הבנות ילמדו איך לתכנן נכון את מסע השופינג שלהם, איך יודעים באיזה פריט כדאי להשקיע ועל מה שווה בינתיים לוותר, ואיך ממחזרים בגדים בארון שלנו, שקנינו בכלל לפני יותר משנתיים, כדי שהם ירגישו לנו חדשים כאילו היום קנינו אותם בחנות הממותגת? הסדנא תעזור לבנות לייעל את הקניות שלהם, לחסוך כסף, וגם ללמוד לפרגן לעצמן כשהם קונות בגד חדש – הכל באישור ההורים כמובן, בין אם מודבר בכסף שלהן או בכסף של אבא או של אמא.

 

אופנה עם ערך מוסף

בכל אחת מסדנות האופנה הללו, המשתתפות אמנם יוצאות עם מידע שימושי מאוד, אך גם עם הרבה ערך מוסף מעבר לכך. הבנות ילמדו להעריך את עצמן, גם מבחינה חיצונית וגם מבחינה פנימית, יחזקו את הביטחון העצמי שלהן ואת דימוי הגוף החיובי שלהן ובעיקר יידעו שליופי יש קשת רחבה של צבעים, גדלים וצורות. הסדנאות יעזרו לבנות לפתח את היצירתיות, את הדמיון ואת הראש הפתוח שלהן וגם יעודדו פירגון ועזרה הדדית אחת לשנייה.

נוסף על כל הכלים האלו, שהבנות ירכשו בכלל מבלי ירגישו, הבנות ייהנו, יתגבשו ויעשו המון כיף. בקיצור, אתם לא תתחרטו על כך שהזמנתם סדנה כזו ליום ההולדת של ביתכם. אנחנו מקווים (וגם די בטוחים תכלס), שתמצאו מבין כל הסדנאות אחת כזו שתתאים לכם בצורה הטובה ביותר. בהצלחה!

מעבר להנאה ולגיבוש שכל המשתתפות במסיבה יזכו להם, הסדנא תעניק לבנות חיזוק של הביטחון העצמי ודימוי הגוף שלהן, תעודד את היצירתיות ואת הדמיון שלהם וגם תעזור להן לפרגן אחת לשנייה, נוסף על כך הן ייצאו עם ידע חדש בעולם האופנה שרכשו במסיבה.

סדנת איפור תתאים למספר גדול יחסית של משתתפות, שכן כך הבנות יוכלו לתרגל את הטכניקות שלמדו אחת על השנייה, כמו גם סדנת יופי, פעילות תסרוקות וסדנת שופינג.

אם אופי יום ההולדת שלכם הוא יחסית רגוע, ואתם רוצים שהמסיבה תיערך למספר קטן של משתתפות, תוכלו לערוך יום הולדת עם סדנת סטיילינג, בה יושם דגש אישי על כל אחת, עם סדנת יצירה של עשי זאת בעצמך, וגם עם פעילות של עיצוב אופנה או תפירה.

בדקו מה הוא התקציב שלכם ליום ההולדת, ואיך ילדת יום ההולדת רוצה לחגוג. לאחר מכן, בדקו איזו סדנא מבין האפשריות תתאים לכך בצורה הטובה ביותר, ותשמח את כלת השמחה ואת חברותיה.