סדנאות יצירה ליום הולדת

אם הילד או הילדה שלכם חוגגים בקרוב יום הולדת, ועדיין אין לכם רעיון לאטרקציה לערב החגיגי עבור כלת או חתן יום ההולדת וכל החברים שלהם, יש לנו הצעה מצוינת עבורכם. טרנד "עשה זאת בעצמך", או כמו שהוא מוכר בשאר מדינות העולם – DO IT YOURSELF , או בקיצור – DIY, כבש כבר ממזמן קהל רחב של ילדים ובני נוער.

בסדנא, אותה אתם תעבירו או שיערוך אותה מפעיל על פי בחירתכם, הילדים והילדות ילמדו להכין מוצר מוגמר לגמרי בעצמם. תוכלו לבחור קונספט לסדנא שלפיו ייצרו את המוצרים בסדנא, והאטרקציה הזו תספק תחושת הנאה לכלל המשתתפים בה, תגבש ביניהם ותחזק את תחושת הסיפוק והגאווה העצמית שהילדים ירגישו כשייצאו הביתה עם המוצר המוגמר.

אספנו עבורכם כמה רעיונות לקונספטים של סדנאות יצירה, בחרו את האחד שיתאים לכם ולכלת או לחתן יום ההולדת בצורה הטובה ביותר, בהצלחה!

 

מי הוא המפעיל הטוב ביותר לסדנא שלכם?

בחרו מפעיל שעורך סדנאות שיתאימו לאופי המשתתפים ביום ההולדת – אם אתם מתכננים חגיגת יום הולדת לבנות בגילאי 10, כדאי לכם לבחור מפעיל קליל, משוחרר וכזה שיידע לפתח נושאי שיחה בנות אותו גיל ולשים במרכז את ילדת יום ההולדת. אם ברצונכם לערוך חגיגת יום הולדת מרובת משתתפים, עם כל חברי השכבה של הילד שלכם, בדקו מי הוא המפעיל שעורך סדנאות יצירה למספר רב משתתפים.

כמובן שבבדיקת כל אלו תצטרכו לקחת בחשבון גם את כמות הכסף שאתם מסוגלים וגם רוצים להוציא על אותה אטרקציה, ואת אופי המפעיל – האם הוא נעים, חייכני, ואחד כזה שייצור אווירה מכבדת בין כל משתתפי האירוע? אם התשובה היא כן, העדיפו לבחור דווקא בו לסדנת היצירה ביום ההולדת.

 

סדנת יצירה לכבוד החזרה לבית הספר

אם הילד או הילדה שלכם נולדו בחופש הגדול, בוודאי הסיטואציה הבאה מוכרת לכם – הילד שלכם חוגג יום הולדת בבית, כאשר אם היה חוגג בית הספר בוודאי תשומת לב רבה הייתה מוענקת לו, על ידי התלמידים והן עלי ידי המורה, רק משום שכך התאריך היה יותר במודעות של כל הקרובים אליו. תוכלו לערוך מסיבת יום הולדת בשיא החופש הגדול, או בסמוך לתחילת תקופת הלימודים, עבור יליד הקיץ שלכם.

בסדנת היצירה אורחי המסיבה יוכלו להכין בקבוקים מעוצבים לבית הספר, מחברות ויומנים בעיצוב אישי, לתפור קלמר או תיק גב שישמש אותם כהוגן וגם לקשט את קופסאות האוכל הבנאליות. כך תוכלו ליצור עניין בסדנא, לגרום להנאה ולגיבוש של כל המשתתפים, וגם להעניק מזכרת שימושית מהאירוע לכל הילדים שהשתתפו בסדנה.

 

סדנת יצירה אופנתית

אם הילד או הילדה שלכם הם מחובבי תחום הסטיילינג והאופנה, אנחנו חושבים שסדנת יצירה שבה המשתתפים יכינו מוצרים אופנתיים מגוונים, תהיה האטרקציה המושלמת עבורכם. בסדנא הילדים ילמדו צעד אחר צעד כיצד לתפור חולצה, איך מכינים תיק, מה הם שלבי ההכנה של סרט לשיער וגם טכניקות עיצוב שונות כמו ציור טאי דאי, שהופך כל פריט לבוש מבנאלי למשודרג.

לאחר שהמשתתפים בסדנא למדו בהדרכת המפעיל, ובהדגמת ילד או ילדת יום הולדת כמובן, איך מכינים את כל אלו וגם הגיעו למוצר המוגמר – תוכלו לערוך תצוגת אופנה בה כל אחד יוכל להציג לכל חבריו את מה שהוא הכין, עם העיצוב הייחודי שלו.

 

מה צריך כדי לשדרג את החדר? סדנת יצירה בסגנון "הום סטיילינג"

טרנד עיצוב הבית לא פוסח גם על ילדים ועל מתבגרים שונים, וסדנה בה המשתתפים ילמדו להכין פופים נוחים לחדר, איך בונים מדף מעץ, ולקשט מסגרת מעוצבת לתמונה שלהם, תוכל לשדרג את עיצוב החדר שלהם אפילו יותר. תוכלו לבחור מוצר אחד שאותו המשתתפים ילמדו להכין, וניתן גם לתת לאורחים לבחור בעצמם מה ירצו להכין.

המפעיל יעבור בין כל הילדים והילדות, לאחר שהסביר את שלבי ההכנה צעד אחר צעד, ויבדוק שכולם אכן מסתדרים. כך גם ההורים של חברי הילדים שלכם יהיו מרוצים מהאירוע וגם אתם תוכלו להכין לעצמכם כמה תוספות מעוצבות לבית שלכם.

 

סדנת יצירה טכנולוגית – קישוטים לפלאפון

בעידן של היום, כמעט לכל הילדים יש פלאפון חכם, אוזניות, כיסוי למכשיר ועוד כל מיני גאדג'טים למיניהם, אז למה שלא תשדרגו להם את כלו אלו ותוסיפו קישוטים למוצרים הטכנולוגים הללו? בסדנת היצירה הזו אורחי המסיבה ילמדו להכין תיק קטן לאוזניות שלהם, איך לעצב כיסוי מגניב לטלפון, וגם ייצרו מחזיק מפתחות שמתחבר לאייפון. הסדנא הזו תהיה שימושית עבור הילדים והילדות וגם תגרום להם להנאה מהכנת המוצרים.

 

גברת מגונדרת – סדנת יצירת תכשיטים

אם יום ההולדת שלכם מיועד עבור כלת השמחה שחובבת תכשיטים, וכל חברותיה נוהגות גם הן לענוד עגילים, צמיד או שרשרת בכל הזדמנות, תוכלו לערוך במסיבה סדנת יצירת תכשיטים. המפעילה המקצועית תלמד את המשתתפות את הטכניקות הבסיסיות של הכנת התכשיטים השונים, וכל אחת תבחר את המוצר המסוים שהיא רוצה להכין, ובסופו של הסדנא גם תזכה לענוד אותו בעצמה.

 

סלון יופי בבית – סדנת יצירת מוצרי קוסמטיקה

יום הולדת בסגנון ספא הוא רעיון נהדר לערב בנות כשלעצמו, וכשהמשתתפות במסיבה זוכות להכין את כל מוצרי היופי בעצמן ממש – הערב יהפוך משודרג אפילו יותר. תוכלו להסביר לבנות, או להביא מפעיל או מפעילה שיעשו זאת במקומכם, איך להכין את התמרוקים השונים כמו מסיכת פנים, בושם וקרם גוף שלב אחר שלב, איך בוחרים את הריח המתאים ומה כדאי לעשות כדי שהריח של המוצר יישאר כמה שיותר זמן.

הבנות יכינו את המוצרים השונים ואז יוכלו לערוך "מסיבת ספא", בה הן יזכו לחנוך את התמרוקים החדשים אחת או על השנייה או על עצמן.

 

דברים שחשוב לשים אליהם לב במהלך סדנת היצירה

הסדנא נועדה בראש ובראשונה לספק הנאה וגיבוש עבור המשתתפים בה, לכן דאגו שאלו יהיו בראש סדר העדיפויות שלכם, והקפידו על אווירה נעימה ומכבדת. אם הבאתם מפעיל, שימו לב שהוא משתף את כל ילדי המסיבה בהכנת המוצרים ושהוא גם שם דגש על ילד או על ילדת יום ההולדת כמובן, בהדגמת שלבי ההכנה.

כמו כן, לעיתים עלולים להיות מעורבים בהכנה מכשירים או מוצרים שיכולים להיות מעט מסוכנים לשימוש כמו סכין חד, לכן הקפידו להתאים את אופי הסדנא לגילאי המשתתפים בה, וכן שימו לב במהלך בסדנא לבטיחות המשתפים. בהצלחה!

הסדנא תתרום לגיבוש של כלל המשתתפים, תעניק לכם חוויה חיובית מהמסיבה וגם תסב להם הנאה. מעבר לכך, הילדים ירגישו סיפוק ותחושת גאווה עצמית בזכות העודה שהכינו משהו לגמרי בעצמם, וזה שווה את הכל.

לפי אופי המשתתפים, והרצון של חתן או של כלת יום ההולדת תוכלו להכין מגוון של דברים – מוצרים לבית הספר, אביזרי אופנה, קישוטים לפלאפון, מוצרים לחדר, תכשיטים וגם מוצרי קוסמטיקה.

לפי אופי המשתתפים, והרצון של חתן או של כלת יום ההולדת תוכלו להכין מגוון של דברים – מוצרים לבית הספר, אביזרי אופנה, קישוטים לפלאפון, מוצרים לחדר, תכשיטים וגם מוצרי קוסמטיקה.

תוך כדי שהמפעיל עורך את סדנת היצירה במסיבה, שימו לב שהמפעיל משרה אווירה נינוחה ומזמינה, שהוא ברור בהסברים שלו ושהוא משתף את כלל הילדים בהכנה, וכמובן נותן פוקוס מתאים לילד או לילדת יום ההולדת. כמו כן, השגיחו ובדקו שאין מכשירים מסוכנים בסדנה, ואם כן – שהמשתתפים בה משתמשים בהם כמו שצריך.