הפעלת טיק טוק

מהי הפעלת טיק טוק? הפעלת טיק טוק היא מסיבה לכל דבר, בסגנון האפליקציה המוצלחת "טיק טוק". במסיבה עצמה יש שירים כמו בטיק טוק, ריקודים כמו בטיק טוק, ואפשר כמובן גם להצטלם ולהעלות לטיק טוק! בדרך כלל אלה יהיו הפעלות לילדים ונוער, אשר מעבירים אותם מפעילים שזאת המומחיות שלהם.

הפעלת טיק טוק נהיית יותר ויותר פופולרית אצל ילדים שחוגגים יום הולדת, מסיבות סיום, ובאירועים משפחתיים וחברתיים אחרים. רוצים לשמוע יותר? אתם לא מכירים טיק טוק ורוצים לדעת מה זה אומר?  הכתבה הבאה תעשה לכם סדר.

 

מה זה טיק טוק ואיך זה קשור למסיבה?

טיק טוק היא אפליקציה שמהווה פלטפורמה לצילומי וידאו קצרים שמביעים מסר קולע וקצר – מסר מצחיק, משונה, ידע מעניין ועוד. הטיק טוק כבש את העולם, אולי יותר מהפייסבוק והאינסטגרם. כל ילד מבלה שעות רבות בצילום עצמי לאינסטגרם, אחרת הוא לא ירגיש בעניינים. הפעלת טיק טוק משלבת את הייחודיות של האפליקציה במסיבה.

החברה שמפעילה את האירוע מגיעה עם רקע מיוחד ורינג בו הילדים שמים את הטלפונים שלהם ומצטלמים. למי שלא נמצא בתוך האפליקציה זה עלול להישמע מוזר, אך מדובר באירוע מטורף. בגלל הפופולריות של האפליקציה, רובם המוחלט של הילדים מתרגשים ומזדהים עם הרעיון, משתפים פעולה ומחכים לזה בקוצר רוח. ניתן לחגוג במספר דרכים הלקוחות מתוך האפליקציה:

  1. מסיבת ריקודים
  2. משחקי מסך
  3. מסיבת אוזניות
  4. קריוקי
  5. צילום סרטונים ויראליים לטיק טוק

 

בחירת המפעיל להפעלת טיק טוק

בחירת המפעיל והחברה שמפיקה את ההפעלה היא צעד חשוב ביותר. אנחנו רוצים שהילדים שלנו ייהנו וישמחו מצד אחד ושלא ירגישו דחויים או פחות בעניינים. המפעיל צריך לדעת לחבר את כולם ולדעת להפעיל את כולם לפי הדברים שמושכים את כל הילדים – שירים שמדברים לכולם, ריקודים בטעם טוב שכול הילדים מתחברים אליהם, צילום נכון של ההפעלה ושל הסרטונים ואינטראקציה נכונה עם הילדים.

המפעיל צריך לדעת איך לגשת לילדים ולגורם להם להשתתף. אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת כדאי שתעשו תיאום ציפיות בין המפעיל לבין אותו ילד יום ההולדת כדי שההפעלה תענה על ציפיותיו. בנוסף צריך לדאוג שההפעלה תהיה חינוכית וראויה, שהמפעיל והילדים כמובן ישתמשו בשפה נאותה.

יתר על כן, על המפעיל להביא ציוד איכותי – רמקולים איכותיים, צעצועים לצילומים כגון משקפיים מגניבים, שרשראות יפות, איפור, קשתות חד קרן, חצאיות טוטו, זוהרים, נצנצים, טבעות ועוד מגוון אביזרים שמוסיפים טעם לאירוע. אם אתם ממש רוצים להשקיע, ניתן לעשות את ההפעלה בסטייל מסוים, לדוגמא סליים – הפעלה שבהתחלה כל משתתף מכין סליים מגניב ומצטלמים אתו.

טיפ אחרון שקשור בבחירת מפעיל להפעלת טיק טוק – חפשו המלצות! בלי המלצות לא מתקדמים, הן יגלו לכם על המקצועיות והאיכות של החברה.

 

רעיונות להפעלת טיק טוק

  1.  משחקי טיק טוק – מתחלקים לקבוצות ומגרילים משחק מסוים והמשתתפים משחקים ומצלמים אותו ובסוף אפשר גם לעשות תחרות והמנצח מעלה את הסרטון לאפליקציה!
  2. מסך גדול עם רקע יפה יכול להעלות את הרמה של ההפעלה. אפשר לשים תמונות של מקומות מהעולם או בים, ביער, באגם כחול או בעיר גדולה ולהצטלם וכך ליצור אווירה כיפית.
  3. אתם תיצרו הפעלת טיק טוק מדהימה אם תקחו רעיונות מהעולם של הילד שחוגג את יום ההולדת – אם זה תחביב שיש לו, אם זה שירים שהוא אוהב או אנשים מפורסמים שהוא אוהב, קבוצות כדורגל או כדורסל, זמרים ושחקנים – את כולם אפשר למצוא היום בטיק טוק ולהלהיב את הילדים.

 

מהלך ההפעלה

להפעלת טיק טוק יש מספר שלבים שרצוי לפעול לפיהם. נתחיל עם קבלת הפנים של ההפעלה – זהו חלק חשוב מאוד מההפעלה עצמה. בקבלת הפנים לרוב יהיה כיבוד קל למשתתפים, אם האורחים הם ילדים אז חטיפים יכולים להספיק. התפאורה היא הכי חשובה כיוון שחשוב שהילדים יראו שהם הגיעו להפעלת טיק טוק וההתלהבות שלהם מהמסיבה תגדל.

זה הזמן להתקשט, להתאפר או לשים אביזרים הקשורים לקונספט של המסיבה עצמה לפי מה שתכננו. אם זה מסיבת יום הולדת אפשר שהילד החוגג יכנס בכניסה מרשימה עם שיר יפה והופעה קטנה משלו. ניתן להוסיף שטיח אדום, נצנצים ופייטים שעפים באוויר, בועות סבון ואפילו זיקוקים ליצירת אווירה מושלמת.

לאחר מכן יש לעבור לחלק העיקרי של ההפעלה – הריקודים! המעפיל בתיאום מראש עם מארגני המסיבה יגיע להרקיד את הילדים ביחד עם הדיג'יי שלו, כמובן ברוח הטיק טוק! שירי טיק טוק, ריקודים בסטייל טיק טוק, משחקים או צילומים כמו בטיק טוק ואיך אפשר בלי להעלות סרטון מהמסיבה לטיק טוק! ברגע שהילדים מתחילים למצות את הריקודים וההפעלות השונות, אפשר לעבור לחלק האומנותי – משחקי פרסים, תחרות הסרטון המצחיק, תחרות הריקוד המושקע, וחלוקת הפרסים לזוכים.

 

הפעלת טיק טוק – קונספט

להפעלת טיק טוק יש פנים רבות, יש מגוון קונספטים ולכל אחד יתרון אחר:

  1. הפעלת טיק טוק בסגנון ספא – כל האורחות נהנות מטיפולי יופי שונים ולכולן סט זהה ומהמם של מגבות ואביזרים. במהלך פעילויות הספא יצלמו לטיק טוק סרטונים ותמונות, ישמיעו שירים שיקפיצו את האווירה ועוד.
  2. טיק טוק לילדות קטנות בסגנון חד קרן – מסיבה מקושטת בדמויות שילדות אוהבות, עם מוסיקה שהן אוהבות ואיפור פנים.
  3. מלכת הסליים – השיגעון שמטריף את כל העולם משתלב במסיבה שלכם!
  4. מסיבה בסיסית עם מוסיקה ומשחקים בסגנון טיק טוק – כיף אמיתי!

שאלה מצוינת. אפליקציית הטיק טוק מעלה המון לבטים חינוכיים – כמה הילדים עסוקים בעצמם, כמה זמן הם מבלים בטלפון ועוד. תופתעו לשמוע שהפעלת הטיק טוק היא למעשה פתרון חינוכי לבדידות שהטלפונים יוצרים – במקום שכל אחד יהיה לבד בתוך הטלפון שלו, כל הילדים נהנים יחד ומתנתקים קצת מהטלפון מבלי שהם שמים לב.

זה לא נצרך כיוון שהיא יכולה להיות מאוד ארוכה והילדים נהנים ממנה. תוכלו לשלב כיבוד כפי שאמרנו, אך הפעלת הטיק טוק כשלעצמה מספיקה בשביל להעביר אירוע שלם, כל מה שנותר לכם לעשות זה לשבת לנוח ולתת לחברת ההפעלה לעשות את העבודה.

כמובן שלא, זו רק הצעה. אמנם המהלך מתאים למסיבות רבות והוא מוכיח את עצמו, אך הוא לא עובדה מחייבת. תוכלו לחשוב על סדר שמתאים יותר לכם אם אתם לא רוצים להשתמש במהלך הזה, אך אם אין לכם סיבה מוצדקת לוותר עליו עדיף שתפעלו לפיו כיוון שהוא מגיע מתוך ניסיון רב.

לכל אירוע שיש בו נערים וילדים. לאחרונה נולד טרנד של מסיבת טיק טוק לבת מצוות או בר מצוות. כדאי לכם לנסות!