סטיילינג לבת מצווה

גיל המצוות הוא מאורע משמח מאוד, ולרוב אנו נוהגים לחגוג את המעבר הסמלי בין שלב הילדות לבגרות באירוע רב משתתפים וחגיגי במיוחד. כיום נערות מכירות את כל הטרנדיים האופנתיים ביותר והן חולמות על היום בו ירגישו כמו כוכבת ליום אחד – בת המצווה שלהן מעניקה להן את ההזדמנות הזו בדיוק. לקראת המאורע, מומלץ להשתמש בשירותיה של סטייליסטית מקצועית אשר תדע לבחור לכלת השמחה את התלבושת המושלמת.

ילדתכם הגיעה לגיל המצוות? מזל טוב! כעת עליכם לארגן את אירוע בת המצווה החגיגי והמשמח ביותר עבורה.

כחלק מהחגיגות, נהוג להיעזר בשירותיה של סטייליסטית מקצועית אשר תדע לבחור ולהרכיב עבור כלת השמחה את המראה המושלם לכבוד האירוע. הרי כל נערה בגיל המצוות רוצה להיראות מדהים באירוע שלה, והסטיילינג הנכון יעניק לה את המראה שתמיד חלמה עליה תוך קשב והתחשבות ברצונותיה.

אז מה סטיילינג? כיצד מוצאים סטייליסטית טובה ומקצועית ומדוע זה כל כך חשוב? כל התשובות כאן במאמר.

 

אז מה זה בעצם סטיילינג?

בשנים האחרונות אנו רואים הקפדה אמיתית ומשמעות יתרה לעיצוב, חיבור נכון בין פריטי לבוש וסגנון. הפירוש למילה "סטיילינג" שלקוחה מהשפה האנגלית, הינה "סגנון". סטיילינג הוא למעשה האמנות בשילוב של פריטי אופנה, אביזרי אופנה וכמובן הנעלה. המטרה הינה התאמה מושלמת לגוף ויצירת המראה הייצוגי והיפה ביותר.

כיום ישנה משמעות רבה לתדמית שכל אדם מציג, שכן הרושם הראשוני בהחלט חשוב לכולנו. סטיילינג מעניק לאדם את המראה החיצוני המושלם, תוך התאמה ברורה לסגנונו האישי ולאופיו. סטיילינג, התאמה ושילוב פריטי אופנה משתנה כל הזמן בהתאם לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה.

 

מי היא הסטייליסטית?

לסטיילינג יש כוח גדול על מנת לשפר את התדמית ואף את הדימוי העצמי של כל אחד במטרה להשאיר את הרושם הראשוני הטוב ביותר. אולם, לא כולם מחזיקים בידע האופנתי הנדרש על מנת לדעת כיצד משלבים פריטי אופנה בצורה נכונה תוך התכתבות עם הטרנד האופנתי שקיים בכל עת.

לסטייליסטית יש את הכלים הנכונים והמקצועיים והידע המתאים על מנת להבחין בדיוק איזו מידה כל אדם צריך בכל בגד, איזה צבע יתאים לו – לפניו ולאופיו ולסגנונו האישי, תוך התחשבות והיכרות עם הטרנד הקיים בעולם האופנה.

 

סטיילינג לכלת בת מצווה

בת מצווה היא לא עוד יום הולדת רגיל, אלא אירוע בפני עצמו בעל משמעות סמלית. ולרוב נוהגים לחגוג את המאורע באירוע רב משתתפים וחגיגי במיוחד, בו כל תשומת הלב נתונה לכלת השמחה. חלק מהותי מהחגיגה, הינו בחירת התלבושת המושלמת לכבוד האירוע. סטייליסטית לבת מצווה תעזור לכם להרכיב את המראה המושלם שיקנה לנערה את תחושת הביטחון הנדרשת, ותגרום לה להרגיש יפה ומרשימה.

סטיילינג לבת מצווה הוא מעט שונה מסטיילינג ליום יום, שכן בחירת הבגדים צריכה להיות מותאמת לאופי האירוע וכמובן לאופי הנערה. אז על מה צריך להקפיד?

 

אופי האירוע

יש שבוחרים לקיים את האירוע באולם ויש דווקא שבוחרים לקיים את האירוע בחיק הטבע. בחירת התלבושת לאירוע צריכה להיות מותאמת למקום האירוע שכן אם האירוע מתקיים בחיק הטבע, כדאי שהתלבושת תהיה נוחה ואוורירית, או לחילופין חמה מספיק אם האירוע מתקיים בחודשי החורף. שימוש נכון בשירות סטיילינג לבת מצווה צריך להתחשב במשתנים אלו תוך שמירה על ייצוגיות ושילוב נכון של פריטי לבוש והנעלה.

 

הנעליים הנכונות

יכול מאוד להיות שכלת השמחה תרצה לנעול נעלי עקב לכבוד האירוע. אך כדאי לזכור כי מדובר בילדה צעירה שאינה רגילה לנעול ולצעוד בנעלי עקב, לכן חלק מהותי מהסטיילינג לכבוד אירוע בת המצווה הינו בחירת הנעליים הנכונות – שצריכות להיות יפות ונוחות באותה המידה, תוך התכתבות מושלמת עם התלבושת שנבחרה.

 

תלבושת נוחה

חלק גדול מהאירוע החגיגי, הינו שלב הריקודים. כמובן שהנערה תרצה ללבוש את התלבושת המרשימה והיפה ביותר – הסטייליסטית תדע לבחור לה את התלבושת הזו תוך התחשבות בנוחות שלה, על התלבושת להיות נוחה וקלילה ולא מכבידה, שכן אם לא יהיה לנערה נוח לרקוד, זה עלול לקלקל מעט את החוויה כולה.

 

סטיילינג מקצועי לבת מצווה – איך מוצאים את אנשי המקצוע הנכונים?

ישנם סטייליסטים וסטייליסטיות רבות אשר מציעים את שירותיהם לאירועי בת מצווה.

תוכלו למצוא מבחר של אנשי סטיילינג מקצועיים באינטרנט, אך כיצד תדעו שהם אכן מוצלחים?

המלצות מלקוחות קודמות יש לגשת למשימה כפי שאתם ניגשים למציאת כל שירות אחר, מומלץ ליצור קשר עם לקוחות קודמות שהשתמשו בשירותיהן של סטייליסטיות לבת מצווה ולבדוק עמן האם היו מרוצות מהתוצאה, האם הרגישו טוב בבחירת הבגדים ובתהליך כולו.
נוחות ותקשורת נעימה מכיוון שמדובר בנערה שאינה מכירה בהכרח את עולם האופנה על בוריו, על הסטייליסטית להשרות תחושת נוחות על כלת השמחה בזמן בחירת התלבושת ולהיות קשובה לרצונותיה.
התחשבות ברצונה האישי של כלת בת המצווה אמנם הסטייליסטית מכירה ויודעת בדיוק אילו בגדים יתאימו לנערה, אך על הנערה להרגיש בנוח בתוכם ולאהוב את המראה הכולל שהרכיבו לה – אם הבגדים לא יתאימו לטעמה האישי, לא בטוח שתהיה לגמרי מרוצה מהתוצאה.

המחיר משתנה בעקבות מספר משתנים. ככל שהסטייליסטית שתבחרו תהיה מבוקשת יותר ובעלת ניסיון בתחום– כך המחיר יעלה בהתאם. בנוסף, המחיר ישתנה בהתאם לבחירת הבגדים. מומלץ ליצור קשר עם אשת מקצוע ולבקש הצעת מחיר מסודרת.

שימוש במילות המפתח "סטייליסטית לבת מצווה" באינטרנט יציג בפניכם מבחר של נשות מקצוע אשר מתמחות בתחום סטיילינג לבת מצווה. כפי שציינו קודם, מומלץ לוודא שלסטייליסטית אכן יש את הניסיון הנדרש בעבודה עם נערות בגיל המצוות, וכן ליצור קשר עם לקוחות עבר מרוצות ששכרו את שירותיה.

על מנת לבחור ולשלב את פריטי האופנה הנכונים תוך התחשבות והתאמת הבגדים לרצונותיה וטעמה האישי של הנערה – יש להחזיק בידע הנכון והנדרש למשימה. לכן לא מומלץ לעשות זאת לבד אלא להיוועץ באנשי המקצוע הנכונים.

בוודאי, סטייליסטים המתמחים בתחום הסטיילינג מציעים את שירותיהם גם לחתני בר מצווה ויוכלו לעזור להם לבחור את התלבושת הנכונה לכבוד האירוע החגיגי. יש ליצור קשר עם אנשי המקצוע ולקבל הסבר מפורט והצעת מחיר מסודרת.