משחקי חברה ליום הולדת

מבין מגוון האופציות שניתנות להזמנה ולהפעלת ימי הולדת, משחקי חברה ליום הולדת זו בחירה כיפית במיוחד, שמלבד היותה כה מהנה וחברתית, היא למעשה גם חינוכית וערכית. במקום לשכור גדג'טים ושולחנות פוקר, משחקי חברה יבטיחו יום הולדת כיפית במיוחד שתהיה גם מוסרית וחינוכית עבור הילדים.

כשאתם נמצאים לפני ארגון יום הולדת ומחפשים אחר אטרקציות ופעילויות מגניבות, עליכם לחשוב מספר פרמטרים כמו האווירה שתיצור והמסרים שאתם מעבירים. הבחירה במשחקי חברה ליום הולדת היא בחירה בטוחה שמבטיחה אווירה מעולה ומהנה במיוחד, תוך מסרים של חברות ושיתוף פעולה.

מעבר לכך, בתוך ים ההצעות שיש בשוק שנבחרות לרוב לימי ההולדת, משחקי חברה ליום הולדת הם בחירה מקורית וכיפית שתבטיח חוויה בלתי נשכחת עבור המוזמנים ועבור חוגגי יום הולדת. לפני שתאם ניגשים להחלטות ולבחירות, מקובץ לפניכם כל מה שחשוב לדעת על משחקי חברה ליום הולדת:

משחקי חברה ליום הולדת במרכז

משחקי חברה ליום הולדת בצפון

משחקי חברה ליום הולדת בדרום

משחקי חברה ליום הולדת בשרון

משחקי חברה ליום הולדת בחיפה

משחקי חברה ליום הולדת בירושלים

משחקי חברה ליום הולדת ביהודה ושומרון

 

מה בדיוק מצפה לכם במשחקי חברה ליום הולדת?

ביום הולדת של משחקי חברה, מוצעות מספר פעילויות מגוונות הנוגעות למשחקי חברה שונים, חלקים מוכרים ואהודים וחלקם לא מוכרים ומהווים חידוש מרגש.  משחקי החברה נוגעים למספר תחומים ומציעים גיוון מרענן. משחקי חברה ליום הולדת מביאים לידי ביטוי אצל הילדים, מספר יכולות וכלים כמו שיתוף פעולה, מהירות מחשבה, יצירתיות ויציאה מהקופסא.

הפעילויות במשחקי החברה הן מהנות וחברתיות, ובעזרתן יום ההולדת תוכל לגבש את הילדים והקבוצות ולגרום להם לעבוד וליהנות ביחד.

 

למה כדאי לבחור במשחקי חברה ליום הולדת?

משחקי חברה ליום הולדת הם פעילות פופולרית שרבים נוטים לבחור מאחר ומעבר לכך שהיא מהנה וכיפית במיוחד, היא מקנה לילדים כלים לשיתוף פעולה והתנהלות בחברה, ומעבירה מסרים שבעידן טכנולוגי ואינטרנטי כמו שלנו, עדיין יש ערך רב במשחקים ופגישות פנים אל פנים יחדיו.

לבחירה במשחקי חברה ביום הולדת, יש יתרונות רבים שחשוב להכיר לפני שניגשים להחלטה ולארגון הסופי של יום ההולדת. לשם כך, לפניכם מספר יתרונות שהופכים את הבחירה במשחקי חברה ליום הולדת למומלצת:

 

מסרים ערכיים

לעומת אטרקציות אחרות ורבות בהן העיסוק הוא בעיקר בטכנולוגי ובגדג'טים, כאן העיסוק הוא במסרים ערכיים של הקשבה לאחר ומשחק קבוצתי של פנים אל פנים, ילדינו לרוב נמצאים מול המסכים וזה המקום שהעולם הולך אליו. בעיקר אחרי שנת הקורונה בהם היו סגורים בבית. לכן משחקי החברה ליום הולדת יהיו מרעננים עבורם, ויבטיחו מסרים של חברתיות והעדפת הפנים אל פנים.

 

חוויה שנותנת כלים ליצירתיות ושיתוף פעולה

באטרקציית משחקי חברה ליום הולדת, הילדים מתמודדים עם כלים חשובים שרבות בבית הספר מול המסכים, הם לא נותנים להם ביטוי כמו יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא, חשיבה על האחר ושיתוף פעולה. ביום הולדת משחקי חברה הילדים יצטרכו להסתדר זה עם זה ולהתפשר לפעמים, לדעת לשתף את כולם ולחשוב באופן יצירתי שיוצא מן הקופסא.

 

כולם זוכים להשתתף ואף אחד לא נותר בצד

לעומת אטרקציות רבות אחרות, בהן רק אחד יכול להשתתף בכל פעם והשאר נאלצים לחכות בתור או פשוט לצפות בו, כאן מדובר באטרקציה בה כולם יכולים להשתתף יחדיו באופן שוויוני. אף אחד לא יושב בצד, וכולם משקים יחדיו באופן חברתי והדדי, וזהו יתרון גדול לעומת אטרקציות אחרות שכן כל אחד יכול להשתתף כרצונו.

 

יום הולדת שמתאימה למגוון של גילאים

יתרון חשוב שטמון במשחקי חברה ליום הולדת הוא שהם מתאימים למספר רב של גילאים. משחקי החברה יוכלו לשלב יחדיו ילדים מטווח גילאים שונה, גם ילדים מהחוג שגדולים מכולם בשנה, וגם את בני הדודים הקטנים. זהו יתרון גדול למי שמעוניין בארגון יום הולדת שיתאים לטווח גילאים רחב. כולם יכולים להתחבר למשחקי החברה וליהנות יחדיו לעומת אטרקציות רבות אחרות שמתאימות רק לגילאים מסוימים ולא ידברו לכולם.

 

מתאימה לקבוצות גדולות או קטנות

היתרון הגדול ביום הולדת עם משחקי חברה, היא שהיא יכולה להתאים גם לקבוצות קטנות כמו רק למשפחה או רק לבנות הכיתה, אך גם לקבוצות גדולות מאד מאחר וניתן לחלק את הילדים לקבוצות שיפעלו בנפרד או ביחד. זהו יתרון ענק, שכן לא משנה כמה ילדים תכננתם שיגיעו וכמה מגיעים לבסוף, התוצאה עדיין תהיה טובה.

 

מהי האווירה שיוצרים משחקי חברה ליום הולדת והאם היא מתאימה לימי הולדת?

ביום הולדת ,אנו מעוניינים ליצור אווירה של חגיגה ושמחה, שתאיר את עיני ילדינו ותשמור על כל האורחים מחויכים ומאושרים. משחקי חברה ליום הולדת יוצרים אווירה כזו בדיוק, מאחר והאתגרים והניצחונות מרגשים ומלהיבים וגורמים לאווירה מרימה ומקפיצה, בדיוק כמו שאנו מעוניינים ליצור ביום ההולדת שלנו  או של ילדינו.

יום הולדת זו עשויה אף לגבש ולגרום לכולם להכיר זה את זה טוב יותר ולשתף פעולה בין כל הכיתה או השכבה במעורבב. לכן האווירה הייחודית הנוצרת מן משחקי החברה ביום הולדת היא של שמחה וצחוק, שמתאימים מאד ליום הולדת ולשאר אירועים נוספים של חגיגות ושמחות.