כוכב לבת מצווה

הילדה שלכם מתקרבת לגיל המצוות? מזל טוב! כעת עליכם להפיק עבורה את האירוע החגיגי שיעניק לה את החוויה שהיא מצפה לה. החלום הגדול ביותר של כל נערה בת 12 הוא לפגוש פנים אל פנים את הכוכב או הכוכבת המפורסמת שהיא מעריצה, הזמנתו לאירוע תגשים את חלומה ותהפוך את האירוע כולו לחוויה חד פעמית ומיוחדת עבור כולם.

הדבר המרגש ביותר עבור כל נערה צעירה הוא הרעיון שתפגוש את האדם אותו היא מעריצה כל כך, זו יכולה להיות זמרת או זמר מפורסם, כוכבי יוטיוב, כוכבי טיק טוק ועוד. אמנים רבים מציעים את השתתפותם בתשלום במגוון אירועים, וביניהם אירועי בת מצווה. מומלץ לשקול ברצינות לשלב את נוכחותם באירוע כיוון שהדבר ישמח את כלת השמחה בצורה הטובה ביותר.

במאמר הבא נסביר כיצד עושים זאת, מדוע הזמנתם לאירוע מומלצת כל כך וכיצד בוחרים את הכוכב או הכוכבת הנכונה לבת המצווה.

 

להגשים חלום

כהורים לכלת השמחה, ברצוננו להפיק עבורה את האירוע החגיגי ביותר שניתן, תוך התחשבות וריצוי שאר האורחים הנוכחים באירוע ולדאוג לרווחתם. כמארחי האירוע חלה עלינו האחריות לספק את הבידור האיכותי ביותר למוזמנים שלנו, והתאמתו לאופייה של כלת השמחה, לרצונה וסגנונה האישי.

הזמנת כוכב מוכר לאירוע בת המצווה עונה על כל הצרכים הללו, ומגשים לכלת השמחה את חלומה הגדול ביותר – לפגוש פנים אל פנים את מושא הערצתה.

קיימים אמנים רבים ממגוון תחומים שמציעים את שירותיהם ומגיעים לאירועי בת מצווה, מובן שלא נוכל להזמין את כולם – כיוון שזה כרוך בהוצאות כספיות גדולות מאוד, אך נוכחות האדם הנכון שהיא מעריצה תענה על דרישתה לאירוע מיוחד במינו.

 

אילו כוכבים ניתן להזמין לבת מצווה?

כאמור, לא כולם מציעים את השירות הספציפי הזה, אך ניתן לומר שבעבור סכום מסוים, כמעט כל כוכב או כוכבת יסכימו להגיע לאירוע שלכם, השאלה הנשאלת היא כמה תרצו להשקיע. אולם, כוכבי ילדים רבים וזמרים מוכרים כן מציעים את נוכחותם והופעתם באירועי בת מצווה, וניתן לבדוק זאת בקלות ביצירת קשר עם הסוכנות שמייצגת אותם.

בנוסף, רצוי ומומלץ להתייעץ עם כלת השמחה ולנסות להבין מי האישיות המפורסמת שאותה תרצה לפגוש יותר מכל, האם מדובר בכוכבת טיק טוק, זמר מפורסם, שחקנית טלוויזיה ועוד.

 

מכוכבת טיק טוק עד זמר מפורסם – מה ההבדל?

כפי שציינו, אמנים רבים מציעים את שירותיהם לאירועי בת המצווה. לפניכם סוגים שונים של כוכבים שתוכלו ליצור עמם קשר –

 

כוכבי טיק טוק

אפליקציית הטיק טוק כבשה את ילדי ישראל בסערה, והם מבלים זמן רב בגלישה באפליקציה וצילום סרטונים מוזיקליים קצרים של עצמם. ברשת הטיק טוק קיימים כוכבים מוכרים אשר כמעט כל ילד בישראל מכיר, וכיום הם נחשבים לכוכבים הגדולים ביותר בקרב קהל הילדים.

הזמנת כוכב/ת הטיק טוק האהובה על כלת השמחה בהחלט תספק את הסחורה ורובם מציעים את שירותיהם בהפעלת טיק טוק לאירועי בת מצווה.

 

יוטיוברים

כמו כוכבי הטיק טוק, גם כוכבי היוטיוב מוכרים ואהובים מאוד בקרב הילדים.

ילדים רבים נושאים את עיניהם אל כוכבי היוטיוב שמפורסמים בזכות סרטוני היוטיוב הקצרים שהם יוצרים, ויוצרים סביבם קהל מעריצים של ממש. רובם מציעים מופעים קצרים או השתתפות באירועי בת מצווה בתשלום, וניתן ליצור עמם קשר דרך הרשתות החברתיות.

 

זמר/ת מפורסמ/ת

זמרים מוכרים הם אנשים מפורסמים מאוד, ועל כן רמת הביקוש להופעה שלהם גבוהה בהתאם, כך גם המחיר. רוב הזמרים מציעים מופעים המותאמים לאירועים פרטיים, ושילובם באירוע בהחלט ישמח את כלת השמחה ואת כלל האורחים המוזמנים שלכם, שכן מדובר בבידור איכותי – כי  לרוב כולם מכירים את הזמר או הזמרת.

 

כוכב לבת מצווה – איך עושים את זה נכון?

ראשית, יש ליצור רשימת מוזמנים מסודרת ולהבין מי הם רוב האורחים שינכחו באירוע. כלומר, אם המוזמנים הם בעיקר החברים של הנערה או בני משפחה, כך תדעו להתאים את האמן או האומנית שתרצו להזמין לאופי האירוע. אולם, יש כוכבים שנוכחותם תתאים ותרצה את כל מוזמני האירוע, כך לדוגמא אם תזמינו זמרי מוזיקה ים תיכונית או זמרי מוזיקת פופ, תצליחו לרצות את כל אורחי האירוע בכל הגילאים וגם את כלת השמחה.

בנוסף, קיימת משמעות רבה לתזמון ההופעה. יש לתזמן אותה לאחר המנה העיקרית ולא לפני, מכיוון שלאחר ההופעה והריקודים האורחים עלולים להתעייף. לרוב האמן ידרוש במה בגודל מסוים על מנת שיוכל להופיע כמו שצריך יחד עם להקתו ולהקת הרקדנים במידה ויש, לכן במידה ובאולם לא קיימת במה, תצטרכו לשכור אחת לכבוד האירוע.

על מנת לא להתעסק יתר על המידה בארגון ההופעה, מומלץ לשכור את שירותיו של מפיק אירועים שידאג להפקת ההופעה ושילובה באירוע בצורה נכונה תוך דאגה לכל הפרטים הקטנים שעלולים לצוץ במהלך האירוע.

לסיכום, הזמנת כוכב או כוכבת מפורסמת לאירוע בהחלט ישדרגו את האירוע כולו וירצו את כלת השמחה בצורה הטובה ביותר. שמרו על ראש פתוח בכל הנוגע לאפשרויות השונות ועבדו עם תקציב ידוע מראש, מכיוון שההוצאה יחסית גדולה בהשוואה לשאר האטרקציות בשוק, מומלץ לא לחרוג מהתקציב שהקצתם להזמנת האמן לאירוע שכן קיימות הוצאות נוספות מעבר לכך.

זה תלוי באיזה אמן או אומנית מדובר. לרוב, אם מדובר בכוכב/ת ילדים בטיק טוק או יוטיוברים, ניתן ליצור איתם קשר דרך החשבון האישי שלהם ברשת החברתית, וברוב המקרים הם מציינים כיצד ליצור איתם קשר בצורה אחרת. אם מדובר בזמר/ת מפורסמ/ת, תצטרכו ליצור קשר ולקבל הצעת מחיר דרך הסוכנות שמייצגת אותם.

לרוב כן, אך לא את כולם. לדוגמא, זמרים מפורסמים לאו דווקא מגיעים לאירועים קטנים, אך כפי שציינו קודם, בתמורה לתשלום הנכון כל אמן יגיע לאן שתבחרו. לעומת זאת, כוכבי טיק טוק ויוטיוברים בהחלט מציעים את שירותיהם לאירועים קטנים ומצומצמים יותר.

כוכבי טיק טוק ויוטיוברים מציעים את שירותיהם גם לכבוד חגיגות יום הולדת רגילות, לכל הגילאים.

המחיר משתנה ונע בהתאם למספר גורמים, ביניהם רמת הביקוש של האמן, מספר המשתתפים באירוע, מיקום האירוע, ועוד. ככל שיהיה יותר מוכר ומפורסם, כך המחיר יעלה בהתאם.