לוק בת מצווה

גיל המצוות הוא מאורע משמח וחגיגי במיוחד, כל נערה שמתקרבת לגיל המצוות חולמת על הלוק המושלם לכבוד האירוע שיהיה כולו לכבודה. על מנת להרכיב את הלוק הטוב ביותר שיתאים לנערה, עליכם לעבוד עם אנשי המקצוע הנכונים, כאלו שישרו עליה תחושת נוחות וידעו כיצד להתאים לה את הבגדים, השיער והאיפור שיחמיאו לה בצורה הטובה ביותר.

ילדתכם האהובה מתקרבת לגיל המצוות? בשעה טובה! כחלק מארגון האירוע המשמח, עליכם לתת את הדעת על הלוק הכולל של הנערה לכבוד היום המשמח, כיוון שזהו חלק בלתי נפרד מהחוויה שלה ומהייחוד של האירוע כולו. כל נערה בגיל המצוות רוצה להיראות כמו כוכבת באירוע שלה, ילדות בגיל העשרה כבר מכירות את כל הטרנדים האופנתיים ולכבוד היום המיוחד שלה כדאי לארגן לה את הלוק המושלם, שכן לא בכל יום חוגגים בת מצווה.

אז מה כדאי לדעת על לוק לבת מצווה? מה הוא כולל? באיזה אנשי מקצוע כדאי להיעזר ומדוע הוא חלק בלתי נפרד מהחגיגה? כל התשובות כאן.

 

מה זה לוק לבת מצווה?

לוק, הוא מילת סלנג שלקוחה מהשפה האנגלית ומשמעותה בשפה העברית היא "מראה" או "הופעה". לוק לבת המצווה צריך להיות מעין שינוי מדהים במראה של הנערה, שיכלול איפור מקצועי, בחירת התלבושת הנכונה וכן תסרוקת מיוחדת ויפה בשיער.

לכבוד בת המצווה אנו נוהגים לערוך אירוע חגיגי ומשמח לכבוד כלת בת המצווה, כזה שיאחד את בני המשפחה והחברים הקרובים סביב חגיגה משמחת שהיא כל כולה למענה ועבורה.

על מנת שהאירוע יהיה באמת מושלם עבור הנערה, עליה להרגיש זוהרת ויפהפייה יותר מאין פעם – מכיוון שכל תשומת הלב תהיה נתונה אליה. הלוק המושלם יעניק לנערה את מה שתמיד חלמה שכן מטרתו של הלוק לגרום לה להרגיש מיוחדת, זוהרת ובוגרת קצת יותר.

 

למה צריך לוק מיוחד לבת המצווה?

בשלב כזה או אחר, כל ילדה נושאת את עיניה לאמא בזמן שהיא מתאפרת וחולמת על היום בו תוכל ללבוש את השמלות היפות שאמא לובשת ולהתאפר כמוה. לרוב, ילדות בגיל 12 לא נוהגות להתאפר באיפור כבד ביום – יום, שכן זה עולמן של הנשים המבוגרות יותר.

אולם, חגיגות בת המצווה מהוות את המעבר בין שלב הילדות לבגרות, מה שהופך את ההתעסקות עם עולם היופי והאיפור לחלק בלתי נפרד מהחגיגה שלה.

הלוק המושלם יעניק לנערה תחושת ביטחון ואושר לקראת האירוע, שכן הוא יבליט את יופייה הטבעי ויגרום לה להרגיש כמו אישה ליום אחד – הלוק כולל בחירת התלבושת המושלמת, תסרוקת חגיגית ואיפור מקצועי, כל אלו יעניקו לה מראה מיוחד ומדהים וכך תרגיש מוכנה לאירוע בו כל תשומת הלב תהיה סביבה.

 

מה כולל הלוק המושלם לבת המצווה?

כפי שציינו, הלוק צריך להעניק תחושת שינוי משמעותי וביטחון לכלת השמחה, ולכן עליה להרגיש אתו לגמרי בנוח. על מנת להשיג את המטרה, עליכם לשכור את אנשי המקצוע הנכונים.

 

איפור מקצועי לבת מצווה

אחד השלבים החשובים ביצירת הלוק המושלם הוא איפור מקצועי. מכיוון שמדובר בנערה צעירה, האיפור צריך להיות עדין ומותאם לחלוטין לגילה הצעיר. כלומר, איפור כבד מדי לא יתאים לה. מאפרת מקצועית תדע לאפר אותה בצורה שתתאים לה ותחמיא לה, ותבליט את תווי פניה העדינים והילדותיים – עליה להקשיב לנערה ולהתחשב ברצונותיה, והדבר החשוב מכל, לגרום לה להרגיש בנוח.

 

מעצבת שיער

חלק מהותי מהלוק לבת המצווה הינו תסרוקת מיוחדת. יש מגוון מאוד רחב של תסרוקות שיכולות להתאים לנערה, ומעצבת שיער מקצועית בעלת ניסיון בתחום תדע להתאים לה את התסרוקת הטובה ביותר שתתאים לפניה ולגילה הצעיר.

 

תלבושת חגיגית

כמובן שבחירת התלבושת הנכונה היא חלק בלתי נפרד מלוק בת המצווה. סטייליסטית לבת מצווה תדע כיצד לבחור את התלבושת הטובה ביותר. הבגדים צריכים להתאים לסגנונה האישי של כלת השמחה ולהחמיא לה, וכמובן לגרום לה להרגיש בנוח. חשוב שהבגדים יהיו חגיגיים אך גם נוחים, שכן חלק גדול מהאירוע הוא הריקודים, לכן הקפידו שהבגדים לא יכבידו עליה.

 

סטודיו מייק אובר לבת מצווה

כיום יש מקומות רבים ברחבי הארץ אשר מציעים שירות כולל למייק אובר לכבוד בת המצווה, מייק אובר שמטרתו ליצור את הלוק המושלם לכבוד האירוע. למעשה מדובר בסטודיו אשר מציע את כל השירותים הנדרשים – איפור מקצועי, עיצוב שיער ותסרוקות לבת מצווה, סטיילינג וצלם מקצועי שיתעד את הלוק המושלם ותמונות של "לפני ואחרי".

מעבר לעובדה שאנשי המקצוע שעובדים בסטודיו ידעו כיצד להפיק את הלוק המושלם מכיוון שהם בעלי ניסיון רב בתחום, החוויה עצמה תהיה ייחודית ויוצאת דופן עבור הנערה. מומלץ לחפש המלצות מלקוחות עבר שהשתמשו בשירותיהם של הסטודיו בעבר, ולבדוק האם אנשי המקצוע בסטודיו אכן היו מקצועיים, אדיבים והאם אכן גרמו לכלת השמחה להרגיש בנוח.

 

בוק בת מצווה

לאחר שיצרתם את הלוק המושלם, כעת מומלץ לשכור את שירותיו של צלם מקצועי אשר ידע לתעד את התוצאות בצורה מושלמת. בוק בת מצווה יעניק לנערה ולכם כמשפחה מזכרת מקסימה מהיום המשמח, ויהווה עבור הנערה חוויה מהנה במיוחד.

על מנת למצוא את הצלם המושלם, ערכו סקר שוק קצר ועיינו בעבודות קודמות כדי להבין איזו תוצאה אתם מחפשים.

מומלץ כן להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע על מנת שהתוצאה תהיה באמת טובה. יתרה מכך, החוויה בעבודה עמם היא חלק מהיום המיוחד של כלת השמחה, ולא לכולם את הניסיון הנדרש על מנת ליצור את הלוק המושלם.

המחירים משתנים בהתאם לבחירת אנשי המקצוע, ככל שיהיו מקצועיים ואיכותיים יותר – כך שירותיהם יהיו יקרים יותר, אך ההשקעה בהחלט תשתלם כשתראו את התוצאה.

כפי שציינו, ישנן מאפרות, מעצבות שיער וסטייליסטיות רבות אשר מציעות את שירותיהן, על מנת למצוא את נשות המקצוע הטובות ביותר, ערכו סקר שוק קצר וצרו קשר עם לקוחות קודמות ובדקו האם אכן היו מרוצות מהתוצאה, וכיצד הרגישו בעבודה עמן.

קיימת האופציה ליצור לוק בר מצווה. ניתן לבקר בסטודיו שמטרתו לבחור את החליפה המושלמת עבור חתן השמחה, וכן להיעזר בשירותיהם של ספרים מקצועיים על מנת להוסיף ללוק שינוי כלשהו במראה השיער.