סדנאות ליום הולדת 11

הבת שלכם חוגגת בקרוב יום הולדת 11? איזה כיף, שיהיה במזל טוב. יום הולדת 11 הוא כזה שנערך מצד אחד לבנות בוגרות יותר, שסדנאות של ילדות קטנות מהן אפילו בשנה, פחות יעניינו אותן, אך מצד שני המשתתפות  עדיין לא כל כך  בוגרות כמו בנות בגיל 12 והלאה, וישנם גם הורים שחושבים שלא כדאי להשקיע ביום הולדת כזה, משום שבשנה הבאה נחגגת כבר מסיבת בת מצווה, ו"מה, נשקיע שנתיים ברצף?".

אז בדיוק בשביל לחסוך לכם את כל ההתלבטויות הללו, אספנו עבורכם כמה רעיונות שווים במיוחד לסדנת יום הולדת 11, שתיערך בעזרת הדרכה של מפעיל או מפעילה, שיעשו את יום ההולדת של ביתכם שמח במיוחד. כל מה שתצטרכו לעשות הוא רק לבחור בסדנא האחת שתעשה את הילדה שלכם שמחה ומרוצה, וגם את חברותיה כמובן, בהצלחה!

 

מסיבת יום הולדת בסטייל טיק טוק

האפליקציה המדוברת שסחפה מיליונים של משתמשים בכל העולם, לגמרי כובשת גם את הילדים והנוער הישראלי. אם תרצו לערוך לילדכם מסיבת יום הולדת עדכנית ורלוונטית מתמיד – מסיבת טיק טוק היא האידיאלית עבורכם.

המפעיל או המפעילה יגיעו לבית של כלת יום ההולדת לפני האירוע, יכירו אותה ואת תחומי העניין שלה, כמו גם את השירים והריקודים האהובים עליה באופן כללי ובטיק טוק בפרט, וגם כדי לסדר את החלל של הבית כך שיהיה מעוצב, מקושט ומעוטר בהתאם למעמד המחייב ועל מנת שיצטלם טוב בסרטונים שיכינו ביום ההולדת.

כשהבנות יגיעו למסיבה, המפעיל יסביר להן על הסרטונים, איך מצלמים ומצטלמים בהם בצורה הטובה ביותר ואיך להפוך את התוכן שאנו מעלים לרשת לאחד איכותי. יכול להיות שהמפעיל ידבר גם על בריונות ברשת ועל התנהלות נכונה ברשת החברתיות, מה שלגמרי יוסיף לו בונוס, גם מבחינת ההורים של כל המשתתפים במסיבה.

לשדרוג האירוע אפשר להביא עוגה עם עיצוב של טיק טוק וגם לערוך מסיבת ריקודים עם שירים מפורסמים שפופולאריים באפליקציה.

 

סדנת צמות בחגיגת יום ההולדת

אין בת בסביבות גיל 11 שלא אוהבת להתעסק עם השיער שלה, להתנסות איתו במגוון תסרוקות שונות וכמובן גם לנסות את אלו על השיער של חברותיה החביבות. הביאו ליום ההולדת מפעיל או מפעילה שיסבירו לבנות איך לקלוע צמות בסגנונות שונים וכיצד לשפר את זריזות הידיים שלנו על מנת לשפר את התוצאה.

הבנות יוכלו לתרגל את מה שלמדו על עצמן ועל חברותיהן, ולהוסיף לצמות המיוחדות גם קישוטים מגניבים לשיער ואפילו ראסטות ייחודיות. הבנות ייצאו מהמסיבה עם גומיות וסיכות צבעוניות שיוכלו להשתמש בהן בבית וליישם את מה שלמדו בסדנא, עם ידע בעולם התסרוקות וגם עם דף הכולל בתוכו הסברים שנלמדו ביום ההולדת.

כמובן שכלת יום ההולדת תשמש כדוגמנית שבאמצעותה המפעיל יסביר את הטכניקות של הצמות, והיא תזכה למלוא תשומת הלב, הן מצד המפעיל והן מצד חברותיה.

 

סדנת אופנה ליום ההולדת

בכל גיל ההתגברות, כמו גם בגיל 11, לצד האהבה לבגדים ולאופנה ישנו גם עיסוק בעיקר אצל בנות בכל ענייני דימוי הגוף וכל מה שכרוך בכך. לכן, סדנת אופנה ליום הולדת של בנות בגיל 11 היא מתאימה ביותר, ומעבר להנאה של כל החברות היא תספק להן גם ערך מוסף. הבנות יעברו ביחד עם המפעילה הסברים על סוגי הסטייל השונים, אילו בגדים מתאימים לאיזו תקופה או לאיזה אירוע, וכל אחת תוכל להתנסות בהרכבה של מגוון "לוקים" שונים.

המפעילה כמובן תדגים על כלת יום ההולדת את כל אלו, ולאחר מכן כל אחת תיצור לעצמה מראה ייחודי, ותזכה גם לפינוק של איפור מיוחד ותסרוקת מצד המפעילה. בסדנת האופנה יושם דגש על דימוי עצמי חיובי ועל כך שכל אחת יפה בדרכה שלה. הבנות יצעדו בביטחון במסלול תצוגת האופנה, כאשר כל אחת תעלה בתורה ותציג לשאר חברותיה את מה שהיא בחרה ללבוש.

מבלי שישימו לב או יהיה מודעות לכך, הבנות הצעירות יקבלו כלים של ביטחון, יצירתיות, דמיון ואפילו אומץ ובכך תשדרגו את מסיבת יום ההולדת של ביתכם – שהרי בסדנה זו הבנות ייהנו וגם ילמדו דברים חשובים לחיים.

 

סדנת טיפוח

בסדנא זו הבנות יולכו להרגיש מעין נשים צעירות, ולהתנסות בהכנה של מגוון מוצרי יופי וקוסמטיקה וגם להשתמש בהם כמובן. המפעיל יביא עימו מצרכים להכנת מוצרים כמו קרמים, בשמים ושפתונים בשלל ריחות וסגנונות כך שכל אחת תוכל לבחור את זה שהיא הכי אוהבת ולהכין אותו. כל משתתפת תקבל עמדה ובו שולחן עם כל מה שדרוש להכנה כמו שמנים, כלים לרקיחת בושם וגם צבעים על בסיס מים לבחירת צבע לשפתון המיועד.

המפעיל יסביר לבנות, בעזרת הדגמה של בת ה- 11 על החומרים של כל המוצרים ויכין אותם איתן שלב אחר שלב. תוך כדי תתנגן ברקע מוזיקה טובה שהבנות אוהבות והמפעיל יעבור בין כולן לראות שכולן מסתדרות. בסוף הסדנא הבנות ייצאו מרוצות מעצמן שהרי הצליחו ליצור יש מאין, יוכלו להתנסות בשימוש במוצרי היופי השונים שהכינו ואפילו לקחת איתן הביתה את המוצר המוגמר.

 

סדנת ריקודים

בשנה הבאה יתחילו חגיגות הבת המצווה, וכדאי להתחיל להתכונן למסיבה, לא? בסדנת ריקודים המפעיל ילמד את הבנות על צעדי הריקוד השונים ואת הסגנונות השונים שקיימים, וילדת יום ההולדת תוכל להדגים אותם כמובן. לאחר מכן, החדר יקושט באורות דיסקו צבעונים, בפונפונים מיוחדים ובשלל עיטורים, תנוגן מוזיקה שהבנות אוהבות ומסיבת הריקודים תצא לדרך.

כמובן שבמסיבה עצמה, תוכלו לחגוג לילדת יום ההולדת עם עוגה או בעזרת הרמה על הכיסא, וכולן יזכו לשחרור ולהנאה פשוט של ריקודים מהנים.

 

סדנת יצירה

בחגיגת יום ההולדת שמשלבת בתוכה סדנת יצירה, המשתתפות יזכו גם לחגוג לילדת יום ההולדת וליהנות עם חברותיהן, וגם לצאת מהמסיבה עם מוצר מוגמר שהן הכינו בעצמן. תוכלו להביא מפעיל שיסביר לבנות כיצד מכינים כריות מיוחדות עם רקימות מגניבות או מתלה לתכשיטים לחדר, איך תופרים כובע או תיק לים, ומה צריך לעשות על מנת להכין בעצמן קישוט לחדר בצורת חד קרן.

המפעיל יוכל להביא איתו מוצרים להכנת חפץ אחד בלבד, וניתן להכין עם הבנות גם כמה דברים שונים, כאשר המפעיל יסביר למשתתפות בסדנא צעד אחר צעד איך תופרים, מדביקים או בונים, בעזרת הדגמה של ילדת יום ההולדת, ויעבור גם ביניהן כדי לראות שכולן מסתדרות. בסוף האירוע של אחת תצא עם משהו שהכינה לגמרי בעצמה, ותהיה שמחה וגם מרוצה בעצמה.

 

איך בוחרים את הסדנא המתאימה ביותר ליום ההולדת?

שאלה מצוינת. קודם כל, שאלו את ילדת יום ההולדת איך היא הייתה רוצה לחגוג ומה הכי ישמח אותה. תוכלו להציע לה מגוון אפשרויות לחגיגה שקראתן עליהן, והיא תבחר את זו שהכי מוצאת חן בעיניה. בדקו מראש מה הוא התקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם, כמה משתתפות עתידות להיות מוזמנות לאירוע וכמה זמן תרצו שהסדנא תימשך.

לאחר מכן, בררו עם המפעיל שמצא חן בעינכם ותאמו איתו את כל הציפיות הללו מראש. חשוב לבחור מפעיל שיהיה קשוב למשתתפות ובפרט לילדת יום ההולדת, שישים את הפוקוס בסדנא על כלת השמחה, ושיהיה נעים וסבלני במהלך הפעילות שלו. בהצלחה!

מצד אחד, הבנות בגיל הזה כבר לא כל כך קטנות, מצד שני הן עדיין לא בגיל בת מצווה, ונוסף לכך, יש כאלו שחושבים שלא כאי להשקיע יותר מדי באירוע משום שחגיגת בת המצווה הגדולה תיערך בעוד שנה בדיוק. בקיצור, זהו לא יום הולדת רגיל.

קודם כל בדקו מה התקציב שלכם לחגיגה ולאחר מכן בררו עם הילדה איך היא תרצה לחגוג. לאחר מכן, תכננו את האירוע מבחינת כמות המשתתפות וכמה זמן תרצו שהוא ייערך. בהתאם לכך, בחרו מבין כל האפשרויות את זו שתתאים לכם בצורה הטובה ביותר.

ודאו שהמפעיל נעים וסובלני כלפי הבנות, שהוא מקפיד על אווירה נעימה ושהוא תורם לגיבוש הקבוצה, ולא פחות חשוב – שהוא שם את הפוקוס ואת הדגש הנכון על ילדת יום ההולדת כמובן.

תוכלו לערוך מסיבה עם סדנת טיק טוק, עם פעילות איפור או שיער, עם הפעלה בסגנון ספא או עם סדנת ריקודים, וגם עם סדנת  יצירה של "עשי זאת בעצמך" או עם מסיבת ריקודים.