סדנאות ליום הולדת 14

גיל 14 בפתח ואתם מחפשים סדנת יום הולדת שתתאים לכלת השמחה, הלא היא ביתכם, ולשאר חברותיה? זה אמנם יכול להיות אתגר קצת לא פשוט, כי הילדה היא כבר נערה, אבל עדיין בגיל ההתגברות ולא כל כך גדולה ועל כן תצטרכו לבחור סדנא שתואמת את האופי של הבת שלכם ושל החברות שלה, וכזו שתגרום להם להנות על הצד הטוב ביותר.

אספנו עבורכם כמה רעיונות לסדנאות שתוכלו באמצעותן לחגוג יום הולדת מגבש ומהנה, וגם כזה שיעזור למשתתפות במסיבה לצאת ממנה עם זיכרון של חוויה טובה וגם עם ערך מוסף, והבת שלכן כמובן תצא גם היא שמחה ומרוצה.

 

מסיבת ריקודים

מסיבת יום הולדת שמשלבת בתוכה סדנת ריקודים היא חגיגה מושלמת עבור בנות שאוהבת לרקוד, ותספק עבור הבנות ערב מהנה ומשחרר. תוכלו להזמין מפעיל או מפעילה שיציגו לבנות את סגנונות המוזיקה והריקוד השונים, ביחד עם הדגמה של כלת יום ההולדת כמובן, וישימו בכל פעם מוזיקה בסטייל אחר שהבנות יוכלו לרקוד לצליליו.

לאחר מכן, אפשר לערוך מסיבת ריקוד בסגנון "פרי סטייל", כלומר בסגנון חופשי, בה כל אחת תרקוד לפי רצונה ועל פי הרגשתה. בסדנא זו הבנות יזכו מעבר לגיבוש, גם לחיזוק הביטחון העצמי, להקשבה לעצמן ולעידוד הדמיון והזרימה עם תנועות הריקוד שמתחשק להן לרקוד.

 

סדנת טיק טוק

אם הבת שלכם, מעבר לאהבה לריקודים, היא חובבת או מעריצה של אפליקציית הטיק טוק, אז ייתכן שהיא תשמח מאוד לחגוג את יום ההולדת ה- 14 שלה באמצעות מסיבת טיק טוק. המפעיל יסביר למשתתפות בחגיגת יום ההולדת, בעזרת הדגמה של כלת השמחה כמובן, את תנועות הטיק טוק המפורסמות, איך כדאי להצטלם ומה הן התאורה וזוויות הצילום המחמיאות ביותר לצילום.

כמו כן, בסדנא הבנות ילמדו איך להגדיל את קהל הצופים שלהן בטיק טוק, כיצד לשפר את התוכן שהן מעלות ולהפוך אותו לאיכותי ולמקורי, וגם איך יש להתנהל בבטיחות ברשת ולהתמודד עם בריונות ברשתות החברתיות השונות.

 

סדנת יופי

לא משנה בנות כמה הן, בנות תמיד יאהבו להתפנק. בסדנת יופי הבנות יזכו כל אחת לחלוקים מפנקים, לנעלי בתי נוחות ולכיסוי עיניים ייחודי. כל אחת תוכל למרוח לעצמה או לחברתה לקים, להשתמש בקרמים ובבשמים שונים, וגם לעבור פדיקור בעזרת גיגית מלאה במים חמים ובחומר קרצוף מפנק. המפעיל או המפעילה של הסדנא ישימו ברקע מוזיקה מרגיעה ויערכו גם דמיון מודרך לבנות, כמובן בעזרתה של ילדת יום ההולדת.

הבנות יוכלו להכין בעצמן במהלך בסדנא חלק ממוצרי הקוסמטיקה השונים כמו מסיכה לשיער או לפנים, שפתון בכל צבע שירצו ואפילו להכין בושם בעצמן.

 

סדנת "עשי זאת בעצמך"

טרנד ה DIY – כלומר DO IT YOURSELT, עשה זאת בעצמך, היא טרנד שנשאר עכשווי כבר הרבה שנים, ומשמש כאטרקציה פופולארית במגוון ימי הולדת, וגם במגוון רחב של גילאים. לכן, גם במסיבת יום הולדת 14, תוכלו להביא מפעיל שינחה את הבנות כיצד להכין בעצמן שפע של מוצרים כמו חולצות טאי דאי, תיקי גב, מחברות מעוצבות לבית הספר, מתקנים לתכשיטים או לאיפור וגם קישוטים מעוצבים לחדר.

המפעיל יסביר לבנות את שלבי ההכנה, צעד אחד צעד, בעזרת הדגמה עם כלת יום ההולדת, ויעברו ביניהן לראות שהן מסתדרות. בסיום האירוע, הבנות יזכו לצאת עם משהו שהכינו ממש מאפס, וירגישו תחושת סיפוק על כך שיצרו יש מאין, וגם ביתכם כמובן תצא שמחה ומרוצה מהאירוע.

 

סדנת איפור

אם הבת שלכם תמיד אהבה להתגנדר, לצפות בסרטוני יו טיוב בנושאי איפור או להתנסות כל פעם במוצרים חדשים מחנויות הקוסמטיקה השונות, אנחנו חושבים שהיא תשמח לחגוג יום הולדת 14 עם סדנת איפור. בסדנא המפעיל יסביר לבנות את טכניקות האיפור השונות, איזה סוג איפור יחמיא לאיזה מבנה פנים וגם ידגים את כל אלו על הפנים היפות של כלת יום ההולדת.

הבנות יוכלו להכין בסדנא גם שפתונים בצבעים שונים או סמקים, ולאפר את עצמן וגם אחת את השנייה על פי ההדרכה של המפעיל, תוך כדי שהוא עובר ביניהן כדי לראות שכולן מסתדרות. בסוף האירוע, כל אחת תוכל להצטלם עם מראה האיפור הייחודי שהיא יצרה לעצמה ועם ידע של שיטות איפור שונות שהיא רכשה במהלך הסדנא במסיבת יום ההולדת.

 

סדנת תסרוקות

בדומה לסדנת האיפור, גם סדנת התסרוקות תוכל לשמש כאטרקציה מהנה במיוחד ליום ההולדת של ביתכם בת ה- 14. בסדנא המפעיל יסביר למשתתפות כיצד עושים צמות מיוחדות, אילו תסרוקות מתאימות לשיער מתולתל ומה יחמיא לשיער חלק.

הבנות יתרגלו את השיטות השונות על פי הסברי המפעיל, אחת על השנייה וגם על השיער של עצמן, תוך כדי שהמפעיל עובר ביניהן, מדגים על ילדת יום ההולדת וגם מצלם את הבנות בין לבין כדי שתישאר להן מזכרת מהערב המהנה.

גם כאן, המשתתפות באירוע ייהנו, יתגבשו, וגם ייצאו עם ידע שיוכלו ליישם גם לאחר מסיבת יום ההולדת, כמו איך לשפר את זריזות הידיים על מנת לקלוע צמות בצורה הטובה ביותר, ואיזה קוקו כדאי לעשות כשאתן ממהרות לבית הספר ועדיין רוצות להיראות במיטבכן.

 

סדנת סטיילינג

תחום הסטייל והאופנה הוא כזה שמעסיק בנות כמעט בכל גיל. בסדנת סטיילינג, חברות ילדת יום ההולדת ילמדו מהמפעיל על סוגי האופנה השונים, איך משלבים פריטי אופנה בצורה מיטבית ואילו בגדים נרצה ללבוש על מנת להדגיש את החלקים שאנו אוהבות בעצמנו.

בסדנא המפעיל ישים את הפוקוס כמובן על ילדת יום ההולדת שתעזור לו בהדגמת טכניקות הסטייל השונות, וגם ידגיש את האהבה עצמית של כל אחת, ואת העובדה שכל אחת יפה בדרכה שלה. הבנות יזכו לאיפור ולשיער מפנקים, וירכיבו לעצמן "לוק" מלא, מכף רגל ועד ראש, כולל בגדים, אקססוריז ונעליים ייחודיים.

בסיום הסדנא כל אחת תצעד במסלול תצוגת האופנה ותציג לחברותיה את המראה שהיא בחרה להרכיב. בסדנא הבנות ירכשו ביטחון עצמי, יהיו גאות בסטייל שלהן ובעצמן, ויחזקו גם את הפירגון ההדדי ואת העזרה אחת לשנייה בהכנה לתצוגה.

 

סדנא בהתאמה אישית

אם ביתכם בת ה- 14, הלא היא כלת יום ההולדת, חובבת של סדרה מסוימת או של סרט כלשהו, תוכלו להזמין סדנת יום הולדת בהתאמה אישית בה המפעיל יחגוג לביתכם על פי בקשתה – בסדנא יוכלו להכין מוצרים בסגנון "עשה זאת בעצמך" – על פי אותו קונספט, לדוגמה תפירת תיק עם עיצוב של לוגו הסרט האהוב, או מסיבת ריקודים עם שירים של הזמרת שילדת היום ההולדת מעריצה עוד מאז יום הולדת 4.

בררו בשיחת הטלפון עם המפעיל האם זה אפשרי ותאמו איתו ציפיות לפני המסיבה. בהצלחה!

תוכלו להציע לה מבחר של רעיונות כך שהיא תבחר מבינהם את האחד שהיא תשמח בו ביותר, וניתן גם להפיק סדנת יום הולדת ממש מאפס בהשראת סגנון מסוים, כמו סרט או ספר אהוב על ביתכם.

כשבוחרים בסדנא לחגיגה צריך לקחת בחשבון שהילדה שלכם כבר לא ילדה אלא ממש נערה, וייתכן מאוד כי הרצונות וגם התחביבים שלה, וגם של חברותיה, השתנו במהלך השנה האחרונה. הקפידו לתאם ציפיות ולבחור יחד עם ילדתכם את הסדנא.

אם ילדתכם וחברותיה עדיין בקטע של טיק טוק, תוכלו לגמרי להביא סדנה כזו שתכבוש את ליבן של כל המשתתפות. ניתן גם להביא סדנת סטיילינג שתשים דגש על ביטחון עצמי שחשוב כל כך בגיל הזה, וגם סדנת איפור ושיער שיעזרו למשתפות לתקתק את ההתארגנות שלהם בבוקר לבית הספר.

גיל 14 עלול לעיתים להיות מעט מבלבל ואולי גם להביא איתו קצת חסימות והרבה מחשבות. סדנת מסיבת ריקודים ביום ההולדת תלמד את הבנות את צעדי הריקוד השונים, ובעיקר תאפשר להן להיות עם ראש פתוח, לזרום, להתנהל בקלילות ולסמוך על עצמן ועל הביטחון העצמי שלהן.