סדנאות ליום הולדת 10

מה הופך יום הולדת של גיל 10 ליום הולדת 10? אז בלונים ועוגה ומתנות יש בכל יום הולדת. אבל סדנאות מיוחדות ליום הולדת 10… זה כבר משהו אחר! עם הסדנאות החגיגה הופכת למרתקת, כיפית, מלהיבה ובלתי נשכחת.  בסדנאות שלנו ליום הולדת 10 כולן נהנות, גם כלת היום הולדת וגם כל המוזמנות!

 

סדנאות ליום הולדת 10 – לא לילדות קטנות!

בגיל 10 הן כבר לא ילדות קטנות, נקודה. גיל 10 הוא נקודת מפנה, בו הילדה הרכה מתחילה לפסוע בדרכה אל עבר הנערות. מה שמתאים ליום הולדת 9 לא מתאים ליום הולדת 10. הפעלות, קסמים ושאר דברים שמלהיבים ילדים קטנים כבר לא שייכים לכאן. גם לא כל סדנה מתאימה.

למסיבה מוצלחת, מהנה ומאתגרת, שתתן לילדה תחושה ש-כן, היא כבר ילדה גדולה – כדאי לבחור בסדנאות ייעודיות ליום הולדת 10. סדנאות כאלה הן סדנאות המאפשרות פעולה עצמאית, הבנה יישומית של הוראות וחשיבה יצירתית. אלו הן סדנאות מאתגרות מעט, מעוררות סקרנות, וממלאות סיפוק.

 

הנה כמה רעיונות לסדנאות שמתאימות ליום הולדת 10: סדנת מייק אובר ליום הולדת

  • סדנת טאי דאי ליום הולדת
  • סדנת טיקטוק ליום הולדת
  • סדנת אופנה ליום הולדת
  • סדנת יצירה ליום הולדת

 

אין כמו ליצור ביחד

סדנאות ליום הולדת 10 מצטיינות באווירה חברתית לבבית וזורמת, מוסיקה חגיגית וריקודים תוססים. האספקט החברתי של הסדנאות מתבטא יותר מכל ביצירה המשותפת: בהתייעצות לעתים, בעזרה בעת צורך, במרץ המשותף ובסיפוק שאחר כך… מחמאות בלי סוף ואווירת הצלחה שסוחפת את כולן יוצרת גיבוש חברתי, מעמיק קשרים חברתיים קיימים ומטשטש כעסים, אם ישנם.

אין כמו לעשות משהו ביחד! זה יוצר גם זיכרונות נעימים משותפים, שהחברות מדברות עליהם עוד זמן רב לאחר המסיבה… ילדת יום ההולדת נהנית גם מחוויה חברתית אמתית וגם מהכרת הטוב של החברות, שזוכרות את המסיבה הכיפית אליה היא הזמינה אותן.

 

מה מיוחד בסדנאות ליום הולדת 10?

בהרבה סדנאות יוצרים יחד, אבל כאן גם הגיבוש החברתי וגם החוויה האישית, מלאים באווירה שונה, אווירה נשית בוגרת. הסדנאות מביאות את הילדות לעולם מלא קסם וסגנון: עולם של אופנה, ביוטי וזוהר. מושגים בעיצוב, עיסוק בנושא האהוב ביותר על בנות, כל אלו הופכים את הסדנאות לדרך הכי מלהיבה לחגוג יום הולדת 10.

ובואו נדבר על הפינוקים המלהיבים שמקבלים בסוף: פריט אופנה מעוצב או סרטוני טיקטוק וויראליים… זו לא רק מתנה, זה גם יצירה מושקעת הממלאת בסיפוק ובתחושת הצלחה. כל אדם מרגיש סיפוק כשהוא יוצר, קל וחומר ילדה בת 10 שנחשפת לתחום הזה בפעם הראשונה. חוויית ההצלחה וההגשמה העצמית היא המתנה החשובה ביותר!

 

איך לבחור מבין הסדנאות ליום הולדת 10 את זו שהכי מתאימה לילדה שלנו?

היצע הסדנאות מאפשר לכלת היומולדת לבחור את הסדנה שהכי מתאימה לה. איך תעשו את זה נכון?

הנה כמה דברים לחשוב עליהם כדי להגיע לבחירה מוצלחת:

האופי של הילדה ילדה נמרצת? אוהבת אתגרים? ואולי שקטה וחולמנית? לראשונה מתאים אתגר טיקטוק נועז, ולאחרונה מתאים עיסוק שקט בסטיילינג ועיצוב. כל ילדה והסדנה שמתאימה לאופי שלה. אפשר גם לבחון במשך תקופה מה הדבר שהילדה הכי אוהבת לעשות, או פשוט לשאול אותה ישירות – רק שאז, זאת לא תהיה הפתעה! וזה כבר לגמרי שיקול שלכם. מה שעוד אפשר לעשות זה להתייעץ עם הילדה על סדנאות כאילו בשבילכם… הסדנה שהיא תמליץ עליה היא הסדנה שהכי תרגש אותה.
אופי המסיבה מתכננים מסיבת יומולדת תוססת ומלהיבה? ואולי דווקא מסוגננת, חלומית ומלאת השראה? בהתאם לאופי המסיבה הייחודי שאתם מחפשים, תוכלו לבחור סדנה שיוצרת אווירה מתאימה. מסיבה זורמת, קלילה וחברית מחפשת סדנת טיקטוק מלאת קצב, מוסיקה ותזוזה, ומסיבה מרגשת, מקורית ומפתיעה מחפשת למשל סדנת טאי דאי מלאת השראה.
שאלת המקוריות שימו לב, שיש ילדות שחשוב להן במיוחד לעשות משהו מקורי, כזה שעוד לא היה במסיבות של החברות… אל דאגה. תוכלו למצוא כל הזמן סדנאות חדשות, חדשניות ויצירתיות, כך שאפשר להיות רגועים: אתם תמצאו משהו ייחודי ומלהיב.

 

מה מיוחד בסדנת טיקטוק?

טיקטוק זו האפליקציה הראשונה בעולם שכבשה את הילדים. כל ילד חולם להיות מלך הטיקטוק. בסדנאות הטיקטוק שלנו ליום הולדת 10, זה פשוט קורה! כל הפילטרים והאביזרים המגניבים מהמסך מגיעים ישר למסיבת יום ההולדת. להיטי הטיקטוק הגדולים, יחד עם רקדנים מקצועיים הופכים את החגיגה למצחיקה, מרגשת ומעיפה את הילדה לעננים.

וכדי שזה יהיה סרטון לוהט, צריך לדעת לעשות את זה נכון! עם המוסיקה הנכונה, התנועות, האקססוריז, והכי חשוב הפאן והאווירה – וכלת יום ההולדת הופכת גם למלכת טיקטוק משגעת!

 

אז מה כוללת סדנת טיקטוק ליום הולדת 10?

שימו לב להיצע המפורט בסדנת הטיקטוק שבה אתם רוצים. זה יכול לכלול: עמדת איפור, רקע, שטיח, מושבים ואקססוריז. מוסיקת טיקטוק, ריקודים מקצועיים, וכמובן – טקס עוגה חגיגי.

 

מה המחירים של סדנאות טיקטוק ליום הולדות 10?

סדנת טיקטוק בסיסית יכולה לעלות באזור ה- 350 ש"ח ומעלה.

 

אילו שדרוגים אפשריים יש לסדנאות טיקטוק ליום הולדת?

  • תוכלו למצוא מגוון של שדרוגים כמו: סדנת ספא טיקטוק, סדנת סליים טיקטוק וסדנת דוגמנות טיקטוק
  • תוכלו גם לבחור  בשדרוג מלהיב ביותר: שילוב כוכבי טיקטוק או רקדני טיקטוק מקצועיים
  • כל השדרוגים הללו באים לידי ביטוי גם במחיר, שיכול להגיע גם ל-2000 ש"ח ויותר

הציוד של סדנאות האופנה משתנה בין המפעילים השונים של הסדנאות. זה יכול לכלול עמדות תצוגה, איפור, תסרוקות, לקים, שמלות, אקססוריז, תכשיטים, סשן צילומים, הזמנות ותפאורה

המחירים של סדנאות אופנה נעים בין 1000 ל-2000 ש"ח. הכל משתנה בהתאם למפעיל, ולציוד שהוא מציע.

סדנת DIY כוללת ערכות הפעלה, עם כל האביזרים הדרושים, וכן קליפים מפורטים להפעלה עצמית.

סדנאות DIY מטבע הדברים דורשות ציוד רב ומושקע, המחירים הרווחים של סדנואת אלו בדרך כלל גבוהים מעט יותר ומתחילים באזור ה- 1200 ש"ח ומעלה.

כדי שיום הולדת של גיל 10 יהיה פשוט יום הולדת 10, אין כמו סדנאות ביוטי, סטייל וכוכבות. סדנאות מיוחדות ליום הולדת 10, כי בו כל אחת היא 10!