סדנאות ליום הולדת 9

יום הולדת 9 היא יום הולדת כיפית ומיוחדת מאד, בה לרוב כל ילדי וילדות השכבה והכיתה מוזמנים וכולם חוגגים ונהנים יחדיו. זו יום הולדת חשובה מאחר וכלל השכבה מצפה להגיע ולגלות מה האטרקציה ומה הסדנא שהולכת להיות הפעם. לילדים בני 9 יש חגיגות ימי הולדת רבות אליהן מוזמנת השכבה, דבר שגורם לכך שהם מכירים כבר את כלל האטרקציות והסדנאות ופעמים רבות האטרקציה של האירוע חוזרת על האטרקציות באירועים אחרים.

לכן, חשוב לבחור בסדנא ליום הולדת 9 שתהיה מקורית וייחודית ותגרום לכך שיום הולדת 9 שלכם או של ילדכם, יהיה מיוחד ויבלוט על פני השאר. סדנאות ליום הולדת יכולות לגרום לאירוע להיות כה מוצלח ובלתי נשכח, אם בוחרים נכון ומכירים את כל האופציות שעומדות לרשותכן לפני בחירה. לשם כך, לפניכם כל מה שצריך לדעת על סדנאות ליום הולדת 9.

 

איזה סדנאות אפשר להזמין ליום הולדת 9?

כיום ישנן בשוק אפשרויות רבות לסדנאות ליום הולדת 9, כאשר כל שנותר הוא לחשוב מה הכי מתאים לילד או ילדת יום ההולדת ולשכבה, ולהזמין. הבחירה לא פשוטה מאחר ובאמת קיים היצע רחב ובטוב טעם. הסדנאות שפתוחות ועומדות לבחירתכם הינן במגוון תחומים כמו – בישול, עיצוב תכשיטים, ספא ומייקאובר, ספורט וכדומה.

לפני שאתם ניגשים לבחירת סדנא ליום ההולדת, חשוב שתכירו את מגוון האופציות שלפניכם, ותבצעו את הבחירה הנכונה ביותר עבור חוגי יום ההולדת והאורחים, כזו שתבטיח אירוע בלתי נשכח ומדהים. לפניכם מספר אפשרויות לסדנאות שניתן להזמין ליום הולדת 9:

 

סדנאות בישול או אפייה

כיום ניתן להזמין לכל אירוע במיוחד עבור ילדים, סדנת בישול או אפייה. במסגרת הסדנא, מגיע מפעיל עם כלל החומרים הנדרשים לבישול או לאפייה, ויחד עם הילדים, מדריך שלב שלב איך מכינים ומה עושים כעת. לבסוף כל ילד זוכה לקחת את מה שהכין הביתה או לאכול את זה.

זו סדנא חביבה מאד עבור יום הולדת בגיל 9, שכן היא משעשעת וחברתית עבור הילדים, שמבשלים וצוחקים יחדיו. ניתן לבחור יחד עם המפעיל בסדנא מה מכינים וכך לבחור אולי מאפה שמתקשר לילד יום ההולדת, המאכל האהוב עליו וכדומה.

 

סדנאות יצירה ואומנות

ניתן להזמין ליום ההולדת מגוון סדנאות אומנות ויצירה במגוון תחומים, בין אם סדנת פיסול בחמר, סדנת ציור בקנבס, או סדנת מלאכה בה כל אחד יכול להכין מן החומרים המוצעים מה שרוצה. ישנו מגוון בלתי מוגבל של אפשרויות, אם אתם מעוניינים בחומר ובכיוון מסוים, אתם מוזמנים לבקש מהמפעיל ולרקום את התכנית האמנותית ביחד אתו.

זו חוויה מהנה מאד עבור הילדים בה יש להם הזדמנות ליצור ביחד, להביא מקוריות ויצירתיות ואף לקבל מן היום הולדת מזכרת ומתנה פרי ידיהם.

 

סדנאות עיצוב תכשיטים וצורפות

סדנת עיצוב תכשיטים היא סדנה נחמדה מאד שלרוב מתאימה במיוחד עבור בנות. כל סדנא תציע תכנית שונה אך לרוב מדובר במפעיל שמביא עמו חומרים וחרוזים שונים, ומדריך את האורחים כיצד ליצור, מה האפשרויות והטריקים השונים של עולם עיצוב התכשיטים. זו סדנא מהנה עבור קבוצה של בנות ונערות שזוכות לעצב לעצמן או לחברותיהן תכשיט ייחודי.

 

סדנת מייקאובר

סדנת מייקאובר היא סדנה מקורית במיוחד, בסדנה זו הבנות זוכות ליצור לעצמן לוק חדש לגמרי ומרענן. הסדנא יוצרת אווירה יצירתית ומקורית וכן גם משעשעת ומבדחת. בסדנה יש מפעיל ומגוון איפור, חומרים, אביזרים ובגדים, שמאפשרים לבנות ללכת רחוק עם הלוק שהן מעצבות ולצאת מהקופסא.

זוהי אחת הסדנאות המצליחות והאהובות על בנות ישראל, שמהווה גם בחירה מקורית שתבטיח שהיום הולדת הזו, תיזכר לשנים ותהיה בולטת בייחודיותה.

 

סדנאות ספא וטיפולים

מגוון של מפעילות ומפעילים לימי הולדת מציעים בשנים האחרונות סדנאות של ספא וטיפולים עבור הבנות. קרמים, איפור, כל מה שמרגש וכיף עבור הבנות. זוהי חוויה מהנה במיוחד. שלא כמו המבוגרות, ילדות צעירות לא באמת מכירות את עולם הטיפולים והקרמים, לכן זו חוויה ממש מרגשת עבורן שגורמת להן להרגיש שלווה והנאה מרובות.

 

מה הן השיטות היעילות לבחירת סדנאות ליום הולדת 9?

כלל הסדנאות שמוצעות הן נהדרות ולמעשה, אין אחד שלא נתקבל בקושי לבחור בניהן ולהחליט מה היא הבחירה הנכונה ביותר ליום הולדת ה9 שלו. האפשרות הנוחה היא להזמין כמה סדנאות, אך לרוב זוהי אופציה שלא תתאים לתקציב. לכן יש לבחור ולחשוב מה האופציה הטובה ביותר עבורכם שתבטיח שהבחירה בסדנא זו היתה הנכונה. לפניכם מגוון שיטות יעילות והמלצות לבחירת סדנא ליום הולדת 9 מתוך המגוון הרחב:

 

סדנא שמתאימה בגיל ובמין

שימו לב שמגוון סדנאות מתאימות יותר לבנות או לבנים, וכדאי ללכת על סדנא שתתאים לכל הכיתה ותבטיח הנאה מצד כולם. סדנת ספא לא בטוח תתאים גם לבנים, וסדנאות הקשורות בספורט לא בטוח יתאימו בתוכניהן לכל הבנות. חשבו על גיל הילדים וודאו שהסדנא מתאימה לגילם, כדי שלא ירגישו שזה קטן עליהם או ישתעממו. נסו לשמור על איזון ולמצוא סדנא שתתאים לכולם.

 

סדנא שיתופית בה כל אחד זוכה להשתתף

ודאו שהסדנא שבחרתם בה היא סדנא בה אף אחד לא וישב בצד ולכל אחד יש הזדמנות ליצור וליהנות ממה שמציעה הסדנא. סדנאות עם עבודה אישית הן נהדרות בתחום זה מאחר וכל אחד אחראי לעצמו ויכול ליצור לבד בלי להידחק החוצה מן הקבוצה.

בעת בחירת הסדנא כדאי לבחור סדנא שמתאימה לגיל המשתתפים. שימו לב שהסדנא מתאימה לגיל של המוזמנים ושהם לא ירגישו שזה קטן עליהם או להפך, שאינם מיומנים עדיין ליצור בה. וודאו גם התאמה למין המשתתפים, אם מדובר בסדנא שמערבת את כלל השכבה, בנים ובנות יחדיו, כוונו לסדנא שתתאים לכל המינים.

לא בכל סדנא כולם יכולים להשתתף והדבר יכול להוות בעיה בעת האירוע שכן מספר ילדים שלא מספיק דומיננטיים וביישנים, יידחקו מן הקבוצה ודעותיהם יכולות לא להישמע. לכן חשוב לבחור בסדנא בה כל אחד זוכה להזדמנות ליצור, בה יש עבודה אישית או לפחות זוגית שתאפשר לכולם להתבטא.

קיימים מספר רב של סוגי סדנאות ליום הולדת 9, שמתאימות בתוכניהן לגיל ולאווירה של מסיבת כיתה ושכבה. הסדנאות נעות בין מגוון תחומים כמו בישול, אופנה, ספא, ספורט וכדומה.

ישנן סדנאות שמתאימות יותר לבנות. פעמים רבות גם בנים יתעניינו ויוכלו ליהנות אך לרוב מומלץ להזמינן ליום הולדת לנערות. למשל – הפעלת מייקאובר, סדנת ספא וטיפולים וכו'.