סדנאות ליום הולדת 8

אחד הרעיונות הטובים והמוצלחים ביותר עבור קיום יום הולדת 8 הוא הזמנת סדנאות ליום הולדת 8. כולנו יודעים שכשהילדים עסוקים הם מרוצים ואנחנו מרוצים. סדנאות ילדים תמיד היוו סוג של אטרקציה לאירוע, בשל היותן מעניינות, מעשיות ולעיתים אף מצחיקות.

אולי אפילו ניתן היום למצא סדנת צחוק לילדים, דבר שהפך להיט בקרב אירועי מבוגרים ונשמר כבר מספר שנים. אז כשאתם מתכננים יום הולדת 8 לילדכם, התחילו לחפש סדנאות.

 

סדנאות ליום הולדת 8 – ים של אפשרויות

מבחר עצום של סדנאות ליום הולדת 8, מוצעות כיום. אפשר ממש ללכת לאיבוד, או לפחות להתקשות לבחור את הסדנה המתאימה לנו ביותר, מתוך שלל האפשרויות הקיים. תפריט הסדנאות אותו ניתן למצא כולל סדנאות עם חיות, סדנאות מוזיקליות, סדנאות למדען הצעיר, סדנאות יופי לבנות, סדנאות יצירת בועת קסם, סדנאות קיפול בלונים, סדנאות קסמים, סדנאות אוריגמי, סדנאות להכנת לוכד חלומות ועוד.

ליקטתי עבורכם מבחר סדנאות ליום הולדת 8 לבחירתכם, הן נראות לי המרתקות והאיכותיות ביותר. נצא לדרך.

 

סדנאות שמתאימות לבנות ובנים אבל בנפרד

מה שבנות אוהבות

החלטתי להתחיל בהמלצה אחת לסדנה לבנות בלבד. המלצה זו מותאמת לכל יום הולדת ללא קשר היכן הוא מתקיים. כולנו מכירים את הרגע הזה שנמאס לנו מבגד מסוים, לאחר שלבשנו אותו תקופה ממושכת והבגד כבר נראה ישן ובלוי. הסדנה לחידוש בגדים אותה אני מביא בפניכם, תראה לבנות כיצד ניתן לחדש בגדים ישנים ולהפוך אותם לבגדים רלוונטיים שניתן להמשיך וללבוש בכייף.

הסדנה כוללת אלמנטים אקולוגיים בשימת דגש על מחזור. בעזרת כפתורים, כלי שזירה, מספריים, חוטים וצבעים, יתנסו הבנות בחידוש בגדים והן אפילו יוכלו לשנות את ייעודם. כלומר, חולצה תהפוך לחצאית, ז'קט ישנה אות עורו לשמלה וכן הלאה. סדנאות ליום הולדת 8 יכולות לכלול מידה לא קטנה של יצירתיות וערכים.

 

מה שבנים אוהבים

עכשיו נעבור לבנים ולסדנת בניית חרבות. בנים אוהבים אקשן וחרבות מתקשרות עם האקשן הזה. אמנם מדובר באקשן מימים עתיקים ואחרים אולם, הבנים שלכם ייהנו מאוד מהסדנה המוצעת, שבה יעסקו בעיקר בהכנת החרבות ופחות בשימוש בהן. גם סדנה זו דואגת להעביר מסר אקולוגי, וכל החומרים מהם ייצרו הבנים את החרבות, הם חומרים ממוחזרים.

בסיומו של תהליך הכנת החרבות יתנסו הבנים בצביעת החרבות ורק בסוף בסוף, יינתן להם זמן משחק עם החרבות שיצרו. סדנה חווייתית מאוד וחיובית.

 

סדנאות ליום הולדת 8 – הכל הולך עם כולם

אחרי ששמתי דגש על ההבדלים שעשויים להיות בין מה שאוהבים לעשות הבנים, לבין מה שאוהבות לעשות הבנות, אני אקח אתכם למפגש מעט עמוק יותר עם סדנאות שמתאימות לבנים ולבנות באותה מידה. לאור המגוון הרחב שקיים, בחרתי מספר מצומצם של סדנאות, שהן האטרקטיביות ביותר לטעמי. סדנאות ליום הולדת 8 המובחרות –

הכנת בועה קסומה הכנת בועות קסמים כמו שראינו בסרטים ונתקלנו בהן בחנויות הצעצועים.
סדנת קיפול בבלונים סדנה שחושפת את המשתתפים לאמנות הקיפול בבלונים. מדובר בבלוני הנקניק הארוכים והגמישים, שמיועדים לפיסול, קיפול ועיצוב בבלונים.
סדנה להכנת לוכד חלומות לוכד החלומות שמגיע מתרבות האינדיאנים, מכיל בתוכו סודות וסיפורים רבים, אז למה לא להכין אחד כזה.
סדנת סליים אמנם מרבית ההורים לא אוהבים במיוחד את החומר הדביק ויוצא הדופן הזה ואולם, הילדים אוהבים מאוד להתעסק אתו ובסדנה הזאת הם ילמדו להפיק ממנו דברים מאוד יפים.

בואו ננסה להכיר מעט יותר לעומק כל סדנה, על מנת שתוכלו לבחור את הסדנה המתאימה ביותר עבור ילדכם.

 

הבועה הקסומה

כמה פעמים ראינו כולנו בסרטים ובחנויות את בועות הזכוכית, שבתוכן יש דגם קטן במקרה המורכב יותר או דמות קטנה במקרה הפחות מורכב. כולכם בוודאי זוכרים את הרגע שבו הופכים את הבועה ופתיתי שלג נופלים או טיפות מים מטפטפות. מן רגע קטן וקסום עבור כל ילד.

בסדנה המדוברת יכינו הילדים בועות קסומות כאלה, כשהאלמנט שיוכנס לתוכן יהיה קשור בדרך זו או אחרת ליום ההולדת. מיותר לציין, שכל ילד ייקח לביתו את הבועה הקסומה כמזכרת מיום ההולדת. הבועה הקסומה היא הלב של עולם הסדנאות ליום הולדת 8.

 

עיצוב, קיפול ופיסול בבלונים

בלונים הם משחק כמעט עבור כל ילד ולא אגזים אם אומר, שישנם מבוגרים שגם אוהבים את הדבר המיוחד הזה, שעף לו באוויר חסר משקל. סדנת הבלונים הזאת, תכיר לילדכם את בלוני הנקניק הענקיים, שבאמצעותם ניתן לפסל, לקפל ולעצב בבלונים. מדובר בסדנה מאוד חווייתית, בה ילמדו המשתתפים להכין פסלים של כלבים ולבבות מבלונים וגם, לפסל משקפיים וכתרים לראש.

כשמדברים על סדנאות ליום הולדת 8, פיסול, קיפול ועיצוב בבלונים, היא אולי הסדנה הוותיקה ביותר בעולם הסדנאות.

 

לוכד החלומות האינדיאני

תרבות השבטים האינדיאנים תמיד סקרנה ילדים ומבוגרים כאחד. הסמל המוכר ביותר מתרבות זו הוא לוכד החלומות, לו מנכסים סגולות של שמירה על ילדים ישנים, מחלומות רעים. תהליך יצירתו של לוכד החלומות הוא תהליך מורכב ומאוד מעניין. הוא יהווה אתגר לא קטן לילדים המשתתפים ולפיכך, בסיום תהליך ההכנה, ירגישו הילדים סיפוק רב מהצלחתם ליצור אותו. לוכד החלומות היא סדנה ייחודית מאוד בעולם הסדנאות ליום הולדת 8.

 

סדנת סליים

סליים הוא חומר דביק ומעצבן, כך עולה משיחות של מבוגרים בנושא אולם, לחומר הזה תכונות מעניינות, שמאפשרות ליצור ולעשות דברים יפים ובעיקר ליהנות מתכונת הדבק המצחיקה שלו. הסדנה כוללת, משחקים מצחיקים עם סליים וצילום תמונות של המשתתפים בזמן שהם משחקים עם הסליים.

לאחר מכן, ילמדו המשתתפים להכין אלמנטים קישוטיים מוארים ויפים מהחומר. לסדנת סליים מצורפת בדרך כלל עמדת ציורי פנים, קעקועים ונצנצים. סליים – עוד סדנה אטרקטיבית מתוך תפריט הסדנאות ליום הולדת 8.

סדנה לגיל 8 לא תארך בדרך כלל יותר משעה. מדובר בילדים צעירים שסף הגירוי שלהם קצר ולכן, חשוב לא להאריך מידי ולא משנה כמה הסדנה טובה ומעניינת את הילדים. זה כמו להוריד את הקפה שחור מהאש שנייה לפני שהוא גולש.

על פי רוב סדנה אחת תספיק. הסיבה לכך היא, שהספק תמיד מביא עמו אלמנטים נוספים שמעסיקים את הילדים ולא קשורים כלל לסדנה.

תלוי מאוד איזו סדנה הזמנתם. מרבית סדנאות היצירה יכולות ואף רצוי שתתקיימנה במתחם סגור ומקורה. ישנן סדנאות יוצאות דופן שדורשות מקום בשטח פתוח כמו – סדנה עם חיות.

אני לא מכיר ספק שימנע מכם לבוא ולראות אותו בפעולה. זה חלון הראווה שלו ומבחינתו, הדרך הטובה ביותר לשכנע אתכם לשכור את שירותיו, היא לעשות בפניכם תצוגת תכלית של פעילותו.