רעיונות ליום הולדת 10

אין כמו יום הולדת בשביל לתת לילדים שלכם ליהנות ולחגוג. בחרו ברעיונות ליום הולדת 10 המושקעים ביותר כדי להראות לילדים שלכם כמה הם חשובים וכמה אתם אוהבים אותם. נסו להפוך את היום הזה למושלם עבורם על ידי הפעילויות שהם הכי אוהבים. זכרו שכל ילד הוא שונה וצריך להתאים את הפעילות במיוחד בשבילו.

כמו כן, חשוב שתתאימו את הפעילות לעונה בשנה, למשל בחורף תאלצו לעשות פעילויות בתוך הבית. אם אתם רוצים למצוא רעיונות חדשים ולצאת מהשבלוניות של חגיגות ימי ההולדת, אנחנו פה בשבילכם. הכתבה הבאה תיתן לכם כיווני מחשבה חדשים שיהפכו את יום ההולדת מדהים ובלתי נשכח!

 

רעיונות ליום הולדת 10 – עם מים

פעילויות מים

אם יום ההולדת חל בקיץ תוכלו לתת לילדים לעשות מה שהם הכי אוהבים – לשחק עם מים! הזמינו בריכה מתנפחת ורובי מים והילדים כבר יעסיקו את עצמם.

 

ים

ילדים יכולים לבלות שהות בים. תוכלו להביא ציוד לפיקניק ולערוך חגיגת יום הולדת על החוף. בנוסף, תוכלו להביא ציוד למים – גלשנים קטנים, מצופים ועוד. כמו כן, הביאו משחקים שמתאימים לחוף, כמו מדקות וצלחת מעופפת.

 

משחקים ליום הולדת 10

בנים יכולים לבלות שעות במשחקי כדור, לכן אתם יכולים לתת להם לשחק ביום ההולדת והם ירגישו בפסגת האושר. לפעמים לא צריך להתאמץ יותר מדי, הרעיונות הפשוטים הם הטובים ביותר. ילדים נהנים מכל דבר ואין להם ביקורת נוקשה כמו למבוגרים.

בנוסף, תוכלו לשחק משחקי חברה. משחקי חברה הם פעילות מהנה מאוד שלא מצריכה שום הכנה מראש. תוכלו לשחק – משחק הכיסאות, משחק הקמח, משחק השירים ועוד. כמו כן, תוכלו לערוך משחקי בישול לילדים – אפייה, פיתות בטאבון ועוד. במשחקי בידול הילדים יהינו מההכנה וגם יכינו לעצמם את הארוחה.

 

רעיונות ליום הולדת 10 – סדנאות

סדנת אוריגמי אוריגמי זה קיפולי נייר. זן סדנה פשוטה מאוד שכל ילד יכול ליהנות ממנה לכן היא מומלצת לגיל 10 בו עדיין יש קושי לדייק וליצור דברים עדינים. בסדנה המנחה ייעשה מופע קצר בו הוא מדגים כיצד הוא עושה קיפולי נייר יפהפיים ולאחר מכן הילדים יתנסו בעצמם. אם אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת 10 שכל הילדים יהינו מהם, הזמינו סדנת אוריגמי.
עיסת נייר עיסת נייר היא פעילות שילדים מאוד אוהבים והיא זולה מאוד. אתם צריכים לאסוף המון עיתונים, כדאי שתיערכו לכך מראש לפני יום ההולדת. פריט נוסף הוא דבק מגע פשוט אותו חשוב שתקהו בכמויות גדולות. לאחר שאספתם עיתונים ורכשתם דבק אתם יכולים לנוח ולא לעשות דבר, כיוון שהילדים יעשו את כל השאר – יגזרו את העיתונים ויערבבו אותם עם דבק כדי ליצור עיסה. מהעיסה הילדים יכינו חפצים שונים אותם הם ייקחו הביתה למזכרת. מומלץ מאוד לתת מזכרת מיום ההולדת כיוון שהאורחים נהנים לקחת איתם משהו הביתה.
סדנת שוקולד בסדנת שוקולד כל ילד יכין ממתקים לעצמו בצורה ובגודל שהוא ורצה. אתם תפרשו מגוון סוגי שוקולד לבחירה – שוקולד לבן, שוקולד חלב, שוקולד מריר וכל סוג שוקולד שתרצו. הילדים כל כך נהנים לקשט את הממתקים שהם מכינים וללקק את האצבעות תוך כדי 😊.
סדנת מחול תוכלו להזמין מורה למחול לילידם שתעשה להם סדנה. במהלך הסדנה היא תעשה איתם משחקי מחול, תלמד ריקודים פשוטים ותיתן להם לנוע במרחב תוך הנחיות שלה. ילדים כל כך אוהבים לרקוד וזו תהיה חוויה ייחודית עבורם.

 

טיפים שישדרגו את יום הולדת 10

עוגה

אל תכינו עוגה רגילה, נסו להפתיע את הילד שלכם עם עוגה מטורפת – עוגה ענקית עם מלא קצפת, עוגה צבעונית מבצק סוכר, עוגת שוקולד מיוחדת עם מלא פצפוצים וכל רעיו אחר.

 

מיקום מגניב

במקום לערוך את יום ההולדת בבית תוכלו ללכת לחורשה או לים בהם הילדים יהינו מאוד לשחק. לפעמים הרעיונות ליום הולדת 10 הטובים ביותר הם לא המשחקים עצמם, אלא התפאורה של המסיבה שיוצרת אווירה מיוחדת.

 

בגדים חדשים

תקנו בגדים חדשים לילד או הילדה שלכם, בעיקר אם יש לכם ילדה. שמלה חדשה וחגיגית כל כך תשמח את הילדה שלכם ותגרום לה להרגיש נסיכה.

 

קשטו את חדר השינה

מלבד המסיבה עצמה, נסו לשמח את הילדה שלכם בעוד דרכים. הדרך הטובה ביותר היא לקשט את חדר השינה שלה בבלונים ולהניח לה ברכה על הכרית. עשו זאת בהפתעה כדי שהיא תגיע לחדר שלה ותשמח כל כך לראות שהשקעתם בה.

 

רעיונות ליום הולדת 10 – בטבע

  1. אם הילדה או הילד שלכם אוהבים להיות בטבע תוכלו פשוט לעשות פיקניק ביער.
  2. תוכלו לקחת את הילדה או הילד שלכם לטיול סוסים באחת החוות בארץ. זו חוויה ייחודית בה זוכים להכיר את הסוס מקרוב וליהנות מרכיבה לאורך נוף עוצר נשימה.
  3. תוכלו להזמין טרקטורונים ולקחת את הילדים שלכם לטיול טרקטורונים מטורף ואתגרי. במהלך הטיול תיהנו מהטבע, מעצירות במקומות מעניינים ומנסיעה מהירה על הטרקטורון.
  4. תוכלו לקחת את הילד או הילדה שלכם לעשות צלילה בים עם שנורקלים שתכירו או תרכשו. מומלץ לעשות צלילה באילת שם הדגים מיוחדים וצבעוניים, אך גם בים התיכון יש מקומות שנחמד לצלול. ים הוא אוצר טבע מדהים, יש חיים שלמים בתוכו שמסקרן לגלות.

אין משהו מיוחד לגיל 10. מה שנכון לגיל 10 נכון גם לגיל 9 ו- 11, מתחת ומעל כבר יש רצונות שונים. בגיל זה הם עדיין אוהבים לבלות כמו ילדים קטנים, אך יש צורך לבחור פעילויות לא ילדותיות מדי.

בגיל 10 לא שולחים ילדים לבד לים, עדיין אין להם מספיק אחריות ויכולת לדאוג לעצמם. כמו כן, רמת השחייה שלהם עוד לא מספיק טובה בשביל לשחות לבד.

בטח שכן, מה שחשוב זה הילדה שלכם ולא מה החברה תגיד. יום ההולדת נועד בשבילה, לכן אתם צריכים לבחור ברעיונות ליום הולד ת10 שהיא רוצה.

זהו שילוב מצוין. אפשר לאפשר את שני הדברים ולתת לכל ילד ללכת לפי נטיית ליבו. ילדים שמעדיפים לשחק ילכו לשחק, וילדים שורצים ללכת לסדנה ילכו לסדנה.