רעיונות ליום הולדת 8

רעיונות ליום הולדת 8 – הקונספט מנצח הוא מאמר שנולד מתוך הצורך שלכם ההורים, להבין כיצד לחגוג לילדכם יום הולדת, מבלי להילחץ, מבלי להרגיש שאתם בתחרות מול משהו ומבלי לקחת משכנתא לטובת האירוע.

כדי לעבור בשלום את יום ההולדת, תתמקדו במה שילדכם אוהב. כיום ניתן לארגן יום הולדת כמעט בכל נושא שקשור בילדים – יום הולדת בקונספט כדורגל, יום הולדת בקונספט אבירים ונסיכות, יום הולדת בקונספט נינג'ה ישראל, יום הולדת בסיגנון לרוץ למיליון ועוד ועוד רעיונות מופלאים שילדים אוהבים.

 

רעיונות ליום הולדת 8 – בואו להגשים חלום

תחשבו לרגע, שהייתם יכולים להפתיע את ילדכם, שוחר קרבות האבירים, ביום הולדת המדמה ממלכה עתיקה. בממלכה אבירים, נסיכות, פיות ומכשפים, לרבות הלבוש התואם לדמויות, מפגש עם מפלצות שצריך לנצח, שולחן אבירים עליו מוגשים כל הדברים שילדים אוהבים ומשחק קרב מאתגר, שבו בסופו של דבר, שני שבטים מאחדים כוחות כדי לנצח את המפלצות.

בראש השבט המאוחד עומד כמובן ילדיכם. נשמע דמיוני? אז זהו שזה מציאותי לחלוטין. להלן מספר רעיונות ליום הולדת 8, הבולטים שביניהם.

 

כל העולם במה

במה לבנים

יום הולדת בקונספט ספורטאי השנה – למעשה מדובר ביום הולדת בחוץ, שהיא כל כולה יום ספורט אחד גדול. הילדים יתחרו במגוון רחב של ענפי ספורט וירגישו כמו באולימפיאדה קטנה. לילד יום ההולדת יוענק סרט הקפטן של קבוצת הספורטאים בטקס בו נוכחים כל חבריו. לאחר מכן, יחולקו הילדים לקבוצות, בהתאם למספר הילדים, וכל קבוצה תתכנס למקבץ תחרויות ספורט, שבסופן יחולקו מדליות ופרסים למנצחים, על ידי ילד יום ההולדת.

לאורך כל האירוע תתנגן מוזיקת רקע מקפיצה ואנרגטית. בחלק המרכזי של יום ההולדת, יתקיים טורניר כדורסל/כדורגל, על פי בחירתו של בעל השמחה. הטורניר יבוצע ברמה מקצועית עם שופטים, לוח תוצאה, קליעות עונשין/פנדלים והמון עידוד של כל הילדים. בסיום הטורניר, יחולקו גביעים ומדליות. רעיונות ליום הולדת 8 – זה יום ספורט לבנים. אבל מה אם מדובר בבנות?

 

במה לבנות

אז מה בנות אוהבות – תכשיטים. יום הולדת לבנות בלבד בקונספט – חנות התכשיטים. הילדה החוגגת תוכל להחליט טרם האירוע איזה שני תכשיטים היא רוצה להכין יחד עם חברותיה במהלך יום ההולדת וגם, אילו דמויות יעטרו את התכשיטים הללו כגון: חדי קרן, ברבורים ועוד.  בתחילת האירוע תקבל ילדת יום ההולדת מתנה אישית, שני תכשיטים ואתם יצלם אותה צוות ההפעלה, כדי להנציח את הרגע.

לאחר מכן, תקבלנה הבנות הסבר קצר על החומרים אתן הן יעבדו במהלך האירוע. שולחן עבודה מקצועי של יצירת תכשיטים יפתח לפני האירוע, וכל המשתתפות תשבנה ליד השולחן, כשלכל אחת ערכת עבודה מקצועית ליצירת תכשיטים. שתי מפעילות תעבורנה בסבלנות רבה בין הבנות, כדי לראות שהן מסתדרות ומי שתבקש עזרה תקבל אותה באהבה.

 

רעיונות ליום הולדת 8 – עכשיו כולם

אחרי שמצאנו את ההבדלים הברורים בין מה שמתאים לבנים, לבין מה שמתאים לבנות, בואו נעשה הכרות עם רעיונות ליום הולדת 8, שמתאימים לכולם, גם לבנים וגם לבנות. ברור שלא ניתן במאמר אחד לסקור את שפע הרעיונות הגדול שמוצע כיום להורים וילדיהם ולכן, רכזתי עבורכם את הרעיונות, שלעניות דעתי, הם היפים והיצירתיים ביותר ליום ההולדת.

הישרדות יום הולדת המבוסס על תוכנית הטלוויזיה המצליחה הישרדות. שני שבטים, משימות מאתגרות, המתאימות כמובן לגיל 8, מנחה נחמד, תחרותיות, חברות ועבודת צוות. בניגוד לתוכנית הטלוויזיה.
מטבח הילדים יום הולדת שכולו מתקיים במטבח גדול ומאובזר. הילדים יהפכו לשפים קטנים, הם יבשלו ויאפו ובסיום, ישבו לסעוד את הארוחה שהכינו.
גיבורי העל יום הולדת המבוסס על גיבורי העל המוכרים והאהובים ביותר על הילדים – באטמן, סופרמן, ספיידרמן ועוד.

עתה, ארחיב מעט לגבי כל רעיון שהוזכר להלן –

 

הישרדות

תוכנית הטלוויזיה האהובה הביאה לעולם את קונספט יום ההולדת, שבו מדמים את זירת התוכנית האקזוטית, באמצעות תפאורה. מנחה ראשי יספק את כל אחד מהאתגרים אתם ידרשו הילדים להתמודד, והוא ינהל את התחרות ממש כמו בתוכנית הטלוויזיה. האירוע יחל כשילד או ילדת יום ההולדת ייכנסו תוך כדי הליכה על שטיח אדום.

ברקע, החברים ילוו את הכניסה בתיפוף על תופים אפריקאים כדי להעניק את האווירה של תוכנית הטלוויזיה. לאחר הטקס יינתנו לילדים מגוון של משימות שידרשו מהם, זריזות, יצירתיות ועבודת צוות. בסיום יאוחדו השבטים למסיבת יום הולדת עם ריקודים מצחיקים ואנרגיה טובה. כשמדברים על רעיונות ליום הולדת 8, חייבים לקחת בחשבון את הישרדות.

 

מטבח הילדים

ניתן לומר, שאין ילד שלא מכיר את מגוון תוכניות הבישול שמוקרנות בטלוויזיה, זה מספר שנים ובהצלחה רבה. כשמחפשים רעיונות ליום הולדת 8, אי אפשר להתעלם מתוכניות אלה. הרעיון שעומד מאחורי קונספט יום ההולדת הזה הוא, שכל הילדים יהפכו לשפים קטנים, במטבח מאובזר.

כל הילדים יקבלו בהתחלה כובעי שף, סינרים וחומרי גלם לבישול ואפיה. המשתתפים יטבלו מרשמלו חם, יאפו פיצות, יכינו כדורי שוקולד, יעסקו בקישוט עוגות ויכינו עוגת יום הולדת מהממת.

 

גיבורי העל

מדובר בקונספט יום הולדת שמבוסס הפעם על סדרת סרטי קולנוע, בהם מככבות דמויות מומצאות – גיבורי על, שלכל אחת מהן יכולת על אנושית אחרת. האירוע יפתח בכניסה מעוררת עניין של בעל השמחה, כשהוא נוהג בבאט מוביל, הרכב הידוע מסדרת הסרטים של גיבור העל באטמן.

ספיידרמן, גיבור העל, יחלק שלל משימות הקשורות לדמותו והילדים ידרשו לעמוד באתגרים השונים. מאוחר יותר יפגשו הילדים את באטמן שייתן להם להתנסות במשחק קליעה למטרה מיוחד במינו, שמטרתו, לפגוע בכמה שיותר מטרות בזמן הקצר ביותר.

לסיום, ייהנו הילדים ממופע קסמים יוצא דופן בביצועו של גיבור על נוסף – סופרמן.

תזכרו – רעיונות ליום הולדת 8 כוללים גם את גיבורי העל.

מבחינת התוכן, אין הבדל, הילדים שיוזמנו ייהנו בכל מקרה. השאלה החשובה יותר היא, מה התקציב לאירוע. במידה והתקציב קטן, עדיף להזמין רק את הבנים או רק את הבנות, ועלות יום ההולדת תהיה בהתאם, גם מבחינת הקונספט שבחרתם.

מרבית הספקים מחשבים איש צוות על כל 15 ילדים. חלק קטן יותר של ספקים יעבוד בנוסחה של איש צוות על כל 12 ילדים.

בדרך כלל מדובר בשעה וחצי עד שעתיים. חשוב, שהמנחה ישים לב כל הזמן, שמעניין לילדים ושאין צורך לקצר את משך האירוע.

שתי דרכים מרכזיות קיימות למציאת רעיונות ליום הולדת 8. האחת, באמצעות האינטרנט. מה שחשוב מאוד לזכור, זה ללכת לראות יום הולדת לדוגמא לפני שסוגרים. הדרך השנייה היא, להתייעץ עם הורה שקיים לאחרונה אירוע יום הולדת ונחשף לרעיון, שהוא בחום רב ממליץ עליו.