רעיונות ליום הולדת 13

יום הולדת 13 הוא שנת הבר מצווה בשביל נערים, לכן רק נערות חוגגות את יום הולד ת13 במתכונת הרגילה. בגיל 13 נערות כבר מספיק בוגרות בשביל לקבוע לעצמן את יום ההולדת. בתור ההורים חשוב שתתנו להם תחושה שאתם שם בשבילם אם הן צריכות עזרה. כמו כן, תוכלו לארגן להם חגיגה משפחתית נפרדת ממה שהן יארגנו לעצמן. מחפשות רעיונות? רוצות לשמוע על אטרקציות חדשות? על סדנאות? הכל מחכה לכן בכתבה הבאה.

 

עצות שיעזרו לכם לבחור רעיונות ליום הולדת 13

  1. קודם כל תבררו מה הילד שלכם רוצה ואז תחליטו איזה מבין הרעיונות ליום הולדת 13 אתם תבחרו.
  2. הגדירו כמה כסף אתם רוצים להשקיע ביום הולדת, אין צורך להגזים.
  3. נסו לבחור במשהו שאף פעם לא עשיתם, משהו מקורי שיותיר בכם חותם עז.
  4. נסו לחפש כמה שיותר רעיונות כדי שיהיה לכם הרבה אופציות.
  5. אל תנסו להרשים אף אחד על ידי יום הולדת מפוארת.

 

רעיונות ליום הולדת 13 – מחפשים אטרקציות?

סופרלנד

תוכלו ללכת לפארק השעשועים סופרלנד וליהנות ממתקני אקסטרים ייחודיים ופיקניק על הדשא. אם הילדה שלכם אוהבת לרחף באוויר ולקחת את עצמה לקצה – בחרו בסופרלנד כפעילות ליום ההולדת שלה.

 

קפצובה

אם הילדה שלכם אוהבת מתנפחים והתעמלות קרקע היא תהנה מאוד לקפץ בפארק קפצובה. בפארק זה יש המון מתקני מתנפחים שלא רואים בכל מקום.

 

קיאקים

אם יום ההולדת נחגג בקיץ תוכלו לקחת את הילדה לקיאקים – שיט בנהר הירדן בו ניתן להיכנס למים הקרים ולהשיט את הקיא באופן עצמאי. השיט הוא חוויה מדהימה של טבע, שחייה וגיבוש קבוצתי.

 

כדור פורח

לא תאמינו אבל יש מספר מוקדים בהם ניתן לרחף עם כדור פורח בארץ. אמנם זה לא ממש הוצאה קטנה, אך אם תעלו לטיסה יחד עם עוד אנשים זה יוזיל את המחיר. יום הולדת 13 לא קורה כל יום לכם מומלץ להשקיע ברעיונות ליום הולדת 13.

 

סדנאות

שם הסדנה כמה זמן? מה עושים בסדנה? האם ניתן להעביר אותה בעצמכם?
סדנת איפור שעתיים בדרך כלל. בסדנה לומדים טיפים בסיסיים לאיפור ומנסים באיפור עצמי. כמו כן, כל אחת תקבל את הטיפין הספציפיים לעור שלה – באיזה מייקאפ להשתמש, אילו צלליות מחמיאות לצבע העור שלה ועוד. כמו בן שלא, צריך להיות מאפרת מקצועית כדי להעביר סדנת איפור.
שזירת פרחים שעה עד שעתיים. פרחים הם פריט עיצובי בסיסי שכיף לדעת איך להשתמש בו. בסדנה תקבלו כלים בסיסיים בשזירה – שזירת זרים לשיער, זרי פרחים לאגרטל ועוד. לא, צריך להיות שוזר מקצועי.
סדנת פסיפס שעתיים עד שלוש, כיוון שפסיפס לוקח זמן. פסיפס הוא חיבור של חלקי חרס או זכוכית קטנים לכדי תמונה שלמה. ניתן לעטוף בפסיפס, שולחנות, כלים שלטים ועוד. בסדנה כל אחד ייבחר פריט אותו הוא עוטף בפסיפס. כמו כן, ניתן לרשום עם פסיפס, כל אחד יוכל להחליט האם הוא רוצה לרשום משהו על היצירה שלו. ניתן לעשות זאת בעצמכם, כל שעליכם לעשות הוא לקנות חלקי פסיפס, דבק לפסיפס וכלים שונים אותם ניתן לצפות בפסיפס.
סדנת צפרות לפחות שלוש שעות. אם הילדה שלכם אוהבת ציפורים וטבע, תוכלו להזמין צפר ולטייל איתו בחיק הטבע. הצפר ילמד שמות של ציפורים, זיהוי עקבות של ציפורים, דרכי זיהוי של ציפורים, זיהוי קולות של ציפורים ועוד. אם תאם מומחים בציפורים תוכלו לעשות זאת.

 

מה אפשר לעשות בתוך הבית?

  1. כל סדנת יצירה תוכלו לעשות בתוך הבית.
  2. תוכלו לשחק משחקי חברה בתוך הבית, למשל טריוויה על ילדת היום הולדת. לפעמים רעיונות ליום הולדת 13 פשוטים הם הטובים ביותר.
  3. תוכלו להקרים סרט ולהכין פופקורן.
  4. תוכלו לעשות מסיבת פיג'מות.
  5. תוכלו לעשות ארוחת ערב ביתי ומושקעת.
  6. תוכלו לעשות תחרות מאסטר שף.
  7. תוכלו לעשות פעילות שקשורה בחג מסוים אם יום ההולדת חל בסמוך אליו, למשל סדנת קליעת סלים לפירות לפני טו בשבט.

 

רעיונות ליום הולדת 13 – חוויות לימודיות

אם הילדה שלכם סקרנית מטבעה תוכלו לבחור ברעיונות ליום הולדת 13 שמשלבים למידה, למשל מוזיאון. ישנם מוזיאונים רבים ברחבי הארץ – מוזיאון ישראל, מוזיאון המבע, מוזיאון האצ"ל, מוזיאון הטבע ועוד. כמו כן, תוכלו לקחת את הילדה שלכם לטיול בו היא תעביר הברכה על הנוף או על אתרים שונים בו.

העברת הדרכה יכולה להיות חוויה מעצימה לילדה שאוהבת ללמוד ולבטא את עצמה. בנוסף, תוכלו ללכת עם הילדה לגן החיות שם היא יכולה להכיר חיות שונות ולקרוא עליהן. גן החיות הוא גם חוויה כיפית וגם חוויה לימודית.

 

טיולים ליום הולדת 13

  1. תוכלו ללכת עם הילדה שלכם לטיול אופניים בשטח. אם היא אוהבת ספורט אתגרי היא תהנה מאוד לנסוע באופני שטח בדרכים עקלקלות.
  2. תוכלו ללכת לטיול סוסים אם אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת 13 שמשלבים מפגש עם חיות.
  3. תוכלו ללכת לטיול טרקטורונים אם הילדה שלכם אוהבת אקסטרים וטבע.
  4. תוכלו ללכת לטיול ג'יפים במדבר וליהנות משקט ושלווה.
  5. תוכלו ללכת לסיור מודרך בערים שונות בארץ. כיום יש סיורי אוכל בשווקים, סיורי גרפיטי, סיורי אומנות ועוד.
  6. תוכלו ללון בשטח ולעשות מדורה וערב חוויתי. ערבים מסוג זה הם מאוד מגבשים ומהנים.

אם הילדה שלכם כל כך רוצה את שלושת הרעיונות נסו לנסות לשלב אותן בצורה יצירתית, למשל לעשות אחד עם המשפחה ושתיים עם חברות. אם לא ניתן לשלב או שהעלות גבוהה שמרו את הרעיון ליום הולדת הבא.

זה שילוב נהדר! תוכלו לסדר שולחנות בטבע בהן הסדנה תתרחש. הטבע יכול להיות מקום עם הרבה השראה לסדנת יצירה.

תלוי ברצון של הילדה שלכם, זה יכול להיות יום שלם או כמה שעות.

חשוב להיות אנשים שלא מנסים לחרוג ולהתריס, אך גם חשוב שתקשיבו לעצמכם ולא תשקיעו הרבה כסף שאין לכם או שאתם לא רואים לנכון להוציא על יום הולדת. על מנת להימנע מללכת אחרי הסביבה חזקו את הביטחון שלכם בצדקת דרכיכם ואל תתנצלו.