רעיונות ליום הולדת 7

יום הולדת הוא יום מרגש שכל ילד מחכה לו שנה שלמה. אם תם מחפשים דרך להפוך את היום הזה למיוחד בשביל הילד המיוחד שלכם – אנחנו נעזור לכם. בכתבה הבאה תמצאו מגוון רעיונות ליום הולדת 7 שיסייעו לכם להפוך את האירוע הזה לבלתי נשכח.

בתור התחלה נזכיר לכם שהמטרה העיקרית היא לשמח את הילד שלכם ולא את אף אחד אחר, לכן חשוב שהאירוע יתאים למה שהוא אוהב. סקרנית לשמוע יותר? מתלבטים אם לשלב סדנה או אטרקציה? כל התשובות בכתבה הבאה.

 

רעיונות ליום הולדת 7 – פעילויות בחצר

אומגות ומתקני טיפוס

תוכלו להזמין מתקנים לכבוד יום ההולדת – אומגה, קירות טיפוס, מגלשות ועוד. אם הילד שלכם אוהב ספורט אתגרי הוא ישמח שתפתיעו אותו עם יום הולדת מושקע שכזה. ילדים בגיל 7 מאוד נהנים ממתקנים מסוג זה לכן זו פעילות מומלצת ביותר. חשוב לציין שזול יותר להזמין מתקנים לבית שלכם מאשר לקחת את כל הילדים לפארק מסודר.

 

מתנפחים בחצר

אין כמו מתנפחים, הם יכולים למלא לכם כמה שעות  כי הילדים לא ירצו להפסיק לשחק בהם. חשוב להציב מבוגר שישגיח כי אף ילד לא יקבל מכה או יריב עם משהו. השירות מגיע עם עובדים שדואגים לנפח את המתקנים ולסדר הכל בסוף האירוע. מובטח לכם שמסיבת יום ההולדת תהיה כיפית ושמחה.

 

פעילויות מים

פעילויות מים אפשר לארגן גם בבית – להביא בריכות מתנפחות, רובי מים, מתנפחים שיש בהם מים, ממטרות וכל העולה על רוחכם. פעילויות מים מתאימים לימי הולדת המתרחשים בקיץ. ילדים כל כך אוהבים לשחק במים, לכן אפשר לשלב עם פעילות זו רק כיבוד או ארוחה ואין צורך בפעילות נוספת.

 

משחקים ליום הולדת 7

סבב ברכות

חשוב לתת תשומת לב מיוחדת לילד יום ההולדת. אפשר לעצור לרגע אחד את המסיבה לקראת סיומה ולבקש מכל אורח לברך את ילד יום ההולדת. הילד יתמלא שמחה ויזכה להתקרב לחבריו בזכות הברכות.

 

טריוויה על ילד יום ההולדת

תוכלו לחלק את האורחים לשתי קבוצות ולעשות תחרות טריוויה. השאלות יעסקו בילד יום ההולדת או ביום הולדת באופן כללי. הקבוצה המנצחת יכולה לזכות במשהו מגניב או סתם בצ'ופר קטן.

 

משחקי חברה

משחקי חברה הם פעילות מהנה מאוד שלא מצריכה שום הכנה מראש. תוכלו לשחק – חיי שרה, משחק הכיסאות, משחק הקמח, משחק השירים ועוד. אם אתם לא מכירים משחקי חברה, כדאי לכם לכתוב באינטרנט " משחקי חברה" ולהיכנס לאתר שמסביר את ההוראות של כל משחק. חשוב להכין רשימת משחקים מראש, אחרת הילדים יריבו ביניהם איזה משחק הם רוצים לשחק.

 

רעיונות ליום הולדת 7 – סדנאות בישול

  1. סדנת שוקולד – שוקולד הוא המאכל האהוב ביותר על ילדים, לכן סדנת שוקולד היא אחד הרעיונות ליום הולדת 7 המומלצים ביותר. סדנת שוקולד היא הפעלה קסומה ומהנה – המנחה מסביר אילו שוקולדים אפשר להכין בסדנה – איזה טעמים, צורות, ציורים וכדומה. לאחר מכן כל ילד בוחר דגם משלו ומכין אותו. בסוף יום ההולדת הילדים לוקחים איתם את השוקולד שלהם ונהנים ממתנה קטנה למזכרת. הסדנה מתאימה מאוד לגיל 7.
  2. סדנת בישול לפי מדינה – לילדים יש סקרנות ועיניים פקוחות לעולם, הם יהינו מכל סדנה שתארגנו, גם הפשוטה ביותר. תוכלו להכין בעצמיכם ערב בישול לפי מדינות ולתת לילדים לקחת חלק בבישול – פסטה לאיטליה, אורז לסין, פלאפל לישראל, קרואסון לצרפת ועוד. תוכלו לשלב תלבושות מתאימות לכל מדינה, מוסיקה וכל העולה בראשכם.
  3. דוכני שערות סבתא ופופקורן – מומלץ להביא לפתיחת יום ההולדת דוכני פופקורן ושערות סבתא. ילדים ירגישו כי יום ההולדת מושקע וישמחו לקחת בו חלק. כמו כן, בדרך כלל הם מגיעים רעבים בהתחלה וזה יכול להוות פתרון.

 

יצירה  – רעיונות ליום הולדת 7

  1. עיסת נייר – עיסת נייר היא פעילות שילדים מאוד אוהבים והיא זולה מאוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לאסוף המון עיתונים ולקנות דבק מגע, אתם אפילו לא צריכים להכין את העיסה כי הילדים יכינו אותה. הילדים נהנים לגזור את העיתונים, לערבב אותם עם דבק וליצור מהעיסה דמויות שונות. החלק שהם הכי נהנים ממנו בסדנה הוא שהם זוכים לקחת איתם הביתה את מה שיצרו. עיסת נייר זו פעילות פשוטה וקלה שתבטיח לכם יום הולדת מקסים. רעיונות ליום הולדת 7 לא חייבים להיות מסובכים או יקרים, לפעמים הדברים הפשוטים ביותר הם הטובים ביותר.
  2. יצירת תכשיטים – כל אישה, ילדה ואפילו תינוקת אוהבת תכשיטים. ישנן כמה סוגים של סדנאות תכשיטים – מזהב, מחרוזים, מחוטים וכמעט מכל חומר ממנו עושים תכשיטים. ניתן להזמין מנחה שתסביר איך מכינים ושסייע לילדות בסדנה, כמו כן, אתם יכולים לעשות זאת בעצמיכם – לקנות חומרים ולהכין דוגמה פשוטה לפיה האורחות יוכלו להכין תכשיט לעצמם. גם בסדנה הזו האורחות יצאו עם מזכרת כיפית שתלווה אותם לעוד הרבה זמן. אם הילדה שלכם אוהבת תכשיטים, היא תשמח מאוד שתהיה סדנה כזו ביום ההולדת שלה.
  3. תפירה – חושבים שתפירה זה מסובך מדי לילדים? אז זהו שלא. ילדים מסוגלים להרבה יותר ממה שאנחנו מאמינים. סדנת תפירה היא מומלצת מאוד מקרב הרעיונות ליום הולדת 7. במהלך הסדנה הילדים יכולים לבחור מה לתפור – כרית, בובה, סינר ועוד. אם תפירה זה לא התחום שלכם, כדאי שתזמינו משהו חיצוני שינחה את הילדים. טיפ קטן – לעיתים עדיף לקנות את הבדים בעצמכם כי זה חוסך עלויות. לעומת זאת, את המכשירים הקטנים עדיף לבקש מהמנחה להביא כי הוא לא ידרוש על כך כסף רב בדרך כלל.

התשובה היא כן, גם אם זה נשמע קצת מוזר. אוכל הפך לחוויה בסיסית בכל אירוע ואם הוא חסר האורחים ירגישו קצת מבואסים. אם זה נראה בעיניכם לא חינוכי זה בסדר, אך עדיף שלא תימנעו מזה אלא אם אתם יודעים שזה יהיה מקובל על האורחים שלכם.

ברור! קישוט מוסיף לאווירה ומשדרג את החוויה. ניתן לתלות שלטים, לפזר תמונות שלילד יום ההולדת, לתלות בלונים ולהוסיף כל דבר שירים את האווירה. הילד שלכם ירגיש שהמסיבה מושקעת אם תשקיעו בקישוט.

אין סכום קבוע וזה לא מה שחשוב. מה שחשוב הוא שתעניקו אהבה לילד שלכם ושתהיה אווירה טובה. הפעילויות יכולות להיות הכי פשוטות בעולם, אך הילד לא ירגיש זאת אם תעטפו אותו באהבה. חשוב להימנע מהליכה אחר תכתיבים חברתיים כשמדובר בכסף כיוון שזה לא חינוכי וזה יוביל אתכם להתנהגות מרצה.

תלוי בכם וברצון של הילד, גיל 7 הוא גיל צעיר לכן זה לא בטוח הכרחי. אתם יכולים לבחור לברך את הילד בפורום משפחתי או לכתוב לו ברכה. אם אתם חושבים הילד ייהנה מכך שחבריו יברכו אותו אז שווה לנסות. בהצלחה!