רעיונות ליום הולדת 12

היום בו אתם יכולים להראות ליילד שלכם כמה הוא חשוב לכם הוא יום הולדת. אמנם בכל יום יש הזדמנות להעניק לילדים שלכם, אך יום הולדת הוא חלון בזמן שמאפשר לכם לצאת מגבולות השגרה וההתנהלות הרגילה בשביל להשקיע בילדים שלכם. חשוב שתחפשו רעיונות ליום הולדת 12 מטורפים ומושקעים כדי להפוך את יום ההולדת למהנה וטוב.

יום הולדת 12 הוא נחלת הבנים כיוון שזוהי שנת הבת מצווה של הבנות, לכן בכתבה הבאה נסקור את הרעיונות הכי איכותיים ליום הולדת 12 שמתאימים לבנים.

 

אטרקציות – רעיונות ליום הולדת 12

צפייה במשחק כדורגל או כדורסל

אם הילד שלכם הוא אוהד מושבע של אחת מקבוצות הכדורגל או הכדורסל, תנו לו הזדמנות של פעם בחיים וקחו אותו למשחק אמיתי. במשחק הוא יהי באדרנלין מטורף, יעודד כמו משוגע ויהיה מאושר.

 

פארק שעשועים

לכו עם הילד לאחד מפארקי השעשועים בארץ. תוכלו ללכת לפארק מתקנים רגיל כמו הלונה פארק או לפארק מים כמו הלונה גל.

 

אומגות

תוכלו ללכת לאחד המקומות בארץ בו יש אומגות ולהעניק לילד שלכם חוויה של פעם בחיים. יש בגוש עציון, במנרה ועוד.

 

פארק טרמפולינות

לא הרבה מכירים את הפארק הזה, אבל שווה לכם להגיע אליו. מדובר בפארק עם טרמפולינות ענקיות שיכולות להקפיץ אתכם ממש גבוה. ילדים שאוהבים לקפוץ ולעשות סלטות יחגגו בפארק הזה.

 

רעיונות ליום הולדת 12  – טיולים בטבע

  1. רכיבה על סוסים – אם הילד שלכם אוהב חיות ויש לו חלום לרכב על סוס, לדהור עליו וליהנות מהנוף, קחו אותו לרכיבה באחת מחוות הסוסים בארץ.
  2. רכיבה על אופניים – אם הילד שלכם בקטע של ספורט אתגרי, טיול אופניים בשטח הוא במיוחד בשבילו. במהלך הטיול תוכלו לעצור במקורות מים, לעשות פיקניק וליהנות מאווירה קבוצתית טובה.
  3. אם הילד שלכם אוהב לטייל פשוט תיקחו אותו לטיול רגלי באחד מהמסלולים בארץ. אם יום ההולדת בקיץ מומלץ שתלכו למסלול שיש בו מים, אם הוא באביב מומלץ שתראו פריחה ייחודית ואם הוא בחורף תוכלו ללכת לראות שיטפונות במדבר.

 

רעיונות ליום הולדת 12 – סדנאות

סוג פעילות כמה זמן? האם מומלץ?
סדנת קפוארה 45 דקות עד שעה, אחרת הילדים ישתעממו. מומלץ לילדים שאוהבים ספורט ואומנויות לחימה.
סדנת אילוף כלבים שעה עד שעתיים. בסדנה זו המאלף יעשה מופע בו הכלב נענה לו ועושה ]עלולים. כמו כן, כל ילד ינסה לעבוד עם כלב אחר וילמד טיפים באילוף.
סדנת ג'אגלינג שעה עד שעה וחצי. במהלך הסדנה יהיה מופע ג'אגלינג והתנסות של כל אחד בסוג של ג'אגלינג שהוא בוחר. מומלץ מאוד לכל ילד, כולם נהנים הן מהמופע והן מההתנסות. העצמית.

 

רעיונות ליום הולדת 12 לילדים שאוהבים חיות

גן חיות

אם הילד שלכם אוהב חיות הוא יהינה מאוד מהפעם הראשונה שלו בגן החיות. בגן הוא יכיר חיות חדשות ויזכה לראות חיות שראה רק בטלוויזיה.

 

ביקור במשק חקלאי

אם הילד שלכם חולם להיות חקלאי תוכלו לקחת אותו בביקור בדיר או רפת. כיום משקים רבים פותחים את דלתם לקהל הרחב ומחכים רק לכם. בסיור תלמדו על החיה, על אופן הטיפול בה ותזכו להאכיל ולחלוב חיות משק.

 

מוזיאון הטבע

תוכלו ללכת למוזיאון הטבע שם הילדים ילמדו על חיות באופן יסודי. אמנם רוב החיות שיהיו שם יהיו בדמות פוחלצים, אך חווית הלמידה תהיה עשירה יותר.

 

רעיונות למתנות ליום הולדת 12

  1. תוכלו לקנות לילד שלכם משהו שקשור לספורט אם זה מה שהוא אוהב – חליפת כדורגל או כדורסל של קבוצה שהוא אוהב, כדורים חדשים, אופניים איכותיות, נעלי ריצה חדשות ועוד.
  2. תוכלו לקנות לילד משהו שקשור לטיולים אם זה מה שהוא אוהב – פק"ל קפה, משקפת, אולר, מגדיר ציפורים וצמחים ועוד.
  3. תוכלו לקנות לו ספרים אם זה מה שמעניין אותו.
  4. תוכלו לתת לו דברים שקשורים לצילום אם זה מה שהוא אוהב – מצלמה, חצובה ועוד.
  5. הכי חשוב שתבחרו מתנה לפי מה שמעניין אותו. עדיף לשאול אותו מראש מה הוא רוצה אם אתם לא מצליחים לחשוב על משהו בעצמכם.

 

רעיונות ליום הולדת 12 – פעילויות עם מים

מתנפחי מים בחצר

תוכלו להזמין מתנפחי מים לחצר מחברות שונות שמשכירות. בדרך כלל המחיר לא יקר והוא כולל בנייה ופירוק. הילדים מאוד נהנים מזה והם יכולים לבלות במתנפחים שעות. חשוב להוסיף כיבוד או ארוחה לפעילות זו כי הילדים נהיים רעבים לאחר שהם מוציאים הרבה אנרגיה.

 

ספורט ימי

תוכלו ללכת עם הילד שלכם לעשות ספורט ימי – אופנוע ים, פארק המתנפחים על הכנרת, אבובים שקשורים לסירה ועוד.

 

בריכה

תוכלו להשכיר בריכה או להשתמש בשלכם אם יש לכם. בבריכה הילדים יהינו מאוד – ישחקו, יעשו מלחמת מים, ישחו ופשוט יהינו. מומלץ שתמיד יהיה מבוגר שישגיח כדי למנוע אסונות חס וחלילה. אם אתם ממש רוצים להשקיע תוכלו להביא חפצים למים – רובי מים, מצופים וכיוצא בזה.

 

ים

פשוט לכו לים, בים אפשר לבלות יום שלם בלי להרגיש, ליהנות מהנוף, לצלול במים, אולי להשכיר שנורקלים ולהרגיש את הבריזה. בים חייבים השגחה של מספר מבוגרים. אם אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת 12 שימלאו לכם יום שלם, לכו לים.

לרוב בנים לא אוהבים את זה במיוחד, אך אם הילד שלכם אוהב זה ממש בסדר, זה אומר שהוא אומנותי יותר מרוב הבנים.

זה תלוי בשני דברים – ברצון של הילד שלכם ובנכונות שלכם להשקיע. מסיבה גדולה דורשת השקעה גדולה לכן חשוב שתשקלו אם יש לכם זמן.

שתי הפעילויות משלבות מים לכן שתיהן מתאימות לקיץ. ספורט ימי הוא ייחודי יותר לכן עדיף לבחור בו אם יש לכם את התקציב והיכולת. חשוב לציין שאם הילד שלכם בדרך כלל מפחד מגבהים או נסיעה מהירה, עדיף לא ללכת לספורט ימי.

ילדים בגל זה אוהבים אוכל פשוט והרבה ממתקים. תוכלו להגיש – צ'יפס, פיצה, פופקורן, מיצים וכיוצא בזה. אם אתם רוצים להימנע מז'אנק פוד תוכלו לבחור באוכל שילדים אוהבים שפחות מזיק לבריאות, למשל מנות פלאפל.