רעיונות ליום הולדת 9

יום הולדת 9 היא יום הולדת מרגשת וחשובה, בה הילדים נמצאים עודם בשכבת היסודי ונהוג לערוך מסיבות יום הולדת 9 לכל הכיתה ואף השכבה. בעולם הילדים, זו יום הולדת מרכזית וחשובה בה הם רוצים ליהנות עם כל חברי השכבה ולנסות ולקיים את האירוע השווה ביותר של השנה, האירוע שכל השכבה תדבר עליו.

מהסיבות האלה, חשוב להשקיע זמן ומחשבה בתכנון יום ההולדת ומבין מגוון האופציות והפעילויות שניתן לעשות ולארח, כדאי לבחור באטרקציה המקורית והמיוחדת ביותר שתבטיח הנאה עבור כלל האורחים והמשתתפים. יש מגוון של רעיונות ליום הולדת 9 אך מומלץ לבחור בבחירה המקורית והאיכותית שתבטיח את הצלחת האירוע ושמחת הילדים. לפניכם כל מה שצריך לדעת על יום הולדת 9.

 

למה יום הולדת 9 היא חשובה במיוחד?

יום הולדת 9 היא יום הולדת חשובה במיוחד מאחר והילדים נמצאים עודם בבית הספר היסודי, בו יש עניין רב לימי הולדת והעניין הופך לאירוע חברתי שכולל אף את כלל השכבה. יום הולדת 9 טובה היא יום הולדת שהכיתה תזכור למשך שנים כאחד האירועים הטובים של השנה.

ילדים רבים יבקשו מהוריהם להשקיע ביום הולדת 9, מתות הרצון לקיים את אחד האירועים השווים מבין כלל ימי ההולדת של השכבה. מאחר ויש ימי הולדת בבית ספר היסודי ממש כל כמה ימים ואירועים מגוונים וחביבים, כדאי ביום הולדת 9 לחשוב על אטרקציה מקורית ורעין שייזכרו.

 

איזה רעיונות יש ליום הולדת 9?

ליום הולדת 9 תמצאו מגוון של רעיונות, נפוצים יותר או פחות, כאשר לכל אחד היתרונות שלו והמקוריות שלו. חשוב לבחור באטרקציה שתהיה מתאימה עבור האירוע ועבור המוזמנים ושתבטיח הנאה מצד ילד וילדת היום הולדת מצד אחד, ומכלל המוזמנים והאורחים מצד שני. לפניכם מגוון רעיונות ליום הולדת 9:

 

סדנאות יצירה

פעילות נפוצה שחביבה על ילדים רבים הינה הזמנת סדנאות יצירה. זוהי פעילות מבוקשת מאחר ויש בה יתרונות רבין שאין באטרקציות אחרות. בהפעלה זו, הילדים כולם זוכים להשתתף וכל ילדהו ילד יוצאים עם מזכרת פרטית ומיוחדת משלהם מהאירוע. סדנאות יצירה יוצרות אצל הילדים התרגשות ויצירתיות רבה, ולרוב יוצרות אווירה רגועה וטובה של שיתוף פעולה ויצירה.

היתרון הוא שיש מגוון כה רחב של סדנאות יצירה – בין אם תכשיטים, איפור, בישול, קישוט ואומנות. כך שניתן לבחור בסדנא שהכי תדבר אל הכיתה ואל ילד היום הולדת, מתוך אופציות רבות ומגניבות.

 

מתקנים ומתנפחים

רבים בוחרים להזמין ליום הולדת 9 שלהם, מתקנים או מתנפחים. אלה יוצרים התלהבות ואקסטזה אצל הילדים ביום ההולדת, שמתרגשים מגילוי המתקנים ורוצים עליהם עוד ועוד סיבוב. זו פעילות מהנה במיוחד שמבטיחה הנאה מרובה אצל הילדים ואנרגיות טובות וגבוהות.

 

פלייסטיישן וקונסולות

עם העידן הטכנולוגי גם עולם ימי ההולדת השתנה, וכיום רבים פונים להזמנת משחקים וקונסולות, שיאפשרו בזמן האירוע משחקים ככדורגל והרפתקאות. הילדים לרוב מתלהבים מאד מהטכנולוגיה הזו ומתרגשים ממנה.

 

פעילויות ספורט

הילדים בגיל הזה מפוצצים באנרגיות, לכן פעילויות ספורט עשויות להיות בחירה טובה ומהנה עבור כלל המוזמנים. ניתן לארגן מספר פעילויות, כמו טורנירים של ספורט במגוון תחומים או תחרויות ספורט בין שתי קבוצות או בין כיתה לכיתה. ניתן לארגן פעילויות ספורט רחבות יותר כמו מצא את המטמון או פעילות של המרוץ למיליון וכו'.

 

קריוקי או ריקודים

מסיבות רבות פונות להזמנת די ג'יי ומסיבת ריקודים או קריוקי. זוהי בחירה אותה ילדים רבים אוהבים, שכן תמיד כיף לרקוד עם החברים וליהנות ממוזיקה טובה. הבחירה הזו לא תתאים לכל ילד וילדה, ורבים בגיל הזה ביישנים ויעדיפו להזמין הפעלה אחרת, לכן בדקו את השטח היטב לפני הבחירה כדי למנוע התאכזבויות מצערות.

 

מסיבות ספא או מייקאובר

כיום ישנן מגוון סדנאות שמוצעות לקבוצות של בנות ונערות, כמו מסיבת ספא בה כל הבנות זוכות לטיפול ספא חמוד ושיתופי, או מסיבות מייקאובר בהן הבנות יוצרות לוקחים חדשים ומרעננים ומשתעשעות עם האביזרים והחומרים המובאים יחדיו.

 

איך נדע לבחור בין כל הרעיונות ליום הולדת 9?

הרעיונות ליום הולדת 9 הם רבים וטובים כך שבאמת קשה לבחור בניהם ולהיסגר על רעיון מרכזי אחד למסיבה. בכל זאת, ארגנו לפניכם רשימה של פרמטרים שכדאי לשים לב אליהם בעת הבחירה, כדי להבטיח שההחלטה שלקחתם טובה ושהאירוע יהיה הכי טוב ושווה שאפשר:

 

רצון החוגג והחוגגת

הפרמטר הכי חשוב, אליו כדאי שתקדישו את מרבית תשומת לבכם, הוא רצון החוגג והחוגגת. למרות שנראה שכל הארגון וההחלטות הם עלינו בתור ההורים – חשוב שנזכור שמדובר ביום הגדול שלהם ושלהן ושכדאי להכווין את הפעילויות בו לרצונותיהם שיגרמו להם לחייך ולשמוח ביום ההולדת. התייעצו איתם, כך הם יעזרו לכם להחליט וגם ישמחו ברמה המקסימלית מיום ההולדת שלהם.

 

מקוריות

חשוב לזכור כי לילדים בגיל 9, יש יום הולדת ממש כל כמה ימים והם כבר מכירים את כל מה שיש לשוק להציע יותר טוב מאתנו. לכן, חשוב שביום ההולדת שלהם, נמצא את האטרקציה המקורית והחדשנית, שתגרום לכולם ליהנות ולזכור את האירוע לנצח, ולא רק להרגיש שהוא דומה לכל שאר האירועים וימי ההולדת של ילדי השכבה.

ישנו מגוון רחב יש סדנאות יצירה המוצעות ליום הולדת 9, כך שכל חוגגת וחוגגת יכולים לבחור מה היא הסדנא שהכי תתאים לאירוע שלהם ולכיתה שלהם. מגוון האופציות מאפשרות בחירה בטוחה ומדויקת לילדי יום ההולדת והמוזמנים שלהם. בין סדנאות היצירה שניתן למצוא ישנן – סדנת בישול ואפייה, סדנת איפור ומייקאובר, סדנאות קישוט ויצירה, סדנאות תכשיטים וכדומה.

חשוב לשים לב קודם כל לרצון החוגגים – כדאי לנו לזכור לאורך כל הדרך שזה היום שלהם, ושכל מה שאנחנו רוצים זה שיהיה להם הכי כיף ואת אירוע חלומותיהם. לכן כדאי להתייעץ איתם ולזכור לבחור את כל הרעיונות בהתאם אליהם.

חשוב לשים לב למקוריות בעת הבחירה, כדי שלא יהיה אירוע שגרתי עם רעין שחוזר על עצמו בכלל ימי ההולדת. הילדים לרוב הולכים למספר רב של ימי הולדת בשנה וכדאי לשים לב שהאטרקציה בה בחרתם היא ייחודית ותרגש את המוזמנים.

הבחירה בפעילויות ספורט היא בחירה מוינת אך חשוב לחשוב האם היא מתאימה לרוח של הכיתה ובמיוחד לחוגג היום הולדת. ההתאמה לרוחם של הילדים לאופי של הכיתה היא חשובה ותבטיח הצלחה באירוע.