אטרקציות ליום הולדת 10

יום הולדת הוא יום נהדר, כל ילד זוכה לתשומת לב ומקבל אהבה ממשפחתו ומחבריו. מסיבות יום ההולדת הפכו לנדושות ואפשר לצפות מה יהיה בהן עוד לפני שהתחילו. אם אתם מחפשים רעיונות חדשים, אנחנו פה בשבילכם. בכתבה הבאה נציג לכם אטרקציות ליום הולדת 10 שיהפכו את היום הולדת לאירוע בלתי נשכח לילד היום הולדת ולאורחים. אז למה אתם מחכים?

 

איך לבחור אטרקציות ליום הולדת 10?

  1. חשבו על הילד שלכם, מה הוא אוהב ומה הייתם רוצים לתת לו בהזדמנות זו.
  2. בחרו בחברה שאתם סומכים עליה בשביל האטרקציות – חברה בטיחותית לאטרקציות מסוכנות, חברה אמינה, נוחה ובעלת מחירים הוגנים.
  3. חפשו המלצות באינטרנט לגבי אטרקציות שונות – אם תמצאו משהו ספציפי שהמליצו עליו כנראה שכדאי גם לכם.
  4. נסו לשלב במהלך החגיגות זמן בו תהיו עם הילד שלכם ותראו לו כמה הוא חשוב לכם. נסו לראות אם הוא רוצה לשתף אתכם במשהו לכבוד היום הולדת.

 

אטרקציות ליום הולדת 10 – לא לבעלי לב חלש

מתנפחים בחצר

ילדים כל כך אוהבים מתנפחים, הם מסוגלים לשחק בהם שעות ללא הפסקה. לכבוד יום ההולדת תוכלו להזמין מספר מתנפחים לחצר. השירות מגיע עם עובדים שדואגים לנפח את המתקנים ולסדר הכל בסוף האירוע. מובטח לכם שהיום הולדת תהיה כיפית ושמחה.

 

סדנת אקרובלאנס

מכירים אקרובלאנס? זהו ספורט די חדש בו אנשים מרימים זה את זה בתנוחות מלחיצות – אווירון, לשבת על הראש של השני ועוד. במהלך הסדנה הילדים ילמדו איך נכון לעשות אקרובלאנס ויהינו לבצע את התנוחות הפשוטות.

 

אומגות

פעילות נוספת שתוכלו לעשות בחצר שלכן היא אומגות. את האומגות תוכלו לבנות בחצר לכבוד היום הולדת או להזמין מתקני אומגה או טיפוס לכבוד היום הולדת. זול יותר להזמין מתקנים לבית שלכם מאשר לקחת את כל הילדים לפארק מסודר. אומגות הן אחת מהאטרקציות ליום הולדת 10 הכי אטרקטיביות שיש.

 

חדר בריחה – אטרקציות ליום הולדת 10

אם אתם עוד לא הייתם בחדר בריחה כדאי שתלכו כמה שיותר מהר. בחדר אתם תהפכו לתחרותיים כמו שלא ראיתם את עצמכם אף פעם. חדר בריחה הוא למעשה חידות שעוזרות לכם להימלט מחדר, צריך חשיבה פתוחה ויצירתית בשביל זה, ראו הוזהרתם! זו יכולה להיות בחירה מעולה מבין האטרקציות ליום הולדת 10 אם הילד שלכם אוהב חוויות בסגנון כזה.

 

הופעה אצלכם בבית

אם יש לכם את היכולת הכלכלית להזמין סטנד אפ או, הצגה או מופע של שירה עם משהו מוכר, הילד שלכם יהיה מאושר. כמו כן, מומלץ לבחור מופע שהילד שלכם מחובר אליו מראש, ככה תגשימו לו חלום. אם אתם רוצים לבחור באטרקציות ליום הולדת 10 שהילד לא ישכח לעולם – זו הבחירה הטובה ביותר.

 

אטרקציות ליום הולדת 10 – סדנאות

  1. סדנת רקמה – זו סדנה שמתאימה לילדים שיש להם הרבה סבלנות. רקמה היא למעשה ציור מחוטים צבעוניים. בסנה הילדים ישזרו חוטים על בד עד שייווצר מהשזירה ציור מובן וברור. העבודה קשה אבל משתלמת.
  2. סדנת שוקולד – סדנת שוקולד תוכלו לארגן בעצמכם – לקנות מוצרים, להכין דגמים פשוטים לפיהם הילדים יוכלו להכין ולסדר את הכל בעיצוב מזמין – ממש קל ומומלץ! אם תרצו להזמין מנחה שמגיע עם כל הציוד זה אפשרי אך קחו בחשבון שזה ייקר את העלויות באופן משמעותי.
  3. סדנת פימו – אם הילדה שלכם אוהבת ליצור היא תשמח לגלות את היצירה בפימו. פימו הוא חומר צבעוני שמתקשה בתנור לאחר אפייה. ניתן להכין ממנו שלל חפצים – תכשיטים, קישוטים, כוסות ועוד. ילדות מאוד אוהבות אותו ומומלץ להביא אותו כחלק מהאטרקציות ליום הולדת 10.
  4. סדנת בצק סוכר – ילדים מאוד אוהבים דברים צבעוניים ודברים מתוקים, לכן הם כל כך נהנים מסדנת בצק סוכר. במהלך הסדנה כל אחד מכין מאפה קטן או מסייע בהכנת עוגה גדולה. מבצק הסוכר ניתן להכין דמויות קטנות וצבעוניות לפי הדמיון של כל ילד, מובטח לכל האורחים ת ענוג צרוף.
  5. סדנת חמר – חמר הוא החומר גלם ממנו יוצרים מוצרי קרמיקה. ניתן להכין ממנו כלים שימושיים ויצירות אומנותיות ללא שימוש טכני. תוכלו לקנות חמר בעמכם ולתת לילדות להכין. כמו כן, תוכלו להזמין משהי מקצועית שאולי גם תעבוד עם הילדות על האובניים.
  6. סדנת גישוש – שואלים את עצמכם מה זה? גישוש בטבע – מעקב אחר חיות, היכרות עם צמחים אכילים או רעילים, שיטות הסוואה וכיוצא בזה. יש אנשים שמעבירים סדנאות כאלה והילדים נהנים מהם מאוד.

 

אטרקציות ליום הולדת 10 – עם מים

אטרקציות מים כמה זמן? האם מסוכן לגיל 10?
מתנפחי מים תוכלו להזמין מתנפחים עם מים אליכם לחצר. הילדים יהינו מאוד. אם אתם לא רוצים לקחת אחראיות כדאי שתזמינו מתנפחים לא גבוהים כדי למנוע נפילות.
בריכה תוכלו להשכיר בריכה או להזמין בריכות שניתן לבנות בחצר. הילדים יכולים לבלות שעות בבריכה לכם זו אטרקציה נהדרת. אם תזמינו מציל לבריכה אין סיבה לדאוג.
מלחמת מים! תוכלו לקנות רובי מים, להתקין ממטרות ופשוט לתת לילדים להתפרע. בשבילם זו הוצאת מרץ, תחרות וכיף בלתי נגמר. אין שום סכנה, רק צריך לוודא שהמלחמה במירכאות לא הופכת למלחמה אמתית.

תוכלו להזמין בריכה מחוממת בחורף, הילדים ממש יהינו. שחייה בחורף היא חוויה לא שגרתית לכן זו אופציה נהדרת.

עדיף שלא. יצירה דורשת סבלנות והילדים ייאבדו את הסבלנות שלהם אחרי סדנה אחת. כמו כן, עדיף לשלב שתי סדנאות שונות ולא מאותו תחום. אם הילדה שלכם אוהבת מאוד יצירה תוכלו לעשות סדנה אחת ביום הולדת וללכת איתה לסדנה בעצמכם ביום אחר, אחרת חבריה די ישתעממו.

זה מאוד משתנה בין שלל האטרקציות ליום הולדת 10. לכל אטרקציה יש אופי משלה, יש אטרקציות שאפשר לשלב עם כאלה נוספות כי הן קצרות, ויש כאלה שיימלאו לכם את כל היום הולדת.

בוודאי, יש ילדות שממש נולדו לעולם הספורט והן טובות בזה, חשוב שתתנו להם מקום לביטוי עצמי בתחום הזה בתור הורים. ספורט הוא בריא לנשמה ולגוף וכל אחד צריך ליהנות ממנו. אל תהססו לבחור אטרקציה ספורטיבית רק כי יש אורחות במסיבה.