אטרקציות ליום הולדת 12

כל אחד מחכה ליום ההולדת שלו במשך כל השנה. זהו יום בו מותר לעשות הכל, יום בו מקבלים מתנות, מציבים מטרות ומבלים עם האנשים הכי יקרים. כיום אנשים חוגגים את יום ההולדת במשך כמה ימים כדי ליהנות מהרבה חגיגות – חגיגה עם המשפחה, זמן איכות עם אימא, חגיגה עם חברים ועוד.

ככל שעובר הזמן אנשים מרגישים כי נגמרו להם הרעיונות לדרכים לחגוג ביום ההולדת. אם גם לכם נמאס לחגוג באותה צורה ויש לכם חשק לדברים חדשים – הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה תגלו אטרקציות ליום הולדת 12 מפתיעות ומיהנות.

 

איך לבחור אטרקציות ליום הולדת 12?

  1. חשוב שתחשבו על הילד שלכם מעל הכל. ההשקעה נעשית בשבילו ורצוי שתשאלו אותו איך הוא רוצה לחגוג את יום ההולדת שלו כי בגיל 12 הוא כבר יודע להגיד מה הוא רוצה.
  2. יום הולדת 12 שייך לבנים כי בנות חוגגות בת מצווה בגיל זה, לכן הקדשנו את הכתבה לאטרקציות שבנים אוהבים בגיל 12.
  3. החליטו על תקציב ליום ההולדת ונסו להיצמד אליו. חשוב להעביר לילד את המסר שאתם מוכנים להשקיע אבל אין צורך להוציא סכומים גדולים רק על יום הולדת.
  4. החליטו אם אתם רוצים לחגוג בבית ולהביא את האטרקציות אליכם, או שאתם רוצים לנסוע למקום אחר.
  5. נסו להבין מה יהיה טווח הגילאים במסיבה והתאימו את האטרקציות ליום הולדת 12 אליו.

 

אטרקציות לילדים שאוהבים ספורט

קיר טיפוס

יש הרבה מקומות בארץ בהם יש קירות טיפוס, כמעט בכל עיר. בבניינים אלה יש מספר קירות טיפוס, כל אחד בקושי אחר. אמנם כל ילד יכול לטפס על הקירות הקלים, אך זה יהיה חוויה מהנה בעיקר עבור ילדים שאוהבים ספורט ויש להם יכולות טובות. ילד שקשה לו לא ייהנה כי זה ייגע לו במקומות רגישים, לכן עדיף ללכת לשם רק עם ילדים שאוהבים את זה.

 

לייזר

מלחמות בלייזר הן האטרקציה הכי חמה בישראל. כל כך כיף להגיע לשם קבוצה מגובשת ומחוברת ולהילחם אחד בשני, זו חוויה מצחיקה, מעוררת וכל אחד בא לידי ביטוי בה.

 

פארק טרמפולינות

אם הילד שלכם אוהב לעשות פעלולים הוא כל כך ישמח ללכת לפארק טרמפולינות. בפארק זה הטרמפולינות ענקיות ומקפיצות את הילדים מאוד גבוה.

 

באולינג

באולינג הוא אטרקציה שנערים מאוד אוהבים. גם מי שקצת מתקשה בספורט נהנה מזה. יש אווירה טובה והמשחק מהנה ומאתגר. אם אתם מחפשים אטרקציות ליום הולדת 12 שבטוח יצליחו, בחרו בבאולינג.

 

טיולים בשטח – אטרקציות ליום הולדת 12

טיול ברכב ספארי רכב ספארי הוא רכב גדול ופתוח בו יושבים הרבה אנשים. הרכב יכול להגיע למקומות שקשה להגיע אליהם עם רכב פרטי. זו חוויה מפחידה, מהנה שתעזור לכם להכיר לילדים שלכם את הארץ קצת יותר.
טיול טרקטורונים אם הילד שלכם רוצה אקסטרים, נסיעה מהירה וחוויה מטורפת – הזמינו טיול טרקטורונים.
טיול אופנועים טיול אופנועים הוא אפילו עוצמתי יותר מטרקטורונים, אך בשל הסיכון הגבוה יותר מומלץ שתשכירו אופנועים רק במסגרת המשפחתית. תוכלו לעשות טיול של אבא ובן על אופנוע. מבטיחים לכם שזו תהיה האטרקציה המסעירה ביותר מבין כל האטרקציות ליום הולדת 12.
טיול ג'יפים הטיול הכי מוגן ונוח, ובשל כך ילדים פחות מתעניינים בו. אך אם אתם חוגגים את יום ההולדת בחורף וקר יחסית בחוץ, עדיף שתעשו טיול ג'יפים.
טיול רגלי הכי פשוט והכי כיף. אם הילד שלכם אוהבת ללכת ולהרגיש את הטבע ברגליים תוכלו פשוט לארגן טיול, מומלץ שישלב מים, ולאפשר לו ליהנות ממה שהוא כל כך אוהב ביום ההולדת שלו.
קטיף אמנם זה לא טיול, אך זוהי פעילות שמתרחשת בטבע ונותנת את אותה תחושה. מגוון משקים פותחים את דלתם לציבור הרחב ומאפשרים לקטוף מהמטעים תמורת מחיר לא גבוה. בקטיף הילדים יהינו מפירות טעימים ויראו מקרוב את דרך החיים של החקלאי.

 

אטרקציות ליום הולדת 12 – פעילויות משלבות למידה

שם הפעילות איפה אפשר לעשות אותה? לכמה אנשים היא מתאימה?
חדר בריחה במגוון ערים בארץ זה משתנה מחדר לחדר, אך לא ניתן להיכנס בקבוצה גדולה לחדר אחד. תוכלו להיכנס לכמה חדרים במקביל, אך זה לא מומלץ.
סיור במשק חקלאי במגוון מושבים וקיבוצים אין הגבלה, אפשר קצת אנשים ואפשר הרבה.
מוזיאון  המדע בחיפה זהו מוזיאון מומלץ ביותר שנמצא בחיפה, תוכלו להגיע אליו בכל זמן בשנה. מומלץ לשלב את המוזיאון כאחת מהאטרקציות ליום הולדת 12 אם אתם חוגגים בחורף. מומלץ לא להגיע בקבוצה גדולה למוזיאון כי הילדים ייעשו בלגן.
מוזיאון הטבע בתל אביב אם הילד שלכם אוהב ללמוד על הטבע תוכלו לקחת אותו למוזיאון זה. כמו כן, תל אביב מלאה באפשרויות נוספות לחגוג, לאחר המוזיאון תוכלו לקחת אותו למקומות נוספים. מומלץ לא להגיע בקבוצה גדולה למוזיאון כי הילדים ייעשו בלגן.

 

אטרקציות ליום הולדת 12 שמשלבות מים

  1. בריכה – תוכלו להשכיר בריכה או להזמין אחת שמתאימה לחצר. מומלץ שתזמינו אחת לחצר כי היא תמשיך לשרת אתכם גם לאחר יום ההולדת. ילדים יכולים לבלות שעות רבות בבריכה ואתם תוכלו לנוח. אם אתם מחפשים אטרקציות ליום הולדת 12 שלא יגרמו לכם לעבוד קשה – בריכה היא הפתרון.
  2. קיאקים – אם הילד שלכם אוהב פעילות ספורטיבית בטבע הוא ישמח ללכת לקיאקים. במהלך השייט הוא וחבריו יובילו את הקיאק בעזרת משוטים, זו פעולה לא פשוטה שדורשת מאמץ רב, אך השייט כל כך מהנה וזה שווה את זה.

כמה שאתם רואים לנכון. חשוב שתבחרו אטרקציות שוות זו מזו כדי שלא תשתעממו.

כל האטרקציות הרשומות לעיל יכולות להתאים לשני המינים. אתם צריכים להכיר את הקבוצה שלכם ולהתאים לה אטרקציה בלי קשר למגדר.

אין אטרקציה אחת, כל ילד ומה שהוא אוהב. חשוב שתתאימו את האטרקציה לילד שלכם שחוגג יום הולדת ולא לאף אחד אחר. זכרו – הצעד הראשון בבחירת אטרקציות ליום הולדת 12 הוא התייעצות עם הילד שלכם.

קיאקים נמשכים בדרך כלל שעתיים, זה תלוי בחברה אליה תלכו. מומלץ לשלב עם הקיאקים פיקניק או משהו אחר.