אטרקציות ליום הולדת 7

יום הולדת הוא יום מרגש ונפלא, כל ילד זוכה לתשומת לב ומקבל אהבה ממשפחתו ומחבריו. מסיבות יום ההולדת הפכו לנדושות ואפשר לצפות מה יהיה בהן עוד לפני שהתחילו. אם גם לכם נמאס מהמונוטוניות הזאת, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם אטרקציות ליום הולדת 7 שיהפכו את יום ההולדת לאירוע בלתי נשכח לילד יום ההולדת ולאורחים. סקרנים? המשיכו לקרוא ותגלו את האטרקציות הטובות ביותר!

 

למה לשלב אטרקציות ביום הולדת 7?

  1. ילדים מאוד נהנים מאטרקציות מושקעות, לכן כדאי לשלב אותן ביום ההולדת. תמיד אפשר לערוך יום הולדת רגיל ופשוט, אך אם יש לכם את האפשרות להשקיע זה עדיף.
  2. חשוב לתת לילדים שלכם תחושה שאתם עושים הכל בשבילם. אם תשקיעו ביום ההולדת שלהם הם ירגישו את זה.
  3. יום ההולדת הוא הזדמנות לחוות דברים שונים מהשגרה. אטרקציות הן החוויות העוצמתיות ביותר, לכן כדאי לאפשר לילדים שלכם ליהנות מהן ביום הולדת שלהם.

 

אטרקציות ליום הולדת 7 – פעילויות אקסטרים

מתנפחים בחצר

ילדים כל כך אוהבים מתנפחים, הם מסוגלים לשחק בהם שעות ללא הפסקה. לכבוד יום ההולדת תוכלו להזמין מספר מתנפחים לחצר. השירות מגיע עם עובדים שדואגים לנפח את המתקנים ולסדר הכל בסוף האירוע. מובטח לכם שמסיבת יום ההולדת תהיה כיפית ושמחה.

 

פעילויות מים

פעילויות מים אפשר לארגן גם בבית. לא חייבים לנסוע לפארק מים בשביל חוויה מהנה. ישנן כמה אפשרויות – להביא בריכות מתנפחות, רובי מים, מתנפחים שיש בהם מים, ממטרות וכל העולה על רוחכם. ילדים נהנים גם מדברים פשוטים. פעילויות מים בחצר יכולות להפוך לאטרקציות ליום הולדת 7 ממש מהנות.

 

אומגות

פעילות נוספת שתוכלו לעשות בחצר שלכן היא אומגות. את האומגות תוכלו לבנות בחצר לכבוד יום ההולדת או להזמין מתקני אומגה או טיפוס לכבוד יום ההולדת. זול יותר להזמין מתקנים לבית שלכם מאשר לקחת את כל הילדים לפארק מסודר.

 

פארק טרמפולינות

תוכלו ללכת בהרכב משפחתי או עם חברים קרובים לפארק טרמפולינות. אם הילד שלכם ספורטאי ואוהב אקסטרים, הוא ישמח מאוד לחגיגה זו. מובטחת לכם חוויה ייחודית.

 

אטרקציות ליום הולדת 7 בחיק הטבע

  1. רכיבה על סוסים – רכיבה על סוס היא אטרקציה נהדרת ליום הולדת 7. ניתן לקחת את ילד יום ההולדת לרכיבה עם המשפחה או עם החברים הקרובים, כיוון שרכיבה היא לא פעילות כל כך זולה ועדיף לחסוך בכמות המשתתפים בה. הרכיבה היא הרגועה מבין האטרקציות ליום הולדת 7, במהלכה תיהנו מהליכה בחיק הטבע והדרכה של המדריך על הנוף והאזור. תוכלו למצוא חוות סוסים במקומות רבים בארץ.
  2. רכיבה על אופניים – רכיבה על אופני שטח היא חוויה מומלצת ביותר. מי שאוהב לראות נופים יפים ונהנה ממאמץ גופני ייהנה מרכיבה על אופניים בשטח. לאורך כל הארץ תוכלו למצוא שבילים מסודרים לאופניים. תוכלו להזמין ליום הולדת ילדים שיש להם אופניים מתאימות או לשכור אופניים דרך חברה שמציעה שירות זה.

 

חדר בריחה לילדים

חדר בריחה הפך לבילוי המועדף ביותר. בחדר הבריחה תלמדו דברים חדשים, תפתרו חידות ותאלצו להשתמש ביצירתיות שלכם! זו הזדמנות נהדרת לאפשר לילדים שלכם להביא את היכולות שלהם לידי ביטוי, ואל תשכחו לפרגן להם על כל הצלחה! חדר בריחה הוא בין האטרקציות ליום הולדת 7 שמתאימות לחגיגות משפחתיות, כיוון שלא ניתן להכניס אנשים רבים לחדר הבריחה.

 

קוסם ליום הולדת 7

מופע של קוסם הוא חוויה מהפנטת עבור ילדים. הם לא יודעים שמדובר בטריקים והם פשוט המומים מכל הפעלולים של הקוסם. במהלך המופע מומלץ שהקוסם יתייחס באופן מיוחד לילד יום ההולדת כדי לתת לו תחושה טובה ותשומת לב. עדיף שהמופע לא יהיה יותר מארבעים וחמש דקות כי הילדים יאבדו סבלנות.

 

הופעה ביתית

ישנן הופעות רבות לילדים – סטנדאפיסטים לילדים, הצגה לילדים, ליצנים, זמרים ועוד. תוכלו להזמין מופע לילדים לחצר ולשלב אותו בתוך יום ההולדת כיוון שהוא לא ימלא מספיק זמן. כמו כן, אם יש לכם את היכולת, תוכלו להזמין כוכב ילדים מוכר שיופיע ביום הולדת של הילד שלכם – זה יהיה מתנה נהדרת עבורו. כדאי להשקיע באטרקציות ליום הולדת 7, כי לילדים שלכם מגיע הטוב ביותר!

 

אטרקציות ליום הולדת 7 – סדנאות

  1. סדנת קרמיקה – אמני קרמיקה רבים מציעים סדנאות בהן מתנסים בהכנת כלים על האבניים או באמצעות הידיים. העבודה עם החמר מהווה מעין ריפוי בעיסוק – כל האורחים נרגעים וזוכים לבטא את עצמם. סדנה זו מתאימה במיוחד לילדים רגועים עם תשוקה לאומנות.
  2. סדנת שוקולד – סדנת שוקולד תוכלו לארגן בעצמכם – לקנות מוצרים, להכין דגמים פשוטים לפיהם הילדים יוכלו להכין ולסדר את הכל בעיצוב מזמין – ממש קל ומומלץ! אם תרצו להזמין מנחה שמגיע עם כל הציוד זה אפשרי אך קחו בחשבון שזה ייקר את העלויות באופן משמעותי.
  3. סדנת בלונים – אין כמו סדנת בלונים ליום הולדת. סדנת בלונים מועברת על ידי מנחה שמתמחה בהכנת צורות מיוחדות מבלונים – כתרים, חיות, שרביט ועוד. כל ילד יתנסה בהכנה או יקבל מהמנחה בלון במתנה. היתרון של סדנה זו הוא שכל ילד מקבל מזכרת קטנה מיום ההולדת.
  4. סדנת בצק סוכר – ילדים מאוד אוהבים דברים צבעוניים ודברים מתוקים, לכן הם כל כך נהנים מסדנת בצק סוכר. במהלך הסדנה כל אחד מכין מאפה קטן או מסייע בהכנת עוגה גדולה. מבצק הסוכר ניתן להכין דמויות קטנות וצבעוניות לפי הדמיון של כל ילד, מובטח לכל האורחים ת ענוג צרוף.
  5. סדנת תכשיטים – כל ילדה אוהבת תכשיטים. מומלץ להזמין מנחה שתעביר סדנה מושקעת ותלמד את הילדות טכניקות שישמשו אותן בהמשך. אם התקציב שלכם יותר מצומצם, ניתן לקנות את החומרים בעצמכם, אך כאמור זה פחות מומלץ.

באופן כללי עדיף להתמקד במשהו אחד כיוון שהאירוע לא ארוך. אם מדובר בסדנאות יצירה למשל, אפשר להזמין שני סדנאות יעבדו במקביל וכל ילד ייבחר באיזו סדנה הוא משתתף. לעומת זאת, אם מדובר במתנפחים עדיף להימנע מאטרקציה נוספת כי כל הילדים אוהבים מתנפחים.

הכי חשוב לשמוע המלצות על העסק שמנהל את האטרקציה. אנשים רבים כותבים ביקורות על חברות שמציעות אטרקציות ליום הולדת 7, תוכלו להסתכל באינטרנט ולבדוק מה הלקוחות הקודמים אומרים על האטרקציה. המלצות הן הדרך הטובה ביותר לגלות האם העסק הוא איכותי.

הילד הכי חושב במסיבה הוא הילד שיש לו יום הולדת, לכן חשוב לבחור אטרקציה שמתאימה לאופי שלו. אל תנסו להרשים את השכנים עם מסיבה יקרה ומושקעת, חשבו מה טוב לילד שלכם ותפעלו לפי זה. יום הולדת הוא הזמן שלו ולא של אף אחד אחר.

זה תלוי בשני גורמים – ביכולת הכלכלית שלכם ובסוג האטרקציה. אם יש לכם את האפשרות לממן אטרקציה מחוץ לבית אולי זה עדיף, במיוחד אם מדובר באטרקציית אקסטרים כמו ביקור בלונה פארק במקום הזמנת מתנפחים. לעומת זאת, יש אטרקציות שעדיף לערוך אותן בבית, סדנאות יצירה למשל. חשוב שלא תוציאו סכומים גדולים מדי על יום ההולדת אם אין לכם את היכולת.