אטרקציות ליום הולדת 14

יום הולדת 14 הוא זנן לתת לילדים שלכם לתכנן בעצמם את החגיגה. במקום להילחץ, נסו לראות זאת בעין חיובית – אתם יכולים לנוח והם יארגנו לעצמם בדיוק מה שהם ורצים ולא יתלוננו אליכם אחר כך. כמו כן, זו הזדמנות לאפשר להם לקחת עצמאות ואחריות על החיים שלהם לפני שהם נכנסים לעולם המבוגרים.

בנוסף, חשוב שתאפשרו להם להשקיע בעצמם ביום ההולדת כיוון שבשביל זה הוא נועד. כולנו מחכים להתפנק ביום ההולדת שלנו וזה מגיע לנו. מחפשים רעיונות חדשים? אטרקציות מלהיבות? הכל מחכה לכם בכתבה הבאה.

 

סדנאות

סדנת תכשיטים

אם כל ילדה אוהבת תכשיטים, ויותר מזה – אוהבת להכין תכשיטים! אפשר להזמין סדנה עם משהי חיצונית שעוזרת בהכנת התכשיטים או פשוט לקנות את החומרים בעצמכם. החברות יהינו עד הגג! מומלץ שתבחרו סדנת תכשיטים בסגנון של כוכבות רוק- תכשיטי כסף עם עיטורים שתואמים לגיל 14. בגיל זה בדרך כלל תכשיטי כסף עם תליונים של כוכב, גולגולת וכדומה הם הכי פופולריים.

 

סדנת שוקולד

אם הילדה שלכם אוהבת אפייה, תוכלו לשמח אותה עם סדנת שוקולד בבת מצווה. מומלץ להזמין משהי חיצונית שמתמחה בהכנת שוקולדים, היא תנחה את הילדות בהכנה ותדאג שכל אחת תצא עם שוקולדים שהכינה. תבואו עם בגדים ללכלוך 🙂

 

סדנת תופים

אם יש לכם ילדה מוסיקלית או ילדה עם הרבה אנרגיות, הזמינו סדנת מתופפים. את הסדנה מנחה מתופף מקצועי ובמהלכה הוא מלמד את הילדות מקצבים פשוטים. הסדנה בדרך כלל מסתיימת בהרקדה קצרה של המתופף, חוויה מדהימה! אם אתם מחפשים אטרקציות ליום הולדת 14 שירימו את האווירה הזמינו סדנת תופים.

 

סדנת איפור

אם מדובר באירוע פשוט בשביל החברות, תוכלו להזמין מאפרת פנים. למאפרת ניגשות הילדות שרוצות ציור על הפנים – של פרפר, פרח, חתולה ועוד. ילדות אוהבות מאוד איפור וקישוטים, בשבילן זה תענוג אמיתי.

 

סדנת קרטה

כיום יש מגוון סדנאות של אומנויות לחימה. המנחה מגיע ומלמד את הילדים צעדים בסיסיים, הם נהנים ולומדים הרבה. אם יש ביום ההולדת גם בנים וגם בנות מומלץ להפריד אותם כדי למנוע אי נעימויות.

 

אטרקציות ליום הולדת 14 – אין כמו הופעות

סטנדאפיסט ליום הולדת 14 תוכלו להזמין סטנד אפ ליום הולדת. הסטנדאפיסט ייפגש אתכם לפני ויכין עליכם מופע לכבוד היום הולדת. כמו כן, תוכלו להזמין מופע סטנד אפ רגיל לנוער שלא קשור אליכם. סטנד אפ נועד להצחיק, לשמח ולעזור לכם לאגור אנרגיה חיובית לכן הוא מתאים מאוד ליום הולדת 14. אם אתם מחפשים אטרקציות חדשניות ליום הולדת 14 סטנד אפ הוא התשובה.
הופעה רגילה תוכלו פשוט ללכת להופעה של זמר שאתם אוהבים, עם משפחה או חברים. הופעה היא חוויה מרגשת, מעוררת ומעשירה. כיף לחגוג את יום ההולדת לצלילי השירים שאתם אוהבים.
קרקס מדי פעם מגיע קרקס איכותי לארץ וניתן לצפות במופע שלו. זו חוויה בלתי רגילה שמתאפשרת פעמים בודדות בחיים. יום הולדת הוא הזדמנות לעשות דברים בפעם הראשונה!
הצגה גיל 14 הוא מבוגר מספיק בשביל ללכת להצגה. אם הילדה שלכם מחוברת לתאטרון היא תשמח לטעום מהעולם הזה וליהנות מהצגה איכותית.
מופע מחול מחול הוא אומנות שלצערנו לא מספיק מוכרת ואהודה. מעטים מגיעים למופעי מחול. אם הילדה שלכם אוהבת לרקוד כדאי שתחשפו אותה לתרבות העשירה הזאת וליופי והעומק שבמופעי המחול.

 

אטרקציות ליום הולדת 12 – לייזר טאג

לייזר טאג הוא האטרקציה שכבשה את ישראל. כולם נהנים מזה, גם מבוגרים, למרות שזה נשמע טיפשי. הלחימה זה בזה מוציאה תחרותיות, פעלתנות והרבה הומור. בשונה מהפיינטבול המיושן, הלייזר טאג לא מכאיב כלל, לכן מומלץ ללכת אליו ולא לפיינטבול. אם אתם רוצים אטרקציות ליום הולדת 14 שיחממו את האווירה ויספקו לכם זיכרונות מצחיקים לעוד הרבה שנים – לייזר טאג הוא בשבילכם.

 

טיול אופניים

אם הילד או הילדה שלכם אוהבים להזיע, לטייל בטבע וליהנות מהווי קבוצתי טיול אופניים יכול להתאים מאוד ליום הולדת שלהם. אפשר לשכור אופניים מחברות שונות או פשוט לבקש מכל משתתף להגיע עם זוג משלו. חשוב שתשתמשו רק באופני שטח כיוון שאופניים אחרות עלולות להיות מסוכנות בשבילים מאתגרים. כמו כן, בדקו כי כל משתתף חובש קסדה לאורך כל הטיול. חשוב שתמנעו מנזקים שונים ביום הולדת.

 

פארק שעשועים

מחפשים אטרקציות ליום הולדת 14 שיוציאו אתכם מאזור הנוחות? בארץ יש מגוון מקומות עם פארק שעשועים, הן פארקים עם מים והן פארקים של מתקנים רגילים. אם יש לכם חשק להתפרע, לפחד ולחצות את הגבולות של עצמכם, פארקים יתאימו מאוד. תוכלו ללכת ללונה פארק כל המשפחה או ללכת קבוצת חברים ללא ליווי – אין כמו חבורה של ילדים בגיל 14 שמבלים בעצמם וממשים את הבגרות שלהם.

 

שייט – אטרקציה מטורפת ליום הולדת 14

שייט הוא חוויה נהדרת לנערים ונערות. בשיט נהנים מהרוח הנושבת בשיער, מריקודים ומהגלים שבים. השיט מכיל בתוכו אין חוויה אישית של הנאה מהנוף והן חוויה קבוצתית של ריקודים ושמחה. אם מתחשק לכם שיום ההולדת יהיה עם הרבה ריקודים שייט מתאים לכם. כמו כן, אם אתם רוצים להפוך את השייט המיוחד תוכלו לעשות אותו בלילה לאור הכוכבים.

אם התלהבתם על הרעיון של השייט תוכלו לשלב איתו מסעדה. כיוון שלא מומלץ לאכול על הספינה הארוחה יכולה להיות רק אחר כך. אל תעשו את הארוחה לפני כי אתם יודעים מה הים יכול לעשות לבטן..

נערות בגיל זה מאוד אוהבות לטפח את עצמן לכן תוכלו לבחור בסדנת איפור, סדנת רוקחות, שופינג ועוד. כמו כן, הן אוהבות כל פעילות שכתובה לעיל, חשוב שתבחרו לפי הבת שלכם ולא תחשבו על מה שבדרך כלל עובד.

בחורף תוכלו לבלות במסעדה, ללכת לבריכה מחוממת, ללכת לבאולינג וכל אטרקציה שמתרחשת בחלל סגור. יום הולדת בחורף יכולה להיות מוצלחת לא פחות.

קודם כל כדאי שתשאלו אותם לאן הם רוצים ללכת ואז תזמינו להם כרטיסים. אם אתם רוצים להפתיע אותם אז כדאי שתדעו שהם בדרך כלל אוהבים זמרי פופ מפורסמים ולא מחפשים אחר סגנון ייחודי.