אטרקציות ליום הולדת 11

אין כמו לראות את הילד שלכם מחייך ביום הולדת מאושר ושמחה. אם אתם רוצים לראות אותו מאושר כדאי שתשקיעו באטרקציות ליום הולדת 11. יש מגוון אטרקציות לילדים, אך חשוב שתבחרו את זאת שהוא אוהב, גם אם הוא בחר בה כבר הרבה פעמים. היום הולדת נועד בשביל לשמח אותו ולא בשביל להרשים אף אחד עם אטרקציה יקרה ומרשימה.

בנוסף, נסו לקבוע מראש תקצב ליום הולדת ובחרו אטרקציה גם לפי היכולת הכלכלית שלכם, אחרי הכל זה רק יום הולדת ולא כדאי להלחיץ את עצמכם כלכלית. כמו כן, תוכלו לבחור אטרקציה שקשורה בזמן של היום הולדת –למשל סדנת הכנת קישוטים לסוכה לפני סוכות. רוצים לדעת הכל על אטרקציות ליום הולדת 11? המשיכו לקרוא ותגלו המון רעיונות חדשים.

 

אטרקציות אקסטרים

  1. אם הילדה או הילד שלכם אוהבים אקסטרים תוכלו לקחת אותו או אותה לאומגה או סנפלינג. תוכלו למצוא אומגה במספר מקומות בארץ. לעומת זאת, סנפלינג יכול להיות בכל מקום אם תשכרו מדריך סנפלינג מוסמך. פעילויות אלה כרוכות בסכנה רבה לכן חשוב שתזהרו ותשכרו רק חברות שאתם בוטחים בהם במאה אחוז.
  2. טיול טרקטורונים – אם אתם רוצים ליצור חוויה חברתית מטורפת תלכו לטיול טרקטורונים. במשך הטיול תיהנו מהנסיעה האתגרית, ההפסקות המשותפות והנוף המדהים.
  3. פארק מתנפחים – אם יום ההולדת נחגג בקיץ תוכלו לקחת את הילדים לפארק המתנפחים שנמצא על הכנרת בעיר טבריה. זהו פארק מטורף בו ילדים יכולים לבלות שעות רבות. ניתן לערוך פיקניק בפארק.
  4. לונה פארק – אין כמו הלונה פארק, ילדים בגיל 11 שמחים לכל הזדמנות בה הם יכולים להגיע אליו.
  5. רכיבה על סוסים – אם לילדה שלכם או לילד יש חלום כבר זמן רב ללמוד לרכב על סוסים תוכלו להגשים לה או לו חלום לכבוד יום ההולדת. אטרקציות ליום הולדת 11 הן הזדמנות נהדרת להגשים חלומות.

 

אטרקציות ליום הולדת 11 – סדנאות בישול

סדנת בצק סוכר

כולנו מכירים את העוגות המרשימות שניתן להכין מבצק סוכר, אבל מעטים מאתנו הכינו עוגה כזאת בעצמם. בסדנת בצק סוכר הילדים יכינו מגוון מאפים מהבצק הצבעוני והמתוק הזה. ניתן להכין דמויות, חיות, ציורים וכל העולה על רוחם של הילדים. הסדנה משלבת הן את ההנאה שביצירה והן את ההנאה שבאפייה ואכילת ממתקים.

 

סדנת בישול לפי מדינה

לילדים יש סקרנות ועיניים פקוחות לעולם, הם יהינו מכל סדנה שתארגנו, גם הפשוטה ביותר. תוכלו להכין בעצמיכם ערב בישול לפי מדינות ולתת לילדים לקחת חלק בבישול – פיצה לאיטליה, שוקולד לבלגיה, פלאפל לישראל, קרואסון לצרפת ועוד. תוכלו לשלב תלבושות מתאימות לכל מדינה, מוסיקה וכל העולה בראשכם. אטרקציות ליום הולדת 11 יכולות להיות מדהימות גם אם אתם תארגנו אותם בעצמכם.

 

יצירה

למה חשוב שילדים יתעסקו ביצירה?

  1. במהלך היצירה הילדים מסייעים זה לזה וזוכים ללמוד על עזרה הדדית.
  2. יצירה וביטוי עצמי מפתחות את הצד האומנותי שבכל ילד.
  3. בתי הספר של ימי מלמדים את הילדים רק דרך מלים ולא נותנים להם ללמוד מתוך עשיה. אטרקציות ליום הולדת 11 הן הזדמנות ללמד את הילדים דברים בדרכים חדשות.

 

סדנת תכשיטים

כל אישה, ילדה ואפילו תינוקת אוהבת תכשיטים. ילדות יכולות לבלות שעות שלמות בהכנת תכשיט. תוכלו להפוך את הפעילות לערכית אם הבנות יכינו תכשיטים לצדקה. כמו כן, חשוב לבחור קונספט של תכשיטים – פימו, השחלת חרוזים, תכשיטים עשויים מחוטים וכו'.

 

סדנת תפירה

חושבים שתפירה זה מסובך מדי לילדים? אז זהו שלא. במהלך הסדנה הילדים יכולים לבחור מה לתפור, כמו בן שמדובר בפריטים פשוטים כמו – כרית, בובה, סינר ועוד. מומלץ להביא את זה כאופציה אחת של יצירה כיוון שיש ילדים שנרתעים מתפירה כי היא דורשת הרבה סבלנות.

 

סדנת אוריגמי

אתם שואלים מה זה אוריגמי? קיפולי נייר. האוריגמי מתאים מאוד לכל הילדים כי הוא לא דורש ידע קודם וניתן להכין מוצר יפה בקלות. חשוב להזמין אמן אוריגמי כדי שייעשה מופע קצר לילידם בו הוא מכין במהירות ובקלות דמויות מדהימות מנייר בלבד.

 

מעגל מתופפים – אטרקציות ליום הולדת 11

סדנת מתופפים מתאימה לילדים שיש להם אש בעיניים ומלא קצב בנשמה. המנחה ילמד מקצבים קלים ובסיסיים, הילדים יחזרו אחריו ולא לאט הם ירכיבו שיר שלם אותו הם ינגנו בסוף הסדנה. לאחר שלב הלמידה המתופף ירקיד את הילדים וירים את האווירה.

 

הפעלת טיק טוק

לא מכירים את הקונספט החדש של הפעלת הטיק טוק? האפליקציה המוכרת והאהובה הפכה למסיבה – חברות של הפעלת טיק טוק מגיעות ומרימות מסיבה עם מוסיקה, תפאורה ומשחקים. הילדים חוגגים, מצלמים סרטונים לאפליקציה ומאושרים שהמסיבה עוסקת באפליקציה שהם כל כך אוהבים.

 

אטרקציות ליום הולדת 11 בטבע

שם הפעילות כמה ילדים? למי מומלץ?
קטיף עצמי אפשר לבוא בקבוצה קטנה ובקבוצה גדולה. משקים רבים פותחים את המטעים לקטיף – דובדבנים, תותים, פטל ועוד. מומלץ לילדים שאוהבים לטפס על עצים, לבלות בחוץ ולאכול פירות מתוקים.
יצירה בטבע לא משנה כמות הילדים. אתם תאספו פריטים מהטבע והילדים יכינו יצירות מהם. מומלץ לילדים עם חוש אומנותי ואהבה לטבע.
גן גורו, גן בעמק ישראל. גן שיש בו קנגורו וחיות נוספות. מתאים לקבוצה לא גדולה, כי זה עלול ליצור הרבה בלגן. מומלץ לכל הילדים, זה יעניין גם את מי שלא אוהב חיות באופן מיוחד.

לגמרי כן, עדיף לא לשלב עוד משהו. המסיבה, הכיבוד והמשחקים יארכו הרבה זמן.

אטרקציות ליום הולדת 11 אמנם נועדו להנאה של הילדים, אך אם אתם מרגישים צורך תוכלו לשלב מסר חינוכי – כחלק מהסדנה, סבב ברכות או דרך שיחה עם הילד.

אמנם זה עשוי ליצור בלגן אך אם תערכו מראש בהתאם עם מספיק חומרים וכלים זה לגמרי יכול לעבוד. רעיון נוסף הוא פיצול של הקבוצה לשתיים.

לבנים היא באמת לא ממש מתאימה, אך לבנות היא מאוד מתאימה כיוון שבשבילן זה כמו אומנות. כמו כן, סדנת בצק סוכר יכולה לשמש את הילדות גם לאחר יום ההולדת אם הן יתעסקו באפייה.