אטרקציות ליום הולדת 9

חיפוש אטרקציות ליום הולדת 9 הוא תהליך כיפי ומעניין אך יכול להיות גם מתיש, שכן קיים כיום מגוון אופציות כה רחב, וקשה לבחור מבין כלל האטרקציות האפשריות מה הכי יתאים ומהי הבחירה שתבטיח אירוע מעניין ומרגש עבור האורחים וילדי יום ההולדת.

לפני שניגשים לבחירת אטרקציה ליום הולדת 9 חשוב להכיר את מגוון האופציות המוצעות לפניכם, וכך לסנן מבניהן את האופציות הכי מוצלחות עבור האירוע שלכם. יש לקחת בחשבון מגוון של פרמטרים כמו גיל, מין וכמות המשתתפים, ולהבטיח שהאטרקציה בה אתם בוחרים ליום ההולדת, תהיה מתאימה לפרמטרים הללו. לשם כך, לפניכם כל מה שצריך לדעת על אטרקציות ליום הולדת 9:

 

איך לבחור אטרקציות ליום הולדת 9? למה כדאי לשים לב?

בחירת אטרקציה ליום הולדת 9 היא החלטה לא פשוטה כלל, ובעלת משקל רב על עתיד יום ההולדת והאירוע שלכם. האטרקציה מששמשת כמרכזו של האירוע, לכן יהיה עליה משקל רב באם הוא ייחשב כהצלחה ובאם יזכרו אותו כאירוע בולט ומרכזי מבין כלל האירועים של השנה. לכן חשוב לבחור אטרקציה באופן מחושב ולקחת מספר דברים בחשבון, לפניכם מספר פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם, בעת בחירת אטרקציות ליום הולדת 9:

 

גיל האורחים

אטרקציות רבות מתאימות רק לגילאים מסוימים ויש לשים לב בעת הבחירה, שהאטרקציה בה בחרתם לא תהיה קטנה מדי על המשתתפים – ומצד שני שלא תהיה מסובכת לתפיסתם ותגרום לתסכול במקום להנאה. בנוסף, במידה ומגיעים מבוגרים ליום ההולדת, חשבו על אטרקציה נחמדה גם בשבילם. לקיחת עניין הגיל בחשבון תבטיח בחירת אטרקציה שתתאים בגיל ולא תהווה מכשול עבור הילדים ברמתה.

 

כמות האורחים

חשוב לשים לב לכמות האורחים לפני שבוחרים את האטרקציה. אטרקציות רבות מתאימות למספר קטן של ילדים, וכמות גדולה מדי תהיה לא מתאימה ותיצור תורים שיבאסו את המשתתפים ויתסכלו. מנגד, אטרקציות רבות הן מוצלחות באמת רק במספר רב של ילדים – למשל במסיבות או במשימות קבוצתיות. לכן חשבו על כמות  הילדים שאתם מתכוונים להזמין, ובהתאם בחרו אטרקציה שמתאימה לכמות זו בדיוק.

 

התאמת האטרקציה לכלל הילדים, לבנים ולבנות

פעמים רבות במסיבות יום הולדת, ישנן אטרקציות שלא מתאימות לכל הכיתה והשכבה, אלא רק לבנים כמו משחקי כדורגל וכדורסל, או רק לבנות כמו סדנאות ספא ואיפור. לכן, במידה ואתם מזמינים בנים ובנות יחדיו, יש לחשוב על אטרקציות שיתאימו לשני המינים ולא יבאסו אף אחד.

בכל זאת, אנו מעוניינים שהאורחים שלנו ייהנו ויזכרו את המסיבה שלנו כבולטת וטובה על פני שאר ימי ההולדת, לכן כדאי שנחשוב עליהם וניקח בחשבון מה הם אוהבים ומה הם תחומי העניין שלהם.

 

איזה סוגי אטרקציות ליום הולדת 9 ניתן לבחור?

כיום יש מגוון של אטרקציות ליום הולדת 9, בניהן צריך לברור כדי לבחור באטרקציה שתהיה המדהימה והמתאימה ביותר לאירוע המיוחד שלכם. כדאי לבחון את כלל האופציות ולחשוב לאט לאט יחד עם ילד או ילדת היום הולדת, מה יתאים לאורחים ומה הם היו חולמים שיהיה.

כך תוכלו להגיע לבחירת האטרקציה המתאימה עבור האירוע שלכם. חשוב לבחון היטב את השוק והאופציות ורק אז לבצע את הבחירה. לשם כך, לפניכם מגוון של סוגי אטרקציות ליום הולדת 9:

 

אטרקציות של תחרויות וספורט

מבין האטרקציות ליום הולדת 9, זו אטרקציה שתיתן לילדים להוציא אנרגיות ולהרגיש מנצחים ותחרותיים. ניתן לבצע מגוון של פעילויות ספורט, אם מפעיל או לבד, כמו טורנירים במגוון נושאים שונים בספורט, או פעילויות של ריצה והוצאת אנרגיה כמו חפש את המטמון, המרוץ למיליון וכו'.

 

הפעלת מייקאובר

מדובר בהפעלה אהודה מאד על ידי נערות ובנות, שנותנת להן את חופש היצירה עם כל האביזרים והאיפור הכי מגניבים. בהפעלה זו מונחים לפני הבנות כלים רבים למען יצירת לוק חדש ומרענן, וביצוע מייקאובר עבור עצמן או עבור חברותיהן. זוהי פעילות משעשעת מאד, שרוב הבנות בגילאים אלה יעריכו מאד ויתלהבו ככל האפשר.

 

מתנפחים ומתקנים

ניתן להזמין עבור יום ההולדת אטרקציה של מתנפחים ומתקנים למיניהם, שיבטיחו הנאה של הילדים והתרוצצות כיפית. כל ילד וילדה אוהבים מתקנים כך שזו פעילות שמתאימה לכולם. יש לוודא שהמתקנים אינם לילדים קטנים מדי ושיהוו עבור הילדים ביום הולדת 9, אתגר מסוים וחידוש.

 

הזמנת מפעיל

רבים בוחרים להזמנת מפעיל ימי הולדת. בין אם קוסם, אמן חושים, או מפעיל יום הולדת שיבטיח לשעשע את הילדים, להעביר פעילויות, ולדאוג לכל האירוע ומהלכו במקומכם. זוהי בחירה נחמדה מאד שגם תקל עליכם ותבטיח שיעזרו ויארגנו דברים בשבילכם, תוך שילהיבו את הילדים ביום המיוחל.

שימו לב שאתם בוחרים במפעיל בעל הומור וניסיון רב באירועים כאלה, ולא במפעיל שלא יבין את הילדים ואת רוח הדברים, ולא יצליח לקלוע לאופי האירוע.

 

סדנאות יצירה

זוהי אטרקציה מבוקשת מאד שהופכת לנפוצה ורחבה יותר ויותר בימי הולדת. אטרקציה זו תתאים במיוחד ליון הולדת בגיל 9 בה הילדים אוהבים ליצור ולהתעסק עם חומרים שונים. הזמנת סדנאות ליום ההולדת היא בחירה מעולה בעלת מספר יתרונות.

ראשית, היא מתאימה לגילאים רבים מאחר וכל ילד או נערה אוהבים ליצורו להביע את עצמם בחומר. בנוסף, באטרקציה זו הילדים זוכים לקחת הביתה מתנהו מזכרת מן האירוע, שיביאו לכך שיזכרו את האירוע לטובה לשנים הבאות.

בעת בחירת האטרקציה חשוב לשים לב ל3 דברים מרכזיים – גיל, כמות ומין האורחים. התאמת האטרקציה לשלושת המרכיבים הללו תבטיח שבחירתכם היתה נכונה ומתאימה למאפייני האירוע ולגודלו.

ניתן להזמין מגוון של סדנאות, וההיצע הקיים בשוק כיום הוא רחב. למשל, סדנאות של הכנת תכשיטים וצורפות, איפור, הפעלת מייקאובר, בישול ואפייה. ניתן ללכת גם על סדנאות אומנות ויצירה במגוון תחומים כפיסול, ציור על קנבס וכו'. יש מגוון רחב נוסף שחשוב להיוודע אליו לפני הבחירה.

בגיל 9 הילדים עדיין בבית הספר היסודי, ובתקופה זו כמו שכולנו יודעים הם מוזמנים לימי הולדת רבים, של כל ילדי השכבה. לכן, הם כבר חוו את רוב האטרקציות ומכירים את כל מה שיש לשוק להציע. מסיבה זו חשוב מאד לשמור על מקוריות שתבליט את האירוע על פני השאר.

לאטרקציות ספורטיביות יש יתרונות בימי הולדת שכן הן יכולות לדבר לכלל הגילאים, וכן גם לבנים וגם לבנות. בנוסך הן מאפשרות להוציא אנרגיה ולזוז, דבר מהנה עבור הילדים.