אטרקציות ליום הולדת 13

יום הולדת 13 שייך לבנות בלבד, בנים חוגגים זה בר מצווה. בשל כך, הכנו לכם כתבה שתתאר את האטרקציות הטובות ביותר לבנות בגיל 13. בגיל זה יש מספר דברים שמעניינים אותן – מעמד חברתי, טיפוח, ליהנות ועוד. כדאי שתתאימו את האטרקציות ליום הולדת 13 לאופי של הבנות בגיל הזה.

כמו כן, בגיל זה יש להן כבר דעה משל עצמן לכן חשוב שתשתפו אותן בהתלבטות לגבי היום הולדת ותשאלו אותן מה הן רוצות. תוכלו להגדיל ראש ולתת להם לארגן את היום הולדת, כמובן עם ליווי מהצד.

 

אטרקציות ליום הולדת 13 – בנות אוהבות סדנאות!

  1. סדנת שוקולד – אין שילוב מושלם יותר מאפייה ושוקולד! כל אחת אוהבת שמתוק לה בפה במיוחד כשהיא אחראית על ההכנה של מה שהיא טועמת. בסדנת שוקולד כל אחת תבטא את יכולות האפייה שלה בממתקים שהיא תכין לעצמה.
  2. סדנת פימו – אם יש לכם ילדה שאוהבת לייצר דברים בידיים – הזמינו לה סדנת פימו! מומחית לפימו תראה לכם דברים מדהימים שניתן להכין עם החומר הזה. הילדה שלכם תקבל כלי בו תוכל להשתמש לאחר יום ההולדת והאורחות יקבלו מתנה כמזכרת.
  3. סדנת טבע – תוכלו לאסוף עם הילדות פריטים מהטבע ולהכין מהם יצירות – מוביילים, ציורים, מתלים, קישוטים ועוד. כמו כן, היום יש מגוון סדנאות יצירה שמתקשרות לטבע – קליעת סלים מקש, יצירת תכשיטי עץ ועוד. זו הסדנה החסכונית ביותר מבין האטרקציות ליום הולדת 13.
  4. סדנת חמר – חמר הוא חומר אהוב מאוד על נערות. תוכלו להזמין אמנית שמתמחה בקרמיקה אליכם הביתה או לקחת את הילדות לגלריה בה הם יעברו סדנה חווייתית במיוחד. מומלץ ללכת לגלריה, זה ממש משפר את החוויה וייעשה לילדה שלכם חשק לפתח את הצד האומנותי שבה.
  5. סדנת בנייה בבוץ – אם יש לכם ילדה עם אופי קשוח תוכלו להזמין סדנת בנייה בבוץ. זה בדיוק כמו שזה נשמע – בונים מבוץ! לא תאמינו איזה חומר גלם משובח הוא. כמו כן, תוכלו להפוך את הסדנה להתנדבות – בנו ספסלים עם בוץ במקום ציבורי או במקומות של אנשים במצב כלכלי נמוך, במוסדות של שכבות נמוכות יותר באוכלוסייה ועוד.
  6. סדנת פסיפס – פסיפס ניתן לעשות גם מחתיכות של זכוכית צבעונית ואז הוא יפה בהרבה. סדנת פסיפס מונחית על ידי מומחית או מומחה. במהלך הסדנה כל אחד מכין לעצמו, שלט, שולחן, צלחת וכל העולה על רוחו. את החפצים עוטפים בפסיפס המשווה להם מראה ייחודי ואותנטי.

 

אטרקציות קלאסיות

קארטינג

קארטינג הוא מתחם של מכוניות בהם נוהגים במהירות. הנסיעה המהירה היא חוויה כיפית ומצחיקה ונערות מאוד אוהבות את זה. יש מספר מתחמים ברחבי הארץ בהם תוכלו לבקר.

 

פארק מים

אם היום הולדת נחגג בקיץ תוכלו ללכת לפארק מים, יש מספר פארקים בארץ – לונה פארק, מימדיון, נחשונים ועוד. אם הילדה שלכם אוהבת מים, אקסטרים והרבה אווירה טובה היא תהנה. פארק מים הוא חוויה חד פעמית. כמו כן, תוכלו לערוך פיקניק במדשאות עם עוגת יום הולדת מושקעת.

 

רכיבה על סוסים

אם הילדה שלכם אוהבת חיות וטבע תוכלו לקחת אותה לרכיבה על סוסים באחת החוות בארץ. מומלץ ללכת עם מדריך מוסמך שידע להסביר על הנוף והאזור. אם הילדה שלכם אף פעם לא חוותה רכיבה על סוסים זו בחירה מצוינת מבין האטרקציות ליום הולדת 13.

 

לייזר טאג

לא מכירים? זו אטרקציה מדהימה! לכל אחד יש רובה לייזר ואתם נלחמים זה בזה, מי שפוגע יותר מנצח! ילדים וילדות משתגעים ונהנים מהפעילות הזאת, וגם מבוגרים. זו פעולה מצוינת הן למשפחה והן לחברים של הילדה שיש לה יום הולדת.

 

ספארי

הספארי ברמת גן הוא חוויה של טבע, חיות ולמידה. כל ילדה אוהבת לטייל בנחת בין החיות ולראות חיות שלא ראתה אף פעם. תוכלו לשלב פיקניק נחמד בספארי בו תברכו את כלת היום הולדת ותקדישו לה תשומת לב.

 

פארק טרמפולינות

באזור תעשייה ירכא יש פארק טרמפולינות מדהים. אם הילדה שלכם נולדה להיות מתעמלת והיא רק מחכה להזדמנויות לעשות פעלולים ולמתוח את הגוף שלה לקצה היכולת – היא תהנה עד הגג! הטרמפולינות ענקיות וביכולתן להקפיץ את הילדים ממש גבוה ולאפשר להן לעשות סלטות ופעלולים נוספים.

 

ספורט ימי

ספורט ימי הוא מעט שונה מפארק מים. בפארק מים יש בעיקר מגלשות וספורט ימי כולל – אופנוע ים, בננות ועוד. ספורט ימי הוא מפחיד יותר ומהר יותר, אם בא לכם לעוף על החיים ולבחור אטרקציות ליום הולדת 13 מדהימות –  הפתיעו את הילדה שלכם בספורט ימי לכבוד יום ההולדת.

 

אטרקציות ליום הולדת 13 – מוזיאונים

שם המוזיאון כמה זמן ניתן לבקר בו? למי מומלץ?
מוזיאון לאומנות בתל אביב ניתן לטייל בו שעתיים לפחות, תלוי כמה סבלנות יש לכם. אם לילדה שלכם יש חוש אומנותי היא תהנה מאוד. אמנם חשוב ליהנות ביום הולדת אבל חוויה לימודית יכולה להיות גם מהנה וגם משמעותית.
מדעטק – המוזיאון הלאומי למדע בחיפה בכל מוזיאון ניתן לבלות זמן רב, גם כאן ניתן להעביר לפחות שעתיים. מתאים לילדים עם אהבה למדע ומחקר, אך לא בהכרח. המוזיאון מרשים ומסקרן לכן הוא יכול לעניין כמעט כל אחד.
מוזיאון הטבע בירושלים ניתן להעביר בו לפחות שעה. לעיתים יש בו פעילויות לילדים. אם הילדה שלכם בקטע של טיולים ואוהבת חיות, צמחים, הרים וכו', היא תתענג במוזיאון זה.

השילוב הזה פחות מומלץ כיוון ששתי הפעילויות הללו מפעילות בילדים צדדים של חשיבה ויצירה ולא ממש מתמקדות בהנאה. אפשר לשלב מוזיאון עם בריכה או כל פעילות מהנה אחרת.

זה מאוד משתנה. תלוי ברצון של הילדה שלכם, בפעילות שתעשו וברצון שלכם להשקיע. נסו להתאים מראש את האטרקציות ליום הולדת 13 לפי כמות המשתתפים שבחרתם שיגיעו.

חשוב שיהיה לפחות שלוש שעות, אחרת הילדה שלכם לא תרגיש שהוא מספיק משמעותי. מבחינת כמות הזמן אין הגבלה, ניתן לערוך יום הולדת גם יום שלם.

אם אתם רוצים לקחת את המשפחה שלכם לאטרקציה משותפת, תוכלו לבחור בין מגוון אטרקציות ליום הולדת 13 – מוזיאונים, קארטינג, סדנאות, ספארי ועוד. כל האטרקציות הרשומות לעיל מתאימות גם למשפחה וגם לחברים.