אטרקציות ליום הולדת 8

יום ההולדת של ילדנו הוא רגע של אושר צרוף ולמרות זאת ולנוכח העובדה שכל יום הולדת הפך להפקת אירוע – חלקנו נלחצים. אני מבקש במאמר הזה לנסות ולהוציא את הלחץ מהמשוואה, ולהראות לכם כיצד ניתן לקיים מסיבת יום הולדת לבן או בת בני 8, מבלי להיכנס ללחץ וכשברור לכם מתחילת התהליך, שיום ההולדת של ילדכם עומד להיות מדהים, שמח, מקפיץ ובלתי נשכח.

התשובה לכל השאלות שיש לכם בנושא יום ההולדת של ילדכם נמצאת במשפט – אטרקציות ליום הולדת 8. בואו נכנס למספר רגעים חשובים לעולם האטרקציות ליום הולדת 8 של ילדכם.

 

אטרקציות ליום הולדת 8 – מה זה כולל?

מגוון האטרקציות המוצעות כיום לימי הולדת הינה עצומה. היא מתחילה מיום הולדת בחוץ בשילוב מתקנים מתנפחים, עוברת דרך תותח קצף לילדים מעט גדולים יותר, וממשיכה בפעילויות שונות הכוללות  – שולחנות משחק, משחקי מחשב, פעילויות טכנולוגיות של מציאות רבודה ועד מופעים שונים ליום ההולדת. גם סוגים שונים ומגוונים של מפעילים ניתן למצא בקלות. כלומר, קיימת מניפה רחבה של אטרקציות ליום הולדת 8.

 

עבר והווה אל מול העתיד

עבר והווה

 

כמבוגרים שאמורים להחליט מה יהיה ביום ההולדת, אנו עשויים לחלק את האטרקציות בהן נבחר לכאלה שמוכרות לנו גם מימי ילדותנו כגון – שולחנות משחק הכוללים: שולחן כדורגל, שולחן הוקי אוויר, שולחן טניס ועוד שולחנות משחק שמזכירים ילדות.

יש מי שיחליטו ללכת על הקלאסיקה של ימי ההולדת ולהזמין ליצן או ליצנית שיצחיקו, יפתיעו ויפעילו את הילדים שמשתתפים ביום ההולדת. בחלק השני תבחרו כנראה בחדש.

 

עתיד

למעשה ניתן לומר בשמחה או בצער, תלוי מי אנחנו, שהעתיד כבר כאן. עולם משחקי המחשב הוא עולם רווי תוכן, הוא כולל טכנולוגיות מתקדמות כמו מציאות מדומה ומציאות רבודה. בבואנו להחליט אילו אטרקציות ליום הולדת 8 נשכור, כשמדובר במשחקי מחשב, קריטי להבין לאילו גילאים מתאים המשחק. לפיכך, אל תתביישו לשאול יותר מפעם אחת, לאיזה גילאים מתאים כל משחק מחשב שהציעו לכם.

 

אטרקציות ליום הולדת 8 – המיוחדות שבהן

עד כה הזכרתי את האטרקציות שנחשבות למובנות מאליהן. אולם, מה לגבי אטרקציות מיוחדות, שעוד לא רבים שכרו ולא רבים חוו. אני מעוניין בכמה שורות לספר לכם על הדברים היצירתיים ביותר שתוכלו למצא ליום הולדת 8 של ילדכם.

הפעלה עם חיות במידה ובחרתם לקיים את יום ההולדת בחוץ, אחת האטרקציות היפות ביותר ובעלות הערך המוסף החשוב ביותר היא – הפעלה עם חיות. הילדים ילטפו בעלי חיים שונים כמו ארנבות ואוגרים, ירקדו עם בעלי החיים ויראו הצגה שתספר להם את סיפורן של החיות שפגשו.
סטנדאפ קרקס מופע סטנדאפ קורע לילדים, שמשלב אקרובטיקה קרקסית, תוך שיתוף פעולה מלא של הילדים במופע.
הפעלת תופים הומוריסטית הפעלה מוזיקלית עם כלי הקשה המחולקים לילדים. הפעלה יוצאת דופן המשלבת בין הומור, צחוק וקצב משגע.
מלחמת הכוכבים של לגו מבוסס על סדרת הסרטים האלמותית שנהפכה למשחק מחשב מקסים הכולל דמויות לגו מרהיבות.
הנוקמים עוד משחק המבוסס על סדרת סרטי קולנוע מצליחה, שמעמיד בפני השחקנים אתגרים מסוגים שונים הדורשים יכולות על אנושיות של גיבורי על.

 

רשימה זו היא רק הוכחה קטנה לכך, שאטרקציות ליום הולדת 8 יש לא מעט ורק צריך לדעת לחפש ולברור.

 

עושים צחוק

בואו נדבר רגע על איך מצחיקים ילדים בני 8. הדרך הטובה ביותר היא לייצר מצבים ויזואליים קומיים ואת זה יודעים לעשות אמני ילדים רבים. אמנים אלה מתחילים את האירוע במופע קצר קורע מצחוק, שבו הם משלבים את הילדים בתוך המופע. שיתוף הפעולה הזה מייצר מגוון רחב של אירועים מצחיקים שילדים מאוד אוהבים.

בחלק השני, מתקיימת הפעלה מצחיקה, שבה במקום מופע, מקיים האמן הפעלה הומוריסטית, בה נוטלים חלק כל הילדים הנוכחים. לעיתים, מגדיל האמן לעשות ומבקש גם מההורים שנשארו עם ילדיהם, להשתתף בהפעלות השונות, דבר שמעצים את הצחוק מאוד. מבחינתי, אטרקציות ליום הולדת 8 כוללות בהחלט גם את המצחיקן שיגרום ליום ההולדת להיות יותר מהנה בזכות הצחוק. האמת, הוא הבסיס להצלחת האירוע.

 

התפריט שכולם אוהבים

אני רוצה לנסות ולהפוך את כל המידע שחשפתי כאן בפניכם, לתפריט יום הולדת מושלם, כזה שכולם מתחברים אליו וכולם אוהבים. הבנתם כבר בוודאי שאטרקציות ליום הולדת 8 לא חסרות. למעשה, החלק המסובך יותר, הוא בחירת האטרקציות לאירוע שלנו. שלושה מרכיבים עיקריים צריכים להיות נר לרגלכם בבואכם לבחור את האטרקציות ליום ההולדת.

  • שילוב הילדים.
  • צחוק.
  • כלים פיזיים.

 

כל אטרקציה שאתם באים לבחור, בדקו האם אחד משלושת האלמנטים שהזכרתי כלולים בתוכו. האם האטרקציה מייצרת שיתוף פעולה עם הילדים שבאו ליום ההולדת ואולי גם עם ההורים שנשארו עם ילדיהם. האם האטרקציה מביאה אתה ניחוח מובהק של הומור וצחוק והאם האטרקציה כוללת שימוש בכלים פיזיים אותם מספק המפעיל.

 

להתחיל ממנחה

חלק גדול מהאטרקציות המיועדות ליום הולדת 8 אינן כוללות מנחה או מפעיל ילדים. כשמדובר בשכבת גיל זו חשוב יותר מכל דבר אחר, שיהיה אדם שמנהל את האירוע מול הילדים – מנחה או מפעיל. על כן, האטרקציה הראשונה שלכם צריכה להיות, בחירת הדמות הזאת. אם אתם מעדיפים לא להוציא כסף גדול על יום ההולדת, כי אחרי הכל, יש עוד הרבה כאלה בדרך ויש לכם אולי יותר מילד אחד, דאגו לפני הכל למנחה/מפעיל לילדים.

 

במידה והנכם יכולים ושמחים להשקיע מעט יותר, תוכלו להוסיף למנחה, סדנא מהנה, שולחנות משחק או כל דבר אחר, שיניע את הילדים לפעילות וייצר עניין.

אטרקציות ליום הולדת הן בעיקר סולידיות ולא פומפוזיות מידי. ביום הולדת נפגוש מנחה ואולי עוד סדנא או עמדה קטנה מיוחדת. באירועים נמצא עמדות משחקי מחשב עם מסכים גדולים, עמדות מציאות רבודה וכו'. העלויות כמובן בהתאם.

כשמדובר בילדים בגיל 8, כן יש משמעות למנחה בעל ניסיון אבל, לכו לראות את הצעירים בפעולה לפני שתפסלו אותם. לפעמים תגלו מנחים צעירים מדליקים ומוכשרים, שעושים את העבודה על הצד הטוב ביותר.

מנחה, ולא חשוב אם הוא צעיר או מנוסה, יחזיק את הילדים בממוצע 90 דקות. ישנם כאלה שנותנים מעט פחות וכאלה שנותנים מעט יותר, אבל הממוצע הוא 90 דקות.

התשובה במקרה זה חד משמעית – לא. אין תחליף למנחה כשמדובר בילדים בגיל 8.