פעילויות ליום הולדת 10

יום הולדת הוא יום משמעותי מאוד עבור ילדים, הם מצפים לו שנה שלמה וחולמים על מסיבה כלבבם. לכל ילד יש סיפור משלו ורצונות משלו, לכן חשוב להבין שצריך להתאים את הפעילויות ליום הולדת 10 לאופי של כל ילד. יש מגוון פעילויות שניתן להזמין או להכין בעצמכם, נסו להיפתח לכמה שיותר אופציות כדי ליצור מסיבה ייחודית, מקורית ומגוונת.

חשוב להתאים את הפעילויות לגיל המיוחד הזה, גיל 10. בגיל זה הילדים נמצאים מתנהגים כמו ילדים ומרגישים ילדים, אך הם מעט יותר בוגרים ויש להתייחס לעובדה זו. הם לא יתלהבו מכל דבר שיגידו להם והם לא יצייתו לכל דבר, בשל כך צריך לבחור פעילות מעניינת ומסקרנת. לעומתם, ילידם בגילאי 8 ומטה נהנים כמעט מכל פעילות שיתנו להם, גם הפשוטה ביותר. מחפשים רעיונות לפעילויות? הגעתם למקום הנכון!

 

פעילויות ספורטיביות

תחרות בין קבוצות

תוכלו לבחור מגוון משחקים בהם שתי קבוצות או יותר מתחרות זו בזו, למשל – מרוץ שליחים, כדור יד, כדור סל אם יש לכם סל, בית שדה וכיוצא בזה. משחקים אלה יכולים להעניק שעות של בילוי ואושר עבור ילדים, שהרי אוהבים מאוד לזוז.

 

פעילויות עם מים

תוכלו לבחור פעילויות שכוללות תנועה ומים – מגלשות מים, מלחמת מים עם רובים, שחייה בבריכה בחצר, מתנפחים עם מים ועוד. ילדים כל כך אוהבים את המגע של המים ובשבילם זה הפעילויות הטובות ביותר. פעילויות עם מים מתאימות ליום הולדת 10 שנחגג בקיץ או לפחות באביב.

 

רכיבה

תוכלו לערוך טיול אופניים, בקשו מכל ילד להביא אתו אופניים או כלי רכיבה אחר ותצאו לטיול בסביבה הקרובה. אם הילד שלכם אוהב רכיבה הוא יהיה מאושר שהיא תהיה חלק מהפעילויות ליום הולדת 10 שלו. בנוסף, ניתן לקחת את המשפחה לרכיבה על סוסים, זו חוויה של חיבור לטבע ולחיות, מומלץ ביותר.

 

פעילויות ליום הולדת 10 – סדנאות

  1. סדנת אוריגמי – ילדים בגיל 10 לא מסתדרים עם יצירות מורכבות מאוד, לכן סדנת האוריגמי תתאים להם ביותר. מדובר בסדנה פשוטה שבדרך כלל מנחה אותה משהו שמתעסק בקיפולי נייר ויודע להסביר כיצד מבצעים אותם בצורה טובה. כל ילד מכין לעצמו קיפול נייר משלו – בדמות חיה, פרח, בן אדם ועוד. בסוף הסדנה ניתן לעשות תיאטרון בובות עם קיפולי הנייר.
  2. סדנת שוקולד – זוהי הסדנה הקלאסית ביותר שמתאימה לכל גיל, אפילו 70. מי לא אוהב שוקולד? אין אדם כזה בכל העולם. כל אחד אוהב לפחות סוג אחד של שוקולד. במהלך הסדנה כל ילד מכין לעצמו ממתקים בצורות שונות. היתרון הבולט הוא שאפשר לארגן סדנה כזאת גם בעצמכם ולחסוך את הכסף של תשלום למנחה הסדנה.
  3. סדנת תכשיטים – אם אתם מחפשים פעילויות ליום הולדת 10 לבנות זה הפתרון האידיאלי. כל ילדה אוהבת תכשיטים ובמיוחד להכין אותם לעצמה. תוכלו לבחור בסדנה פשוטה אותה תנחו, למשל סדנה של השחלת שרשראות מחרוזים שקניתם. כמו כן, תוכלו להזמין מנחה שמומחית בתכשיטים ותכין עם הילדות יצירות מורכבות יותר.
  4. סדנת בלונים – סדנת בלונים בדרך כלל יותר מתאימה לגילאי 6 – 8, אך מתאימים אותה היא יכולה להיות טובה גם בגיל 10. חשוב לתת לילדים בגיל זה חופש עשייה – תנו להם להכין בעצמם את הבלונים במקום שיצפו במנחה שיכין להם. מדובר בגיל מאוד אנרגטי ופעיל, חשוב להתאים את הפעילויות לסגנון של הגיל.
  5. סדנת פימו – מכירים את החומר פימו? זו מעין פלסטלינה שיכולה להתקשח לאחר אפייה בתנור. עם הפימו ניתן להכין תכשיטים, בובות קטנות ועוד מגוון יצירות. חשוב להזמין משהי מומחית כדי שתדע לייצר דברים יפים יחד עם הילדים, זו הרי לא משימה כל כך קלה.

 

פעילויות ליום הולדת 10 – משחקים

משחקים הם הדבר האהוב ביותר על ילדים והם מתאימים מאוד לפעילויות ליום הולדת 10. מבוגרים שכחו איך לשחק והם לא נהנים מהשטות והחופש הפנימי שיש בכל ילד. איינשטיין אמר על עצמו שלא היה ממציא דבר אם לה היה בו את היכולת להשתעשע ולשחק כמו ילד.

המשחק הוא איננו כלי בידור בלבד, הוא עוזר לילדים לגלות, להסתקרן, להתפתח וליצור. תוכלו לשלב ביום הולדת משחקים מסוגים שונים – משחקי חברה, משחקי כדור, חידות, משחקי חשיבה ועוד. נסו לחשוב על משחקים שהילד שלכם אוהב, כי החגיגה היא בשבילו.

 

פעילויות ליום הולדת 10 – הפעלת טיק טוק

טיק טוק היא אפליקציה שמהווה פלטפורמה לצילומי וידאו קצרים שמביעים מסר קולע וקצר – מסר מצחיק, משונה, ידע מעניין ועוד. הטיק טוק כבש את העולם, אולי יותר מהפייסבוק והאינסטגרם. כל ילד מבלה שעות רבות בצילום עצמי לאינסטגרם, אחרת הוא לא ירגיש בעניינים. הפעלת טיק טוק משלבת את הייחודיות של האפליקציה במסיבה.

החברה שמפעילה את האירוע מגיעה עם רקע מיוחד ורינג בו הילדים שמים את הטלפונים שלהם ומצטלמים. למי שלא נמצא בתוך האפליקציה זה עלול להישמע מוזר, אך מדובר באירוע מטורף. בגלל הפופולריות של האפליקציה, רובם המוחלט של הילדים מתרגשים ומזדהים עם הרעיון, משתפים פעולה ומחכים לזה בקוצר רוח.

ניתן לחגוג במספר דרכים הלקוחות מתוך האפליקציה: מסיבת ריקודים, קריוקי, צילום סרטונים ויראליים, משחקי מסך ועוד. הפעילויות האלו מאלות אנרגיה ושמחה, בדיוק כמו שפעילויות ליום הולדת 10 צריכות להיות.

זו שאלה מעולה שבטוח מעסיקה אנשים רבים. כל שנה יש יום הולדת לכל ילד וקשה להשקיע הרבה כסף בכל פעם. תוכלו לבחור גיל אחד בו אתם משקיעים יותר ובכך לחסוך כסף. כמו כן, תוכלו ליצור את הפעילויות ליום הולדת 10 בעצמכם ולא לשכור סדנאות או ללכת לאטרקציות מיוחדות.

זה משתנה מילד לילד, יש בנים שאוהבים ליצור, אך רובם יעדיפו לעשות משהו אחר. אם יש ביום הולדת גם בנים וגם בנות זה בהחלט יכול להתאים ואין לכם מה להתלבט, אך יש רק בנים עדיף לבחור פעילות ספורטיבית.

לפחות שלוש שעות עד 6 שעות. אין זמן מדויק, אך נסו להבין מה נכון לילדים שלכם בדרך כלל.

כדאי לעשות פעולות רגועות בתוך הבית – יצירה, בישול, משחקי חברה ועוד.