פעילויות ליום הולדת 12

כל ילד חולם על יום הולדת מטורף וכיפי. יום הולדת 12 הוא יום הולדת של בנים כיוון שבנות חוגגות בת מצווה בשנה זו. בנים רוצים לבלות עם חברים, לשמוח, להשתגע ולחוות חוויות ייחודיות. בתור הורים כדאי שתשקיעו בילדים שלכם, יום הולדת הוא הזדמנות להראות להם כמה הם חשובים. רוצים לגלות פעילויות ליום הולדת 12 חדשות ומעניינות? הכל מחכה לכם בכתבה הבאה.

 

למה לשלב אטרקציות?

  1. ילדים מאוד נהנים מאטרקציות מושקעות, לכן כדאי לשלב אותן ביום ההולדת. תמיד אפשר לערוך יום הולדת רגיל ופשוט, אך אם יש לכם את האפשרות להשקיע זה עדיף.
  2. חשוב לתת לילדים שלכם תחושה שאתם עושים הכל בשבילם. אם תשקיעו ביום ההולדת שלהם הם ירגישו את זה.
  3. יום ההולדת הוא הזדמנות לחוות דברים שונים מהשגרה. אטרקציות הן החוויות העוצמתיות ביותר, לכן כדאי לאפשר לילדים שלכם ליהנות מהן ביום הולדת שלהם.

 

אטרקציות – פעילויות ליום הולדת 12

  1. קחו את הילד שלכם למשחק של כדורגל או כדורסל – מה שהוא יותר אוהב. משחק אמיתי הוא חוויה עוצמתית בה הילד ישתגע, יעודד ללא הרף ואתם תזכו להתחבר אליו להתקרב אליו.
  2. הפעלות בחצר – לפעמים לא צריך לנסוע רחוק. תוכלו לערוך בעצמכם מגוון משחקי ספורט בחצר – כדורגל, כדור עף, מרוץ שליחים ועוד. אמנם זו יום הולדת פשוטה אך היא מהנה במיוחד. פעילויות ליום הולדת 11 לא חייבות להיות יקרות.
  3. אומגות – פעילות נוספת שתוכלו לעשות בחצר שלכן היא אומגות. את האומגות תוכלו לבנות בחצר לכבוד היום הולדת או להזמין מתקני אומגה או טיפוס לכבוד היום הולדת. זול יותר להזמין מתקנים לבית שלכם מאשר לקחת את כל הילדים לפארק מסודר. זו אחת הפעילויות ליום הולדת 12 הכי טובות שיש.
  4. פארק טרמפולינות – תוכלו ללכת בהרכב משפחתי או עם חברים קרובים לפארק טרמפולינות. אם הילד שלכם ספורטאי ואוהב אקסטרים, הוא ישמח מאוד לחגיגה זו. מובטחת לכם חוויה ייחודית.

 

פעילויות ליום הולדת 12 בחיק הטבע

  1. רכיבה על סוסים – רכיבה על סוסים היא פעולה מהנה במיוחד אם הילד שלכם אוהב חיות. במהלך הרכיבה תיהנו ממשב הרוח, מהנוף ומחלקים בהם דוהרים במהירות. יש חוות רבות שמציעות טיולים ברחבי הארץ, כל מה שנשאר לכם לעשות זה לבחור אחת. אם הילד שלכם חלם על זה כבר כמה שנים – העניקו לו מתנה מכל הלב.
  2. רכיבה על אופניים – רכיבה על אופני שטח היא חוויה מומלצת ביותר. מי שאוהב לראות נופים יפים ונהנה ממאמץ גופני ייהנה מרכיבה על אופניים בשטח. לאורך כל הארץ תוכלו למצוא שבילים מסודרים לאופניים. תוכלו להזמין ליום הולדת ילדים שיש להם אופניים מתאימות או לשכור אופניים דרך חברה שמציעה שירות זה. כמו כן, במשך הטיול תיהנו מהווי חברתי, תעצרו יחד לפיקניק ותצרו אווירה טובה.

 

חדר בריחה ליום הולדת 12

חדר בריחה הפך לבילוי המועדף ביותר. בחדר הבריחה תלמדו דברים חדשים, תפתרו חידות ותאלצו להשתמש ביצירתיות שלכם! זו הזדמנות נהדרת לאפשר לילדים שלכם להביא את היכולות שלהם לידי ביטוי, ואל תשכחו לפרגן להם על כל הצלחה! אם אתם מחפשים פעילויות ליום הולדת 12 מעניינות ומלמדות – תלכו לחדר בריחה!

 

פעילויות ליום הולדת 12 – ספורט

סוג פעילות כמה זמן? האם מומלץ?
סדנת קפוארה בנים מאוד אוהבים אומנויות לחימה. סדנה חד פעמית של קפוארה יכולה להיות מאוד מתאימה לפעילויות ליום הולדת 12. ממש! במיוחד אם הילד שלכם אוהב קפוארה או רוצה ללמוד את זה.
ריצה משותפת אם הילד שלכם אוהב לרוץ ומתאמן בכך, תוכלו לעשות ריצה קבוצתית עבור יום ההולדת שלו. מומלץ לילד שאוהב לרוץ.
סדנת ג'אגלינג תוכלו להזמין מומחה לג'אגלינג שיעשה הופעה לילדים וייתן להם זמן להתנסות בג'אגלינג בעצמם. בטירוף! זוהי פעילות ספורטיבית שגם ילדים עם פחות כשרון בספורט יכולים ליהנות ממנה. כמו כן, מופע הג'אגלינג מהפנט את הילדים.

 

פעילויות עם חיות

מופע של מאלף כלבים

לא הייתם במופע של מאלף כלבים? הפסד שלכם. במהלך המופע המאלף עושה פעלולים מרהיבים עם הכלב – נותן לו לקפוץ דרך חישוק, מעמיד אותו, מריץ אותו, גורם לו לעשות פעילויות אנושיות ועוד. ילדים שאוהבים מאוד חיות ייהנו מזה וישמחו שזה יהיה אחת מהפעילויות ביום הולדת 12 שלהם. חשוב לדעת שזו לא יכולה להיות הפעילות היחידה. בנוסף, גם מי שלא מתחבר לחיות באופן מיוחד ייהנה לראות את המופע כיוון שהוא מרשים ביותר.

 

גן חיות

אין כמו גן חיות, אפשר להלך שעות בין הכלובים השונים ולהרגיש שאתה באמת בטבע פראי עם חיות מסוכנות. גן החיות הוא מקום מרתק עבור כל ילד, גם מי שלא אוהב חיות בדרך כלל. הסיבה לכך היא שלא נוגעים בחיות, רק מסתכלים בהם, וכך מי שמפחד מרגיש מוגן.

 

ביקור במשק חקלאי

אם הילד שלכם מתעניין בחקלאות ובחיות, תוכלו לקחת אותו למשקים שפותחים את דלתם בפני ילדים. כיום יש המון משקים שניתן להגיע אליהם לשם החוויה – רפתות, דירים ועוד. יש משקים שמאפשרים רק ללטף את החיות ולשמוע הסברים על המשק, אך יש כאלה שנותנים לילדים להתנסות בעבודה – לחלוב, להאכיל ועוד.

בטח שאפשר, רק שלרוב הם פחות מעדיפים את זה. חשוב לציין שאם זה מתאים לילד שלכם זה לא אומר שהוא לא בסדר, זה האופי שלו ותחזקו את זה.

כל סדנה תעלה אחרת, זה תלוי בחומרים שהיא דורשת, באורך שלה ובכמות של הילדים. סדנה הכי זולה שתוכלו למצוא תעלה 500 שקלים בערך, כיוון שהמנחה רוצה להרוויח ולא רק לכסות את ההוצאות. קחו בחשבון שסדנאות ייקרו את המחיר.

אפשר אם היא ממלא מספיק זמן והיא מספיק מעניינת. אם תלכו לטיול אופניים למשל אתם לא תצטרכו להוסיף עוד פעילות, אולי רק ארוחה מפנקת בסוף. אם תבחרו במספר פעילויות כדאי שכל אחת תהיה אחרת ולא ארוכה מדי.

כדאי להתנהג ברגישות ועדיף להימנע מתחרויות במידה ויש ילד שמתבייש ביכולות הגופניות שלו. בנים יכולים להיות פגיעים בנושא הזה לכן כדאי לחשוב על כך היטב.