פעילויות ליום הולדת 11

יום הולדת הוא היום הכי טוב בשנה וכל ילד מחכה לו בקוצר רוח. התפקיד שלכם כהורים הוא להפוך את היום הזה למיוחד ומשמעותי. אם תחשבו בראש פתוח וביצירתיות תוכלו למצוא את הפעילויות ליום הולדת 11 הטובות ביותר. חשוב תזכרו שהדבר היקר ביותר שתעניקו לילד שלכם יום הולדת שלו הוא התחושה שהוא חשוב ואתם רואים אותו.

נסו לשלב במהלך החגיגות אמירות מחזקות וצרו לכם רגעים יחד בהם תשתפו אותו באהבתכם ונסו להבי אם הוא רוצה לשתף אתכם במשהו. סקרנים לגלות פעילויות חדשות? אנחנו פה לגלות לכם!

 

פעילויות ליום הולדת 11 – בנים או בנות

לבנים תוכלו לעשות פעילויות שמשלבות אקסטרים או פעילות גופנית. בנים בגיל זה מאוד אוהבים לזוז להוציא מרץ לכם אתם יכולים לשלב את הפעילויות הבאות –

  1. רכיבה על אופניים בטבע. אם יש לכם אופני שטח משלכם תוכלו להשתמש בהם, אך אם אין לכם תוכלו להשכיר מחברה. טיול בטבע כולל מאמץ, זיעה והרבה צחוק והנאה. הילדים נהנים, מתחברים לטבע, משתפים פעולה, עוזרים זה לזה ולומדים על עצמם מתוך החוויה.
  2. אם הילד שלכם אוהב כדורגל או כדורסל במיוחד תוכלו לפנק אותו בצפייה במשחק אמיתי. צפייה במשחק היא וויה אנרגטית, מהנה, מצחיקה, מלהיבה ומהנה במיוחד לילדים בגיל זה. כרטיס למשחק הוא הפתעה נהדרת ליום הולדת.
  3. הפעלות בחצר – לפעמים לא צריך לנסוע רחוק. תוכלו לערוך בעצמכם מגוון משחקי ספורט בחצר – כדורגל, כדור עף, מרוץ שליחים ועוד. אמנם זו יום הולדת פשוטה אך היא מהנה במיוחד. פעילויות ליום הולדת 11 לא חייבות להיות יקרות.

 

לבנות כדאי שתחשבו על כיוון אחר. הבאנו לכם כמה רעיונות –

  1. סדנת איפור – תוכלו להזמין מנחה שמומחית באיפור והיא תלמד את הילדות כיצד לצייר על הפנים ציורי פנים יפים – פרפר, פרח וכו'. הילדות ידעו אחר כך לעשות זאת בעצמם וגם ייהנו מחוויה נהדרת. כמו כן, כשלכולם יש ציורים על הפנים נוצרת אווירה שמחה ומהנה.
  2. שופינג – מי לא אוהבת שופינג? קחו את הילדה שלכם ליום כיף ובמהלכו תפנקו אותה בקניות. קניות נותנות את התחושה שמותר להעניק לעצמכם דברים טובים, זה חיובי וטוב.
  3. סדנת תכשיטים מהטבע – סדנאות התכשיטים הרגילות הן כבר לא מקוריות, אם תצרו בדנה שמשתמשת בחומרים מהטבע – חתיכות עץ, צדפים, עלים יבשים וכו', תוכלו לסקרן את הילדות ולעורר בהם חדוות יצירה. כמו כן, שימוש בחומרי הטבע מחבר את הילדות של היום לסביבה, מה שחסר מאוד בימינו.

 

פעילויות ליום הולדת 11 – לפי הזמן

לפי חגים

אם יום ההולדת חל בסמוך לחג מסוים תוכלו לשלב פעילויות ליום הולדת 11 שקשורות לחג. למשל בחנוכה תוכלו לעשות הדלקת נרות משותפת, בפורים תוכלו לעשות יצירה של מסכות וכל רעיון אחר שעולה על דעתכם.

 

חורף

אם יום ההולדת חל בחורף תוכלו לעשות אותו בתוך הבית או בתוך מבנה אחר. חושבים שזה מבאס? אז זהו שלא. הנה רעיונות שישפרו לכם את המצב רוח – באולינג (איזה ילד לא אוהב את זה?), בית קולנוע, סדנה במקום סגור, משחקי פלייסטיישן, חדר בריחה, סקי(אי אפשר בקיץ!) ועוד.

 

קיץ

בקיץ כל האפשרויות פתוחות, אך הפעילות המומלצת ביותר היא פעילות המשלבת מים. במדינה חמה כמו שלנו תוכלו למצוא מגוון פעילויות מים – לונה גל, מימדיון (פארק מים בתל אביב), בריכות להשכרה ועוד. כל פעילות שמשלבת מים היא הצלחה בטוחה.

 

פעילויות ליום הולדת 11 – יצירה

סוג יצירה האם אפשר לעשות זאת בעצמכם? כמה זמן? האם מומלץ?
יצירה בחמר. באופן כללי ניתן לעשות זאת בעצמכם, פשוט לקנות חמר. אך עדיף שתביאו מומחית או מומחה כדי שידעו לכוון את הילדים ליצור משהו שיישאר לאורך זמן. כמו כן, הם יוכלו לשרוף את זה ולהביא את זה לכדי שימוש אמיתי. 45 דקות עד שעתיים לגיל 11. מומלץ לילדים אוהבים ליצור. זו יצירה מאוד מהנה כי ילדים אוהבים להרגיש דברים עם הידיים שלהם.
סדנת רקמה רקמה היא השחלה של חוטים לבד אחר. ההשחלה יוצרת ציור מחוטים. תוכלו לקנות ציוד פשוט לרקמה ולעשות זאת בעצמכם ממש בקלות. 45 דקות עד שעה וחצי, תלוי בכמות הסבלנות של הילדים. מומלץ בעיקר לבנות.
סדנת אוריגמי סדנה קלה וכיפית, אך כדאי להביא מומחה שיתחיל את הסדנה בדגמה של קיפולים יפים אותם הוא עושה. 45 דקות עד שעה ורבע. זו סדנה די קצרה. מומלץ מאוד לכל הילדים, כיוון שזו יצירה קלה.
סנדת אפייה אפייה היא יצירה של ממש, צריך להביא את עצמך לתוכה כדי שהיא תצא טובה. תוכלו לעשות זאת בעצמכם בקלות – סדרו שולחנות עליהם מונחים כלים עבור כל ילדה וחלקו לכל ילדה משימה שקשורה באפייה. שעה עד שעתיים.  מומלץ לבנות מאוד!

 

אטרקציות

אם אתם ממש רוצים להשקיע תוכלו לשלב אטרקציות ביום הולדת. כמובן שהאטרקציות הן הפעילויות ליום הולדת 11 הטובות ביותר. תוכלו לקחת את הילד שלכם יחד עם המשפחה או החברים, מה שיותר מתאים לכם או לו. האטרקציות המומלצות ביותר הן – לונה פארק, טיול טרקטורונים, טיול סוסים, טיסה בשמי הארץ ועוד.

הילד ירגיש כי אתם משקיעים בו ואוהבים אותו וזה העיקר. בנוסף, ילדים מאוד אוהבים הופעות, זו אטרקציה מיוחדת בשבילם. תוכלו להזמין זמר או סטנדאפיסט לילדים שיערכו מופע מדהים לילדים. אם תזמינו משהו שהילד שלכם אוהב אתם תהפכו אותו למאושר באמת!

קודם כדאי שתשאלו את הילד או הילדה שלכם מה הם רוצים ורק אז תחליטו. הזמן המומלץ הוא לפחות שלוש שעות.

הפעילות לא חייבת להיות קשורה לאוכל, אך כדאי שיהיו כיבוד כלשהו במהלך האירוע. כמו כן, אם אתם רוצים להשקיע תוכלו לערוך סעודה שלמה לאורחים.

זה מובן מאוד שאתם רוצים להשאיר את הבית נקי, ואם יום ההולדת מתרחש בחורף זה באמת מאתגר. תוכלו לעשות סדנת אורגימי שכוללת רק דפים, זה חומר הגלם הכי פחות מלכלך.

אם אתם חושבים שיהיה קשה לילדים להתנתק מהטלפון וזה יהרוס את המסיבה תוכלו לשלב אותו – מסיבת טיק טוק, משימות בטלפון, תחרות צילום וכו'. חשבו בצורה יצירתית ותצליחו לעשות יום הולדת מושלם.