פעילויות ליום הולדת 13

אין כמו יום הולדת, כולנו מצפים לו במשך השנה בשביל להתפנק. יום הולדת 13 הוא רלוונטי רק לבנות למעשה, בשביל בנים זו שנת הבר מצווה. בכתבה הבאה נסקור את כל הפעילויות ליום הולדת 13 בשביל נערות. מדובר בשנה לאחר בת המצווה, לכן יהיה קשה להתחרות בחגיגה, אך אל תדאגו אם מתאמצים מצליחים. רוצים להכיר פעילויות חדשות? לגלות עולמות חדשים? הכל בכתבה הבאה.

 

פעילויות ליום הולדת 13 – טיפוח היופי

  1. סדנת רוקחות טבעית – ניתן לרקוח בעצמם מגוון מוצרי טיפוח טבעיים. אחד מהם הוא מסכה לפנים. את ההוראות תוכלו למצוא באינטרנט, ההוראות ברורות וכל אחד יוכל לבצע אותן בקלות. ביום הולדת הבנות יהינו מהכנה משותפת שתסתיים במריחה של המוצרים. ניתן למרוח מסכת פנים ולהניח מלפפונים על העיניים – חוויה מרגיעה ושלווה.
  2. סדנת פימו – פימו הוא חומר יצירה מיוחד שדומה לפלסטלינה, אך בשונה ממנה הוא מתקשה לאחר אפייה וניתן להכין ממנו מוצרים שנשארים למשך זמן רב. ניתן הכין מהפימו תכשיטים, מתלים, בובות ועוד. ילדות מאוד אוהבות להתעסק בחומר הזה. מומלץ שתביאו מומחית שתנחה את הסדנה כדי להפוך את הכל למקצועי ומושקע.
  3. סדנת לק ג'ל – לק ג'ל כבש את העולם, כל אישה כמעט עושה לעצמה או הולכת למישהי שתעשה לה. הלק ג'ל נעשה על ידי מכשיר ייחודי שחשוב שיהיה לכם בשביל הסדנה. בסדנה כל משתתפת תבחר דוגמה ואתם תזמינו מספר מומחיות שיעשו לכולן לק! ילדות בגיל זה מאוד אוהבות לק ג'ל לכן זו אחת מהפעילויות ליום הולדת 13 המומלצות ביותר.

 

מסיבות לבנות

מסיבת בריכה

"Girls just want to have fun" כמאמר השיר. בנות אוהבות להשתטות, לצחוק ולרקוד לכן מסיבת בריכה היא פתרון מושלם. במהלך המסיבה תהיה מוסיקה חזקה, משקאות, פירות ושלל פינוקים. כל אחת תגיע עם בגד הים האופנתי שלה ותשלב שחייה במים במהלך הריקודים והשיחות עם החברות.

 

מסיבת אוזניות

מסיבת אוזניות היא המצאה מהשנים האחרונות. במסיבה כל אחת תלבש אוזנייה שתנגן מוסיקה שכולם שומעות – חוויה של יחד ולבד בו זמנית! זו אחת מהפעילויות ליום הולדת 13 הייחודיות ביותר. אם הילדה שלכם אוהבת לרקוד היא תשמח למסיבה כזאת.

 

מסיבות לפי נושא

אם תבחרו קונספט למסיבה היא תהפוך למדהימה וייחודית. הנה כמה רעיונות לנושאים – מסיבת תחפושות, מסיבה כמו נשף ריקודים וכל העולה על רוחכם.

 

טיק טוק

שמעתם כבר על הפעלת טיק טוק? אני מקווה שכן. האפליקציה שכבשה את העולם מגיעה עכשיו בדמות מסיבה1 אתם תצטרכו להזמין חברה של הפעלת טיק טוק שתביא תפאורה מגניבה, מוסיקה וכל פעילות שתבחרו. במהלך הפעילות הילדים יצרו סרטונים מדהימים וייעלו לאפליקציה. כחלק מהפעילות תוכלו למצוא – ריקודים, צילום, קריוקי וכו'.

 

פעילויות ליום הולדת 13 – לסקרניות בינינו

אם הילדה שלכם אוהבת ללמוד, הפתיעו אותה עם פעילויות ליום הולדת 13 שמשלבות למידה– מוזיאון, גן חיות, מעבדות ועוד. איך תבחרו לאן ללכת? או שתשאלו אותה מה היא מעדיפה או שתבחרו לפיה תחומי העניין שלה אם אתם רוצים לשמור הכל כהפתעה. לדוגמה – תוכלו לקחת ילדה שמתעניינת במדע למוזיאון המדע.

 

פעילויות ליום הולדת 13 – אטרקציות

  1. אם הילדה שלכם אוהבת אקסטרים תוכלו לקחת אותה לאומגה או סנפלינג. איפה יש ? במספר מקומות – צוק מנרה, גוש עציון ועוד. כמו כן, זה מתאים לילדות שאוהבות טבע.
  2. טיול טרקטורונים – אם אתם רוצים ליצור חוויה חברתית מטורפת תלכו לטיול טרקטורונים. במשך הטיול תיהנו מהנסיעה האתגרית, ההפסקות המשותפות והנוף המדהים.
  3. פארק מתנפחים – ילדות בגיל 13 מאוד אוהבות לקפוץ ולהתנועע ורבות מהן עדיין נמצאות בחוגי קרקע מכשירים למיניהם. מקומות כמו קפצובה הם מושלמים עבור הגיל הזה.
  4. שופינג! כל אישה בעולם נהנית לגהץ את כרטיס האשראי פעמים רבות ביום אחד! קחו את הילדה שלכן ליום כיף של אימא ובת ופנקו אותה בבגדים, אקססוריז ומה שבא לה.
  5. לונה פארק – אין כמו הלונה פארק, תוכלו ללכת קבוצת חברים או משפחה כדי לחגוג את יום ההולדת תוך כדי סיבובים, היפוכים ושלל תעלולים שיש בלונה פארק. אם אתם מחפשים פעילויות ליום הולדת 13 עם מאה אחוז הצלחה – לונה פארק יתאים לכם.
  6. רכיבה על סוסים – אם הילדה שלכם אוהבת חיות היא תשמח ללכת לרכיבה. במהלך הרכיבה תעברו במוקמות יפים, תכירו את הסוס מקרוב ותיהנו מדהירות וריצות על הסוס.

 

פעילויות ליום הולדת 13 – יצירות

ישנן מגוון יצירות שתוכלו לשלב ביום הולדת 13. ראשית, תוכלו לשלב יצירות מהטבע – תכשיטים מהטבע, ציורים עם פריטים מהטבע, ציור של הנוף ועוד.  שנית, תוכלו לערוך יצירות בחמר – חומר שכל ילדה אוהבת להתעסק בו. חשוב להזמין משהי מקצועית ליצירות עם חמר כדי שתדע להנחות כיד ליצור מוצרים טובים.

כמו כן, יצירות ממפיות הן אהובות מאוד על ילדות והן יכולות להיות מתאימות לפעילויות ליום הולדת13. ביצירה זו אוספים מפיות יפות ומדביקים אותם על חפצים בתור עטיפה יפה – קופסאות, ארונות, כסאות ועוד. בנוסף, תוכלו לעשות סנדת נגרות – טרנד מאוד חם יום. בסדנה הבנות יכינו יצירות מעץ באופן קבוצתי – ספסלי גינה, אדניות ועוד.

עבודה בעץ היא מאוד מאתגרת לילדים בימינו כיוון שהם לא רגילים לעבודה פיזית, אך היא גם מהנה כי היא משלבת ביטוי אישי שלכל אחד מהקבוצה.

בטח שאפשר, אך כדאי שתשימו לב שזה לא הופך להיות מלאה. חשוב שיום ההולדת לא ייערך יותר מדי זמן. כמו כן, כדאי שתשלבו פעילויות ליום הולדת 13 בלות אופי שונה ולא כמה דומות.

אין חוקים בקשר לזה. חשוב שתשקיעו אבל זה לא מחייב שיום הולדת צריך לעלות הרבה, אפשר ליהנות גם מארוחה ביתית ופעילות ביתית.

תלוי ברצון של הילדה שחוגגת יום הולדת 13. תזכרו שהכל בשבילה וכדאי שתתייעצו איתה בקשר לזה. בנוסף, כדאי שתתאימו את כמות האנשים לפעילות, למשל הזמנה של אנשים רבים ללונה פארק תעלה לכם הרבה כסף וזה יכול להיות לא משתלם כלל.

כדאי! בנות ידועות ביכולת הרגשית המפותחת שלהן לכן הן ישתפו פעולה. עשו סבב של ברכות וחלוקת מתנות – זה פסגת האושר!