פעילויות ליום הולדת 9

כיום, קיים מגוון גדול בכל הנוגע לפעילויות ליום הולדת 9, ונראה כי כאשר אנו מעוניינים לתכנן אירוע כזה ולהזמין לו פעילויות, זוהי בחירה קשה ולא פשוטה. ישנם פרמטרים רבים שחשוב לשים לב אליהם ולבדוק, מבחינת אופי האירוע והפעילות, גיל המוזמנים, כמות המוזמנים, התקציב שאנו מוכנים להוציא על הפעילויות והאירוע וכו'.

כל אלה הופכים את בחירת פעילויות ליום הולדת לקשה יותר, ויש מגוון של דברים שצריך לשקול. הדבר הראשון שחשוב לעשות בעת הבחירה הוא לבדוק מה בכלל האופציות המונחות לפנינו. לאחר מכן יש לחשוב מה הכי מתאים לנו ומה יהפוך את האירוע שלנו לחוויה בלתי נשכחת עבור ילד או ילדת היום הולדת ועבור כלל המוזמנים.

חשוב לבחור בפעילות מקורית, כזו שתבלוט על פני שאר ימי ההולדת הכה רבים שילדינו פוקדים בשנה. לפניכם כל מה שצריך לדעת על פעילויות ליום הולדת 9.

 

איך נדע איזו פעילות ליום הולדת 9 לבחור?

כדי לנווט בין מגוון האופציות שמונחות לפנינו, יש צורך בבחינה של מספר פרמטרים שינחו אותנו בכיצד לבחור את הפעילות המתאימה והטובה ביותר ליום ההולדת. חשוב לשקול את הפרמטרים הבאים, כדי לדעת איך לברור בין הפעילויות ולבחור בפעילות הטובה ביותר מכל הבחינות:

 

רצון ילד או ילדת יום ההולדת וחבריהם

הבחירה בראש ובראשונה צריכה להיות מותאמת לרצון ילדת או ילד יום ההולדת. זהו היום הגדול שלהם, וכדאי שקודם כל הם ייהנו ויהיו מרוצים מהאירוע ומהפעילות שבו. לכן כדאי להתייעץ עם הילדים, לחשוב על מה הם חולמים באירוע וגם מה הם חושבים שיתאים לשאר הכיתה והחברים.

 

פעילות שתתאים לתקציב שלכם

ארגון יום הולדת דורש הוצאות לא מעטות, מבחינת כיבוד, שתייה קלה, אולם, אטרקציות, הפתעות ועוד הרבה. לכן, כדי לא להגיע להוצאות שלא תוכלו לעמוד בהם ולמצב בו תאלצו לבטל ולקצץ ממה שתכננתם כבר – חשבו מראש מהו הסכום שאתם מוכנים להקציב לפעילויות ביום ההולדת, ונסו לחפש פעילויות שמתאימות לתקציב ולא חורגות ממנו במידה.

 

פעילות שתתאים למיקום האירוע

ברגע שאתם יודעים איפה אתם עורכים את יום ההולדת, נסו לחשוב על פעילות שתתאים למיקום הנ"ל. שכן במידה ובחרתם בפעילויות ספורטיביות ובתחרויות, הבחירה במקום סגור פחחות מתאים ותהיה בעייתי, ובמידה ובחרתם במפעיל, השהייה מחוץ לאולם יכולה להיות בעייתית מבחינת שמיעתו וכו'. לכן נסו למצוא התאמה ולכוון לפעילויות שיתאימו למיקום בו בחרתם ולהפך.

 

פעילות שתתאים לגיל האורחים

פעליויות רבות אינן מתאימות לכל גיל, ולא מעטות הפעמים לצערנו בהן מזמינים פעילויות ליום הולדת 9 שלא תואמות את הבגרות ואת גיל המוזמנים. חשוב למצוא פעילות שתתאים להם ברמה התזזיתית והאינטלקטואלית, ושתהיה תפורה על מידותיהם. אם לא, הם פשוט לא יתחברו ויהיו מתוסכלים מן הפעילות בה עליהם להשתתף והדבר עלול להעיב על כל האירוע.

 

כמות המוזמנים

חשבו מראש מה היא כמות המוזמנים, וחפשו אחר פעילות שתתאים לכמות הזו. במידה ויש מוזמנים רבים אפשר להביא שתי פעילויות שיהיו במקביל בין 2 קבוצות. עשו מה שאתם יכולים, כדי לוודא שאין תורים מוגזמים בתור להפעלה, ושלכל הילדים יש תמיד פעילות זמינה ונוחה. כך תוודאו הנאה מרבית של כולם, ואירוע מוצלח ובלתי נשכח.

 

איזה פעילויות ליום הולדת 9 מוצעות כיום?

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של פעילויות ליום הולדת 9, במגוון נושאים שונים. כך אתם יכולים לבחור בדיוק בפעילות שתתאים עבור ילדכם וחבריהם, מאחר ובאמת קיים מצע כה רחב שמבטיח התאמה לכל אחד. לפניכם מספר פעילויות שמוצעות ליום הולדת 9:

 

פעילויות ספורטיבית

ניתן לבחור במגוון של פעילויות ספורטיבית, שיבטיחו שהילדים יוכלו להתרוצץ במרחב ולהוציא אנרגיות בהנאה. אפשר לארגן פעילויות בעצמכם כמו טורניר משחקי ספורט, או גם להזמין מגוון הפעלות כמו מרוץ למיליון, מצא את המטמון וכו'.

 

סדנאות יצירה

סדנאות יצירה מוצעות היום בשלל נושאים שונים. ניתן לבחור בסדנאות בישול, ציור ופיסול, אפייה וקישוט עוגות, מלאכה, עיצוב תכשיטים, ספא וכו'. הסדנאות הן בחירה מצוינת ליום הולדת 9 מאחר וגם בנים וגם בנות מחבבים יצירה והתבטאות בחומרים, בכל גיל.

כך הם יוכלו להשקיע כל אחד ואחת במשהו משלו, לבטא א תעצמו מתוך החומרים שמונחים לפניו. זוהי פעילות מרגשת מאד עבור הילדים שזוכים להתנסות במשהו חדש, ולקבל אפילו מזכרת ממה שהכינו ומהאירוע.

 

מסיבה ודי ג'יי

אירועים רבים מציעים כיום מסיבות עבור הילדים. הפעילות מצריכה לרוב שכירת אולם, קניית כיבוד ושתייה והזמנת די ג'יי. לרוב הדי ג'יי גם מעביר פעילויות ומדובר בפעילות נחמדה ומשעשעת עבור הילדים, בה כולם רוקדים ונהנים יחד עם ילד או ילדת יום ההולדת.

 

הפעלת מייקאובר

זוהי הפעלה מיוחדת ומקורית שתבטיח הצלחה והנאה מבנות האירוע. ההפעלה מציעה אביזרים, איפור וחומרים שונים עבור המשתתפות. לאחר מכן, הן יכולות ליצור לוקים חדשים ומשעשעים יחד עם חברותיהן. זוהי הפעלה מוצלחת שבנות רבות מתחברות אליה ומתרגשות ממנה.

 

הזמנת מפעיל

מפעילים רבים מציעים את שירותיהם עבור ימי הולדת לגילאי 9. מפעילים כמו קוסמים, מספרי סיפורים, אמני חושים, ואף מפעילים בעלי ניסיון בימי הולדת שמעבירים פעילויות שונות בהתאם להצעתם. מומלץ לבדוק מספר מפעילים ולראות האם יש משהו שמדבר אליכם ומתאים לאירוע שלכם ולאופיו. מפעיל יבטיח עזרה בארגון האירוע ובחירת הפעילויות, דבר שעשוי להקל על רבים.

קודם כל חשוב להיות מודעים לאפשרויות המוצעות לכם. השלב הראשון הנו לבדוק מה האופציות הקיימות היום בשוק. ברגע שתדעו ותבינו מה מוצע לכם, תוכלו לבחור בראש שקט יותר, תוך הבנת הסיטואציה והאפשרויות שלפניכם שמתאימות ליום הולדת 9.

חשוב להבין מה התקציב שלכם, כך תוכלו לכוון לעבר פעילויות מסוימות ולא לאחרות שלא מתאימות ורק יהוו מהמורה בדרך. בנוסף, חשוב להבין כמה מוזמנים מגיעים, ולהתאים את הבחירה אליהם. חשבו על המיקום שבחרתם לאירוע ועל גיל המוזמנים, ותנסו להתאים את הפעילויות שתבחרו ליום ההולדת, לאופי האירוע ולממצאים שלכם.

הפעילויות העומדת כאופציות ליום ההולדת, הן רבות ומגוונות. ניתן בחור בפעילויות ספורטיביות, במסיבה ודי ג'יי, במפעיל אירועים או בהפעלת מייקאובר. ישנן פעילויות רבות ונוספות, ומומלץ לבחון גם את האפשרות של הזמנת סדנאות יצירה, אופציה שמתאימה לגיל 9 וליום ההולדת.

לאחר שקלול האופציות הקיימות ובחינת הדברים שחשוב לבחון לפני ההחלטה – חשבו על מה הפעילות שתתאים ביותר לילדה או לילד שלכם, ומה חבריהם יאהבו ביותר.