פעילויות ליום הולדת 8

יום ההולדת של ילדנו מתקרב ואנו מרגישים שהמלאכה רבה. ארגון יום הולדת הפך בשנים האחרונות לעניין לא פשוט, ועושה רושם שהתחרות בין ההורים, מי עשה יום הולדת יפה ומושקע יותר, רק הולכת ומתעצמת.

אבל האמת תמיד נמצאת בפרטים הקטנים כלומר, יום הולדת מוצלח תלוי בעיקר במנחה שיוזמן ובפעילויות יום ההולדת שיביא עמו או שנזמין בנפרד. להלן סקירה של פעילויות ליום הולדת 8, שעשויות מאוד להקל עליכם בתכנון יום ההולדת, ובעיקר להביא אתכם למצב שהאירוע יהיה מוצלח ומהנה עבור כולם.

 

פעילויות ליום הולדת 8 – ממש כמו מדף בסופר

מגוון הפעילויות המוצעות כיום ליום הולדת 8 הוא ענק, הוא כולל פעילויות עם חיות, פעילויות אישיות, פעילויות קבוצתיות, פעילויות מוזיקליות, פעילויות הומור וצחוק, פעילויות מדעיות, פעילויות ביוטי לבנות, פעילויות ממוחשבות, פעילויות הכוללות תנועה ועוד. בחרתי עבורכם מגוון פעילויות ליום הולדת 8 לבחירתכם, הן נראות לי המעניינות, האיכותיות, החינוכיות והמאתגרות ביותר. בואו נתחיל.

 

עולם של בנים ובנות

בנים

בחרתי להתחיל בהמלצה ספציפית לפעילויות ליום הולדת 8 לבנים בלבד. המלצה זו מותאמת ליום הולדת שמתקיים בחוץ. נינג'ה קידס – בנים ברוב המקרים אוהבים ספורט ובתחום הזה המילה האחרונה היא  – ספורט אתגרי. תוכנית הטלוויזיה נינג'ה ישראל, הביאה את הספורט האתגרי למרכז הבמה וגם הילדים שלנו נחשפו והתאהבו.

מדובר במסלול נינג'ה מתנפח המותאם לילדים בגילאי 8 וכולל אתגרים פיזיים נחמדים, לעיתים משעשעים וספורטיביים. האלמנט התחרותי והאופציה לזכות בפרס, מעצימים כמובן את החוויה של הילדים מהאתגר.

 

בנות

לבנות אני מבקש להמליץ על פינוק המשלב בין הנאות הספא והטיפוח האישי. ביוטי ספא – מתחם ייעודי בשטח בו מתקיים יום ההולדת, יעוצב כספא בצבע ורוד, קסום ומיוחד כמעט כמו באגדות. הבנות תתכנסנה במתחם הספא ושם, ידאגו לאפר אותן ולעשות להן קעקועי נצנצים לפי בחירה.

כל אחת מהבנות תקבל חלוק רחצה וכיסוי עיניים. לפי תור, הן תקבלנה עיסויים שונים כמו בספא. לאחר מכן, הבנות יעשו הכרות עם קרמים נעימים ולק בצבעים על פי בחירתן. הפעילות תמשיך בסדנא קצרה לשזירת כתר עם אלמנטים טבעיים בלבד ולבסוף, הבנות יתרגלו תצוגת אופנה. חוויה שרק בנות יכולות להבין.

 

פעילויות ליום הולדת 8 – יוניסקס

אחרי שהבנו שקיים הבדל גדול מאוד בין מה שאוהבים לעשות הבנים, לבין מה שאוהבות לעשות הבנות, אני מזמין אתכם להכרות עם פעילויות שמתאימות גם לבנים וגם לבנות באותה מידה, והם ישמחו מאוד לחוות אותן יחד, בקבוצת גיל אחת והומוגנית. להלן שלושת הגדולים, פעילויות ליום הולדת 8:

לייזר טאג פעילות המבוססת על מכשירי לייזר אתם ניתן לשחק במשחק לחימה ייחודי, לא אלים וכזה המשפר את יכולת הקואורדינציה ובעיקר, מלמד את המשתתפים לעבוד ולשתף פעולה בקבוצה אחת, למען מטרה אחת והיא, הניצחון כמובן.
פנטזיה פעילות עשירה במיוחד המדמה עולם דמיוני של אבירים ונסיכות, דמויות צבעוניות והרבה אקשן. תלבושות מרהיבות מסופקות לילדים ואתגרים שונים יוצבו בפניהם.
חיות והרפתקאות פעילות המשלבת בעלי חיים כגון: חמוסים, צבים, ברווזים, איגואנות ועוד. יצירת תקשורת עם החיות, ליטוף ומשחקי חיות והרפתקאות.

 

בואו נבין לעומק במה מדובר, כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור ילדכם.

 

לייזר טאג

משחק רובי לייזר מבוסס טכנולוגיה מתקדמת בתחום. הלייזר טאג מאפשר החלפת זירות ברגע שמשחק אחד מסתיים כלומר, אף משחק לא דומה לשני מכיוון שתנאי השטח והתפאורה משתנים. רובי הלייזר טאג כוללים אפקטים מרהיבים שהופכים את השימוש בהם למהנה באופן יוצא דופן.

המשחק איננו אלים והוא מאלץ את המשתתפים לחשוב באופן יצירתי ובאופן קבוצתי. מדובר בחוויית משחק באמת יוצאת דופן. כשמדברים על פעילויות ליום הולדת 8 אומרים לייזר טאג.

 

פנטזיה

פעילויות ליום הולדת 8 לוקחות אותנו לא פעם ולא פעמיים, לעולם של דמיון, שבו השמיים הם הגבול. כך למשל בפעילות הפנטזיה. מדובר ביצירת עולם של אבירים, נסיכות, פיות וממלכות עתיקות. הילדים שלכם יתנסו בקרבות אבירים מבוימים, בהכנת שיקויים מכושפים ובירי בחץ וקשת.

הפעילות מתחלקת לשלושה חלקים –

  • חלק ראשון – הסבר של הצוות על הממלכה הקסומה והחוקים הנהוגים בה. לאחר מכן יתנסו הילדים בסיף, חץ וקשת ועשיית כישופים. בהמשך, יקבלו הילדים תלבושות מרהיבות ויתכוננו למערכה.
  • חלק שני – אחרי אימוני הסיף, החץ וקשת, למידת הכישופים והבנת חוקי הממלכה, יצאו הילדים לארוחה קלילה ומנוחה לפני המערכה.
  • חלק שלישי – יוצאים למערכה במטרה להשיג את הדגל של הקבוצה השנייה, בדרך פוגשים מפלצות עתיקות שמאיימות להחריב את הממלכה. ילד יום ההולדת הופך למנהיג הבלתי מעורער, שמאחד את שתי הקבוצות, שיוצאות לנצח את המפלצות הארורות.

 

אני מבטיח לכם שאת הפנטזיה הזאת הילדים שלכם לא מהר ישכחו. בסל הזיכרונות שלהם מהאירוע, הם ימצאו מספר ערכים מוסריים חשובים, כמו, עבודת צוות, כולם בשביל אחד ואחד בשביל כולם.

 

חיות והרפתקאות

מאז ומעולם היה המפגש בין ילדים לחיות מפגש מופלא, מלא בהתרגשות ובצחוק. הפעילות חיות והרפתקאות מפגישה את הילדים עם מגוון של חיות כמו: חמוסים, ברווזים, צבים ואיגואנות. פעילויות ליום הולדת 8 חייבות לדעתי לכלול מפגש בלתי אמצעי עם חיות. הילדים ילטפו את החיות וייהנו ממפגש מרגש – הם ישחקו, ישירו וירקדו איתן. כמו כן, יאזינו הילדים להסברים קצרים על כל חיה וחיה.

בגילאים הצעירים עד גיל 13 לערך, קיימים הבדלים גדולים בין מה שמתאים לגיל 8 ומה שמתאים לגיל בוגר יותר, ולכן כדאי ללכת עם ההמלצה של הספק. ישנם מקרים יוצאי דופן אבל, בשביל מה לסבך את עצמכם.

חשיבות המנחה/המפעיל הינה קריטית, עליה תקום וטיפול הפעילות ולכן, אני ממליץ לכל אחד ואחת מכם, ללכת לראות כל פעילות לפני שאתם מזמינים ולוודא, שהמפעיל שראיתם הוא זה שיהיה באירוע שלכם.

שאלה מאוד חשובה. ראשית, יש לתכנן את הזמן כך, שיהיה מקום לפחות לשתי הפעלות. ההמלצה שלי, שכל הפעלה לא תעלה על 45 דקות, כדי שלא יהיה מצב שהילדים מיצו את העניין לפני שהסתיים. גם הפעלה של 30 דקות יכולה לבוא בחשבון.

בדרך כלל כן. למען הסדר הטוב, היות ומדובר בילדים קטנים שמסוגלים לעשות מעט רעש, יש צורך בהגברה. אולם, חשוב לי לציין, שמדובר בהגברה ממש קטנה, ובדרך כלל המפעיל יספק לכם אותה.