פעילויות ליום הולדת 7

יום הולדת הוא יום שכל ילד מחכה לו. אם אתם מחפשים דרך להפוך את היום הזה ליותר מקורי מבדרך כלל – אנחנו כאן בשביל לעזור לכם. בכתבה הבאה תמצאו מגוון פעילויות ליום הולדת 7 שיסייעו לכם להפוך את האירוע הזה למעניין יותר.

בתור התחלה נזכיר לכם שהמטרה העיקרית היא לשמח את הילד שלכם ולא אף אחד אחר, לכן חשוב שהאירוע יתאים למה שהוא אוהב. סקרנים לשמוע יותר? מתלבטים אם לשלב סדנה או אטרקציה? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

 

פעילויות ליום הולדת 7 – פעילויות עם מים

  1. פעילויות מים אפשר לארגן גם בבית – להביא רובי מים, מתנפחים שיש בהם מים, ממטרות וכל העולה על רוחכם. פעילויות מים מתאימות לימי הולדת המתרחשים בקיץ. ילדים כל כך אוהבים לשחק במים, לכן אפשר לשלב עם פעילות זו רק כיבוד או ארוחה ואין צורך בפעילות נוספת.
  2. בריכות – הכי פשוט שיש, תוכלו להזמין או לקנות כמה ברכות מתנפחות ולהפוך את יום ההולדת למאוד מהנה. ילדים נהנים גם מבריכות נמוכות (עד הברך או האגן), לכן אין חשש מסכנת טביעה. בריכה היא פעילות מומלצת מאוד במחיר נוח.

 

פעילויות ליום הולדת 7 – פעילויות בחצר

מתנפחים בחצר אין כמו מתנפחים, הם יכולים למלא לכם כמה שעות כי הילדים לא ירצו להפסיק לשחק בהם. חשוב להציב מבוגר שישגיח כי אף ילד לא יקבל מכה או יריב עם משהו. השירות מגיע עם עובדים שדואגים לנפח את המתקנים ולסדר הכל בסוף האירוע. מובטח לכם שמסיבת יום ההולדת תהיה כיפית ושמחה.
מאסטר שף תוכלו לערוך תחרות מאסטר שף לילדים. ילדים מסוגלים להכין מאכלים פשוטים שלא משלבים בישול. ניתן לערוך תחרות הכנת מקלות גומי יפים, הכנת צלחת פירות יפה, הכנת ממתקי שוקולד ועוד.

 

לכבוד ילד יום ההולדת

סבב ברכות

חשוב לתת תשומת לב מיוחדת לילד יום ההולדת. אפשר לעצור לרגע אחד את המסיבה לקראת סיומה ולבקש מכל אורח לברך את ילד יום ההולדת. הילד יתמלא שמחה ויזכה להתקרב לחבריו בזכות הברכות.

 

להרים אותו על כיסא

אם לא מרימים את ילד יום ההולדת על כיסא זה לא נחשב חגיגה אמיתית. את הכיסא מומלץ לקשט בתמונות שלו ובדברים שהוא אוהב. אפשר להפוך את הטקס הזה למשחק בפני עצמו – לעשות תחרויות מי מרים את הילד יותר פעמים ועוד. כמו כן, רצוי להניח נרות על העוגה ולתת לו לנשוף עליהם.

 

טריוויה על ילד יום ההולדת

תוכלו לחלק את האורחים לשתי קבוצות ולעשות תחרות טריוויה. השאלות יעסקו בילד יום ההולדת או ביום הולדת באופן כללי. הקבוצה המנצחת יכולה לזכות במשהו מגניב או סתם בצ'ופר קטן.

 

משחקים ליום הולדת 7

משחקי כדור

ילדים מאוד אוהבים משחקי כדור לכן מומלץ לשלב במהלך יום ההולדת משחקים כמו – כדורסל, כדורגל, כדור עף ועוד. פעילויות ליום הולדת 7 לא חייבות להיות מאוד לא שגרתיות, העיקר שהילדים ייהנו מהם, והם מאוד אוהבים משחקי כדור. בנוסף, תוכלו להזמין בריכת כדורים או מספר שערים לכדורגל כדי לאפשר לכל הילדים לשחק.

 

משחקי חברה

משחקי חברה הם פעילות מהנה מאוד שלא מצריכה שום הכנה מראש. תוכלו לשחק –משחק הכיסאות, משחקי קופסא ועוד. אם אתם לא מכירים משחקי חברה, כדאי לכם לחפש באינטרנט משחקים שונים, יש שם הרבה מידע. הכינו את רשימת המשחקים מראש על מנת ליצור סדר וארגון ביום הולדת.

 

משחקים תואמים לחג

אם יום ההולדת חל סמוך לחג או אירוע משמעותי, תוכלו לשלב משחקים שקשורים. למשל בחנוכה אפשר לשחק בטפטופי נרות, בפורים אפשר להכין אוזני המן וכן הלאה. פעילויות ליום הולדת 7 ברוח החג הן מאוד מוצלחות.

 

תחרויות

ילדים אוהבים להתחרות, הם אוהבים את האקשן והאדרנלין שיש בתחרות והם ממש משתפים פעולה בזה. תוכלו להכין מגוון תחרויות חווייתיות כגון – חפש את המטמון, טורניר ריצה, מרוץ שליחים ועוד.

 

פעילויות ליום הולדת 7 – יצירה

  1. עיסת נייר – עיסת נייר היא פעילות שילדים מאוד אוהבים והיא זולה מאוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לאסוף המון עיתונים ולקנות דבק מגע, אתם אפילו לא צריכים להכין את העיסה כי הילדים יכינו אותה. הילדים נהנים לגזור את העיתונים, לערבב אותם עם דבק וליצור מהעיסה דמויות שונות. החלק שהם הכי נהנים ממנו בסדנה הוא שהם זוכים לקחת איתם הביתה את מה שיצרו. עיסת נייר זו פעילות פשוטה וקלה שתבטיח לכם יום הולדת מקסים. רעיונות ליום הולדת 7 לא חייבים להיות מסובכים או יקרים, לפעמים הדברים הפשוטים ביותר הם הטובים ביותר.
  2. צבעי ידיים – צבעים שילדים כל כך אוהבים כי הם יכולים להתלכלך כמה שהם רוצים! צבעי ידיים בדרך כלל יורדים בקלות לכן ניתן לאפשר לילדים לצבוע איתן בחופשיות. תוכלו לצבוע חולצות, דפים ואפילו את המדרכה בחצר (זה יורד אחר כך, אל דאגה).
  3. סדנת בלונים – בלונים נועדו בשביל יום הולדת. אפשר להזמין מנחה שיודע להכין בלונים מיוחדים – כתרים, שרביטים, חיות ועוד. הוא יכין לילדים בלונים מיוחדים וילמד אותם לעשות זאת בעצמם. פעילויות ליום הולדת 7 הן הכי טובות כשהן משלבות אביזרים ששייכים ליומולדת, כמו לבונים!
  4. יצירה יחד עם הטבע – תוכלו לאסוף הרבה פריטים מהטבע – אצטרובלים, עלים, מקלות, פרחים ועוד. עם הפריטים הילדים יוכלו להכין ציורים או מחזיקי מפתחות קטנים. דרך היצירה הילדים יתחברו לטבעו ימששו אותו במו ידיהם.

רוב הפעילויות ליום הולדת 7 מתאימות גם לבנים וגם לבנות, לכן זה לא נצרך תמיד. נסו לחשוב על האורחים הספציפיים שלכם ועל מה מתאים להם. חשוב לציין שיש פעילויות שמתאימות באופן מובהק לבנים או בנות, כמו הכנת תכשיטים שרק בנות יהינו ממנה.

אל דאגה, בתוך הבית אפשר לעשות שפע של פעילויות ליום הולדת 7. תוכלו לעשות יצירות, סדנאות בישול, לצפות בסרט, משחקי חברה ועוד רעיונות רבים. אמנם אין כמו חצר בשביל ילדים, אבל גם בתוך הבית אפשר לארגן יום הולדת נהדרת.

זה הגיוני ביותר שיש רצון לחסוך בעלויות. יש ימי הולדת רבים בשנה ולא ניתן לערוך מסיבה מפוארת בכל פעם, זה גם לא חינוכי. חשוב שהפעילויות יהיו מהנות, המחיר שלהן לא משנה. תוכלו לשחק משחקי חברה, משחקי כדור, לעשות יצירות פשוטות ועוד. האפשרויות הן רבות ואנו מבטיחים לכם הילדים יהינו. כמו כן, תוכלו לבחור גיל מסוים בו אתם משקיעים יותר במסיבת יום ההולדת, וכך כל הילדים שלכם יהינו ממסיבות מושקעות יותר מדי פעם.

הכי חשוב שתתנו את כל תשומת הלב לילד יום ההולדת ותשקיעו בו. האהבה שלכם היא יותר משמעותית מהפעילויות עצמן!