פעילויות ליום הולדת 14

יום הולדת 14 נחגג מיד לאחר בר המצווה ובת המצווה. בדרך כלל יש הרגשה שהמסיבה יורדת ברמה, אך באמצעות הפעילויות ליום הולדת 14 המתאימות אתם תהפכו את יום ההולדת לבלתי נשכח. הדבר הראשון ששוב לשים אליו לב הוא האופי של הגיל ואיזה פעילויות מתאימות לו.

ילדים בני 14, יותר נכון נערים ונערות, מעוניינים בפעילויות שיש בהן עניין חברתי, ביטוי אישי או פשוט מלא כיף. זהו גיל שיש יותר ביקורתיות וחשוב להכין פעילויות מטורפות, לא פחות מכך. כמו כן, אפשר לתת לילד או לילדה שלכם קצת חופש ולאפשר להם לארגן בעצמם את יום ההולדת שלהם, מה רע בזה? הם כבר לא ילדים ובכוחם לנהל לעצמם את החיים.

 

פעילויות ליום הולדת 14 – כמו גדולים

בגיל 14 ניתן ליהנות בדיוק מאותם דברים כמו בגיל 40. אתם לא חייבים להכין פעילות מוגדרת אלא רק ליצור אווירה טובה – ללכת לים, לבקר במסעדה, לצאת לטיול וכיוצא בזה. אין צורך בפעילויות ליום הולדת 14 מובנות ומוגדרות, הפעילות היא ההנאה החברתית, בדיוק כמו אצל מבוגרים.

בנוסף, חשוב לשלב ביום הולדת פיקניק נחמד או קומזיץ לילי, בקיצור לאוכל יש מקום של כבוד. יום ההולדת יכול להיראות כמו כל בילוי, רק שבמרכזו יש את כלת היום הולדת או חתן היום הולדת שלכבודם התכנסו.

 

פעילויות ליום הולדת 14 – אטרקציות משוגעות

  1. לונה פארק – תוכלו פשוט לקחת את כל החברים או המשפחה ללונה פארק. זהו פארק שמתאים מאוד לגיל זה.
  2. ספורט ימי – יש מגוון סוגי ספורט ימי שיכולים להיות פעילויות ליום הולדת 14 – בננות, ספים, שיט בסירת מנוע ועוד. זהו אקסטרים חוויתי ביותר שכל נער ונערה אוהבים.
  3. טיול אופניים – אם הילד שלכם אוהב אופניים וכלו לארגן לו טיול בשטח עם אופני הרים מדהימות (זו יכולה להיות גם מתנה נהדרת). הטיול מאתגר, מהנה ומחבר את הרוכבים לטבע.
  4. קיאקים – אם יום ההולדת נחגג בקיץ זו הזדמנות נהדרת. קיאקים הם חוויה מדהימה, הן בשל הצלילה במים הקפואים והן בשל שיתוף הפעולה הקבוצתי לשם הנעת הקיאק.

 

פעילויות ליום הולדת 14 לבנות

בגיל זה בנים ובנות מעוניינים בדברים שונים. בנות מתחילות להרגיש נשים והן מעוניינות בטיפוח עצמי. ניתן לשלב פעילויות ליום הולדת 14 התואמות לאופי שלהן כדי להפוך את היום הולדת למהנה בשבילן –

סדנת טיפול פנים ניתן לרקוח בעצמם מסכה לפנים. יש המון הוראות להכנת מסכה טבעית באינטרנט וכל אחד יכול לעשות את זה. ביום הולדת הבנות יכינו יחד, ישכבו יחד עם מסכה על הפנים כשמוסיקה ברקע ויהינו מזמן משותף.
סדנת לקים אפשר למרוח לקים יחד! אתם יכולים למצוא באינטרנט הוראות ללק ג'ל או לק רגיל או דוגמאות יפות ללק. כל אחת תמרח לעצמה לק ותצא עם מזכרת נחמדה מהיום הולדת.
סדנת תכשיטים כל נערה מעוניינת להכין לעצמה תכשיט. התכשיטים המומלצים לגיל זה הם תכשיטים בסגנון של כוכבת רוק – תכשיטי כסף יחסית גדולים עם עיטורים מתאימים – כוכבים, צדפות, גולגולות ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא תכשיטניות שמעבירות סדנה של תכשיטי רוק לנערות.

 

מסיבות

מסיבת בריכה

המסיבה הכי מתאימה לגיל זה היא מסיבת בריכה – שחייה במים, בגדי ים, מוסיקה, משקאות, ריקודים והרבה בלגן. המסיבה משלבת את כל החושים, מרגשת ומסעירה את כל המשתתפים בה. תוכלו להשכיר בריכה פרטית או לערוך אותה בחצר שלכם אם יש לכם בריכה. מומלץ להזמין הרבה אנשים כדי שהאווירה תתחמם. אם אתם מחפשים פעילויות ליום הולדת 14 שיהפכו את החגיגה לבלתי נשכחת – זו התשובה.

 

מסיבת אוזניות

טרנד חדש שהגיע לעולם. במקום לשמוע מוסיקה יחד – אפשר לשמוע בנפרד אבל ביחד. לכל אחד יש אוזנייה שמנגנת את השיר שכולם שומעים. האווירה שנוצרת היא מיוחדת כיוון שכל אחד נמצא יותר בתוך עצמו ומתמסר לריקוד שלו. נערים ונערות מאוד אוהבים לרקוד והם יכולים לבלות ככה לילה שלם.

 

מסיבות לפי נושא

תוכלו לבחור קונספט למסיבה ולהעלות אותה בכמה רמות. ניתן לבחור כל נושא שעולה על דעתכם – ליצור תפאורה בנושא מסוים, להגיע עם תחפושת מסוימת, מוסיקה בסגנון מסוים ועוד. נסו לקבוע את הקונספט לפי מה שהילד שלכם אוהב, ולא לפי מה שיראה טוב בעיני השכנים.

 

מסיבת טכנו – בטבע

אם הילד או הילדה שלכם אוהבים מוסיקת טכנו תוכלו ליצור מסיבה מטורפת בטבע. ארגנו חורשה בה תוכלו לשים מוסיקה, הביאו מוסיקת טכנו, משאות ואוכל. חוויה נדירה בהבטחה. הטבע, המוסיקה החזקה והחברים יצרו לכם אירוע בלתי נשכח.

 

פעילויות ליום הולדת 14 – נערים ונערות שאוהבים ללמוד

אם הילד שלכם אוהב ללמוד, הוא סקרן מטבעו ומלא תשוקה לידע, נסו לקחת אותו בהפתעה למקום שילמד אותו דברים חדשים – מוזיאון, גן חיות, מעבדות ועוד. בחרו נושא אותו הילד שלכם אוהב ללמוד ותבחרו מקום שעוסק בנושא זה. אם הילד שלכם אוהב חיות למשל, תוכלו לקחת אותו למוזיאון הטבע בתל אביב.

ילדים שאוהבים ללמוד ישמחו להפתעה כזו לכבוד יום ההולדת, גם אם זו לא המסיבה עצמה. זהו רעיון מעולה שיכול להיות אחד מהפעילויות ליום הולדת 14.

 

פעילויות ליום הולדת 14 – טיק טוק

עליכם להשכיר חברה שתערוך את המסיבה. החברה שמפעילה את האירוע מגיעה עם רקע מיוחד ורינג בו הילדים שמים את הטלפונים שלהם ומצטלמים. משום שהנוער היום מאוד אוהב את האפליקציה האירוע הופך למדהים! הילדים מתרגשים ומזדהים עם הרעיון, משתפים פעולה ומחכים לזה בקוצר רוח.

ניתן לחגוג במספר דרכים הלקוחות מתוך האפליקציה: מסיבת ריקודים, קריוקי, צילום סרטונים ויראליים, משחקי מסך ועוד. הפעילויות הללו משלבות תקשורת חברתית והנאה – בדיוק מה שצריך שיהיה בפעילויות ליום הולדת 14.

הכל תלוי בפעילויות ליום הולדת 14 שתזמינו – אם תשכירו חברה, מנחה או תלכו לאטרקציה המחיר יעלה.

אין פעילות הכי מומלצת – הכל צריך להיות מותאם למה שהילד שלכם אוהב.

בנים בגיל זה בדרך כלל מאוד אוהבים אקסטרים, לכן תוכלו לבחור באחת מפעילויות האקסטרים לעיל. שוב, לא ניתן להכליל את כל הבנים תחת כותרת אחת לכן חשוב שתכירו את הילד הספציפי שלכם.

אין זמן קבוע, אך כדאי שהוא ייערך לפחות שלוש שעות.