רעיונות ליום הולדת 11

יום הולדת הוא יום מרגש שכל ילד מחכה לו שנה שלמה. אם אתם מחפשים דרך להפוך את היום הזה למיוחד בשביל הילד המיוחד שלכם – אנחנו נעזור לכם. בכתבה הבאה תמצאו מגוון רעיונות ליום הולדת 11 שיסייעו לכם להפוך את האירוע הזה לבלתי נשכח.

בתור התחלה נזכיר לכם שהמטרה העיקרית היא לשמח את הילד שלכם ולא את אף אחד אחר, לכן חשוב שהאירוע יתאים למה שהוא אוהב. סקרנית לשמוע יותר? מתלבטים אם לשלב סדנה או אטרקציה? כל התשובות בכתבה הבאה.

 

רעיונות ליום הולדת 11 – פעילויות לקיץ

מתנפחים בחצר

אין כמו מתנפחים, הם יכולים למלא לכם כמה שעות  כי הילדים לא ירצו להפסיק לשחק בהם. חשוב להציב מבוגר שישגיח כי אף ילד לא יקבל מכה או יריב עם משהו. השירות של חברת מתנפחים בדרך כלל מגיע עם עובדים שדואגים לנפח את המתקנים ולסדר הכל בסוף האירוע. מובטח לכם שיום ההולדת תהיה כיפית ושמחה בזכות רעיונות ליום הולדת 11 הכי טובים שיש כמו מתנפחים.

 

פעילויות מים

פעילויות מים אפשר לארגן גם בבית – להביא בריכות מתנפחות, רובי מים, מתנפחים שיש בהם מים, ממטרות וכל העולה על רוחכם. פעילויות מים מתאימים לימי הולדת המתרחשים בקיץ. ילדים כל כך אוהבים לשחק במים, לכן אפשר לשלב עם פעילות זו רק כיבוד או ארוחה ואין צורך בפעילות נוספת.

 

משחקים ליום הולדת 11

משחקי כדור

אם יום ההולדת חל בקיץ תוכלו לתת לילדים לבלות בחצר ולשחק משחקי כדור. רעיונות ליום הולדת 11 לא חייבים להיות יקרים וגרנדיוזיים, גם משחקים פשוטים יכולים להסב לילדים הנאה.

 

טריוויה על ילד יום ההולדת

תוכלו לחלק את האורחים לשתי קבוצות ולעשות תחרות טריוויה. השאלות יעסקו בילד יום ההולדת או ביום הולדת באופן כללי. הקבוצה המנצחת יכולה לזכות במשהו מגניב או סתם בצ'ופר קטן.

 

משחקי חברה

משחקי חברה הם פעילות מהנה מאוד שלא מצריכה שום הכנה מראש. תוכלו לשחק – משחק הכיסאות, משחק הקמח, משחק השירים ועוד. אם אתם לא מכירים משחקי חברה, כדאי לכם לכתוב באינטרנט " משחקי חברה" ולהיכנס לאתר שמסביר את ההוראות של כל משחק. חשוב להכין רשימת משחקים מראש, אחרת הילדים יריבו ביניהם איזה משחק הם רוצים לשחק.

 

רעיונות ליום הולדת 11 – סדנאות בישול

  1. סדנת בישול לפי מדינה – תוכלו לחלק את הילדים לקבוצות כשלכל קבוצה יש מדינה שמסמלת אותה. כל קבוצה תקבל חומרים לבישול מהם היא צריכה להכין מאכלים ששייכים לאותה מדינה. הפעילות יכולה להיות בסגנון מאסטר שף – כלומר תחרות בישול.
  2. דוכני שערות סבתא ופופקורן – מומלץ להביא לפתיחת יום ההולדת דוכני פופקורן ושערות סבתא. ילדים ירגישו כי יום ההולדת מושקע וישמחו לקחת בו חלק. כמו כן, בדרך כלל הם מגיעים רעבים בהתחלה וזה יכול להוות פתרון. אם אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת 11 שירימו את האווירה וישמחו את הילדים, הביאו את הדוכנים האלה.

 

יצירה – רעיונות ליום הולדת 11

עיסת נייר עיסת נייר היא פעילות שילדים מאוד אוהבים והיא זולה מאוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לאסוף המון עיתונים ולקנות דבק מגע, אתם אפילו לא צריכים להכין את העיסה כי הילדים יכינו אותה. הילדים נהנים לגזור את העיתונים, לערבב אותם עם דבק וליצור מהעיסה דמויות שונות. החלק שהם הכי נהנים ממנו בסדנה הוא שהם זוכים לקחת איתם הביתה את מה שיצרו. עיסת נייר זו פעילות פשוטה וקלה שתבטיח לכם יום הולדת מקסים. רעיונות ליום הולדת 11 הפשוטים ביותר הם הטובים ביותר.
סדנת מקרמה מקרמה כבש את העולם. כל נערה, אישה וילדה אוהבות מאד לשלב מתלי מקרמה ויצירות מקרמה בבית שלהם. בסדנה לומדים את הטכניקות הבסיסיות להכנת מקרמה וכל אד מכין יצירה שלמה שתהיה לו למזכרת. הסדנה מומלצת ביותר כיוון שהיא נותנת כלי יצירה שישמש את הילדים בעתיד.
תפירה ניתן לתפור עם ילדים מגוון דברים – בובות, סינר, וילון ועוד. התפירה דורשת סבלנות רבה וילדים נרתיעם מזה קצת לכן מומלץ שהיא לא תהיה הסדנה היחידה. כל ילד יצא עם מוצר קטן ונחמד, העבודה קשה אבל הסיפוק גדול.

 

רעיונות לשדרוג

עוגה

תוכלו להכין לילד או הילדה שלכם עוגה מדהימה שמתאימה לו – עם דמות שהוא ואהב, תמונה שלו (היום אפשר לשלב תמונה על עוגה), מלא קצפת, עוגה ענקית, עוגה מבצק סוכר וכל רעיון אחר. חשוב שתלכו על הטעם של הילד או הילדה שלכם כי אחרי הכל העוגה בשבילם. ואל תשכחו 11 נרות.

 

ארוחה לפי קונספט

במקום להביא סתם כיבוד תוכלו חשוב על קונספט של ארוחה – פיצות, מנות פלאפל או כל מאכל שהילד או הילדה שלכם אוהב. האוכל הוא חלק חשוב בחגיגה לכן חשוב שתסתכלו על רעיונות ליום הולדת 11 בתחום זה.

 

לבוש לפי קונספט

תוכלו לבחור נושא ליום הולדת שלפיו תבחרו לבוש – למשל נשף ליום הולדת של הילדה שלכם. כל חברה תגיע עם שמלה והפעילויות יהיו גם בהתאם.

 

מיקום מגניב

במקום לערוך את יום ההולדת בחצר תוכלו לשדרג אותו עם תפאורה מגניבה – תלכם לים, לפארק, ליער או לכל מקום שהילד או הילדה ירצו.

אם אתם חוגגים את יום הולדת 11 בים תוכלו לשחק במטקות, צלחת מעופפת, משחקי כדור, משחקי חברה וכמעט כל משחק שתחשבו עליו. עדיף שלא תשחקו משחקים בתוך המים בשל הסכנה.

בוודאי, אין סיבה להביך אותו או לגרום לו לאי נעימות. הרצון להעניק תשומת לב לילד נועד בשביל לשמח אותו, אם אין לו צורך בזה אז תוותרו ואל תלחצו עליו בנושא.

זה מאוד משתנה. אתם יכולים לעשות יום הולדת שנמשכת יום שלם ואז ישנים אצלכם, או יומם הולדת של שלוש שעות אחר הצהריים. כל האפשרויות פתוחות ואתם צריכים להחליט.

אמנם זה גיל שיש לילידם כבר יכולת לשמור על עצמם, אך עדיף שיהיה מבוגר אחראי גם כשיום ההולדת בבית. המבוגר ידאג שאין מריבות, שהכל מתנהל כמו שצריך וישמור על האווירה הטובה.