איך בוחרים את הסטייל הנכון לבוק בת מצווה

הטרנד הבולט ביותר בעולם אירועי הבת מצווה הוא צילומי הבוק. כל נערת בת מצווה רוצה להצטלם לבוק מקצועי בסטודיו של צלם מקצועי, שיוציא ממנה את התמונות היפות ביותר שניתן. בוק בת מצווה הוא מזמן לא רק מזכרת יפה מהאירוע אלא, היום בו כלת השמחה עושה את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות, הרי כל אחת היום רוצה להיות סלב.

אבל לפני שרצים ליום צילומים בסטודיו כדאי לחשוב מה יהיה הסטייל הנכון לצילומים – מה ללבוש, מה לנעול, תסרוקת, אקססוריז וכו'. בואו נדבר על האופציות שעומדות בפני ביתכם.

 

בגדים בסטייל

הדבר הראשון שעליכם לעשות כמובן עם ביתכם הוא ללכת לקנות בגדים ונעליים לאירוע. את זה אתם יכולים לעשות באחת הדרכים הבאות – הליכה למתחם בגדים לבת מצווה, בחירה בבית אופנה לבגדי בת מצווה או, בחירה במתחם בוטיק יוקרתי לבגדי בת מצווה. בכל אחת מהאופציות יצמידו לכם אשת סטיילינג שתסייע לכם לבחור את הסטייל הנכון לבוק ולאירוע.

חשוב מאוד לפקח על אשת הסטיילינג ולוודא שבחירותיה ענייניות ומשרתות את ביתכם ולא את התדמית המקצועית שלה. זאת ועוד, כל אחת מהאופציות מאפשרת לכם גם בחירת נעליים ואקססוריז מתאימים.

 

בחירת צלם בוק מתאים

אלמנט קריטי נוסף הוא בחירת הצלם שיבצע את הצילומים לבוק. אל תבחרו בית עסק לפני שהכרתם את הצלם שלו. דברו אתו ולמדו את האיש בזמן הקצר שיש לכם, בקשו לראות עבודות קודמות של נערות בת מצווה שצילם ואל תתביישו לבקש להיכנס לרגע לסטודיו שלו ולהרגיש את האווירה בפנים.

מדוע אני ממליץ לכם את כל זה ? מכיוון שישנם צלמים שיסחבו את אופי הצילומים למקום של צילומי דוגמנות ולא לכל נערה זה מתאים. יכול להיות שרעיונית גם לא לכל הורה.

 

לוקיישן – לוקיישן – לוקיישן

האם חשבתם על כך שאולי המקום הנכון ביותר שייצר את הסטייל הנכון ביותר לצילומי הבוק, הוא דווקא בחוץ ולא בסטודיו ? כל השאלות שאני מעלה במאמר הזה חשובות מאוד והתשובות עליהן עשויות ללא ספק להיות ההבדל בין, שביעות רצון מאוד גדולה של ביתכם מחוויית הצילומים לבין, מפח נפש מכל העניין.

היתרון של צילומים בחוץ הוא שהלוקיישן קובע לא מעט את הסטייל ולמעשה ניתן להוסיף לצילומים אלמנט וויזואלי משמעותי ביותר שאין בסטודיו סגור. מקומות שכדאי בהחלט לשקול לצלם בהם  – חוף ים, יער, שדה והר.

 

יצירת סטייל באמצעות תוכנה

טכנולוגיית המציאות הרבודה פתחה אופציות רבות לעבודה בכל הקשור להדמיות בזמן אמת. אתם יכולים למצוא מעצב אופנה שיש לו תוכנה כזאת ותמורת שעה מול המחשב יחד אתו, לייצר מודלים של לבוש, הנעלה ואקססוריז ולראות אותם בזמן אמת כיצד הם יראו על ביתכם. מעבר לכך שזה יסייע לכם להבין מה ביתכם רוצה ולהגיע מוכנים למתחם הבגדים, מדובר בחוויה מדליקה ומהנה לכולכם.

 

איפור

ביום מיוחד כמו יום הבת מצווה רוצה כל נערה להתאפר ולמקסם ככל האפשר את המראה שלה, אחרי הכל לכל נערה יש מודל לחיקוי בבית. איפור יכול להוות נושא רגיש בחלק מהבתים ולכן אני מבקש להסב את תשומת ליבכם לדבר אחד חשוב. ישנם שני סוגים עיקריים של איפור לאירוע בת מצווה.

איפור עדין למראה קסום ואיפור ערב כבד. ממליץ לכם בחום, בכל מקרה ולא חשוב איזה בית אתם, לבחור באיפור עדין למראה קסום של נסיכה מהאגדות. אין בכלל ספק שזה ראוי יותר לאירוע בת מצווה מאשר איפור ערב כבד.

 

נעליים – עקב שטוח או גבוה

כמו כל אישה בוגרת תידרש ביתכם לסוגיית בחירת הנעליים לאירוע והשאלה היא  – באיזה עקב לבחור, עקב גבוה ונשי או, עקב שטוח לחלוטין שיאפשר תנועה נעימה ושובבית לבת המצווה שלכם. במטרה לקבל החלטה טובה ונבונה להלן היתרונות של כל אחד מסוגי העקבים האפשריים –

 

עקב גבוה

  • עקב נשי, יפה לעין וכזה שמשדרג בדרך כלל את מראה הבגדים.
  • עקב שעובר הכי טוב בצילום כי אי אפשר להתעלם ממנו.
  • עקב שגורם לכל נערה צעירה להרגיש אישה קטנה.

 

עקב שטוח

  • קל ונוח להתנהלות בכל אירוע וברחבת הריקודים.
  • משלים את מראה הנסיכה מהאגדות.
  • יאפשר לנערת בת המצווה גם לרוץ באירוע אם תחפוץ בכך.

 

נסיכה ליום אחד

הסטייל הנכון ביותר לבוק בת מצווה הוא מראה הנסיכה הצעירה והקסומה. יפה לשמור על מראה תמים, נערי ושובבי הכולל רמזים קלים אודות המעבר מנערה לאשה.