אתגרי הטיקטוק המושלמים לבת מצווה

אפליקציית הטיקטוק אם נרצה או לא נרצה משגעת את העולם, מעל מיליארד וחצי משתמשים מעידים על כך והופכים את האפליקציה לפופולרית ביותר בעולם אפילו יותר מאינסטגרם. כמה דיברו בשנתיים האחרונות על תחום אתגרי הטיקטוק וכמה שהם מסוכנים. מקרים רבים של פציעות קשות קרו בכל העולם וגם בישראל כתוצאה מאתגרי האפליקציה.

אולם, לא כל האתגרים שמוצגים בטיקטוק מסוכנים, ישנם אתגרים שניתן אפילו לכנותם חביבים ומצחיקים. אספתי מתוכם כמה כאלה שיכולים מאוד להתאים לאתגרי בת מצווש. הנה לכם הרשימה המלאה. תיהנו.

 

רוצה להתנשק?

נערות בגיל 12 רק מתחילות להיחשף למין השני כלומר, לבנים. ידוע שבנות בגיל הזה מתפתחות מהר יותר מבנים וזה נכון גם מבחינת ההתבגרות השכלית וגם מבחינת ההתבגרות הפיזית. אולם, בגיל 12 מרבית הבנות עדין מרגישות ובמידה רבה של צדק, שאינטראקציה מינית מכל סוג שהוא עם בנים עדין מוקדמת להן.

זה לא אומר שהסקרנות במקום הזה איננה מרקיעת שחקים. לכן, אתגר הטיקטוק הבא מתאים מאוד לבת מצווה והוא פועל בשיטת הפוך על הפוך. להלן האתגר – בן ובת מצלמים את עצמם עומדים להתנשק נשיקה צרפתית לוהטת אבל, שנייה לפני שזה קורה הם פונים למצלמה ואומרים יחד – אנחנו רק ידידים וזה לא יקרה.

 

פיצול מסך משימה אחת

אפליקציית הטיקטוק מאפשרת לכם לפצל את המסך שלכם ועל ידי כך לשתף לצדכם סרטון נוסף על חצי מסך. לאחרונה, הפכו משתמשים יצירתיים במיוחד את הפיצ'ר הזה לאתגר טיקטוק מדליק ומצחיק. בצד אחד הם צילמו את עצמם אוכלים למשל גלידה ובצד השני צולם חבר שכאילו מסתכל על הגלידה שלהם ומתגרה.

פתאום ללא הכנה מוקדמת ראשו של החבר המגורה חוצה לצד השני של המסך והוא טועם מהגלידה. האתגר – שלבו סרטונים שלכם עם חבר והפכו אותם לסיפור אחד קצר ומצחיק כמו בסיפור הגלידה.

 

להיראות כמו סלב

ישנם סלב'ס רבים בעולם והם הולכים ומתרבים בכל יום חדש אבל, ישנם סלב'ס שיש להם מראה מיוחד עם סימני היכר שאין כמותם לאחרים. דוגמה לכך – הזמר החדש בוי בוי ווסט קווסט וזה הביא לעולם אתגר טיקטוק חדש ומגניב שיכול להוות אטרקציה גדולה להקרנה בבת מצווש.

האתגר – להעלות סרטון לטיקטוק שבו אתם מצולמים במהלך הניסיון שלכם להיראות בדיוק או לפחות הכי דומה שניתן לסלב מדליק ובעל סממנים חיצוניים יוצאי דופן במיוחד. מצחיק בטרוף.

 

אתגר ה- Leg Day

אין ספק שאפליקציית טיקטוק ממציאה לנו אתגרים משוגעים לגמרי ואחד מהם הוא אתגר ה- Leg Day. מדובר באתגר שבו שני אנשים מצלמים את עצמם אחד על השני ולובשים בגד ארוך. כדי להבין מה הקטע אסביר מעט יותר את האתגר. האתגר – למצא את השמלה הארוכה ביותר שאפשר, חבר אחד לובש אותה ואז החבר השני מרים אותו על הכתפיים כדי ליצור אדם אחד גבוה במיוחד. הסרטון שמתקבל הוא

של אדם מאוד גבוה שלובש שמלה מאוד ארוכה אבל, יש להשאיר את הרגליים חשופות מהברך למטה, כדי לראות את צעדי ריקוד על רקע שיר מדליק. חברים, חפשו את זה באפליקציה זה ממש מצחיק.

 

מלאו פיכם מים

אתגר טיקטוק שמאוד אהבתי עוסק כל כולו בצחוק ובחוסר היכולת שלנו לא לצחוק כשזה ממש ממש מצחיק. שני חברים מצלמים את עצמם בפה מלא מים צופים בסרטון טיקטוק מצחיק במיוחד. האתגר – לא לצחוק למרות שזה נורא מצחיק. מי שצוחק משפריץ כמובן את כל המים מהפה החוצה וגם זה לעיתים מאוד מצחיק. אתגר בת מצווש קלאסי.

 

אתגר הפופיק או הטבור אם אתם מתעקשים

האם ניסיתם פעם לגעת בפופיק שלכם כשאתם מעבירים לפני כן את היד מאחורי הגב? כנראה שלא. אם כך, עכשיו הזמן לנסות זאת ולצלם לאפליקציית הטיקטוק. על פי הסרטונים שצפיתי בהם מדובר באתגר לא פשוט שאם הוא מסתבך הוא הופך למצחיק מאוד. בת מצווש כבר אמרנו?

 

ארוחת שחיתות לתינוקות

אירוע בת המצווה הוא ציון דרך שבו עוברת הילדה לגיל ההתבגרות ותחילת תהליך הפיכתה לאישה. אז רגע אחד, לפני שאתן הופכות לנשים אני רוצה שתעמדו באתגר אחד אחרון שבמקום להצעיד אתכן קדימה ייקח אתכן אחורה. אתגר ארוחת התינוקות הוא ללא ספק האתגר המושלם לבת מצווש.

האתגר – צלמי את עצמך פותחת שולחן עליו נמצאים מיטב מאכלי התינוקות כמו סימילק או מטרנה, עוגיות לתינוקות, גרבר בטעמים שונים ובתיאבון. ייתכנו תמונות קשות לצפייה, טוב לא באמת.

 

אתגר טיקטוק לבת מצווה

ממליץ לכם בחום להשתמש באפליקציית טיקטוק באירוע בת המצווה שלכן. קטעים משוגעים ומצחיקים מובטחים ולפיכך, גם הנאת הקהל.