סוגי הפעלות לבת מצווה

אירוע בת המצווה של ביתכם מתקרב והיא דאגה כבר לומר לכם מראש, שחשוב לה מאוד שהאירוע יהיה לא רק אירוע של אוכל אלא, שיהיה אירוע מעניין ומדליק לה ולחברותיה. מאותו הרגע אתם אחוזי תזזית ולא מפסיקים לשאול האחד את השנייה מה עושים? איך מוצאים משהו שיעניין את הבנות ואיפה?

אני מקווה שהמאמר הזה ייכנס לחייכם בדיוק בזמן הנכון ויסייע לכם במציאת הפתרונות הטובים ביותר לבת המצווה של ביתכם. לייצר עניין לאירוע בת מצווה זו ממש לא בעיה, ישנן עשרות הפעלות ורעיונות לתכנים מעניינים ומהנים, הבעיה היא במה יהיה נכון לבחור. אנסה בשורות הבאות לתת לכם טיפים שימושיים שיעזרו לכם לבחור בדבר הנכון וכן, אחשוף אתכם להפעלות האהובות ביותר לאירועי בת מצווה. יוצאים לדרך.

 

לפני הכל חשוב לדעת

כשבאים לתכנן אירוע ישנם מספר עקרונות בסיסיים שכדאי להכיר ולקחת בחשבון, לפני שבכלל מתחילים לבצע איזושהי פעולה. להלן פירוט העקרונות עליהם אני מדבר –

  • שלב ראשון – חשוב לברר עם ביתכם מה היא אוהבת ומה חברותיה אוהבות.
  • עשו חשבון מראש, כמה בנות וכמה בנים יהיו באירוע.
  • בדקו עם ביתכם כמה חשוב לה שיהיה תקליטן שירקיד את החברות והחברים.
  • בררו עם ביתכם האם הייתה רוצה מופע כלשהו באירוע.
  • נסו להבין עם ביתכם כמה זמן הפעלה הייתה רוצה וכמה זמן חופשי.

 

לאחר שתהיינה לכם כל התשובות לשאלות הללו תוכלו לעבור לשלב הבא, חיפוש הפעלות מעניינות ומהנות לנערות ונערים בגיל 12.

 

הפעלות לבת מצווה – המדריך להורה הלחוץ

כדי שתבינו איזה מגוון רחב קיים בתחום ההפעלות לאירוע בת מצווה, אני מביא בפניכם סקירה קצרה של ההפעלות הפופולריות ביותר באירועי בת מצווה בשנתיים האחרונות –

  • עיצוב ויצירה של תכשיטים מחומרים טבעיים.
  • ביוטי ספא – הפקת קרמים מחומרים טבעיים, לקים ושפתונים.
  • הפעלת קריוקי – מופע השירה האהוב מכולם.
  • תחרות ריקודים היתולית – לא מי שיודע לרקוד אלא, מי שיודע להצחיק על רחבת הריקודים.
  • מופע של אמן חושים – מופע טלפתיה + מאחורי הקלעים ולימוד קסמים.
  • צילום סלפי – לומדים לעשות זאת נכון.
  • מאלתרים סטנדאפ – סדנת אלתור עם סטנדאפיסטים מובילים.
  • מופע סטנדאפ לגילאי 12.
  • סדנת ריקודי רחבה – לומדים לזוז על רחבת הריקודים עם משחקים ופרסים.

 

הפעלות לבת מצווה – הטופ 4 שלי

החלטתי לספר לכם מניסיוני והיכרותי מהן 4 ההפעלות המדליקות ביותר לבת מצווה. ברור שהדברים מייצגים את מחשבותיי בלבד אולם, אין חכם כבעל ניסיון ובתור מי שעסק בהפקת אירועים במשך שנים רבות, אני יודע לזהות את הדברים שעובדים.

  1. ביוטי ספא לבנות בלבד – הפעלה מיוחדת בא כל משתתפת תרגיש כמו בספא יוקרתי, תקבל חלוק ומגוון של חומרים מהם היא תייצר קרמים מיוחדים לעור הפנים. לאחר הפקת הקרמים תלמדנה הבנות להשתמש בהם נכון, למרוח אותם כהלכה וכך, תיווצר תחושת הטיפול בספא. בנוסף, ייצרו הבנות שפתונים ולקים. כל החומרים שיחולקו לבנות הינם טבעיים.
  2. סדנת אלתורים – צמד שחקנים או סטנדאפיסטים מוכרים יעבירו סדנת אלתורים פרועה ומצחיקה בה הם ילמדו כיצד לאלתר באמצעות סצנה, חשיבה מהירה ועבודה עם פרטנר. אין יותר מצחיק וחווייתי מזה. המפגש הבלתי אמצעי עם הידוענים המצחיקים הופך את ההפעלה פשוט למושלמת.
  3. צילום סלפי – הפעלה בגובה העיניים שמביאה לנערות והנערים ידע שמאוד רלבנטי עבורם. כמי שעסוקים בחיי היומיום שלהם בהעלאת סטוריז באינסטגרם, שכוללים תמונות סלפי, הם ישמחו ללמוד כיצד לעשות זאת נכון.
  4. סדנת ריקודי רחבה – איזה כיף זה לרקוד, להשתחרר ממחסומים, להרגיש שאין בושה ולזוז עם המוזיקה המושמעת ברקע. אני באמת מאמין שזו פעילות לא רק מהנה אלא, ממש חשובה.

 

הפעלה טובה שווה הכל

דמיינו עכשיו את אירוע בת המצווה שלכם אחרי שכולם אכלו, המבוגרים מדברים אחד עם השני כשברקע מוזיקה שמחה ונעימה. בחלק אחר של המתחם אתם יכולים לראות את קבוצת הנערים והנערות עסוקים בדבר כלשהו, צוחקים ונהנים. נכון שזו תמונה יפה? נכון שהייתם רוצים לחוות רגע כזה של סיפוק באירוע שלכם ? הפעלה אחת טובה תייצר עבורכם ועבור ביתכם בדיוק את הרגע הזה.

 

זמן ומחשבה

לסיכום, אני ממליץ לכם להשקיע זמן ומחשבה בחיפוש אחר ההפעלה המתאימה ביותר לאירוע שלכם, לאופייה של ביתכם וקבוצת החברות והחברים שלה. בהצלחה ומזל טוב.