לוק בהשראת נועה קירל ואריאנה גרנדה לבת מצווה

מוזיקת הפופ העולמית משגשגת וזמרות חדשות רבות, צצות בכל חודש אל תוך הז'אנר המוזיקלי הבועט הזה. ליבת המעריצים של כוכבות הפופ הללו נמצאת בקרב בנות בגילאי 10 עד 16 כלומר, הרבה מאוד בנות מצווה נמנות על המעריצות הגדולות של זמרות הפופ ובהגיען לאירוע בת המצווה שלהן, הן מבקשות להיראות כמותן לכבוד האירוע, או לפחות להדמות להן.

מדובר בתהליך אפשרי בהחלט שדורש רק שני דברים מכם ההורים – סבלנות והכנסת יד עמוקה לכיס. בואו נבדוק מה צריך לעשות כדי שביתכם תגיע לבת המצווה שלה בלוק בהשראת הזמרות נועה קירל ואריאנה גרנדה.

 

מהם המאפיינים של כל אחת מהכוכבות האלה?

נועה קירל

מדובר בבחורה צעירה ומצליחה, בת 20, בעלת מבנה גוף מעט מלא. השיער של נועה קירל ארוך וגולש והוא ללא ספק אחד מסימני ההיכר העיקריים שלה. אם לביתכם שיער קצר היא ללא ספק תידרש לתוספות שיער טובות. את נועה קירל תראו בדרך כלל מאופרת בצבעים עדינים ולא חזקים מידי והדגש נמצא בהבלטת עיניה הכחולות. סומק הלחיים עדין גם הוא ועל פי רוב יהיה בגווני ורוד.

הבגדים אותם אוהבת נועה קירל ללבוש צעירים והקו שלהם זרוק במקצת. קירל לובשת אוברולים מבד נשפך עם כתפיות. נועלת נעליים גבוהות, מסיביות, לא מגפיים והיא אוהבת סטרפלסים שצמודים חזק לגוף.

 

אריאנה גרנדה

אריאנה גרנדה היא במידה מסוימת הכפילה האמריקאית של נועה קירל הישראלית. גם לה שיער ארוך גולש, גם היא אוהבת מידי פעם לאסוף את שערה לקוקו גבוה ושובבי משהו. אריאנה גרנדה מאופרת בצבעים עדינים בגוונים של סגול בהיר וורוד בשימת דגש על קו שחור דווקא בקצה העיניים, שמייצר מראה מחודד יותר לעיניים.

אריאנה בניגוד לנועה בעלת ציפורני ידיים ארוכות ובולטות, משוחות בלק לבן או אדום. סטיילינג הבגדים שלה דומה מאוד לזה של נועה קירל וגם אצלה תמצאו את הסטרפלס הצמוד חזק לגוף ואת הבדים הנשפכים.

 

כיצד מייצרים מראה בהשראת נועה קירל ואריאנה גרנדה?

מראש אני מבקש לציין שהכל כמובן אפשרי אבל, יש לקחת בחשבון שכדי להגיע לתוצאה קרובה ללוק של שתי הכוכבות הדומות האלה, צריך להיעזר בלא מעט אנשי מקצוע מתחומי השיער ותוספות השיער, האיפור, ההלבשה והאקססוריז. למי שיש שיער ארוך תוכל להסתפק במעצב שיער שיעצב לה תסרוקת כמו של אחת משתי הכוכבות.

במידה ומדובר בנערה עם שיער קצר, תידרש עבודה מורכבת יותר שתכלול שזירה של תוספות שיער איכותיות. אפשר ללכת גם על מראה הקוקו הגבוה ועדין למי שאין שיער ארוך יהיה צורך בתוספות שיער. כדי להיצמד לאיפור של כוכבות הפופ יש להיעזר במאפרת מקצועית שתוכל ללא כל בעיה לייצר איזון בין האיפור של הכוכבות לבין צבע העור של בת המצווה.

בנוגע לתחום ההלבשה הדברים לא מסובכים במיוחד כשמדובר בנועה קירל ואריאנה גרנדה. כל מה שצריך זה למצuא חנות שמחזיקה קולקציות בסגנון סטריט דאנס ונעליים תואמות מאחד משני הסוגים הבאים – נעליים גבוהות עם ציפוי פלסטיק מבריק או, נעליים שמזכירות נעלי התעמלות מעוצבות.

בכל הקשור לאקססוריז אצל אריאנה גרנדה תמצאו רק שרשראות צמודות צוואר. אצל נועה קירל תמצאו שרשראות צמודות צוואר בתוספת סט עגילי חישוק גדולים, מסוג הדברים שניתן לרכוש בזול במגוון רחב של חנויות.

 

חיבור המראה לאירוע

בואו נבדוק לרגע איזה ערך מוסף יכול להיות לעובדה שביתכם תגיע לבת מצווה שלה בלוק בהשראת אחת משתי הכוכבות האהובות עליה – נועה קירל או אריאנה גרנדה. מעבר לשביעות הרצון של ביתכם על המראה המיוחד שיצרו לה לכבוד האירוע, אני מאמין שמראה הכוכבת יחזק את הדימוי העצמי שלה גם אם הוא גם כך גבוה ובריא ויאפשר לה להרגיש משוחררת וחסרת עכבות, דבר שיעצים מאוד את החוויה שלה מאירוע בת המצווה.

 

לזרום עם הלוק אל תוך התוכן של האירוע

כיצד ניתן להפוך את הלוק המיוחד בהשראת נועה קירל ואריאנה גרנדה בו בחרה ביתכם לאירוע, לתוכן מהנה שסביבו תירקם פעילות במהלך בת המצווה ? מכיוון שמדובר בכוכבות שהן זמרות פופ, אפשר לקשור את הדמות שלהן למסיבת הריקודים, לבסס אותה על המוזיקה שלהן, לייצר תחרות ריקודים עם המוזיקה שלהן ולבצע מופע ליפסינג של כלת השמחה לזמרת שבהשראתה היא עצבה את הלוק שלה. תזרמו ותיהנו.