הטרנדים הכי אופנתיים לבת מצווה

אתם כל כך מתרגשים ומאושרים עכשיו לקראת בת המצווה של הבת, שאינכם מצליחים לחשוב על שום דבר אחר למעט האירוע העומד בפתח. מצד שני יש גם לא מעט לחץ לקראת האירוע. הבת רוצה בת מצווה שלא תשכח, אתם זוכרים מה עשו ההורים של החברה הכי טובה שלה לכבוד בת המצווה ורמת הצפייה מכם היא עצומה, זה ללא ספק מלחיץ.

כדי לצלוח ולהצליח באירוע בת מצווה עליכם להיות פשוט מעודכנים בטרנדים הכי אופנתיים לבת מצווה. התחום הולך ומתפתח במהירות ומגוון האלמנטים שניתן לשלב באירוע גדול וצריך בהחלט לצאת וללמוד את הנושא. אתם יכולים מעט להירגע כי אני עומד לעזור לכם להכיר את העניין.

 

מה שבנות אוהבות

כדי להבין כיצד להצליח להרים את אירוע בת המצווה המדליק ביותר, יש להבין לפני הכל מה בנות בגיל 12 אוהבות. אז בואו נתחיל –

 

ריקודים ותמונות

בנות אוהבות לרקוד, הן אוהבות להראות שהן יודעות לרקוד ולכן, רחבת ריקודים מגניבה, מוארת היטב ותקליטן חתיך ובעל טעם טוב במוזיקה הוא הכרח. בנות אוהבות גם להצטלם ואחד הטרנדים הכי אופנתיים היום הוא  – גרין סקרין. מתחם בו מוקם קיר ירוק שעל הרקע שלו הבנות מצטלמות. במהלך הצילום ניתן לשתול בזכות הגרין סקרין, כל רקע שהבנות רוצות מתוך מבחר ענק של רקעים. מזכרת מדהימה מהאירוע.

 

בלונים

בנות בגיל 12 מאוד אוהבות בלונים. מי מכם לא ראה ברחוב בנות שמתהלכות עם זר בלוני הליום גדול ומיוחד, בדרכן ליום הולדת מן המניין של חברה. כשמדובר בבת מצווה קיים טרנד אהוב מאוד של בלוני ענק, בחלקם שקופים ומלאי קונפי או כל דבר אחר צבעוני ומדליק. מתחם בת מצווה שיהיה מעוצב במגוון בלונים מיוחדים ייצר שמחה גדולה בקרב הבנות.

 

בחירת שמלה

קוראים יקרים, ילדת בת המצווה שלכם תרצה ללבוש לאירוע שמלת נסיכה וכל המשתמע מכך. קיימים היום מתחמים ייעודיים שמציעים שמלות לבנות מצווה ובחלק מהמקרים, גם בגדים לבנים, נעליים ומלאי עצום של אביזרים נלווים להשלמת התמונה. כל ילדת בת מצווה תרצה ללבוש את השמלה היפה ביותר שיש וזאת בעיקר בגלל הדבר שיקרה לאחר מכן.

 

אין אירוע ללא בוק

הטרנד החזק והוותיק ביותר בתחום, הוא צילומי בוק של בת המצווה. ישנו היצע עצום של צלמי בוק לבת מצווה והם רק ממתינים שתגיעו. הם יקבלו את בתכם באהבה גדולה, ידאגו שהספר יעצב לה תסרוקת מגניבה, שהמאפרת תאפר אותה כמו דוגמנית על ואז, בסטודיו מקצועי ימתין הצלם ויבצע מאות תמונות שבסופו של דבר, ישלימו בוק בדמותו של אלבום תמונות מקצועי ובו תמונות מרהיבות של בתכם.

 

קריוקי זה לא רק למבוגרים

באופן די מפתיע הסתבר לי שאחד הטרנדים החמים היום באירועי בת מצווה הוא קריוקי. הסיבה כנראה נמצאת בעובדה שבנות ה- 12 מאוד אוהבות לשיר ולרקוד וכנראה גם זה שניתן פתאום למצא על הבמה את אחד המבוגרים, מה שאומר שכולם עסוקים ובטח לא יחסרו רגעים מצחיקים שבמת הקריוקי תספק.

 

כשאומרים בת מצווה למה מתכוונים

אירועי בת מצווה מתאפיינים בשנים האחרונות באטרקציות מיוחדות שנפרסות במתחם האירוע. אני רוצה לסקור בקצרה את חלקן.

  • קבלת הפנים שתראו כמעט בכל בת מצווה וכנראה גם בר מצווה, כוללת שולחנות משחק מגוונים ועמדות משחקי מחשב. כמו כן, טרנד אופנתי במיוחד בקבלת הפנים הוא עמדת צילום של תמונות מצחיקות שמיוצרות בטכנולוגיות שונות.
  • עמדה אהובה מאוד על בנות מצווה היא עמדת הספא ביוטי – מדובר בהדמיה ליום כיף בספא, שכולל גם טיפול טיפוח של מריחת לקים, שפתונים ומריחת קרמים שונים.
  • עמדת שזירת פרחים – טרנד אופנתי וחם נוסף הוא עמדת שזירת פרחים מקצועית. בעמדה זו תכין המעצבת זר מיוחד לכלת בת המצווה, צמידים ושרשראות לכל הבנות באירוע ולכל מי שרק יבקש. מדובר בעמדה מאוד מבוקשת.
  • חנות הממתקים – במקום הקינוח המסורתי נפתחת עמדת חנות ממתקים עם כל הדברים שילדים בגיל 12 אוהבים. ממש בר וינאי לבנות מצווה.

 

למי מכם שלחוץ במיוחד – מארגני אירועים

אם אין לכם זמן ויש לכם כסף תוכלו תמיד להוריד מעצמכם את הלחץ ולשכור את שירותיהם של מארגני האירועים. הם מעודכנים בכל הטרנדים האופנתיים לבת מצווה, הם מכירים את הספקים וילחמו עבורכם על המחיר הטוב ביותר. מארגני אירועים טובים ילמדו את כלת השמחה ויתאימו לה את התכנים הכי מתאימים לה, העיצוב הכי מתאים והלבוש שהיא הכי רוצה. ואתם ? אתם תהיו בנחת.