לוק בהשראת כוכבות לבת מצווה

אנחנו חיים בעידן של סלבס. מאז כניסתן של תוכניות הריאליטי כמות האנשים המכונים ידוענים הכפילה את עצמה במאות אחוזים. הסלבס של היום מגיעים מעולם המוזיקה, מעולם הבישול, מעולם הדוגמנות ומפורמט התוכנית האח הגדול. ילדים ובני הנוער החל מגיל צעיר מאוד מעריצים את הדמויות המוכרות המגיעות בעיקר מהמסך הקטן ושואפים להיות ולהיראות כמותן.

ככלל אינני יודע כמה ערכי וטוב העניין אולם, אין לי ספק שכשמדובר ברצון של נערה להיראות כמו אחת הכוכבות האהובות עליה לכבוד אירוע בת המצווה שלה, אפשר בוודאי לזרום עם רצונה ולסייע לה להגיע ללוק הרצוי בהשראת הכוכבת האהודה.

 

כיצד ניתן ליצור לוק של כוכבות

מספר אלמנטים מרכיבים את הלוק של כל כוכבת והם –

  • מראה השיער.
  • סטיילינג האיפור.
  • סטיילינג הלבוש.
  • אקססוריז מיוחדים שהיא עונדת.

 

בואו נתייחס לכל אחד ממרכיבים אלה בנפרד.

 

עיצוב שיער

שיער הוא אלמנט משמעותי ביותר במראה הנשי אבל, לא לכל אישה יש עיצוב שיער ייחודי ויוצא דופן. במידה ולכוכבת האהובה על ביתכם יש עיצוב שיער מיוחד אז בוודאי שכל מעצב שיער מקצועי, יוכל לסרק או אפילו לספר את ביתכם בהתאם לתסרוקת של הכוכבת אותה היא מעריצה.

ישנן כוכבות שהופכות את שיערן לסימן ההיכר שלהן, אם בגלל שהוא במיוחד ארוך, אם בגלל שיש לו מבנה ומרקם מיוחדים, אם בגלל תסרוקת מיוחדת ולעיתים בגלל אביזר כזה או אחר אותו הן מצרפות לשיערן באופן קבוע. הכל בדרך כלל ניתן לחיקוי.

 

סטיילינג איפור

מרבית הנשים אוהבות להתאפר ודואגות לעשות זאת לפחות פעם ביום ולאחר מכן, יש להן תמיד תיק איפור קטן לתיקונים. ישנן נשים שהאיפור שלהן הוא הסמל שלהן, בגלל השפתון המיוחד או צורת הצללית יוצאת הדופן בעיניים. לאיפור יכולה להיות חתימה וויזואלית שמאפיינת את האדם. זוכרים את השנים בהן התאפר הזמר אביב גפן? זה היה סימן ההיכר שלו.

לפיכך, אם הכוכבת האהובה על ביתכם מתאפרת בצורה מיוחדת שמאפיינת אותה, תוכלו בעזרת מאפרת מקצועית לחקות על ביתכם את האיפור הזה לכבוד בת המצווה שלה. הערה – בשל גילה הצעיר של ביתכם הייתי מנסה במסגרת החתימה הוויזואלית של האיפור הנדרש, לעדן אותו ככל שניתן.

 

סטיילינג הלבוש

אינני בטוח שאני מסכים עם המשפט שאומר שהבגדים עושים את האדם אבל, במקרים מסוימים הבגדים ללא ספק הופכים לסימן ההיכר שלו. דוגמה מצוינת לכך מהשנים האחרונות היא הזמרת נטע ברזילאי או הזמרת נעה קירל. שתיהן בעלות סטיילינג לבוש ייחודי שללא ספק מהווה חלק בלתי נפרד מדמות הכוכבת שלהן.

קל מאוד למצוא את הבגדים של הכוכבות צריך רק סבלנות לחפש את החנות או המעצב שמהם נרכשו הבגדים.

 

אקססוריז למראה מדויק ומושלם

אנשים רבים שאני מכיר, בעיקר גברים נמנעים מאקססוריז למיניהם. בעיני זו טעות גדולה מאוד למי שמבקש לייצר לעצמו מראה ייחודי ושיקי. בחירת שעון היד, הצמיד, השרשרת, הטבעות וכל אביזר אחר שניתן לענוד על גופנו היא חשובה מאוד ועשויה להיות הדבר המרכזי שייחד את המראה החיצוני שלנו. ישנם אומנים גדולים כמו זמר הרוק האמריקאי ברוס ספרינגטין שבנדנה אדומה פשוטה הפכה לסימן ההיכר שלו.

 

במקרים מיוחדים הכל נמצא בנעליים

נעליים אינן הדבר הראשון שעיננו יצודו במראה החיצוני של אדם כלשהו אולם, במקרים מסוימים הנעליים הופכות להיות חלק מאוד משמעותי מהמראה החיצוני של האדם ואפילו סימן ההיכר שלו. דוגמה קלסית לכוכב על שנעליים היו חלק מסימן ההיכר שלו היא – הזמר אלטון ג'ון. ג'ון הנמוך נהג לנעול נעלי פלטפורמה גבוהות במיוחד שעוצבו במיוחד עבורו.

מדובר בנעליים שאי אפשר היה להתעלם מהן בשל גובהן והמראה המסיבי מאוד שהיה להן. גם בעניין הצבעים שלהן אלטון ג'ון לא עשה חשבון ונעל נעליים בצבעים חזקים ונועזים כמו – אדום, תכלת, צהוב ועוד.

הערה – אלטון ג'ון היה ידוע גם במשקפי השמש הענקיות שלו וגם הן היו נדבך חשוב בעיצוב הלוק הכללי של האמן הענק ופורץ הדרך הזה.

 

כוכבת ליום אחד

במידה והחלום הגדול ביותר של ביתכם הוא להיראות בבת המצווה שלה כמו הכוכבת הכי אהובה עליה, תוכלו לזרום עם רצונה זה ורק לקחת בחשבון שלא תוכלו לוותר על מעצב שיער, מאפרת, מעצב בגדים וחנות טובה לאקססוריז. כדאי לקחת בחשבון שזו פנטזיה מעט יקרה. בכל מקרה שיהיה במזל טוב.