עשי זאת בעצמך – לוק הבת מצווה המושלם

בת המצווה שלך מתקרבת ואת כמובן מתרגשת לקראתה. את בוודאי מדמיינת לעצמך איך יראה המקום ואיזה כיף יהיה לרקוד על רחבת הריקודים. יכול להיות שהזמנתם כבר מופע סטנדאפיסט או אולי מופע טלפתיה ואת מקווה שחברייך ייהנו ושיהיה ממש כיף לכולם. יש לך כל כך הרבה מחשבות בראש אבל, יש דבר אחד שעדין לא החלטת לגביו והוא כנראה הדבר החשוב לך ביותר – באיזה לוק תגיעי לאירוע בת המצווה שלך?

בואי נדבר רגע רק את ואני על האופציות שעומדות בפנייך ובמה יהיה לך הכי נכון לבחור.

 

בחירת בגדים על ידי סטייליסטית או יום כיף עם אמא ואבא

את בטח יודעת שישנם מקומות מיוחדים שבהם ניתן לבחור בגדים לאירוע בת מצווה ואת גם בטח יודעת שבמקומות האלה תלווה אותך סטייליסטית, שהמקצוע שלה הוא לעזור לאנשים להתאים לעצמם את הבגדים הכי נכונים להם.

האם זה מה שהיית רוצה, שמישהי שאינך מכירה תסתובב אתך במשך כמה שעות ותגיד לך מה היא חושבת שכדאי ונכון לך ללבוש? האם בא לך שהיא תבחר את הנעליים המתאימות ואת האקססוריז שנראים לה נכונים עבורך? יכול להיות שתשובתך לכל השאלות האלה היא כן אבל, במידה ותשובתך היא לא זה בטח בגלל שאת מדמיינת את עצמך הולכת עם אמא ואולי גם אבא לבחור יחד את הבגדים לאירוע.

איזה כיף יהיה לך להסתובב עם שניהם ולחפש את הבגדים שאת הכי אוהבת, את הנעליים שנראות לך היפות והמתאימות ביותר וכל דבר נוסף שתחליטי שאת רוצה שיהיה חלק מהלוק שלך באירוע. בקיצור יום כיף עם אמא ואבא, שבסופו יהיו לך כל הדברים שרצית לעצמך וירכיבו את הלוק המושלם שלך לאירוע.

 

עיצוב השיער שלך – גם בגיל 12 יש נוסטלגיה

תסרוקת לאירוע זה דבר חשוב מאוד ואני מאמין שאת יודעת ששיער משנה מאוד את המראה של כל אדם באשר הוא ובעיקר אצל בנות. אחת הדרכים להתארגן על תסרוקת לבת המצווה שלך היא, ללכת למעצב שיער מקצועי שיגיד לך מה כדאי וימליץ לך אולי על תוספות שיער כי זה מאוד פופולרי היום וגם מאוד כלכלי למעצב השיער.

אופציה שניה היא לעשות זאת לבד עם אמא, לשבת על הכיסא בחדר שלך כמו שהייתן עושות כשהיית קטנה, תנסו אלף סוגים שונים של תסרוקות, כמה זה בטח יהיה מצחיק וכיף להרגיש את המברשת עוברת בשיערך בידיעה שזו אמא שמסרקת אותך. אין לי ספק שאחרי שעה או שעתיים תדעי בדיוק מה הלוק המושלם שאת רוצה לשיערך באירוע.

 

איפור כמו של אמא

כמה פעמים קרה לך שמצאת את עצמך מתבוננת באמא שלך מתאפרת, יושבת מול המראה בבית או פותחת את תיק האיפור הקטן שלה באוטו. מוציאה שפתון בצבע סגול בהיר ומורחת באטיות על השפתיים מבלי לחרוג מקווי השפתיים שלה. לאחר מכן, מוציאה את המסקרה שלה ומרפרפת אתה על ריסיה השחורים והארוכים.

תמיד חלמת על הרגע שבו תוכלי לבקש מאמא לאפר אותך כמו שהיא מאפרת את עצמה והנה מגיע הרגע שבו זה יכול לקרות. האם תעדיפי מאפרת מקצועית שתגיד לך מה יהיה יפה ותתעקש לעשות זאת בדרכה או שאולי, תעדיפי לשבת מול אמא והיא תאפר אותך בדיוק בדרך שראית אותה עושה את זה ורצית גם.

איזה רגע קסום זה יהיה כשתרגישי את השפתון נמשח על שפתייך וכמה מצחיק יהיה כשאמא תחליט פתאום סתם לקשקש עלייך עם עיפרון העיניים שלה.

 

רק את יודעת מה את באמת אוהבת

אני באמת חושב שבסופו של דבר את הלוק המושלם לאירוע בת המצווה שלך רק את יכולה לקבוע. רק את יודעת באמת מה את אוהבת והדרך להשיג את הלוק המושלם לבת המצווה שלך עוברת דרך יום או אולי יומיים של כיף עם אמא ואבא ואולי אם יש לך אחות אז גם היא בוודאי תשמח להיות חלק מההכנות שלך לאירוע. תני לעצמך לחלום מה את בדיוק רוצה ובקשי מההורים לעזור לך להשיג זאת לכבוד האירוע שלכם.

 

כיצד לעשות זאת נכון

מספר טיפים חשובים לפני שאפרד ממך ואומר לך מזל טוב לבת המצווה שלך –

  1. מכיוון שהלוק שלך צריך להתאים גם לצילומי בוק כנראה, נסי להתאים בין הלוקיישן בו את בוחרת ליום הצילומים ובין הבגדים שתבחרי.
  2. נעליים – תעשי לעצמך טובה ותבחרי לפני הכל נעליים נוחות שיאפשרו לך לרקוד ולהשתולל כמה שרק תרצי, כי בת מצווה יש אחת.
  3. תוסיפי ללוק שלך תכשיט או שניים אבל, לא יותר מכך. זכרי – כל המוסיף גורע.
  4. בקשי מאמא לאפר אותך באיפור עדין וכזה שלא נמרח בקלות. אחרי הכל את נערה וכדאי שתוכלי לרקוד ולהשתולל עם חברייך מבלי שהאיפור ימרח ותדרשי לתקנו מספר פעמים במהלך האירוע.
  5. ממליץ לך על שיער אסוף בצורה יפה, כדי שתרגישי חופשיה ותוכלי לעשות כל מה שרק בא לך.

 

עכשיו אני מאחל לך שיהיה לך כיף לאורך כל ההכנות לאירוע והמון מזל טוב.