השמלות הכי סטייל לבת מצווה

בת המצווה של בתכם היא גם ההזדמנות שלה להיראות ולהרגיש נסיכה ליום אחד. כיצד הופכים את כלת השמחה לנסיכה אתם שואלים? בישראל של 2021 קיימים מתחמי קונספט המיועדים אך ורק לבגדים הקשורים לאירוע בת המצווה. מתחמים אלה מציעים שמלות ממחיר של 250 שקלים ועד מחיר של 1000 שקלים לשמלה.

עוד במתחמים אלה תוכלו למצוא נעליים לאירוע, זר לראש ומגוון ענק של אקססוריז – טבעות, צמידים ושרשראות מכל המינים וכל הסוגים. הבת שלכם תצא משם נסיכה.

 

סטייליסטית בסטייל

המתחמים הייעודיים לבת מצווה מעסיקים אנשי מקצוע שונים ובניהם – מעצבי שיער, מאפרות ולפני כולם נשות סטיילינג שיסייעו לביתכם להרכיב את הפאזל העיצובי הכי נכון ושיקי עבורה.

 

הכל מתחיל בשמלה

הסטייליסטית של המקום תסתכל על ביתכם, תבין את נתוניה ותצא עמה לסיבוב במתחם, בחיפוש אחר הפריט הלוהט ביותר והוא השמלה. לאחר מכן, הן תבחרנה יחד נעליים מתאימות ומגוון אקססוריז שישלימו מראה של נסיכה מדליקה מהאגדות. לאורך כל זמן השיטוט המשותף, תמליץ ותייעץ הסטייליסטית לבת המצוות מה כדאי לה, מה מחמיא לה ומה פחות ואיך ניתן לייצר עבורה מראה של נסיכה זוהרת.

 

בית אופנה

לאחרונה נפתחו בתי אופנה תחת הקונספט – שמלות ובגדים לבת מצווה. ההבדל בין המתחמים הייעודיים לבין בתי האופנה הוא בשני פרמטרים, האחד – בתי האופנה מעוצבים יותר ונותנים תחושה שיקית ויוקרתית יותר. בהתאם לכך מגיע גם ההבדל השני שהוא – מחירי השמלות. השמלות יקרות יותר ויש שיאמרו שגם מעוצבות ויוקרתיות יותר.

גם בתי האופנה יציעו לביתכם סטייליסטית צמודה שתלווה אותה לאורך החיפוש אחר השמלה המושלמת, הנעליים התואמות והאקססוריז הנלווים.

 

בוטיק לבת המצוות – הכי סטייל

לאחר שדברנו על מתחמי הקונספט ובתי האופנה לבת מצווה נעבור למתחמי הבוטיק, הקטנים והשיקיים, בהם ניתן אפילו לייצר את השמלה האישית לבת המצווה, על פי הזמנה מדויקת מראש. גם במקרה זה סטייליסטית של המקום תחשוף את כלת השמחה לכל האופציות העיצוביות העומדות לרשותה, בתוספת המלצותיה האישיות בנוגע למה מתאים לביתכם.

בשלב הבא תתבצע הבחירה וההזמנה תצא לדרך. מתחמי הבוטיק כוללים כמובן גם הם נעליים ואקססוריז ובנוסף, גם הלבשה תחתונה יוקרתית בשימת דגש על מוצרים שעוצבו על ידי מעצבים בכירים. מיותר לציין שעבור כל היוקרה הזאת תאלצו לשלם יותר.

 

מאחורי כל בוטיק מצליח נמצא צלם

הרעיון לפתוח מתחמי בוטיק יוקרתיים לבנות מצווה הוא רעיון שנולד במוחם של צלמי אירועים. צלמים אלה הבינו את הפוטנציאל הכלכלי הגלום בתחום אירועי בת המצווה.

הם צלמו מאות ואולי אלפי ילדות בנות 12 לפני האירוע הגדול והבינו, שאם יפתחו מתחם שיציע שמלות יוקרתיות לאירוע, נעליים ואקססוריז באריזה מקצועית של מתחם בוטיק, בתוספת אנשי מקצוע מדופלמים שצמודים למשפחה בכל החלטה, הם ירוויחו את כל הקופה ולא רק את הנתח של הצילום. One stop shop – הכל במקום אחד יוקרתי ומקצועי.

 

כמו בכל דבר שם המשחק הוא – מגוון

בהגיעכם לכל אחד מהמתחמים המיוחדים שנפתחו לטובת אירוע בת המצווה, תגלו מבחר גדול של שמלות לאירוע החשוב. בכל אחד מהמתחמים תמצאו שמלות די דומות וההבדל האמתי היחיד הוא, שבמתחם בוטיק תוכלו לעצב באופן אישי את השמלה לביתכם יחד אתה. לאלה מכם שאינם מחפשים לעצב במיוחד אלא, לרכוש עיצוב מוכן מראש, אני רוצה לספר על הדגמים שנחשבים להכי סטייל ולמובילים בתחום השמלות והבגדים לבת המצווה –

  • שמלת כתפיים – שמלה שבה החלק העליון חושף את הכתפיים.
  • שמלת סטרפלס – שמלה שבה החלק העליון הוא סטרפלס שחושף את הכתפיים.
  • שמלת מחשוף – שמלה חשופת כתפיים שחושפת בחלקה האחורי את הגב.
  • שמלת היידי – שמלה באווירת ההרים של שוויץ ומעט פרנזים בחלק התחתון.
  • שמלת שסע – שמלה צמודה לגוף, חשופת כתפיים ובעלת שסע בשני צידי החלק התחתון של השמלה.
  • חצאית + חולצת קשירה, לא לאבות בעלי לב חלש.
  • חצאית + חולצת כתף.

 

ניתן למצוא גם דגמים צנועים יותר אבל, מרבית הדגמים היו בשקט יכולים להתאים גם לכלה ביום חתונתה.

 

תכתבו סיפור על נסיכה

אני בוחר לסכם את המאמר באני מאמין הפרטי שלי ואני מקווה שתזדהו אתו וגם אם לא זה כמובן בסדר. בת מצווה זה אירוע של פעם בחיים וישנן בנות שהאירוע הזה מבחינתן הוא כמעט חתונה. יכול להיות שתפקידכם ההורים, לזכור שזו לא חתונה ושהבנות רק בנות 12 ויש לקחת את הדברים בפרופורציות.

כלומר, לא חייבים בוטיק יוקרתי בשביל שמלה לאירוע, לא חייבים עיצוב שיער פומפוזי וגם לא איפור ערב לאישה. כן צריך שאירוע בת המצווה יגרום לביתכם להרגיש כמו נסיכה ליום אחד, ממקום יפה ותמים כראוי לגילה המיוחד. אינני אדם שמרן כלל וכלל אולם, נדמה לי שאנו נוטים לשכוח את מהות האירוע ועסוקים יותר מידי בקוסמטיקה שלו. תכתבו יחד עם ביתכם את סיפור הנסיכה שלה ותגשימו יחד חלום קטן.