הפעלות ליום הולדת

יום הולדת הוא יום משמח במיוחד, אך התכנון שלו עלול להיות מעט מעיק עבורנו כהורים. הפתרון המושלם הוא להיעזר במפעיל מקצועי שיהפוך את יום ההולדת לחוויה מדהימה ובלתי נשכחת עבור הילדים שלנו וחבריהם. במאמר הבא ננסה לעשות קצת סדר בבלגן ונסביר לכם כיצד לתכנן ולבחור את ההפעלה המושלמת עבור יום ההולדת.

יום הולדת קורית רק פעם בשנה, ובתכנון יום ההולדת יש פרטים רבים וקטנים שכדאי לחשוב עליהם מראש על מנת למנוע תקלות במהלך החגיגה.

מומלץ להתחיל לתכנן את חגיגת יום ההולדת לפחות חודש מראש לפני התאריך המתוכנן, וכך נוכל להשאיר לעצמנו את היכולת להיות גמישים בתכנון ובנוסף נשאיר אפשרות של מרווח סביר במקרה שנצטרך לערוך שינויים.

במאמר הבא נסביר כיצד בוחרים מפעיל ליום הולדת, אילו הפעלות קיימות בשוק ואיך מתכננים את מסיבת יום ההולדת המושלמת לכבוד ילדנו האהוב.

 

תכנון יום הולדת – איך עושים את זה נכון?

כאשר אנו ניגשים לתכנון יום ההולדת, ישנם מספר דברים אשר כדאי לקחת בחשבון בזמן התכנון, כך נצליח לערוך את המסיבה המושלמת שתענה על צרכיו של הילד או הילדה שלנו ונספק את ההנאה הנדרשת לחבריהם המוזמנים.

 

את מי מזמינים?

ראשית, כדאי לחשוב את מי נרצה להזמין למסיבה, מכיוון שקיימות בפנינו מספר אפשרויות מהבחינה הזו – האם נרצה להזמין את כל המשפחה המורחבת, האם נרצה להזמין את כל הכיתה או שמא נרצה להזמין רק את חבריו הקרובים?

לאחר שנבין מי המוזמנים ומה אופי המסיבה, נוכל להתאים את ההפעלה המושלמת.

 

היכן נקיים את המסיבה?

גם כאן קיימות בפנינו מספר אופציות בכל הנוגע למיקום המסיבה.

תוכלו לבחור לקיים את המסיבה בביתכם, במידה ויש בביתכם גינה או חצר – זה בהחלט יהיה אידיאלי. במידה ותרצו לקיים את המסיבה בחוץ, תוכלו לבחור לקיים אותה במגוון הפארקים הפזורים ברחבי הארץ, אך ניתן גם להפוך את המסיבה למיוחדת ולקיים אותה בחוף הים או בחיק הטבע – יער לדוגמא יהיה בהחלט מיוחד מאוד.

 

איך לבחור הפעלה למסיבת יום הולדת?

קיימות אינספור אופציות בכל הנוגע לסוג ההפעלות הקיימות שתוכלו לשלב במסיבת יום ההולדת, אך על מנת לבחור את ההפעלה הנכונה, יש להתחשב במספר גורמים חשובים שישפיעו על המסיבה כולה ועל הצרכים שלכם כמארחים.

 

התחשבו ברצונו של הילד

כהורים, עלינו לשים לב האם אנחנו מעט נסחפים בתכנון ההפעלה לכבוד מסיבת יום ההולדת, ולזכור שהילד צריך להיות במרכז המסיבה. לכן, מומלץ קודם כל לשאול אותו איזה סוג של הפעלה ירצה שנשלב במסיבה – הרי הדבר החשוב ביותר הוא שייהנה ממנה בצורה המקסימאלית.

 

התאימו את ההפעלה לגילאי המוזמנים

לכל סוג של הפעלה ומפעיל ימי הולדת יש תכנים שמתאימים לגילאים שונים. לדוגמא, אם תבחרו בהפעלה של ליצנים – מומלץ להתאים אותה לימי הולדת לגילאים מוקדמים כמו שנתיים עד חמש, שכן ההפעלה לא תתאים לגילאים מאוחרים יותר.

בנוסף, יש לתת את הדעת בנוגע להתאמת אופי ההפעלה לאופי הילדים המוזמנים ולאופי ילדיכם בפרט, לדוגמא, אם ילדיכם מתחבר לעולם הספורט ואתגרי האקסטרים, הפעלת סנפלינג תתאים באופן מושלם.

 

התאימו את סוג ההפעלה למיקום המסיבה

בחירת מיקום לא נכון והתאמתו להפעלה בצורה שגויה עלולה להרוס את המסיבה כולה, לכן, כדאי לקחת בחשבון מספר מאפיינים חשובים ביותר. לדוגמא, מזג אוויר – אם בחרתם לקיים את מסיבת יום ההולדת בחוץ, ותאריך המסיבה מתקיים בימי הקיץ החמים, מומלץ לבחור סוג הפעלה שלא מצריכה מאמץ פיזי של ממש מילדי המסיבה.

 

סוגי הפעלות למסיבות ימי הולדת

כפי שציינו, קיים מבחר עצום של הפעלות לימי הולדת, לכן ריכזנו עבורכם מספר הפעלות פופולאריות במיוחד שיכולות להתאים לגילאים מסוימים.

הפעלות למסיבות ימי הולדת לגילאים שנתיים עד חמש קיימות הפעלות פופולאריות רבות שתוכלו לשלב בימי הולדת לגיל הרך, לדוגמא מתנפחים, ליצנים, מופעי קוסמים, תיאטרון בובות, מפעילים בתחפושות מעולם האגדות ( אבירים, נסיכות וכו') ועוד.
הפעלות למסיבות ימי הולדת לגילאים שש עד עשר הפעלות מעולמי האגדות יתאימו גם למסיבות לגילאים הללו, אך תוכלו גם לבחור בהפעלות איפור פנים וגוף, והפעלות יצירה למיניהן.
הפעלות לגילאי עשר ומעלה בגילאי עשר ומעלה אופי ההפעלות צריך להיות שונה שכן התכנים שמדברים אליהם מעט שונים במהותם, על כן נוכל לשלב הפעלות ספא, הפעלות טיק טוק, סדנאות אוכל ועוד.

 

כיצד בוחרים מפעיל ליום הולדת?

סוג ההפעלה אמנם חשובה, אך המפעיל שיעביר אותה חשוב לא פחות, לכן הקפידו על הדברים הבאים בבחירת המפעיל ליום ההולדת.

ראשית, נסו למצוא המלצות אודות המפעיל טרם סגרתם אתו, צרו קשר עם לקוחות עבר ובדקו עמם האם ההפעלה אכן הייתה איכותית והאם המפעיל היה מנוסה ונעים.

בנוסף, בשיחת הטלפון הראשונה שלכם עם המפעיל, נסו להבין האם מדובר באדם סבלני ואדיב – זה יעיד המון על הבאות, נסו להתרשם האם הוא אכן עונה לכם על כל השאלות שלכם והאם הוא מבין את החשיבות בהתאמת תכני ההפעלה לילדים.

לסיום, נותר פרמטר המחיר, הוא אמנם חשוב אך כדאי לא לבחור את המפעיל רק בהסתמך על הפרמטר הזה, שכן מחיר זול לאו דווקא מעיד על איכות ומקצועיות, ישנם מפעילים רבים שאינם כל כך מקצועיים בעבודתם וזה בהחלט יורגש במהלך המסיבה אם תבחרו באחד כזה.

שימוש פשוט במילות המפתח "הפעלה ליום הולדת" באינטרנט יציג בפניכם מגוון רחב של מפעילים שמציעים את שירותיהם.

המחיר תלוי במשתנים רבים, ביניהם סוג ההפעלה, מיקום מסיבת יום ההולדת, רמת ביקוש המפעיל ועוד. טווח המחירים מתחיל מ – 500 שקלים ויכול להגיע לאלפי שקלים. על מנת לקבל הצעת מחיר מסודרת יש ליצור קשר עם המפעיל.

קיימים מקומות רבים אשר מציעים לקיים בתוכם את מסיבת יום ההולדת, והם מציעים סוגי הפעלות שונות, לדוגמא – סטודיו שמציע יום כיף לימי הולדת מצומצמות הכולל איפור, סטיילינג, ספא ועוד, דוגמא נוספת, מתחמי אתגרים שמציעים פעילויות אקסטרים שמתאימים לילדים.

בהחלט, קיימים מפעילים רבים שמציעים תכנים המתאימים למבוגרים. לדוגמא, סדנאות בישול, סדנת שוקולד, סדנת צחוק, סדנת יוגה, סדנת ריקוד ועוד.